اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز

اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز اصلاح طرح هندسی معابر شـهر باغبادران/مسئولان درون حل بحران ... | مناقصه اصلاح هندسی نقاط حادثه , کد 1421439 | شناسایی ۳۴۰۰ نقطه حادثه خیز درون کشور | نقاط حادثه خیز کرج با عملیـات اصلاح هندسی ایمن سازی مـی شوند |

اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز

اصلاح طرح هندسی معابر شـهر باغبادران/مسئولان درون حل بحران ...

شـهردار باغبادران گفت: اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز تمام مقدمات اصلاح نقاط حادثه خیز درون منطقه آماده شده هست و اگر اداره برق شـهرستان لنجان با ما همکاری کنند، اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز درون نیمـه اول سال ۹۷ شاهد بهره برداری از بلوار شـهید بهشتی خواهیم بود.

اردشیر محمدی درون گفتگو با صدای لنجان؛ با بیـان اینکه نقاط حادثه خیر بـه دوسته درون شـهری و برون شـهری تقسیم مـی شود، خاطرنشان کرد: برطرف مشکلات نقاط حادثه خیز درون شـهری برعهده شـهرداری هاست و در طول سال های گذشته بسیـاری از نواقص مربوط بـه آن مرتفع شده است.

شـهردار باغبهادران از اصلاح طرح هندسی معابر این شـهر خبر داد و تشریح کرد: گزارش ها نشان مـی دهد کـه بلوار شـهید بهشتی یکی از نقاط حادثه خیز درون شـهرستان لنجان هست به همـین خاطر طرح اجرایی آن آماده شده و پیش بینی های لازم هم درون بودجه ۹۷ صورت گرفته است.

محمدی با تاکید براینکه مشکلات مربوط به  نقاط حادثه خیز شـهرستان لنجان حتما هرچه سریعتر برطرف شود، متذکر شد: تمام مقدمات اصلاح نقاط حادثه خیز درون منطقه آماده شده هست و اگر اداره برق شـهرستان لنجان با ما همکاری کنند، درون نیمـه اول سال ۹۷ شاهد بهره برداری از بلوار شـهید بهشتی خواهیم بود.

وی با اشاره بـه نقاط حادثه خیزی کـه تاکنون تلفات زیـادی هم درون شـهرستان لنجان داده است، متذکر شد: مسیر ورودی شـهر باغبهادران از سمت باغشاد درون ملک آباد یکی از نقاطی هست که حتما هرچه سریعتر مشکلش برطرف شود، کـه البته با دستور اخیر فرماندار لنجان امـیدواریم اداره آب منطقه ای همکاری لازم را داشته باشد و فنس هایی کـه در حریم راه کشیده هست را رفع تصرف کند.

انتهای پیـام/

. اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز . اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز




[اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 02 Jul 2018 21:16:00 +0000



اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز

مناقصه اصلاح هندسی نقاط حادثه , کد 1421439

اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز

مناقصه با عنوان اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز و با کد هزاره 1421439 درون تاریخ شنبه، اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز 2 تیر 1397 درون سایت ارتباط گستران هزاره منتشر شده و مـهلت شرکت درون آن که تا تاریخ 1397/04/04 مـی باشد. اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز این آگهی مربوط بـه استان(های) خراسان جنوبی بوده و در دسته بندی (های) سایر مناقصه های ساختمان، سایر مناقصه های راهسازی انتشار یـافته است.

خواهشمند هست جهتب اطلاعات دقیق، بـه تصویر آگهی درج شده از طرف مناقصه/مزایده گزار رجوع نمائید.

شرح آگهی:

اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز

شرایط آگهی:

شرکت ثبت شده با موضوع فعالیت درون زمـینـه ابنیـه و راه

مناقصه گزار: شـهرداری طبس

استانـها: خراسان جنوبی

تاريخ انتشار: 1397/04/02

مـهلت دريافت: 1397/04/04 ساعت 10 مورخ

مـهلت ارسال:

تاريخ بازگشايی:

نوبت اعلام: اعلام نشده

منبع: setadiran.ir

شماره آگهی:

کد هزاره: 1421439

تلفن: اعلام نشده

فکس: اعلام نشده

ایمـیل: اعلام نشده

وب سایت: اعلام نشده

آدرس: اعلام نشده

. اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز : اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز




[اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 23 Jun 2018 09:24:00 +0000



اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز

شناسایی ۳۴۰۰ نقطه حادثه خیز درون کشور

به گزارش خودروکار، اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز سردار محمد حسین حمـیدی اظهار داشت: اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز جاده‌های کشور ظرفیت و کشش این حجم از سفر و خودرو را ندارد، اما خدا رو شکر مردم امسال همکاری بیشتری با پلیس داشتند. اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز با توجه بـه افزایش یک‌ونیم مـیلیونی تعداد خودرو‌ها درون سال ۹۶ افزایش سفر‌ها یک موضوع عادی و قابل پیش‌بینی بود، اما مردم امسال هم همکاری خوبی داشتند.

رئیس پلیس راه کشور اضافه کرد: تحلیل تصادفات نوروزی امسال نشان مـی‌دهد کـه ۷۰ درصد تصادفات فوتی کشور بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی، انحراف بـه چپ و عدم توجه بـه جلو رخ داده هست که این یعنی عامل انسانی، باعث وقوع ۷۰ درصد تصادفات نوروزی امسال شد.

وی افزود: درون طول اجرای طرح ویژه ترافیکی مـهم‌ترین علل وقوع تصادفات فوتی را مـی‌توانیم سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه بـه جلو نام ببریم کـه ۸۵ درصد تصادفات را بـه خود اختصاص داده است.

سردار حمـیدی با اشاره بـه نقش ۵۷/۵ درصدی سواری‌ها و ۳۸ درصدی موتور سیکلت‌ها درون بروز حوادث درون فروردین که تا اردیبهشت ۹۷، تصریح کرد: اتوبوس های بین شـهری کمترین مـیزان تصادفات را درون دو سال اخیر داشتند.

شناسایی ۳۴۰۰ نقطه حادثه خیز درون کشور

رئیس پلیس راه درون خصوص نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و نقش آن‌ها درون بروز تصادفات و سوانح گفت: درون جاده‌های کشور کـه بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر هستند؛ ۳۴۰۰ محل حادثه‌خیز مشخص شده است.

وی با بیـان این کـه در گذشته ۶ هزار که تا ۷ هزار نقطه حادثه‌خیز وجود داشت، تشریح کرد: مناطق حادثه‌خیز درون کشور بـه مرور کاهش یـافته و در حال حاضر فقط درون ۱۵۰۰ نقطه از ۳۴۰۰ محل حادثه‌خیز مشخص شده کـه تصادفات بیشتری درون آن بـه وقوع پیوسته هست طی سه سال ۵۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند. اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز اقدامات زیـادی درون خصوص آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز انجام شده است؛ تابلو‌های فسفری نصب شده و اقدامات ایمنی لازم صورت گرفته که تا توجه راننده بـه آن نقطه جلب شود و بتواند که تا زمان رسیدن بـه آن محل، سرعت خود را کاهش داده و بر خودروی خود مسلط شود و به سلامت از آن نقطه عبور کند.

سردار حمـیدی درون خصوص اینکه با چه راهکاری مـی‌توان تعداد حوادث و سوانح درون ۱۵۰۰ محل مشخص شده را کاهش داد، ادامـه داد: این آمار نشان مـی‌دهد کـه هزینـه‌های جاری و روشی کـه هم اکنون درون دست کار است، کافی نبوده است؛ حتما عزم و اراده جدی درون کار باشد، درون غیر اینصورت شاهد افزایش تلفات خواهیم بود. بروز تصادف درون نقاط حادثه‌خیز بیشتر بـه دنبال مواردی، چون شیب تند، پیچ تند، وجود پرتگاه و نبود حفاظ و ایمنی اتفاق مـی‌افتد، همچنین تاریکی، عدم ایمن‌سازی نقاط مس حاشیـه راه و ... از جمله مواردی هستند کـه باعث شده‌اند نقاط حادثه‌خیز هنوز تصادفات جاد‌ه‌ای را بـه خود اختصاص دهند.

رئیس پلیس راه با اعلام اینکه به منظور شناسایی مناطق حادثه خیز جاده‌ای از یک کارگروه ویژه اعم از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومـی و ماموران زبده پلیس راه و راهداری استفاده شده است،اظهار داشت: به منظور هر کدام از نقاط حادثه‌خیز پرونده‌ای تشکیل و راهکار اصلاحی اندیشیده شده است. همـه این موارد موکول بـه دریـافت و بودجه و اعتبار خاصی است؛ لذا اگر اقدامـی انجام نگیرد، شاهد بروز سوانح و حوادث درون این نقاط خواهیم بود.

سردار حمـیدی، پراکندگی این نقاط حادثه‌خیز را درون ۳۵ استان کشور برشمرد و ادامـه داد: وزارت راه به منظور کاهش نقاط حادثه‌خیز و آشکارسازی نقاط باقیمانده اقدامات لازم را انجام داده است، اما حتما پروژه‌های اصلاحی را سریع‌تر انجام داد و موانع موجود را رفع کرد که تا بدین ترتیب بتوان از بروز سوانح و حوادث رانندگی کـه در نقاط حادثه‌خیز اتفاق مـی‌افتد، جلوگیری کرد. اگر طبق روال عادی این روند انجام شود، سال‌ها طول مـی‌کشد که تا شاهد حذف و کاهش نقاط حادثه‌خیز باشیم.

کشته شدن سالانـه دو هزار نفر درون تصادفات جاده‌ای نقاط حادثه‌خیز

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا با اعلام یک آمار درباره حوادث مرگبار رانندگی درون نقاط حادثه خیز، تصریح کرد: تصادفات جاده‌ای تنـها درون نقاط حادثه‌خیز سالانـه حدود ۲۴۰۰ مـیلیـارد تومان خسارات مالی بـه کشور وارد کرده و دو هزار نفر نیز درون این مناطق کشته مـی‌شوند. برابر آخرین جمع‌بندی‌های پلیس‌راه حدود ۳۴۰۰ محل حادثه‌خیز درون جاده‌های برون‌شـهری وجود دارد کـه علی‌رغم کاهش آن‌ها طی سال‌های گذشته وضعیت ۱۵۰۰ محل از این تعداد بحرانی هست و حجم زیـادی از تصادفات فوتی و جرحی درون آن‌ها رخ مـی‌دهد.

سردار حمـیدی با اشاره بـه اینکه، بررسی‌های پلیس‌راه نشان مـی‌دهد حدود ۳۰ درصد تصادفات جاده‌ای درون محل‌های حادثه‌خیز رخ مـی‌دهد، تصریح کرد: برابر آمار‌ها سالانـه حدود ۲۰۰۰ نفر تنـها درون این محل‌ها کشته مـی‌شوند این حوادث درون نقاطی رخ مـی‌دهد کـه آدرس آن‌ها کاملا مشخص و علایم و تابلو‌های آشکارساز نیز درون آن‌ها نصب شده است.

وی با اشاره بـه مطالعات انجام شده از سوی مرکز مطالعات پلیس راهور ناجا ادامـه داد: بر این اساس خسارت مستقیم مالی هر مرگ تصادفات یک مـیلیـارد و ۲۰۰ مـیلیون تومان هست که با احتساب ۲۰۰۰ مرگ درون محل‌های حادثه‌خیز حتما گفت سالانـه حدود ۲۴۰۰ مـیلیـارد تومان بـه طور مستقیم محل‌های حادثه‌خیز فقط از بابت مرگ و مـیر بـه اقتصاد کشور خسارت وارد مـی‌شود کـه این آمار جدا از سایر خسارات جانبی، زخمـی‌ها و ایجاد مشکلات اجتماعی به منظور افراد است.

عدم تخصیص بودجه لازم به منظور انجام اصلاحات هندسی و ایمن سازی مسیر‌های پر خطر

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا همچنین با گلایـه از عدم تخصیص بودجه لازم به منظور انجام اصلاحات هندسی و ایمن سازی مسیر‌های پر خطر گفت: با توجه بـه فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این کـه اگرچه آمار تلفات تصادف‌های جاده‌ای کاهش یـافته است، اما آمار تلفات همچنان بالاست و نیروی انتظامـی و دستگاه‌های مسئول حتما تلاش کنند، این آمار به‌‎طور مستمر کاهش یـابد؛ قطعا حتما همـه دستگاه‌های مسئول بـه خصوص مراجع قانونگذار اعتبارات ویژه‌ای را به منظور اصلاح سریع محل‌های حادثه‌خیز اختصاص دهند که تا بتوانیم بـه فوریت از حداقل ۲۰۰۰ مرگ تصادفات درون سال جلوگیری کنیم. درون سه سال گذشته درون ۱۵۰۰ نقطه بحرانی جاده‌ها ۵۳۰۰ نفر جانشان را از دست داده‌اند، این درحالی هست که مـی‌توان گفت درون این حادثه‌ها سهم خطای انسانی و خودرویی چندان قابل توجه نبوده است.

وی درباره نقاط حادثه‌خیز نیز بـه بخش‌هایی مانند پیچ‌های جاده هراز اشاره کرد و از محور‌های تهران- مشـهد، تهران- اصفهان یـا استان فارس نام برد کـه مدتی قبل اتوبوس سربازان درون آنجا دچار حادثه شد.

به گفته سردار حمـیدی درون سه سال اخیر رفع نقاط حادثه‌خیز جدی گرفته نشده و از تعداد آن‌ها آن طور کـه باید کاسته نشده است، بـه همـین دلیل پلیس به منظور کاهش خطر درون چنین محل‌هایی تلاش مـی‌کند که تا حضور فیزیکی بیشتری داشته باشد.

اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز شناسایی ۳۴۰۰ نقطه حادثه خیز درون کشور




[اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 15 Jul 2018 06:49:00 +0000



اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز

نقاط حادثه خیز کرج با عملیـات اصلاح هندسی ایمن سازی مـی شوند

نقاط حادثه خیز کرج با عملیـات اصلاح هندسی ایمن سازی مـی شوند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شـهری کرج، اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز احمد افضلی عنوان کرد: اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز درون راستای رفع مشکلات و معضلات ترافیکی درون نقاط حساس و مـهم شـهر کرج، طرح های اصلاح هندسی توسط مشاورین معاونت حمل و نقل و ترافیک شـهرداری کرج و اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شـهری تهیـه شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شـهرداری کرج اظهار داشت: طرح های مذکور بـه وسیله اداره کل امور ایمنی و مـهندسی ترافیک بـه منظور اجرایی شدن بـه مناطق 12 گانـه شـهرداری کرج ابلاغ شده هست تا با انجام آنـها مشکلات ترافیکی درون این زمـینـه مرتفع شود.

افضلی افزود: که تا کنون اصلاح هندسی محدوده های مـیدان بسیج، سه راهی الغدیر ، بلوارهای نبوت و علامـه جعفری و خیـابان انقلاب درون دستور کار مناطق مربوطه قرار گرفته است.

عملیـات اصلاح هندسی دور برگردان غرب بـه غرب بلوار ماهان غربی، شمال بـه شمال خیـابان گلشـهر و حدفاصل خیـابان های شقایق شرقی و اختر از دیگر مواردی بود کـه این مسئول بـه آنـها اشاره کرد و از درون حال اجرا بودن عملیـات مذکور توسط مناطق 12گانـه شـهرداری کرج خبر داد.

وی درون پایـان یـادآور شد: همچنین طرح اصلاح هندسی سایر نقاط پر تردد سطح شـهر، اعم از مـیدان موذن ( دانشگاه)، مـیدان جمـهوری ، خیـابان المـهدی (ع) ، مـیدان های توحید و امام حسین درون دستور کار قرار گرفته هست که این موضوع از سوی مشاورین معاونت حمل و نقل و ترافیک شـهرداری کرج درون حال بررسی مـی باشد و بزودی اجرا مـی شوند.

. اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز . اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز

اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز نقاط حادثه خیز کرج با عملیـات اصلاح هندسی ایمن سازی مـی شوند




[اصلاح طرح هندسی نقاط حادثه خیز]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 08:54:00 +0000