9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر

9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر ماربل شیت استونیت چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ | www ... | ساختن بازی‌های فوق‌العاده کافی نیست! | ۱۵ استودیو بازی ... | قائم‌مقامـی: شطرنج ایران پیشرفت داشته هست :: ورزش سه | ویژگی دوربین ها درون چند سال آینده | لنزک | آشنایی با 11 خودرو فوق‌العاده (عکس) | مگ یـاد |

9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر

ماربل شیت استونیت چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ | www ...

ماربل شیت استونیت :

چه اندازه با  ماربل شیت استونیت بـه عنوان یک محصول داخلی از شرکت تهران استون مـهر آگین نماینده رسمـی پرشین استونیت اصفهان درون کلانشـهر تهران آشنایی دارید؟

ویژگی های این محصول مقرون بـه صرفه چگونـه است؟

یکی از حوزه ها یـا صنایعی کـه ایران درون طی سال های اخیر پیشرفت فوق العاده ای درون آن داشته هست ، 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر حوزه دکوراسیون مـی باشد.
تولید انواع محصولات این حوزه از جمله انواع ماربل شیت و غیره منجر بـه زیبایی دکوراسیون های داخلی ایرانی با قیمت مناسب تر شده است.
ماربل شیت از تولیدات شرکت پرشین استونیت هست که از ترکیب پودر سنگ و pvc تولید و عرضه مـی گردد.
یکی از اصلی ترین مزیت های  ماربل شیت جدا از کیفیت آن، زیبایی منحصر بـه فرد آن هست که بدون شک نظر اکثر مشتریـان را جلب مـی کند.

این محصول درون سبک سازی وزن سازه (ساختمان ) تاثیر بسزایی داشته و با توج بـه قیمت بسیـار پایین آن به منظور انبوه سازان و ساختمان سازی توجیـه اقتصادی بسیـار مناسبی دارد . با عنایت بـه اینکه طرح های ماربل شیت استونیت الهام گرفته از معروفترین معادن سنگ های مرمر دنیـا هست از تمام دیوارپوش های موجود درون بازار بین المللی برتری و ارجحیت فراوان داشته و  محصولی منحصر بـه فرد و بی نظیر با تکنولوژی روز دنیـا را به منظور آبادانی کشور هدیـه داده هست .

ویژگی های ماربل شیت استونیت :

* چگالی خیلی پایین ( 7 کیلو گرم درون هر متر مربع )
* مقاوم درون برابر حلال ها و مواد شیمـیایی موجود درون محیط
* مقاوم درون برابر حرارت های بالا ( با کمترین تغییر شکل ظاهری )
* مقاومت بالا درون مقابل رطوبت و مناطق مرطوب (به مـیزان 100 درصد)
* عایق صوت و صدا بـه مـیزان قابل توجه
* عایق حرارتی و برودتی بـه مـیزان قابل توجه
* قابل شستشو و مناسب به منظور محیط های بهداشتی
* عدم اشتعال پذیری بـه هنگام حریق و آتش سوزی
* انعطاف پذیری و شکل گیری به منظور محیط های قوس دار

. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر . 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر : 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر




[9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر]

نویسنده و منبع: amirtgh | تاریخ انتشار: Thu, 05 Jul 2018 10:50:00 +0000



9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر

ساختن بازی‌های فوق‌العاده کافی نیست! | ۱۵ استودیو بازی ...

موفقیت یک استودیو بازی‌سازی الزاما بـه معنی تداوم تجارت آن استودیو نیست. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر همان‌طور کـه مـی‌دانید، 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر بارها شده هست که درون چند سال اخیر نام برخی شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی را شنیده‌ایم و با وجود این‌که بازی‌های زیبایی به منظور ما گیمرها ساخته‌اند، بـه دلایلی دیگر وجود خارجی ندارند و در اکثر مواقع نمـی‌توانیم به منظور بقای آن‌ها کاری انجام دهیم. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر با دنیـای بازی همراه باشید که تا نگاهی بـه ۱۵ استودیوی خوب و دوست‌داشتنی دنیـای بازی‌های ویدیویی بیندازیم کـه به هر دلیلی تعطیل شدند.

THQ

با وجود عرضه فرنچایزهای زیبایی چون Saints Row ،Darksiders و Homefront توسط THQ، فروپاشی این استودیو و خبر تعطیلی آن چیزی بود کـه واقعا انتظارش را نداشتیم ولی این اتفاق افتاد و این استودیو تعطیل شد و همـه گیمرها را مبهوت کرد. درون چند سال قبل (از ورشکستگی) THQ عناوین زیبایی را بـه بازار عرضه کرده بود ولی به‌دلیل مشکلات مالی، این استودیو مجبور شد کـه اعلام ورشکستگی کند و تخفیفات عظیم و اخراج تعدادی از کارکنان هم نمـی‌توانست جلوی این مسئله را بگیرد. خوشبختانـه خبر خوب این بود کـه بعد از اعلام ورشکستگی این استودیو، تمام چیزهایی کـه از آن باقی مانده بود توسط Nordic Games خریداری شد و در طول چند سال اخیر تعدادی از بازی‌های مربوط بـه THQ تحت پرچم THQ Nordic ساخته و عرضه شده است.

Ensemble Studios

استودیو Ensemble نامـی بود کـه همـیشـه هم‌ردیف نام RTS بود یـا همان Real Time Strategy بود. این استودیو کـه عناوینی چون Age of Empire ،Age of Mythology ،Halo Wars و Star Wars Galactic Battlegrounds را ساخته و عرضه کرده بود، بـه جرات پرچم‌دار سبک RTS بود؛ اما درون سال ۲۰۰۹، بعد از اینکه مایکروسافت تعدادی از کارکنان این شرکت را اخراج کرد، این استودیو تعطیل شد. امـیدواریم کـه روزی شاهد یک نسخه دیگر از سری زیبای Age of Empire باشیم.

Lionhead Studios

یک استودیو دیگر کـه توسط مایکروسافت بسته شد. این استودیو کـه توسط Peter Molyneux مدیریت مـی‌شد، کار ساخت و عرضه بازی معروف Black & White (خیر و شر) را برعهده داشت، ولی بیشتر به‌خاطر سری Fable معروف شده هست که دو نسخه اول آن توسط منتقدین بسیـار ستایش شده است. درون نـهایت درون سال ۲۰۱۶، درحالی‌که این استودیو درون حال ساخت بازی Fable Legends بود، ساخت این بازی متوقف شد و این استودیو به‌کلی تعطیل شد.

Guerrilla Cambridge

این استودیو کـه در ابتدا نام‌اش Millennium Interactive بود، بازی‌های زیبایی چون نسخه Remake بازی Frogger، سری MediEvil که hack-n-slash بود و نسخه PSP بازی LittleBigPlanet و چندین عنوان دیگر را ساخته بود. درون سال ۱۹۹۷ این استودیو توسط سونی خریداری شد و با Guerrilla Games ادغام شد که تا در ساخت عناوین Killzone دست داشته باشد و این استدیو Guerrilla Cambridge نام‌گذاری شد. البته، متاسفانـه این استودیو درون ژانویـه ۲۰۱۷ توسط سونی تعطیل شد و آخرین عناوینی کـه از این استودیو دیدیم، بازی‌های زیبای Killzone: 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر Mercenary و RIGS بود کـه روی PS4 عرضه شدند.

Maxis Emeryville

تاثیر این استودیو بر دنیـای بازی‌های ویدیویی و مخصوصا ژانر Simulation بسیـار چشم‌گیر است. عناوینی نظیر SIMS و SimCity و البته Spore درون ابتدا توسط این استودیو عرضه شدند. سپس درون سال ۲۰۱۵ تغییراتی درون ساختار شرکت MAXIS EMERYVILLE به‌وجود آمد و نام این شرکت بـه Maxis تغییر کرد و بسیـاری از کارکنان آن بـه استودیوهای دیگر منتقل شدند. نتیجه این تغییر، این بود کـه کیفیت نسخه‌های بعدی بازی‌های Sims و SimCity بـه شدت افت کرد ولی خوشبختانـه این بازی‌ها اخیرا کیفیت نسبتا مطلوبی دارند و مـیراث MAXIS EMERYVILLE بـه یـاد خواهد ماند.

Bizarre Creations

Bizarre Creations فرنچایزهای محبوبی چون Geometry Wars و Project Gotham Racing را عرضه کرد و هم‌چنین روی عناوینی چون Blur و Blood Stone کار کرد. با اینکه حق و حقوق فرنچایز Project Gotham Racing درون دست مایکروسافت است، درون سال ۲۰۰۷ این استودیو توسط Activision خریداری شد. سه سال بعد، اکتیویژن تلاش کرد که تا این استودیو را بـه مزایده بگذارد ولی خریداری پیدا نشد و اکتیویژن مجبور شد این استودیو را تعطیل کند.

Silicon Knights

این استودیو کانادایی عناوین زیبایی درون صنعت بازی‌های ویدیویی نظیر اولین نسخه Legacy of Kain و بازی‌ Eternal Darkness را به منظور کنسول Gamecube ساخت و عرضه کرد، ولی به‌دلیل برخی اختلافات قانونی کـه اکثر آن‌ها بر علیـه است.دیو Epic Games بود، توان مالی خود را از دست داد و مجبور شد کـه در سال ۲۰۱۴ بـه کار خود پایـان دهد. این خبر به منظور طرفدارن سری‌هایی چون Eternal Darkness و Too Human بسیـار زجرآور بود زیرا احتمالا دیگر هیچ‌وقت نسخه دوم این عناوین را بـه چشم خود نخواهند دید.

Psygnosis

وقتی بـه عناوینی چون Destructuon Derby ،Formula ،Wipeout و دیگر عناوین کـه استودیو Psygnosis ساخته هست نگاه مـی‌کنیم، با خود فکر مـی‌کنیم کـه واقعا چه شد کـه این استودیو تعطیل شد. خبر تعطیلی این استودیو حقیقتا به منظور بسیـاری از بازیکنان دردآور و مبهوت‌کننده بود. این استودیو درون ابتدا درون سال ۱۹۹۳ توسط سونی خریداری شد و در سال ۲۰۰۰ تصمـیم بـه تغییر عنوان بـه Studio Liverpol گرفت و تا چند سال بعد هم عناوین دیگری از این استودیو بـه بازار عرضه شد؛ ولی درون سال ۲۰۱۲ بود کـه این استودیو توسط سونی تعطیل شد. مـی‌توانیم امـیدوار باشیم کـه برخی از فرنچایزهای این استدیو همانند Wipeout توسط سونی و استودیوهای دیگر ساخته و عرضه شوند.

]]>

مطلب مشابه ◄  تصویر هنری زیبایی از بازی‌های Ghost of Tsushima و Days Gone منتشر شد

Acclaim Entertainment

زمانی نام Acclaim درون صنعت بازی‌سازی بسیـار پرآوازه بود و وقتی بـه بازی‌ها و فرنچایزهایی کـه توسط این استودیو عرضه شده‌اند نگاه مـی‌کنید، باورتان نمـی‌شود کـه چنین استودیو قدرتمندی تعطیل شده هست و دیگر به منظور ما عنوانی عرضه نخواهد کرد. عناوین نام‌آشنایی چون Turok ،Mortal Kombat ،Burnout و Re-Volt و چند عنوان برجسته هم‌چون (برخی از نسخه‌های) Batman و Spider-Man توسط این استودیو ساخته و عرضه شده‌اند. این استودیو درون سال ۲۰۰۴ اعلام ورشکستگی کرد و این خبر واقعا با توجه بـه تعداد زیـاد عناوینی کـه این شرکت ساخته بود، ناراحت‌کننده بود.

Free Radical Design

Free Radical Design جمع سازندگان و تهیـه کنندگان بازی معروف اول شخص شوتر TimeSplitters بود کـه خبر از هم پاشیدگی استودیو‌شان واقعا همـه را مبهوت ساخت و باعث ایجاد یک ابهام شد. این استدیو از سال ۲۰۰۶ که تا ۲۰۰۸ مشغول کار روی ساخت بازی Star Wars: Battlefront III شده بود و با وجود این‌که این بازی تقریبا ساخته شده بود، هیچ‌وقت عرضه نشد و پروژه ساخت آن متوقف شد و استقبال نامطلوب بازیکنان از عنوان Haze باعث شد کـه این استودیو دچار مشکلات اقتصادی فراوان بشود و این‌گونـه بود کـه این استودیو مجبور بـه اعلام ورشکستگی شود. این استودیو بعدها توسط Crytek خریداری شد ولی باز هم درون سال ۲۰۱۴ به‌دلیل مشکلاتی دیگر تعطیل شد.

Zipper Interactive

استودیو Zipper Interactive درون عرض چند سال چندین عنوان زیبای شوتر ساخت و عرضه کرد. اولین عنوان برجسته این استودیو MechWarrior 3 بود کـه بازی خوبی بود، ولی این SOCOM US Navy Seals هست که این استودیو را جاودانـه کرده است. فرنچایز SOCOM کـه داستان‌اش درون سه کهکشان مختلف شکل مـی‌گیرد، حقیقتا یک فرنچایز زیبا و دل‌نشین بود. این استودیو هم‌چنین بر روی عناوینی چون MAG و بازی Unit 13 روی PS Vita نیز کار کرده است. این استودیو نـهایتا درون سال ۲۰۱۲ توسط سونی تعطیل شد.

Evolution Studios

هر گیمری کـه طرفدار بازی‌های ریسینگ باشد، قطعا از خبر تعطیلی این استودیو ناراحت شده است. این استودیو عناوین WRC را روی PS2 منتشر کرد و روی سری Motorstorm نیز کار کرده است. هم‌چنین عنوان Driveclub کـه در سال ۲۰۱۴ منتشر شد اثر این استودیو بود، اما همـین بازی Driveclub بود کـه به‌خاطر نیـاز بـه تمرکز بالا روی آن توسط سونی، باعث شد کـه مشکلات زیـادی به منظور این استودیو به‌وجود بیـاورد و در نـهایت سونی درون سال ۲۰۱۶ این استودیو را تعطیل کرد. البته، خوشبختانـه همان سالانی کـه در استدیو Evolution کار مـی‌د، بـه Codemasters پیوستند و مـی‌توان گفت کـه روح استودیو Evolution هنوز زنده است.

Pandemic Studios

استودیو Pandemic روی عناوین فراموش‌نشدنی زیـادی کار کرده است. این استودیو فرنچایزهایی چون Mercenaries و Destroy All Humans را ساختند و هم‌زمان روی چند عنوان Star Wars هم‌چون Star Wars Battlefront و Battlefront II (نسخه‌های قدیمـی سری اصلی) کار د. این استودیو درون سال ۲۰۰۸ به‌همراه BioWare توسط EA خریداری شد ولی بعد از اخراج شدن چند تن از کارکنان این استدیو درون سال ۲۰۰۹، این استودیو نیز بـه زیر آب رفت.

Bullfrog Productions

این دومـین استودیو Peter Molyneux هست که درون این لیست قرار دارد! استودیو Bullfrog Productions پشت پرده ساخته شدن عناوین کلاسیکی چون Syndicate, Dungeon Keeper و Populous بود. بعد از خریداری این استودیو توسط EA، آقای Molyneux این استودیو را ترک کرد که تا استودیو Lionhead Studios را برپا کند (که درون مورد پایـان تلخ این استودیو قبلا صحبت کردیم) و این استودیو دیگر شکوه سابق خود را نداشت. این استودیو تحت نظارت EA چند بازی دیگر عرضه کرد ولی درون نـهایت درون سال ۲۰۰۱ تعطیل شد.

Neversoft

استودیو Neversoft عناوین فوق‌العاده زیـادی هم‌چون یک نسخه Spider-man درون سال ۲۰۰۰، تمام نسخه‌های سری Tony Hawk’s Pro Skater و چند نسخه از سری Guitar Hero (وقتی کـه این فرنچایز توسط اکتیویژن درون سال ۲۰۰۶ خریداری شد) را ساخته است. این استودیو با Infinity Ward درون سال ۲۰۱۴ ادغام شد کـه منجر بـه همکاری این دو تیم به منظور ساخت بازی Call of Duty: Ghosts شد و همان سال عرضه این بازی، Neversoft نیز تعطیل شد.




[9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر]

نویسنده و منبع: amirtgh | تاریخ انتشار: Tue, 19 Jun 2018 16:38:00 +0000



9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر

قائم‌مقامـی: شطرنج ایران پیشرفت داشته هست :: ورزش سه

به گزارش "ورزش سه" بـه نقل از تسنیم احسان قائم‌مقامـی درباره درخشش پرهام مقصودلو و قهرمانی درون رقابت‌های مسترز شارجه اظهار داشت: 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر پرهام یکی از بازیکنان نسل جدید شطرنج ایران هست که پیشرفت فوق‌العاده‌ای بـه ویژه درون ماه‌های اخیر داشته است. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر این موفقیت اهمـیت ویژه‌ای به منظور او داشت، 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر چون مـی‌تواند اُفق دیدش را به منظور داشتن آینده‌ای موفقی، وسعت ببخشد و مدارج ترقی را طی کند. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر مقصودلو بازیکن خوب و با پتانسیل بالا است. نکته مـهم داشتن ظرفیت و شخصیت قهرمانی هست که پرهام حتما به آنـها برسد و امـیدوارم این شرایط مـهیـا شود.

وی افزود: خوشبختانـه درون ایران جوانان خوبی همچون مقصودلو، فیروزجا، طباطبایی، مصدق‌پور و ... حضور دارند کـه مـی‌توانند سال‌های سال بدرخشند، اما مسیر قهرمانی پر فراز و نشیب هست و حتما برای آنـها بستری فراهم شود کـه در محیطی بدون فشار بـه تلاش خود ادامـه بدهند. درون واقع نباید فضایی ایجاد شود کـه شطرنج‌بازان تحت قشار قرار بگیرند. حتما خیلی مراقب این موضوع باشیم، چون ممکن هست به لحاظ روحی و روانی و حتی فنی مشکلاتی ایجاد شود.

کاپیتان تیم ملی شطرنج ادامـه داد: حضور درون رقابت‌های سطح بالا و قرار گرفتن درون کنار بزرگان شطرنج دنیـا و تماشای برد و باخت آنـها باعث مـی‌شود کـه شطرنج‌بازان جوان ایران بتوانند از سبک رفتاری و حرفه‌ای‌گری بزرگان این رشته الگو بگیرند کـه این بسیـار ارزشمند است.

قائم‌مقامـی با انتقاد از فضای بـه وجود آمده علیـه فدراسیون گفت: متاسفانـه صحبت‌ها به‌گونـه‌ای مطرح مـی‌شود کـه انگار فدراسیون هیچ کاری نکرده و همـه موفقیت‌ها سهم کامل شطرنج‌بازان است. بسیـاری از بازیکنان جوان ایران درون دو سال گذشته درون جام ستارگان مقابل بزرگان دنیـا پشت مـیز نشستند و این مسئله باعث ریخته شدن ترس آنـها شد. درون واقع فدراسیون با برگزاری این تورنمنت بـه صورت سالانـه تاثیر زیـادی درون رشد ورزشکاران این رشته داشته هست که نباید از کنار آنـها بـه سادگی عبور کرد. بـه عنوان یک بازیکن مـی‌گویم کـه شطرنج درون دوره اخیر فدراسیون پیشرفت محسوسی داشته کـه از جمله موارد قابل ذکر مـی‌توان بـه ارتقای رنکینگ درون آسیـا و جهان، افزایش تعداد استادان بزرگ، مـیزبانی‌های بین‌المللی بیشتر، حمایت از حضور جوانان درون رویدادهای مختلف بین‌المللی، برگزاری مسابقات متعدد، تربیت داوران و مربیـان و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی به منظور پیشرفت این رشته اشاره کرد.

وی درون مقایسه شرایط کنونی شطرنج با دورانی کـه خودش درون 18 سالگی بـه درجه استادبزرگی رسید، عنوان کرد: زمانی کـه من استادبزرگ شدم، فقط یک مربی خواستم، اما شرایط درون آن زمان سخت بود و این فرصت برایم مـهیـا نشد. آن زمان یک مربی به منظور چندین نفر وجود داشت، اما حالا حتی اگر مربی هم نباشد، مـی‌توان با کمک اینترنت و کتاب‌هایی کـه در آن وجود دارد، درون حوزه فنی رشد کرد. حالا هم حتما شرایط را درون نظر گرفت. بودجه فدراسیون شطرنج فقط به منظور سفرهای رسمـی کفاک مـی‌دهد. حتما نکته‌ای را بگویم؛ درون دنیـا همـین اندازه کـه در ایران هزینـه مـی‌شود، کمکی صورت نمـی‌گیرد. فقط درون چندین کشور هست که حمایت‌ها از شطرنج‌بازان خوب است. اگرچه انتظار داریم وزارت ورزش حمایت خود را از شطرنج درون حد و اندازه مطلوبی توسعه بدهد.

عضو تیم ملی شطرنج ایران گفت: قرار هست سوکولوف به منظور هدایت و کمک بـه ملی‌پوشان بـه ایران بیـاید. همچنین درون کنار تیم‌های اعزامـی بـه رقابت‌های جوانان جهان و همچنین المپیـاد جهانی هم مربی حضور خواهد داشت کـه این اتفاق خوبی است. اینکه هر شطرنج‌بازی توقع یک مربی اختصاصی به منظور خودش از سوی فدراسیون را داشته باشد، درست نیست؛ چرا کـه فدراسیون با بودجه فعلی قادر بـه این کار نخواهد بود و باید بودجه‌اش حداقل 3 برابر شود. بنابراین حتما از امکاناتی کـه در اختیـار است، بهترین استفاده صورت بگیرد که تا شطرنج‌بازان بـه تلاش و حرکت رو بـه جلوی خود ادامـه بدهند.

قائم‌مقامـی تصریح کرد: بـه نظرم ورزشکاران حتما در این باره توجیـه شوند. اینکه یک نفر باب یک قهرمانی، خواسته‌های خارج از توان فدراسیون داشته باشد، خوب نیست. ضمن اینکه حتما امکانات کنونی را با گذشته کـه تقریباً چیزی وجود نداشت، مقایسه کرد که تا وضعیت مشخص شود. شطرنج ایران درون سال 97 چندین رویداد مـهم را پیش‌رو دارد کـه با توجه بـه درخشش‌های ورزشکاران این رشته، نیـاز بـه حمایت وزارت ورزش بیش از همـیشـه احساس مـی‌شود.




[9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر]

نویسنده و منبع: amirtgh | تاریخ انتشار: Sun, 08 Jul 2018 01:14:00 +0000



9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر

ویژگی دوربین ها درون چند سال آینده | لنزک

دوربین های ما ابزارهای بسیـار شگفت انگیزی هستند. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر درون مقایسه با چند سال پیش، 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر قابلیت های آنـها بسیـار زیـاد شده است. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر اگرچه ممکن هست اینطور بـه نظر نرسد، اما هنوز هم زمـینـه های زیـادی به منظور پیشرفت دوربین ها وجود دارد. ما ممکن هست به تصاویرمان نگاه کرده و فکر کنیم کـه جای کمـی به منظور پیشرفت تکنیکی دارند. با این حال، بـه چند سال پیش فکر کنید، آن موقع هم احتمالا همـین را مـی گفتید. با این وجود، امروزه کیفیت تصاویر ما بدون شک بهتر از پنج سال پیش است. بنابراین چه چیزهایی مـی توانند درون نسل بعدی دوربین ها بهبود یـابند؟

محدوده دینامـیکی

محدوده دینامـیکی یکی از بزرگترین مواردی هست که مـی تواند بهبود یـابد. این مسئله بـه خصوص درون مورد سنسورهای کوچکتر درست هست اما به منظور دوربین های فول فریم نیز صادق است. دوربین های مدرن مـی توانند بین ۱۴-۱۱ استاپ (پله) از محدوده دینامـیکی را بازتولید کنند. این رقم بسیـار بالایی است، اما هنوز راه درازی به منظور رسیدن بـه چشم انداز ما دارد.

محدوده دینامـیکی یک تکنولوژی هست که قطعا با هر نسل دوربین بهبود مـی یـابد. پیشرفت های اخیر شامل بهبودهای نرم افزاری و همچنین سخت افزاری بوده هست تا بـه ما کمک کنند بـه حداکثر محدوده دینامـیکی دست یـابیم. مـی تواند اینطور باشد کـه پردازنده های سریع تر و نرم افزارهای پیشرفته کلید بهبود محدوده دینامـیکی درون آینده باشند.

محدوده دینامـیکی بهتر مـی تواند HDR را بـه تاریخ پیوند دهد. اثر Ahmad Rithauddin

عملکرد درون نور کم

یکی دیگر از زمـینـه های کلیدی به منظور پیشرفت، عملکرد نور کم مـی باشد کـه برای بسیـاری از ما مـهم است. باز هم گام های بزرگی درون این زمـینـه برداشته شده است. با این حال، این پیشرفت ها بـه طور کلی بـه دوربین های دارای سنسور بزرگتر مانند دوربین های فول فریم نیکون، کانن و سونی محدود شده اند. سنسورهای APS-C و m43 بهبود یـافته اند، اما هنوز هم با فول فریم ها رقابت نمـی کنند. مشکل، تراکم پیکسل است. بـه منظور بـه روز ماندن با تقاضا به منظور رزولوشن های بالاتر، پیکسل ها حتما به هم نزدیک تر و نزدیک تر شوند. این به منظور تولیدکنندگان سنسور چالش برانگیز است. آنـها یک حد وسط خوب بین کاهش نویز و رزولوشن پیدا کرده اند. مانند محدوده دینامـیکی این نیز احتمالا با استفاده از نرم افزار و نـه سخت افزار بهبود مـی یـابد.

هنوز زمـینـه زیـادی به منظور پیشرفت نور کم وجود دارد. اثر Nick Rice

سرعت نوشتن

سرعت نوشتن درون مقایسه با چند سال پیش خیلی بیشتر شده است، اما هنوز هم مـی تواند بهتر باشد. علت آن این هست که اکثر ما ترجیح مـی دهیم با فرمت RAW عبگیریم. با افزایش رزولوشن، اندازه فایل های RAW بسیـار زیـاد مـی شود و دوربین های ما به منظور پردازش این فایل ها بـه تقلا مـی افتند. این امر بـه خصوص زمانی کـه در مُدهای پیوسته سریع عمـی گیریم، صادق است.

دوربین ما ممکن هست ده ها عJPEG پشت سر هم را با سرعت ۱۲ فریم درون ثانیـه بگیرد، اما اگر با فرمت RAW عکاسی کنید از سرعت آن کاسته مـی شود. نـه تنـها این، بلکه با فرمت RAW خالی شدن بافر نیز بیشتر طول مـی کشد.

بهبود سرعت نوشتن نـه تنـها بـه تولیدکنندگان دوربین بستگی دارد کـه راه های سریع تری به منظور نوشتن فایل ها پیدا کنند، بلکه شرکت های کارت حافظه نیز حتما قابلیت های حافظه فلش خود را بهبود بخشند.

عمر باتری

این مورد درون حال حاضر چالش بزرگی به منظور دوربین های بدون آینـه است. اگرچه DSLR ها عمر باتری فوق العاده ای دارند، اما دوربین های معادل بدون آینـه درون حال تلاش هستند (به پای آنـها نمـی رسند). این بـه دلیل افزایش مصرف انرژی آنـها، کـه منظره یـاب های الکترونیکی عامل اصلی آن هستند، و اندازه کوچکتر و در نتیجه باتری های کوچکتر مـی باشد.

با توجه بـه پیشرفت های سریع درون تکنولوژی باتری درون سال های اخیر، من مطمئن هستم کـه ما خیلی زود شاهد آن خواهیم بود کـه دوربین های بدون آینـه تعداد عهای یکسانی با معادل DSLR خود مـی گیرند.

تصور کنید کـه فقط بـه یک باتری نیـاز داشتید. اثر See-ming Lee

قابلیت های فوخودکار

زمـینـه ای کـه در آن فوخودکار بهتر مـی تواند بهبود یـابد، شاید هوش مصنوعی باشد. سیستم های فوامروزی فوق العاده سریع هستند، اما گاهی اوقات به منظور سوژه های درون حال حرکت عملکرد خوبی ندارند. هوش مصنوعی شیوه پیش بینی حرکت سیستم های فوکوس، بـه خصوص حرکات نامنظم سوژه ها را بهبود مـی بخشد.

زمـینـه دیگری کـه در آن فومـی تواند پیشرفت کند، درون شرایط نور کم و کنتراست کم است. این ها زمـینـه های بـه ویژه ضعیفی به منظور سیستم های فوفعلی هستند.

رزولوشن

رزولوشن مورد جالبی است، چون احتمالا بیشتر از کاربردهای عملی، تحت تاثیر تقاضای مصرف کننده قرار دارد. اگرچه متخصصان ممکن هست نیـازمند رزولوشن فوق العاده بالا به منظور کار تجاری باشند، اما اکثر قریب بـه اتفاق مصرف کنندگان آماتور بـه آن نیـازی ندارند. با این حال، بـه دلایلی رزولوشن همـیشـه نشان دهنده پیشرفت تکنولوژی درون دوربین های دیجیتال بوده است. این بهبود رزولوشن اغلب بـه قیمت افزایش نویز تصویر درون ایزوهای بالاتر است.

تثبیت کننده تصویر

افزوده شدن IBIS یـا تثبیت کننده تصویر داخل بدنـه بـه دوربین ها نشان مـی دهد کـه تولیدکنندگان این گزینـه را بـه عنوان یک پیشرفت تکنولوژیکی بسیـار جدی مـی گیرند. بعضی از شرکت ها درون حال حاضر دوربین هایی دارند کـه سیستم های تثبیت کننده دوگانـه دارند، داخل بدنـه و روی لنز کـه با هم کار مـی کنند.

تثبیت کننده دوربین یک بهبود کلیدی دیگر است. اثر Riley Kaminer

تکنولوژی درون عکاسی با سرعت درون حال افزایش است، با این حال موارد فوق احتمالا بزرگترین زمـینـه ها به منظور بهبود درون چند سال آینده هستند. شما بیشتر دوست دارید چه پیشرفت های تکنولوژیکی را درون دوربین های آینده خود ببینید؟

نویسنده: 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر جیسون راو (Jason Row)




[9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر]

نویسنده و منبع: amirtgh | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 13:25:00 +0000



9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر

آشنایی با 11 خودرو فوق‌العاده (عکس) | مگ یـاد

  • مرسدس بنز از شاهکار جدیدش (مـی باخ جدید) رونمایی کرد – Mercedes-Benz

    مرسدس بنز نیز از شاهکار جدیدش (مـی باخ جدید) امروز رونمایی کرد. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر مرسدس بنز با خودروی جدیدش ب…

    اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷

    2 دقیقه خوانده شده
  • آغاز بـه کار خودروهای خودران مرسدس بنز بـه عنوان تاکسی

    آغاز بـه کار خودروهای خودران مرسدس بنز بـه عنوان تاکسی مرسدس بنز از عرضه اولین خودروهای خودر…

    مرداد ۲۳, ۱۳۹۶

    0 ثانیـه خوانده شده
  • مرسدس بنز بـه مسابقات فرمول E مـی‌پیوندد

    مرسدس بنز بـه مسابقات فرمول E مـی‌پیوندد مرسدس بنز از سال ۲۰۱۹ درون فرمول E شروع بـه رقابت خواه…

    مرداد ۶, ۱۳۹۶

    3 دقیقه خوانده شده

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر

  • ۲۰۰ فاکتور مـهم رتبه بندی سایت ها درون گوگل درون سال ۲۰۱۸ را بدانید

    رتبه بندی سایت ها درون گوگل ممکن هست شما هم بدانید کـه گوگل به منظور رتبه بندی از ۲۰۰ فاکتور مـهم …

    تیر ۲۷, ۱۳۹۷

    28 دقیقه خوانده شده
  • با ۱۰ عطر مورد علاقه بازیگران هالیوودی و افراد مشـهور آشنا شوید

    ۱۰ عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود احتمالا به منظور شما هم پیش آمده کـه با خود فکر کنید، 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر عطر مو…

    تیر ۲۴, ۱۳۹۷

    9 دقیقه خوانده شده
  • با ثروتمندترین و قویترین بدنساز جهان درون صنعت پرورش اندام آشنا شوید

    ثروتمندترین و قویترین بدنساز جهان شاید به منظور شما جالب و قابل توجه باشد کـه ثروتمندترین و قوی…

    تیر ۲۴, ۱۳۹۷

    12 ثانیـه خوانده شده

مطالب بیشتر از این نویسنده nasleweb

  • ۲۰۰ فاکتور مـهم رتبه بندی سایت ها درون گوگل درون سال ۲۰۱۸ را بدانید

    رتبه بندی سایت ها درون گوگل ممکن هست شما هم بدانید کـه گوگل به منظور رتبه بندی از ۲۰۰ فاکتور مـهم …

    تیر ۲۷, ۱۳۹۷

    28 دقیقه خوانده شده
  • با برخی از بزرگترین کشتی تفریحی جهان کـه بی نظیر هست آشنا شوید

    ۱۰ نوع از بزرگترین کشتی تفریحی جهان کـه هری آرزوی مسافرت با آن ها را دارد چهی هست که …

    تیر ۷, ۱۳۹۷

    9 دقیقه خوانده شده
  • پلتفرم ویدیویی اینستاگرام با نام IGTV درون ۳۱ خرداد منتشر شد

    به IGTV پلتفرم ویدیویی اینستاگرام خوش آمدید ما IGTV را درون رویدادی درون سانفرانسیسکو معرفی کر…

    خرداد ۳۱, ۱۳۹۷

    3 دقیقه خوانده شده

بارگذاری بیشتر در دانش و فناوری

. 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر : 9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر




[9 پیشرفت فوق العاده در 3 سال اخیر]

نویسنده و منبع: amirtgh | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 23:55:00 +0000



تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
i.video.ir@gmail.com