آستین با پنس عمودی عمیق

آستین با پنس عمودی عمیق آستین با پنس عمودی عمـیق - کتاب اموزش خیـاطی | آستین فانتزی شماره یک - کتاب آموزش خیـاطی | آموزشگاه خیـاطی - honar-pars.com | آموزش رسم الگو بالاتنـه گرلاوین زنانـه - هنرکده ودیعه | مقاله درون مورد خیـاطی - bargozideha.com |

آستین با پنس عمودی عمیق

آستین با پنس عمودی عمـیق - کتاب اموزش خیـاطی

از کادر اصلی آستین رولت مـی کنیم . آستین با پنس عمودی عمیق از خط وسط کادر بـه آرنج وصل مـی کنیم . آستین با پنس عمودی عمیق روی این خط درون قسمت مچ بـه اندازه 2 را گونیـا نموده از نقطه بـه دست آمده بـه زیر حلقه جلو وصل مـی کنیم . وسط خط جدید مچ را نصف نموده بـه خط وسط درون قسمت آرنج وصل مـی کنیم . مطابق شکل 71

خطوط اصلی کادر را درون قسمت جلو پشت که تا زده خطوط داخلی را بـه دو طرف کادر اضافه مـی کنیم . شکل 72

 

گردآوری : آستین با پنس عمودی عمیق گروه آموزش پانیذ , کتاب آموزش خیـاطی , فنی و حرفه ای

 

<<< بازگشت بـه فهرست کتاب آموزش خیـاطی

، آستین با پنس عمودی عمیق




[آستین با پنس عمودی عمیق]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 15 Jun 2018 08:58:00 +0000



آستین با پنس عمودی عمیق

آستین فانتزی شماره یک - کتاب آموزش خیـاطی

از آستین با پنس عمودی عمـیق کپی مـیکنیم . آستین با پنس عمودی عمیق از خط آرنج 5سانتی متر بالارفته از آنجا بـه دو طرف آستین گونیـا مـی کنیم . آستین با پنس عمودی عمیق از خط وسط آستین درون قسمت سرشانـه 2/5 سانتی متر بالا رفته بـه دو طرف هلال حلقه آستین جلو و پشت هلال جدید حلقه آستین رسم مـیکنیم ، آستین با پنس عمودی عمیق خطوط داخلی کادر را درون قسمت بالای آرنج (جدید آرنج) بـه 4 قسمت مساوی تقسیم نموده خطوط موازی بـه دست آمده را که تا هلال جدید حلقه آستین امتداد مـی دهیم.

قسمت تقسیم شده آستین را جدا کرده بـه سه خط تقسیم شده از قسمت سرشانـه 3سانتی متر اوزمان داده درون قسمت پایین ختم مـی کنیم . سپس دوباره خط آرنج جدید را بـه قسمت چیده شده ، پایین روی کاغذ بـه هم مـیچسبانیم . بـه طوری کـه خط وسط آستین درون جای خود قرار بگیرد . مـی توانیم بـه دلخواه بالای آستین را بـه پنج قسمت تقسیم کنیم و فضای زیـادتری بدهیم درون نتیجه بالای آستین گشادتر مـی شود .

گردآوری : آستین با پنس عمودی عمیق گروه آموزش پانیذ , کتاب آموزش خیـاطی , فنی و حرفه ای

 

<<< بازگشت بـه فهرست کتاب آموزش خیـاطی




[آستین با پنس عمودی عمیق]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 09 Jun 2018 03:36:00 +0000



آستین با پنس عمودی عمیق

آموزشگاه خیـاطی - honar-pars.com

[dt_call_to_action content_size=”normal” background=”plain” line=”true” style=”1″]

آموزش خیـاطی

  آموزش خیـاطی شامل آموزش خیـاطی هر لباسی با هر کاربردی مـی باشد. آستین با پنس عمودی عمیق درون آموزش خیـاطی  بـه خیـاطی لباس های زنانـه، آستین با پنس عمودی عمیق لباس های مردانـه و ….. آستین با پنس عمودی عمیق مطرح مـی شود. حتی خیـاطی پرده و انواع لوازمـی کـه از چرخ خیـاطی به منظور دوختن آنـها استفاده مـی گردد نام مـی شود.

  آموزش خیـاطی درون اولین قدم با آموزش رسم الگو آغاز مـی شود. ترسیم صحیح الگو و برش پارچه از موارد مـهم خیـاطی است. درون الگوسازی و ترسیم آن روش های مولاژ، منریک و مولر مطرح هستند. درون بیشتر آکادمـی های بین المللی طراحی لباس هر سه روش الگو سازی آموزش داده مـی شوند. اما فرد هنرمند طراح مـی تواند به منظور اجرای طرح های خود یکی را انتخاب کند.

  بعد از مـهارت درون ترسیم الگو وب توانایی برش پارچه بـه اصل آموزش خیـاطی خواهد رسید. خیـاطی با دوخت های ساده و ابتدایی شروع مـی شود. هنرجویـان درون این دوره با دوختهایی همچون دوخت زیب، جیب، آستین ها و سر آستین ها و …. آشنا مـی شوند. درون مراحل پیشرفته دوخت انواع لباس ها با الگو های سنگین و برش های زیـاد، یقه های پرکار و حساس را بـه راحتی انجام خواهند داد.

خیـاطی دارای متد های مختلفی هست که قدیمـی ترین متد خیـاطی گرولاین نام دارد. متد مولر و متریک نیز از متدهایی هستند کـه امروزه بیشتر مورد توجه خیـاطان و الگوسازان هستند. متد سایز بندی دیگر متدی هست که درون تجارت و دوخت پوشاک تولید انبوه وجود دارد بـه دلیل سادگی و قراردادی بودن اندازه ها مثلا سایز ۳۴، ۳۶، ۳۸ و …. مورد توجه هنرجویـان است. متد های متریک و مولر حرفه ای تر بوده ولی بـه دلیل دقیق تر بودن متد متریک بـه نسبت متد مولر مـی توان آن را کاملترین روش الگو سازی به منظور خیـاطی دانست.

هر از چند گاهی درون برخی آکادمـی ها سخن از خیـاطی بدون الگو بـه مـیان مـی آید ولی به منظور هنرجویـان مبتدی این روش اصلا توصیـه نمـی شود. حتما توجه داشت کـه آموزش خیـاطی بـه صورت حرفه ای کاری زمان بر و نیـازمند تلاش هنرجو مـی باشد. هر لباس جدیدی کـه طراحی، الگو سازی و دوخته کـه مـی شود نکته جدیدی به منظور هنرجو به ارمغان مـی آورد.

  درون انتخاب پارچه حتما توجه داشت کـه هنرجویـان مبتدی نباید از پارچه های کشی استفاده کنند. هنرجویـان به منظور تمرینات خود نیـاز دارند کـه در محل سخود نیز چرخ خیـاطی داشته باشند که تا تمرینات فقط صرف حضور درون آکادمـی نباشد. هنرجویـانی کـه قصد حرفه ای شدن درون این دوره را دارند حتما دوره های نازک دوزی و ضخیم دوزی و لباس شب و عروس را بگذرانند.

   برای انتخاب آکادمـی مناسب حتما به نوع آموزش ها کـه باید با متدهای روز دنیـای مد و لباس هماهنگ باشد و همچنین امکانات آن توجه داشت. حضور اساتید دوخت حرفه ای نیز یکی از امتیـاز های آکادمـی های حرفه ای مـی باشند. آکادمـی بین المللی طراحی لباس پارس با داشتن امکانات دوخت و کارگاه های الگو سازی و دوخت و همچنین حضور اساتید دوخت از دانشکده شریعتی برگذار کننده دوره های جامع خیـاطی مـی باشد.

[/dt_call_to_action]: آستین با پنس عمودی عمیق




[آستین با پنس عمودی عمیق]

نویسنده و منبع: آموزش خیاطی | تاریخ انتشار: Sun, 08 Jul 2018 12:34:00 +0000



آستین با پنس عمودی عمیق

آموزش رسم الگو بالاتنـه گرلاوین زنانـه - هنرکده ودیعه

اگر چه تعدادی امروزه معتقدند متد گرلاوین متدی قدیمـی هست اما تجربه شخصی من نشان داده کـه با این روش به منظور کلیـه اندام ها مـی توان لباس خوش فرمـی دوخت . آستین با پنس عمودی عمیق بـه نظر من اینکه فقط بتوانیم به منظور اندام های نرمال و لاغر لباس خوش فرم بدوزیم کار مـهمـی انجام نداده ایم بلکه اندام های غیر نرمال و چاق بهترین محک به منظور انتخاب بهترین روش الگو کشیدن هست . آستین با پنس عمودی عمیق بـه همـین دلیل ما درون اینجا الگوی خود را با متد گرلاوین اصلاح شده بـه شما آموزش مـی دهیم . این متد از کتاب خانم جوراب چی با بعضی اصلاحات ارائه مـی شود .

در کشیدن الگوی بالاتنـه قالب بدن یـا همان پاترون علاوه بر داشتن اندازه های صحیح و دقیق کـه در بحث اندازه گیری آموزش داده شده ، آستین با پنس عمودی عمیق بـه لوازمـی مثل کاغذ برش مات ، مداد ، متر ،گونیـا ی خیـاطی ،خط کش منحنی ، خط کش صاف کوتاه و بلند 50 سانت یـا یک متر و چسب کاغذی و در آخر مـیز مناسب کـه بتوانید روی آن کار کنید، احتیـاج داریم .

بیـاد داشته باشید بعد از کشیدن الگو حتماً حتما نکات مربوط بـه کنترل الگو را یک بـه یک انجام دهید که تا بهترین الگوی ممکن را داشته باشید. توجه بـه اندام های خاص کـه در ادامـه آمده نیز درون الگو کشی بسیـار مـهم هست .

مرحله اول الگوی بالاتنـه

1ـ کاغذ الگو را جلوی خود باز کرده و از کنار سمت راست درون طول کاغذ باندازه یک دوم بزرگ بعلاوه 10 سانت علامت مـی گذاریم( خط A-A’ ) .

از نقطه ‘Aباندازه قد بزرگ بر خط A- A’ عمود مـی کنیم نقطه B’ بدست مـی آید

3 ـ از نقطه A نیز عمود بر خط A-A’ باندازه قد بزرگ جدا مـی کنیم نقطهB بدست مـی آید.

4 ـ روی خط های AB و A’B’ اندازه قد کوچک را علامت مـی زنیم ( نقاط C و C’).

5 ـ نقاط CC’ را بهم وصل نموده خط کوچک بدست مـی آید و از وصل نقاط BB’ خط کمر درست مـی شود . خط AA’ نیز خط بزرگ هست ( تصویر شماره 1 )

مرحله دوم الگوی بالاتنـه

از نقطهB روی خط مرکزی جلو و نقطه B’ روی خط مرکزی پشت باندازه قد بالاتنـه جلو (روش اول درون اندازه گیری ) علامت مـی گذاریم نقاط D و D’ بدست مـی آید کـه آنـها را بهم وصل مـی کنیم . ( خط گردن ) مثل تصویر شماره 2

2 ـ خط های BD و B’D’ را نصف مـی کنیم نقاط E و E’ بدست مـی آید و این دو نقطه را نیز بهم وصل مـی کنیم ( خط )

خط ED و E’D’ را هر کدام را نصف کرده و نقاط F و F’ بدست مـی آید و این دو نقطه را نیز بهم وصل مـی کنیم ( خط کارور )

مرحله سوم الگوی بالاتنـه پشت

از نقطه D’ بـه اندازه اختلاف قد جلو و پشت بالا مـی رویم .( نقطه G)( قدجلو – قد پشت = D’ G )

2 ـ از نقطه G بـه اندازه یک ششم دور گردن بعلاوه 1 سانت عمود بر خط D’ Gمـی کشیم ( نقطه ’ G )

3 ـ از G’ باندازه 2 سانت عمود کرده و بالامـی رویم ( نقطه H ) از H بـه G هلال کوچکی رسم مـی کنیم مـی توانید از پیستوله (منحنی فرانسوی ) یـا بعضی از خط کش های منحنی مشابه اگر درون دست دارید استفاده کنید.

روی خط از نقطه E’ باندازه یک چهارم دور منـهای 2 سانت علامت مـی گذاریم ( نقطه J )

نکته : دور ابتدا حتما بعلاوه 4 بشود که تا آزادی لازم درون لباس ایجاد گردد سپس تقسیم بر 4 مـی کنیم

دور + 4 = ÷ 4 = – 2 = E’ J

5 ـ از نقطه J باندازه 2 سانت عمود کرده و بالامـی رویم ( نقطه J’ )

6 ـ روی خط کارور از نقطه F’ باندازه نصف کارور پشت بعلاوه نیم سانت( 0/5 ) علامت مـی گذاریم ( نقطه I )

از نقطه I روی خط کارور بـه اندازه یک ششم دور گردن بعلاوه 3 سانت بالا مـی رویم نقطه I’ , و در صورتیکه نخواهیم بـه آن آستین وصل کنیم یک ششم دور گردن  بعلاوه 1 سانت را بالا مـی رویم ( همان اندازه G G’ مـی باشد)

8 ـ از نقطه I’ خطی عمود باندازه 1 که تا ییم سانت خارج مـی شویم ( نقطه H’ ) (برای آستین های حلقه ای این عمل انجام نمـی شود)

نقطه J’ I را همانند شکل با پیستوله رسم مـی کنیم سپس I را بـه H’ وصل مـی کنیم .

10 ـ نقاط H و H’ را بهم وصل مـی کنیم سپس از نقطه H باندازه نصف سر شانـه روی خط علامت مـی زنیم نقطه h و از H’ نیز باندازه نصف سر شانـه علامت مـی کذاریم (نقطه h’ ) وسط h و h’ نقطه شماره 6 را علامت مـی گذاریم

11 ـ از نقطه A’ روی خط مرکزی پشت باندازه یک چهارم دور بزرگ منـهای 2 سانت علامت مـی گذاریم ( نقطه K’ )

12ـ از J’ بـه K’ یک خط مستقیم مـی کشیم ( تصویر شماره 2 )

مرحله چهارم ساسون های پشت

1 ـ از تقاطع خط J’K’ با خط کمر (نقطه الف) 2 سانت داخل مـی شویم نقطه شماره 1 و از این نقطه بـه K’ و J’ وصل مـی کنیم ( تصویر شماره 2 الف )

2 ـ از نقطه B’ روی خط کمر – خط مرکزی پشت نیز 2 سانت داخل شده و به نقطه G و A’ وصل مـی مـی کنیم .( نقطه شماره 2 )

فاصله بین نقاط 1 و 2 روی خط کمر را سه قسمت کرده نقطه 3 را بدست مـی آوریم از این نقطه 3 سانت بـه سمت نقطه 1 رفته و نقطه 4 را علامت مـی گذاریم ( 3 که تا 4 = 3 سانت ) نقطه وسط 3 و 4 نقطه صفر هست که از آن خطی موازی B’A’ کشیده بـه خط بزرگ مـی رسانیم ( نقطه 5)

4 ـ از نقطه 5 بـه نقاط 3 و 4 وصل مـی کنیم

5 ـ درون سرش شانـه از h بـه نقطه 3 خطی مستقیم مـی کشیم وسط این خط نقطه 8 را علامت مـی کذاریم و از نقطه 8 بـه نقاط 3 و 4 وصل مـی کنیم

6 ـ روی خط (6-8) هفت که تا نـه سانت از نقطه 6 پایین آمده و نقطه 7 را علامت گذاری مـی کنیم ( نقطه 6 که تا نقطه 7 = 7 که تا 9 سانت ) از نقطه 7 بـه h و h’ وصل مـی کنیم . هدف از ایجاد این ساسون این هست که انحنای کارورپشت به منظور اندام هایی کـه این انحنا را دارند شکل دهیم . ( تصاویر شماره 2 الف )

استثناء شماره 1 درون مورد الگوی پشت

اگر قد جلو و پشت یک اندازه بود بـه این طریق عمل مـی کنیم.روی خط گردن از نقطه D’ بـه اندازه یک ششم دور گردن بعلاوه 1 سانت را داخل مـی شویم ( نقطه G’ ) سپس از نقطه G’ بـه اندازه 2 سانت عمود کرده بالا مـی رویم و نقطه H بدست مـی آید سپس مانند قسمتهای شماره 9 و 10 درون مرحله سوم عمل مـی کنیم و ادامـه مـی دهیم ( تصویرشماره 2 ب )

برابر یودن قد جلو با پشت

مرحله پنجم بالاتنـه جلو

1 ـ از نقطه D درون قسمت جلو بالاتنـه روی خط گردن باندازه یک ششم دور گردن بعلاوه نیم سانت ( 0/5) داخل مـی شویم : آستین با پنس عمودی عمیق نقطه Q

2 ـ از نقطه Q عمودی رسم مس کنیم باندازه یک ششم دور گردن بعلاوه یک ونیم سانت ( 1/5) : نقطه M

3 ـ خط MQ را نصف کرده ( نقطه U ) و باندازه 25 سانت موازی خط گردن خطی مـی کشیم

4 ـ یک دهم نصف دور را محاسبه مـی کنیم ( مثلا اگر دور ی 88 با شد : ( 88+ 4 = 92 ÷2 = 46 ÷ 10 = 4/6 ) این فاصله M’N’ اندازه پنس سر شانـه هست .

بیـاد داشته باشیم پنس سر شانـه به منظور این روی الگو ایجاد مـی شود که تا فضای لازم به منظور برجستگی داشته باشیم وگرنـه روی تنگ مـی شود .

(الگو های بدون پنس به منظور لباس های کشی و یـا گشاد طراحی مـی شوند اما الگو ی ارائه شده درون این بخش به منظور لباس قالب تن هست تا بعداً بتوانید طرح های مختلف روی آن پیـاده کنیم )

5 ـ متر را روی نقطه M گذاشته و باندازه سر شانـه + اندازه پنس سر شانـه کـه در شماره 4 بدست آوردیم اندازه زده که تا خط U را قطع کند نقطه N . سپس روی خط MN اینطوری اندازه مـی زنیم : MM’ = نصف سرشانـه ، M’N’ = پنس سرشانـه ، N’N = نصف سرشانـه

6 ـ از نقطه E روی خط باندازه نصف فاصله علامت زده ( نقطه د ) و خط RS را موازی خط مرکزی جلو رسم مـی کنیم

7 ـ از نقطه D باندازه قد ( روش اول درون اندازه گیری قد ) روی خط RS علامت مـی زنیم : نقطه P این نقطه نوک مـی باشد و تمامـی پنس ها و برش ها از روی این نقطه ( نوک ) عبور مـی کنند

8 ـ از نقطه P خطی بـه M’ و N’ مـیکشیم که تا ساسون ( پنس ) سرشانـه شکل بگیرد

9 ـ نصف کارور جلو را بدست مـی آوریم سپس از نقطه F روی خط کارور که تا نقطه O را طوری مـی کشیم کـه فاصله ب ج حساب نشود ( یعنی متر را روی F گذاشته که تا ب اندازه مـی زنیم همان عدد را روی ج آورده ادامـه مـی دهیم که تا O بدست بیـاید )

10ـ از نقطه E روی خط باندازه یک چهارم دور بعلاوه 2 ( یـاد آوری مـی کنم قبلا دور بعلاوه 4 شده بود و بعد عدد بدست آمده تقسیم بر 4 مـی شود ) : نقطه L (دور + 4 = ÷ 4 = + 2 سانت )

11 ـ از نقطه L عمودی باندازه 2 سانت بسمت بالا رسم مـی کنیم : نقطه L’

12ـ نقاط O و L’ را با پیستوله هلال مـی کنیم و از O بـه N وصل مـی کنیم

13ـ از نقطه A روی خط بزرگ باندازه یک چهارم دور بزرگ بعلاوه 2 ( نقطه K) اندازه مـی زنیم .

14ـ از L’ بـه K خطی مستقیم مـی کشیم

مرحله ششم : رسم پنس های بالاتنـه جلو

1 ـ از نقطه 10 تقاطع خط کمر با خط L’ K باندازه 2 سانت داخل مـی شویم : نقطه 11 بـه نقاط L’ و K وصل مـی کنیم

2 ـ یک سوم خط 11 ـ B روی خط کمر از سمت خط مرکزی جلو را پیدا کرده نقطه T مـی نامـیم

3 ـ از نفطهT باندازه 3 سانتی متر بـه سمت چپ رفته نقطه V مـی نامـیم ؛ سپس از V بـه P و به S خطوطی مـی کشیم.

4 ـ از T هم خطوطی بـه P و به S مـی کشیم و پنس زیر شکل مـی گیرد ( این پنس به منظور نشان گودی زیر مـی باشد)

5 ـ فاصله نقطه 11 که تا V را نصف کرده ( نقطه 12) یک سانت بـه راست و یک سانت بـه چپ مـیرویم .( نقاط 13 و 14)

6 ـ از نقطه 12 خطی عمود باندازه 7 سانت بسمت بالا مـی کشیم ( نقطه 15) ؛ خط عمود دیگری بـه سمت پایین که تا کوچک مـی کشیم ( نقطه 16)

7 ـ از نقاط 15 و 16 بـه نقاط 13 و 14 روی کمر وصل مـیکنیم ( پنس یـا ساسون کوچک ) ( تصویر شماره 3 الف )

در انتهای رسم قبل از کنترل تصویر 3 ب درون زیر را خواهید داشت

الگوی کامل با رعایت خطوط راستا

ادامـه درون صفحه بعد

برگه: Page 1, Page 2




[آستین با پنس عمودی عمیق]

نویسنده و منبع: آموزش خیاطی | تاریخ انتشار: Sun, 22 Jul 2018 03:42:00 +0000



آستین با پنس عمودی عمیق

مقاله درون مورد خیـاطی - bargozideha.com

  • دانلود پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه خیـاطی دوخت مانتو

    عنوان پروژه کارآفرینی : آستین با پنس عمودی عمیق راه اندازی کارگاه خیـاطی دوخت مانتو فرمت اجرایی : درون قالب Word تعداد صفحات : ۵۳ صفحه توضیحی مختصر از پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه خیـاطی تولید و دوخت مانتو : استفاده از مانتو درون حال حاضر درون کشور بسیـار رایج هست ، آستین با پنس عمودی عمیق استفاده از مانتو درون مـیان بانوان ایرانی بـه […] توضیحاتی بیشتر درون مورد دانلود پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه خیـاطی دوخت مانتو عنوان پروژه کارآفرینی : راه اندازی کارگاه خیـاطی دوخت مانتو فرمت اجرایی : درون قالب Word تعداد صفحات : 53 صفحه توضیحی مختصر از پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه خیـاطی تولید و دوخت مانتو : استفاده از مانتو درون حال حاضر درون کشور بسیـار رایج هست ، استفاده از مانتو درون مـیان بانوان ایرانی بـه یک اصل با ثبات تبدیل شده هست . آستین با پنس عمودی عمیق امروزه برند های خارجی با تولید مانتو به منظور ایران قسمت قابل توجهی از بازار مانتو ایرانی را بـه خود اختصاص داده اند ، تولید مانتو با قیمت مناسب و استفاده از طرح های نوین درون طراحی مـی تواند بازار داخلی را متوجه  محصولاتی درون رده مانتو نماید ، موسسه تولید مانتو یکی از مشاغلی هست که درون زمـینـه طراحی پوشاک  فعالیت مـی کند و این طرح کارآفرینی مـی تواند درون دراز مدت بسیـاری از مشکلات اشتغالزایی را درون قشر خاصی برطرف نماید . آستین با پنس عمودی عمیق تولید البسه درون کارگاه ها و ارائه آن بـه بازار مـی تواندب و کار خوبی را به منظور متقاضیـان فراهم نماید . از سوی دیگر سوددهی تولید مانتو درون داخل با کیفیت مناسب و بهره گیری از الگو های دوخت جدید و طرح های پارچه متنوع مـی تواند سودآوری مناسبی را متوجه شرکت تولید کننده نماید .خود کفایی ، شکوفایی صنایع ، اشتغالزایی قابل توجه ، سوددهی مالی و بسیـاری موارد دیگر از موارد مفید بودن طرح به منظور جامعه مـی باشد و همچنین نشان این مطلب کـه طرح و ایده نو و خلاقانـه همـیشـه مـی تواند باعث موفقیت باشد. شما عزیزان برای دانلود پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه خیـاطی دوخت مانتو و مشاهده توضیحات تکمـیلی بـه ادامـه مطلب مراجعه نمایید… . (بیشتر…) دانلود پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه خیـاطی دوخت مانتو به منظور دانلود جدیدترین پروژها ها بـه دانلود پروژه .مراجعه کنید به منظور خرید پایـان نامـه های دانشجویی به: تک آی آر .مراجعه کنید http://www.tak-ir.com/

  • خیـاطی درون خانـه

    علاقه مندان بـه خیـاطی و کد بانو هایی کـه دوست دارند هنر دست خود را بر تن عزیزانشان ببینند ، به منظور دوام بیشتر چرخ خیـاطی شان بهتر هست این مقاله را مطالعه کنند. چرخ خیـاطی نیز مانند هر وسیله دیگر به منظور درست کار نیـاز بـه نگه‌داری مناسب دارد. با‌ رعایت‌ نکات ‌‌‌‌زیر ‌بعد ‌از ‌10-8‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساعت‌‌ استفاده ‌‌از‌ دستگاه، مـی‌توانید نسبت بـه دوام چرخ و لذت خیـاطی مطمئن باشید. وسایل مورد نیـاز: -یک تیوب روغن چرخ خیـاطی - اسپری هوای فشرده - موچین   ** چرخ خیـاطی را از برق بکشید. سوزن، قرقره و ماسوره را درآورید. **از قسمت‌های ظاهری دستگاه شروع کنید. پرزهای دستگاه را بـه آرامـی با دستمال نرمـی کـه پرز ندهد، پاک کنید. لکه‌های کثیف و سفت شده را با پارچه نم‌دار و صابون ملایم تمـیز کنید. ** از یک برس کوچک یـا اسپری هوای فشرده به منظور تمـیز جاهای ظریف، درزها و قسمت‌هایی کـه دست نمـی‌رسد و پاک پرزهای آن‌ها، استفاده کنید. ** صفحه متحرک چرخ را که تا جایی کـه امکان دارد، بـه طرف خود بکشید. بعضی از این صفحات با ضربه باز مـی‌شوند و بعضی لازم هست پیچ آن‌ها باز شود. **پرزهای داخل و روی ماسوره را با اسپری هوا یـا برس گردگیر تمـیز کنید. ** پرزهای باقی‌مانده دور جاماسوره‌ای و قسمت‌های فلزی را با یک موچین تمـیز کنید. ** یک یـا دو قطره روغن درون جای مخصوص بریزید. این مکان با توجه بـه مدل چرخ خیـاطی درون دفترچه یـا روی دستگاه مشخص شده است. نکته: ** جایی را به منظور کار انتخاب کنید کـه نور کافی داشته باشد. ** به جای برس گردگیر، از گوش پاک‌کن استفاده کنید. قبل از درآوردن هرگونـه پیچ ، دستورالعمل دستگاه را بخوانید. بعضی قسمت‌های دستگاه حتما تنـها توسط افراد متخصص سرویس شوند ** بعد از روغن‌کاری دستگاه، ابتدا دوختن را روی پارچه‌های اضافه انجام دهید که تا روغن اضافی گرفته شود و پارچه اصلی شما خراب نشود. **حداقل سالی یک بار ماشین را بـه سرویسکارحرفه‌ای دهید. ** قبل از درآوردن هرگونـه پیچ ، دستورالعمل دستگاه را بخوانید. بعضی قسمت‌های دستگاه حتما تنـها توسط افراد متخصص سرویس شوند.

  • مقاله

    مقدمـه يكي از اساسي ترين نيازهاي انسان از اولين روزهاي زندگي او بروي كره ي خاكي پوشش بدن بـه منظور حفاظت درون برابر گرما و سرما و ديگر تغييرات آب و هوايي بوده است. ولي زمانيكه انسان توانايي داشتن پوشش هاي متعددي را پيدا كرد، دست بـه انتخاب زد. با گذشت زمان اولين اجتماعات انساني بوجود آمد و پوشش ها متنوع تر گشت و بشر براي پوشش اه بيشتري را درون نظر گرفت. اگر ابتدا فقط هدفش حفظ بدن از سرما و گرما بود حالا نياز بـه زيبا بودن كه (امري فطري و غريزي) هست هم اضافه شده بود و در جنس زن كه خداوند بي شك او را با حيايي فطري خلق كرده هست براي حفظ امنيت درون اجتماعات انساني و جلوگيري از برانگيختن غريزه ي جنسي مردان پوشش بدن مسئله اي كاملاً مـهم و قابل توجه بوده است. من و شما درون آن دوران نبوديم که تا ببينيم كه بشر درون هزاره هاي پيش از تاريخ چه مي پوشيده هست و يا بـه قول امروزي ها مُد لباسش چگونـه بوده است. اما آنچه از دست نوشته ها، كتيبه ها و نقش ها بجا مانده هست يك حقيقت را براي همگان مشخص مي كند و آن اينكه: «بشر هيچگاه نبوده است» درون تاريخ، فرهنگ و يا رسمي بـه نام برهنگي ديده نشده است. درون هيچ عصري و در هيچ آئيني برهنگي افتخار نبوده است. خصوصاً جنس زن كه بر پوشيده بودنش هميشـه و همـه جا تأكيد شده است. بـه نظر مي رسد عفاف و پاكدامني با بشر متولد شده هست و درون جنس زن بـه اوج كمال خود رسيده است. درون همـه ي اديان الهي از زن بخاطر زيبايي ها و جذابيت هايي كه دارد خواسته مي شود که تا بدنش را كاملاً بپوشاند و زنان از حفظ و پوشش بدن هميشـه احساس نوعي رضايت دروني و آرامش رواني مي كرده اند كه دليل بر فطري بودن اين امر مي باشد. بـه هر حال درون اين نوشته سعي شده که تا در مورد حجاب و عفاف زن مسلمان ايراني و مسائل پيرامون آن مطالبي عرضه شود که تا پديده ي حجاب بـه عنوان يك همراه هميشگي بشر درون تمامي اعصار، تاريخ بهتر مورد بازبيني قرار گيرد. اهميت مسئله پوشش و پرداختن بـه آن بـه عنوان هويت جامعه صرفنظر از اه بديهي نياز بـه پوشش درون تمامي جوامع بشري و ارضاي حس زيبايي طلبي و نياز طبيعي و غريزي بـه خود آرائي كه منجر بـه خلق مدلهاي متنوع پوشش مي شود، بايد اين نكته را درون نظر داشت كه الگوهاي متفاوت پوشش ضمن ايجاد شخصيت و منزلت فردي بيانگر سنت ها، ارزش ها و نوع فرهنگ حاكم بر جامعه است. لباس نماد فرهنگي جوامع و جزئي از پيكر آن محسوب مي شود که تا جاييكه با هنجارها و ارزشـهاي حاكم بر جوامع رابطه ي تنگاتنگ داشته و وسيله اي براي شناخت هويت يك فرهنگ و حتي شناسايي سير تحول درون ساختار يك فرهنگ درون جوامع مختلف بشمار مي رود. از اين رو قدرت هاي استعمارگر از اين حربه براي نفوذ فرهنگي درون ملت ها و درنـهايت ...

  • ضرورتی درون خیـاطی

    ضرورتی درون خیـاطیدر مقاله قبل آموزش خیـاطی را به منظور بالاتنـه شروع کردیم  و طرز اندازه گیری صحیح و کشیدن الگو را شرح دادیم درون ادامـه مـی خواهیم درون مورد لزوم پنس درون الگو و چگونگی استفاده از آن به منظور شما نکاتی را بیـاموزیم.هدف از ایجاد پنس درون الگو ، بـه وجود آوردن فضای کافی به منظور حجم بدن درون قسمت های برجستگی ، تیره پشت ، قسمت شکم ، و ... هست . هنگامـی کـه مدل ها و طرح های گوناگون را بنگرید درون بسیـاری موارد ، پنس ها بـه صورت اولیـه خود نمایـان نشده اند بلکه بر حسب نوع مدل ، تغییر مکان و حتی تغییر شکل دادهاند .پنس چهار حالت دارد :الف : دوخت پنسب : انتقال پنس یـا جابه جایی پنسج : رد پنس درون برشد : تبدیل پنس بـه پیلی یـا چینپنس را مـی توان بـه نـه نقطه اصلی درون الگوی بالاتنـه جلو منتقل کرد و انتهای کلیـه این خطوط بـه صورت مستقیم درون نقطه B درون سر بـه یکدیگر تلاقی داد .انواع پنس و انتقال آن :روش انتقال پنس درون تمامـی موارد زیر بـه آسانی صورت مـی گیرد ،  مـهمترین آن کـه شامل هفت نوع هست را توضیح خواهیم داد :1- پنس درون وسط شانـه 2- انتقال پنس وسط شانـه بـه سر شانـه (محل تلاقی شانـه و طوق گردن) 3- انتقال پنس بـه طوق گردن 4- انتقال پنس بـه پهلو  5- انتقال پنس بـه محل تلاقی خط کمر و پهلو  6- انقال پنس بـه خط مرکزی جلو  7- انتقال پنس بـه حلقه آستین  8- انتقال پنس بـه محل تلاقی خط حلقه آستین و سرشانـه  9- انتقال پنس سرشانـه درون برش عمودی  10- برش پنس بـه شکل عصایی یـا پرنسسی درون کمر چسبان 11- برش پنس بـه شکل دالبری درون کمر چسبان  12- انتقال پنس بـه خط مرکزی جلو و رد آن درون برش 13- انتقال پنس بـه زیر و رد آن درون برش گرد  14- انتقال پنس بـه حلقه آستین و رد آن درون برش گرد 15- انتقال پنس بـه زیر و رد آن درون برش گرد یـا دالبری با چین درون زیر 16- انتقال پنس بـه صورت برش و چیم درون زیر 17- انتقال پنس زیر درون برش اریبانتقال پنس شماره 1انتقال پنس سرشانـه بـه خط پهلو :از نقطه s درون زیر بغل 6-4 سانت پایین آمده (به برجستگی بستگی دارد کوچک 4سانت و بزرگ 6 سانت) نقطه 1 مـی¬شود . نقطه 1 را با خط برش بـه نوک وصل مـی¬کنیم .برای اجرا ابتدا خط برش را قیچی کرده ، سپس پنس سرشانـه را مـی¬بندیم و پنس پهلو باز مـی¬شود .هر دو پنس زیر و پهلو را 1.5 سانت کوتاه مـی¬کنیم .انتقال پنس شماره 2انتقال پنس سرشانـه و زیر هر دو بـه خط پهلو :(برای لباسهای کمر جدا کـه بالاتنـه از کمر جدا مـی¬شود )از نقطه s درون زیر بغل 6-4 سانت پایین آمده (به برجستگی بستگی دارد کوچک 4سانت و بزرگ 6 سانت) نقطه 1 مـی¬شود . نقطه 1 را با خط برش بـه نوک وصل مـی¬کنیم ...

  • پروژه کارآفرینی کارگاه خیـاطی و طراحی لباس

    پروژه کارآفرینی کارگاه خیـاطی و طراحی لباس درون این طرح بـه بررسی کارگاه خیـاطی و طراحی لباس پرداخته شده هست ، به منظور بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده هست دسته بندی طرح های توجیـهی فرمت فایل docx حجم فایل 541 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 48 خلاصه طرح :   درون این طرح بـه بررسی کارگاه خیـاطی و طراحی لباس پرداخته شده هست ، به منظور بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده هست ، این طرح شامل چهار فصل مـیباشد ، فصل اول بـه بیـان کلیـاتی از قبیل مقدمـه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیـاز ، وضعیت بازار ، مـیزان واردات و صادرات و ... پرداخته هست ، فصل دوم بـه بیـان روش انجام کار پرداخته هست ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامـین سرمایـه و ... از جمله عناوین موجود درون این فصل مـیباشد ، فصل سوم بـه بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته هست ( طرح توجیـهی یـا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیـاز ، مـیزان سرمایـه گذاری ، مواد اولیـه مورد نیـاز ، ماشین آلات مورد نیـاز و ... از جمله عناوین موجود درون این فصل مـیباشد ، درون نـهایت فصل چهارم بـه بیـان نتیجه اجرای طرح مـی پردازد . فهرست مطالب عنوان                                                                            شماره صفحه خلاصه طرح فصل اول کلیـات 1- 1 مقدمـه 1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن محل اجزا 1 – 3 – مشخصات متقاضیـان 1 – 4 – دلایل انتخاب طرح 1 – 5 مـیزان مفید بودن طرح به منظور جامعه 1 – 6  - وضعیت و مـیزان اشتغالزایی تاریخچه و سابقه مختصر طرح وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح برخی از آموخته های هنرجویـان درون کارگاه مقدمات تکمـیل کالای نساجی آشنایی با پارچه ها هدف بـه طور كلی پارچه ها را بـه پنج گروه اصلی تقسیم مـی كنند شناسایی پارچه ها از روی درجات روی اتو درجه 1 : درجه ضعیف درجه 2 :ابریشم مصنوعی درجه 3 :تریلین – لئوناردو درجه 4 :پارچه های پشمـی درجه 5 : پارچه های نخی پارچه کدری درجه 6 : پارچه های کتانی برش پارچه ها برش قرینـه آشنایی با دوخت های مختلف با چرخ خیـاطی طریق زیگزال زدن – نحوه چین ریز و درشت و چین نخ كش آشنایی با دوخت جادكمـه آشنایی با دوخت مغزی صاف و اریب هدف آشنایی با دوخت جیب های درز بغل آشنایی با دوخت جیب دو فیلتو و با دهنـه هدف آشنایی با جیب یك فیلتو با بندینك و لایی چسب دار مدل بارانی هدف هدف آموزش اندازه گیری دامن و شلوار دامن ، مادر الگو دامن فون آشنایی بابرش دامن و آستر آشنایی بادوخت دامن هدف هدف فصل دوم روش انجام کار گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه بازدید از کارگاه ...

  • طرح توجیـهی تاسیس کارگاه خیـاطی

    مقدمـه:امروزه هنر خياطي و شاخه هاي آن يكي از هنرهاي بسيار گسترده و فراگير هست كه كمتر بانوي ايراني وجود دارد كه از اين هنر بي بهره باشد با عنايت بـه اين مطلب درون اين مجموعه سعي شده هست تا بـه صورت تشريحي و مكتوب درباره يك شركت توليدي كه درون اين راستا فعاليت مي كند بحث نمود. هنر خياطي صرفا دوخت و دوز نيست بلكه درون درجه اول استعداد ـ ابتكار ـ خلاقيت ـ و ارائه طرحهاي جديد و مطابق خواست و سليقه افراد مختلف جامعه، مطرح است. فهرست مطالب:مقدمـهكروكي كارگاهتوصيف محل كار و كلك مورد نظر نياز بازار و مشتري محيط بازار براي توليد و مكان بازار اخذ جواز كسب مجوز تاسيس شركت باري كارگاه بزرگ با حداقل 10 چرخ راسته دوز، و هزينـه هاي وابسته چارت تشكيلاتي براي حداقل 2 عدد چرخ و هزينـه هاي وابسته مصرف پارچه و خرج كار مديريت و نظارت بر توليد و هزينـه هاي چرخ كاران و نيروي كاري براي يك شركت محل تاسيس شركت يا واحد توليدي درون بازار روز، رهن، و مبلغ آن و اجاره خريدسرمايه گذاري براي تاسيس يك كارگاه كوچك نحوه تامين سرمايه نوع تبليغات و گسترش آن پذيرش كارآموز و نوع ضمانت نامـه و مدرك قابل قبول براي پذيرش آناننتيجه گيري  طرح توجیـهی تاسیس کارگاه خیـاطیطرح توجیـهی تاسیس و راه اندازی کارگاه خیـاطی، مقدمـه: امروزه هنر خياطي و شاخه هاي آن يكي از هنرهاي بسيار گسترده و فراگير هست كه كمتر بانوي ايراني وجود دارد كه از اين هنر بي بهره باشد با عنايت بـه اين مطلب درون اين مجموعه سعي شده هست تا بـه صورت تشريحي و مكتوب درباره يك شركت توليدي كه درون اين راستا فعاليت...

  • فردی موثر بودن

    فردی موثر، موفق و مطرح بوده و به او با دیده منفعل، بی تفاوت، تاثیر پذیر صرف، گوشـه گیر و ناکارآمد نگاه نشود و تمایل دارد بتواند بر محیط کاری خود، همکاران، مدیران و غیره  تاثیر مثبت بگذارد. روش های بسیـار زیـادی به منظور این کار وجود دارد که برخی از آنـها فهرست وار درج مـی گردد : 1- مطالعه کافی کتب مرتبط با شغل معلمـی، روزنامـه ها و نشریـات، بررسی وبلاگ ها و سایت های فعال معلمان و ادارات آموزش و پرورش جهت بـه روزآوری اطلاعات و آگاهی از آخرین یـافته های مرتبط با شغل معلمـی و استفاده آنـها. 2- مطالعه درون زمـینـه آموزش و پرورش تطبیقی و مقایسه فعالیت های معلمان و مدارس کشور با  معلمان و مدارس خارجی وب تجربه از فعالیت های آنان، این موضوع از طریق بررسی وبلاگ و سایت مدارس و معلمان خارجی بـه خوبی و به ارزانی ممکن هست . 3- شرکت فعال درون انواع مسابقات علمـی و مقاله نویسی معلمان و جشنواره ها کـه توسط ادارات و سازمان های آموزش و پرورش برگزار مـی شود. این موضوع بـه مطالعه معلم مـی انجامد کـه موجب بـه روز شدن اطلاعات وی گشته یـا موفقیت هایی برایش بـه دنبال خواهد داشت . 4- شرکت فعال درون کلاس های ضمن خدمت و بازآموزی معلمان که توسط ادارات آموزش و پرورش برگزار مـی گردد . 5- حضور فعال درون جلسه شورای معلمان مدرسه و اظهار نظرهای صحیح و علمـی با استناد بـه مطالعات کافی و حالت منفعل نداشتن درون این جلسات جهت مطرح شدن نظرات مثبت شما و جلب توجه مدیر و سایر همکاران و نیز ترغیب دیگر معلمان شرکت کننده به منظور شرکت فعال درون بحث های جلسه شورا . 6- شرکت درون مسابقات اقدام پژوهی و انتخاب موضوع های جدید به منظور تدوین و شرکت درون مسابقه. 7- شرکت درون انواع همایش و سخنرانی های کارشناسان و مدعویین ادارات آموزش و پرورش شـهرستان و استان جهتب اطلاعات علمـی جدید درون راستای شغل معلمـی. 8- افتتاح وبلاگ یـا سایت اینترنتی و درج مطالب نوشته شده بـه وسیله خودتان و توجه کافی بـه نظرات بازدید کنندگان و تهیـه مطالب درخواستی آنان و تبادل لینک و اطلاعات با سایر وبلاگ ها، این کار موجب مطالعه بیشتر شما و تمرین کافی به منظور نوشتن و اظهار نظرهای علمـی خواهد شد . 9- درون صورت امکان از مدیر مدرسه بخواهید هر چند وقت یکبار بـه کلاس شما آمده و از نزدیک شاهد فعالیت و روش تدریس شما درون کلاس باشد که تا چنانچه نظری داشت  بعدا" بـه شما اعلام نماید. درون غیر اینصورت با هماهنگی مدیر مـی توانید از سایر همکاران مانند بازرسان و کارشناسان اداره به منظور حضور درون کلاس خود دعوت بـه عمل آورید. 10- بردن ابزار و یـا استفاده از رسانـه های آموزشی درون کلاس، علاوه بر ایجاد جذابیت درون تدریس به منظور دانش آموزان،  شما را معلمـی علاقمند، کوشا و فعال به منظور سایر همکاران ...

  • مخترع اولین چرخ خیـاطی

    اولین چرخ خیـاطی ساخته شخصی بـه نام ” تامـیس سنت ” انگلیسی هست وی ماشینی درون سال ۱۷۹۰ بـه ثبت رسانید کـه کارش بسیـار شبیـه بـه دوخت زنجیره ای زمان ما بود .البته هدف از ساخت این ماشین بیشتر دوختن چیزهای چرمـی بود اما هرگز این وسیله مورد استفاده قرار نگرفت و مخترع این اثر از اختراع خود سودی نبرد که تا اینکه درون سال ۱۸۳۰ یک خیـاط فرانسوی فقیر کـه ” بارتلمـی تیمونیـه ” نام داشت موفق شد با ذوق و ابتکار خلاقانـه خود چرخ خیـاطی را بسازد کـه بسیـار شبیـه چرخهای خیـاطی امروزی بود.بعدها این وسیله درون فرانسه مورد استقبال مردم قرار گرفت ولی گروهی از کارگران کـه وجود این اختراع را باعثادی کار خود مـی دیدند شبانـه بـه کارگاه بارتلمـی حمله کرده و همـه چرخهای خیـاطی او را نابود د و بارتلمـی از غصه و فقر جان خود را از دست داد همزمان با این اتفاق مرد دیگری درون نیویورک بنام ” والترهنت” چرخ خیـاطی دیگری را ساخت این چرخ دارای سوزنی بود کـه همانند سوزنـهای امروزی چرخ خیـاطی ی کوچک درون نوک خود داشت کار این سوزن،زدن کوکهای ریز بود یعنی با نخ حلقه ای مـیان پارچه مـی زد و سپس حلقه دیگری آمده درحلقه اول مانند زنجیرقفل مـی شد با همـه اینـها هنت هرگز موفق نشد کـه این اختراع خود را بـه ثبت برساندتا روزگاری کـه افتخار ثبت نخستین چرخ خیـاطی نصیب ”الیـاس هاو” شد همچنین ”آیزک سینگر” نیز یک چرخ خیـاطی را درون کشور آمریکا بـه ثبت رسانید.آنگاه دعوای مفصلی بین سینگر و الیـاس هاو بر سر این موضوع کـه حق تقدم با چهی هست درگرفت سرانجام هاو توانست درون این نزاع پیروز از مـیدان بیرون رفته و از هر چرخ خیـاطی کـه به بازار مـی آمد حق امتیـاز بـه سود خود دریـافت نماید.  کپی برداری از مطالب این وبلاگ ممنوع مـی باشد

  • مقاله ای درون مورد " زندگی نامـه و اشعار استاد شـهریـار "

    در این مقاله،  یکی از بهترین و مشـهورترین و با احساس ترین  شاعران ایران زمـین ، بلکه شاعر پر آوازه درون جهان ، استادجلیل القدر شـهریـار بـه حضور سبزتان معرّفی مـی گردد.      این نوشته شامل بخش هایی هست که کـه در این بخش ها ما سعی کرده ایم دوران زندﮔﯥ این استاد و ادیب بزرﮒ را از بدو تولد که تا لحظه پرکشیدنش از این جهان را درون حدّی کـه اطّلاعات داشتیم درون این نوشته بگنجانیم . امـید بـه این داریم کـه مورد لطف شما عزیزان قرار ﮔیرد و شما را با اندکی از زندگی این ادیب و استاد بزرﮒ ﺁشنا سازد . تولد شـهریـار(ولادت و زادﮔﺎﮦ)      استاد شـهریـار درون شـهریور ماه ۱۲۸۶ هجری شمسی (۱۳۲۵ هجری قمری ) درون روستای خشنکاب درون بخش قره چمن آذربایجان درون بازارچه مـیرزا نصراله تبریزی واقع درچای کنار چشم بـه جهان گشود کودکی شـهریـاراستاد سید محمّد حسین بهجت تبریزی، متخلّص بـه شـهریـار، درون خانواده مرد دانش و هنر «حاج مـیر آقا خشگنابی» چشم بـه جهان گشود. روزهای کودکی او با انقلاب مشروطیت و بحران‏های اجتماعی و سیـاسی درون تبریز هم زمان بود. بـه همـین سبب، پدر کـه از مبارزان فعّال مشروطه خواه بـه شمار مـی‏آمد، درون آن اوضاع نابه‏سامان، خانواده را بـه زادگاه اجدادی، روستای خشگناب منتقل کرد.            شـهریـار درون سنین خردسالی  با قرآن مجید و دیوان حافظ آشنا شد و این آشنایی، آغاز پیوند عمـیق روح او با مفاهیم آیـات قرآن و کلام حافظ بود. شـهریـار بعد از تحصیل درون مکتب خانـه روستا و تکمـیل آن درون تبریز، درون سال 1300 بـه اصرار پدر بـه تهران رفت و در مدرسه دارالفنون بـه تحصیلات متوسطه ادامـه داد. سه سال بعد وارد مدرسه طب شد، ولی بـه سبب پیشامدهایی، آخرین سال پزشکی را کـه با روحیّه ی حسّاس او چندان هم سازگار نبود، نیمـه تمام رها کرد. بعد از آن، درون بانک کشاورزی بـه خدمت دولت درآمد و در کنار آن، بـه شعر هم مـی‏پرداخت. شـهریـار مدتی درون خراسان و تهران روزگار گذرانید و سپس بـه زادگاهش تبریز بازگشت و در این شـهر ماندگار شد.     شـهریـار کـه دوران کودکی خود را درون مـیان روستاییـان صمـیمـی و خون گرم خشکناب درون کنارکوه افسونگر « حیدر بابا » گذرانده بود همچون تصویر برداری توانا خاطرات زندگانی لطیف خود را درون مـیان مردم مـهربان و پاک طینت روستا و در حریم آن کوه سحرانگیز بـه ذهن سپرد.      او نخستین شعر خویش را درون چهار سالگی بـه زبان ترکی آذربایجانی سرود . بی شک سرایش این شعر کودکانـه ، گواه نبوغ و قریحه شگفت انگیز او بود. شـهریـار شرح حال دوران کودکی خود را درون اشعار آذربایجانیش بسیـار زیبا،تاثیر گذار و روان بـه تصویر کشیده است.      او درون این منظومـه بی همتا درون خصوص دوران شیرین کودکی و بازی گوشی خود درون روستای خشکناب سروده است: قاری ...




[آستین با پنس عمودی عمیق]

نویسنده و منبع: آموزش خیاطی | تاریخ انتشار: Sat, 21 Jul 2018 08:29:00 +0000



تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
i.video.ir@gmail.com