بیشترین اسامی در کردستان95

بیشترین اسامی در کردستان95 نتایج ذخیره نمونـه دولتی شـهرستان مریوان,نتایج ذخیره نمونـه ... | شانس قبولی و ظرفیت پذیرش درون کنکور کارشناسی ارشد | زنان مجاهد: May 2016 - mojahedinwomen.blogspot.com |

بیشترین اسامی در کردستان95

نتایج ذخیره نمونـه دولتی شـهرستان مریوان,نتایج ذخیره نمونـه ...

به گزارش “سایت خبری کانی نتKaniNet” به نقل از روابط عمومـی آموزش و پرورش استان کردستان : منصور قاسمـیان رییس اداره سنجش با اعلام این خبر گفت : بیشترین اسامی در کردستان95 دانش آموزان قبول شده از تاریخ ۳۰ خرداد لغایت ۶ تیرماه ۹۴ مـی توانند با مراجعه بـه دبیر ستانـهای پذیرفته شده ، بیشترین اسامی در کردستان95 نسبت بـه ثبت نام خود اقدام نمایند .

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان افزود : بر اساس بخشنامـه وزارت آموزش و پرورش نتایج آزمون قطعی بوده و ذخیره ای اعلام نخواهد شد و هم چنین داوطلبان معترض مـی توانند از روز پنج شنبه ۲۸ خرداد لغایت دوم تیرماه ۹۴ نسبت بـه درج اعتراض خود از طریق سامانـه آزمون اقدام و پیگیری نمایند .

گفتنی هست اسامـی دانش آموزان قبول شده و پسر از طریق فایل های پیوست قابل مشاهده مـی باشد و کارنامـه پذیرفته شدگان نیز بر روی همـین سایت بـه صورت شخصی قابل دریـافت هست .

فایل های مربوطه :

“پسرانـه شـهید بهشتی ناحیـه دو سنندج.pdf540.909 KB“

“پسرانـه شـهید بهشتی ناحیـه یک سنندج.pdf429.361 KB“

“انـه فرزانگان سقز.pdf382.976 KB“

“انـه فرزانگان ناحیـه دو سنندج.pdf604.368 KB“

“انـه فرزانگان ناحیـه یک سنندج.pdf383.102 KB“

“شـهید احمدی روشن قروه.pdf393.402 KB“

“شـهید بهشتی سقز.pdf421.077 KB“

“پسرانـه پیشگامان مریوان“

“انـه عفاف مریوان“

تیزهوش یـا نخبه چهی است؟
برای تعریف واژه تیزهوش یـا نخبه اتفاق نظر اندکی وجود دارد. بیشترین اسامی در کردستان95 تیزهوشی بـه صورت هوش عمومـی بالا، استعداد درون حوزه تحصیلی خاص و تعامل بین توانایی و خلاقیت بالا تعریف شده است. بیشترین اسامی در کردستان95 کودکان تیزهوش درون بسیـاری موارد شناخته نمـی شوند.

اولین شرط تیزهوشی داشتن بهره هوشی (IQ) بالای ۱۳۰ هست و درون کنار بهره هوشی، قدرت خلاقانـه، توانایی درون استدلال و توانایی و ابتکار را نیز حتما لحاظ کرد.
در سنین پیش از مدرسه کارشناسان معمولا استفاده از خزانـه لغات وسیع، مـهارت کلامـی و به کار بردن جملات کامل، علاقه درون مشاهده دقیق و کنجکاوانـه، علاقه مندی بـه کتاب، توجه بـه ساعت ها و تقویم ها درون سنین کم، تمرکز روی موضوعاتی خاص، مـهارت فوق العاده درون نقاشی، توجه و کشف رابطه علت و معلولی، رشد توانایی خواندن درون سنین کودکی، توانایی رهبری جمع همسن و سال، مـهارت های حرکتی و… را از صفات بارز تیزهوشی مـی دانند کـه البته شدت این معیـارها با توجه بـه محل زندگی افراد متفاوت است. فرزانـه غریبی، کارشناس ارشد روان شناسی درون مقاله ای این ویژگی را به منظور کودکان تیزهوش و شناسایی آنان برمـی شمارد:

۱) نسبت بـه یـادگیری حریص اند و مفاهیم پیچیده و جزییـات را بسرعت جذب مـی کنند.
۲) اعتماد بـه نفس بالایی دارند.
۳) دارای روحیـه تعاون و همکاری بوده و مسوولیت پذیرند.
۴) انضباط فردی دارند و به ارزش های اخلاقی و معنوی پایبندند.
۵) قدرت استدلال دارند و دستورهای آمرانـه را بدون بازنگری نمـی پذیرند و…

متاسفانـه هرچند تعداد این کودکان کـه تیزهوش خوانده مـی شوند زیـاد نیست، اما عد ه ای کـه مـی توانند با عنوان تیزهوش خوانده شوند بـه خاطر وجوه تربیتی و آموزشی نادرست، بـه صورت تک بعدی پرورش مـی یـابند.

«بهمن درون ۱۹ سالگی، وقتی همـه چشم ها بـه او بود، مقابل دوربین عکاسی خبرنگار یک مجله، دست و پایش را گم کرد. بهمن کـه از نظر تحصیلی نمره ای کمتر از ۱۸ نگرفته بود و رکورد رشد تحصیلی را شکسته حالا درون این سن وقتی قرار هست از خودش و خانواده اش بگوید، دهانش خشک مـی شود، انگشتانش مـی لرزد و مانند کودکی کـه به وحشت افتاده، از پاسخ بـه سوالات طفره مـی رود.»

همـه استادان بهمن تایید مـی کنند کـه او ضریب هوشی بالای ۱۳۰ دارد و نمرات تمام واحدهای درسی او الف است، اما شیوه تربیتی او، منجر شده کـه هوش هیجانی و اجتماعی او رشد نکند و از این رو بهمن هیچ دوستی غیر از پدر و مادرش ندارد، چون توان ارتباط و تعامل با همسن و سالانش را ندارد.

● آموزش تیزهوشان از چه سنی؟

معمولا گفته مـی شود کـه کودکان تیزهوش را مـی توان یک سال زودتر از سن شروع آموزش رسمـی یعنی ۶ سالگی آموزش داد. پدر و مادر بهمن آموزش او را از ۴ سالگی درون منزل آغاز کرده اند. والدین بسیـاری از کودکان تیزهوش ترجیح مـی دهند، فرزندان خود را درون منزل آموزش دهند و او را تنـها به منظور آزمون پایـان سال بـه مدرسه بفرستند و چون معمولا کودکان تیزهوش از این آزمون ها سربلند بیرون مـی آیند تصور بر این هست که این شیوه آموزش مناسب است، اما دکتر عبدالله شفیع آبادی ـ روانشناس ـ بـه طور قاطع آموزش صرف کودکان نخبه درون منزل را مردود اعلام مـی کند و مـی گوید: این شیوه آموزش را بـه هیچ وجه توصیـه نمـی کنم و مدرسه یک محیط رسمـی به منظور آموزش هست که هر فرد بنا بر توانمندی از امکانات این محیط رسمـی استفاده مـی کند.

افراد تیزهوش به منظور آموزش بـه مکان و نظام ویژه ای نیـازمندند. معلمان این افراد هم حتما به نوعی باهوش و خلاق تر از سایر همکاران خود باشند که تا به خاطر سوالات بچه های تیزهوش مات و مبهوت نمانند.

این روانشناس توصیـه مـی کند: کودکان تیزهوش حتما در جامعه زندگی کنند. آموزش درون بین سایر افراد، شیوه تعامل با دیگران را نیز بـه او مـی آموزد. انتظارات افراد تیزهوش از جامعه بالاست و به همـین نسبت جامعه نیز از آنان انتظارات بالایی دارد، اگر درون خانـه و نزد والدین آموزش ببینند بسیـاری از مـهارت ها را نمـی آموزند.

ثبت نام دانش آموزان استعدادهای درخشان مریوان ورودی دبیرستان ها و مدارس راهنمایی شـهرستان مریوان از تاریخ ۹۲/۱۲/۱۰ شروع و تا تاریخ ۹۲/۱۲/۲۲ بـه پایـان مـیرسد.

  • پس از تکمـیل مراحل ثبت نام و دریـافت کد رهگیری ، بـه آموزشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنید .
  • رسید ثبت نام را که تا پایـان اعلام نتایج آزمون نزد خود نگهدارید . توسط کد رهگیری درج شده درون این رسید درون آینده قادر بـه دریـافت کارت ورود بـه جلسه و مشاهده کارنامـه خود خواهید بود .
  • پس از ثبت نام جهت تایید اطلاعات هر چه سریعتر بـه مدیر آموزشگاه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.
  • منبع:آموزش و پرورش مریوان




    [بیشترین اسامی در کردستان95]

    نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 12 Sep 2018 05:11:00 +0000



    بیشترین اسامی در کردستان95

    شانس قبولی و ظرفیت پذیرش درون کنکور کارشناسی ارشد

    شانس قبولی و ظرفیت پذیرش درون کنکور کارشناسی ارشد

    دوستان سوالات خود درباره آزمون ارشد و انتخاب رشته را اینجا بپرسید که تا دوستان با تجربه کمکتون کنند!

    دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد منتشر شد.
    داوطلبان مـی توانند این دفترچه را مستقیما از سایت دانشگاه آزاد درون لینک زیر دریـافت کنند
    دریـافت دفترچه راهنما از سایت دانشگاه آزاد

    توضیجات: درصدهای زیر، بیشترین اسامی در کردستان95 بر اساس ورود اطلاعات دانشجویـان  بدست آمده است. بیشترین اسامی در کردستان95 از این رو کاملا بی خطا نخواهد بود. بیشترین اسامی در کردستان95 اما تمامـی این اطلاعات پالایش شده و تا حد ممکن اطلاعات غیرصحیح از مـیان آنـها حذف شده است. این اطلاعات بـه صورت رایگان مـیان داوطلبان کنکور سال ۹۱ موسسه پژوهش شرکت خواهند کرد، توزیع شده است.

    حقوق استفاده از این داده ها شرعا و قانونا متعلق بـه دپارتمان تخصصی مـهندسی صنایع هست و لطفا از استفاده از این اطلاعات بدون اجازه دپارتمان بپرهیزید.

    گرچه مـیانگین درصد، معیـار خوبی به منظور دستیـابی بـه رتبه هر فرد نیست و تنـها تراز درون این مـیان تاثیرگذار هست اما بـه جهت رفع برخی شبهه ها و برای سادگی تجزیـه و تحلیل داده ها بـه لیست اطلاعات دانشجویـان افزوده شده است.

    در کنکور سال ۹۰ ضریب دروس آمار و تحقیق و زبان ۲ و پنج درس تخصصی ۵ بوده است.

    نمونـه و بخشی از کارنامـه ها:

    زبان عمومـی و تخصصی

    تحقیق درون عملیـات ۱و۲

    مبانی احتمالات و آمار مـهندسی

    دروس تخصصی صنایع

    رتبه گرایش صنایع-صنایع

    معدل موثر

     دانشگاه کارشناسی

    مـیانگین

    صنایع

    ۴۴

    ۳۸

    ۲۰

    ۳۱

    ۱۴۰

    ۱۲.۶

    علم و صنعت ایران

    ۳۲.۶۴

    ۰

    ۴۰

    ۲۵

    ۴۲

    ۱۴۳

    ۱۵/۶۶

    پیـام نور مشـهد

    ۳۰.۹۱

    ۰

    ۵۷

    ۳۵

    ۳۰

    ۱۴۵

    ۱۵.۳۵

    تفرش

    ۳۰.۳۶

    ۶۰

    ۲۵

    ۳۱

    ۱۷

    ۱۴۸

    ۱۷.۶۹

    یزد

    ۲۸.۸۲

    ۹

    ۴۵

    ۲۲

    ۳۲

    ۲۰۷

    ۲۸.۳۶

    ۵۰

    ۴۳

    ۱۶

    ۱۶

    ۲۰۹

    ۲۷.۰۹

    ۴۶

    ۴۳

    ۶

    ۲۳

    ۲۱۳

    ۸۵/۱۵

    پیـام نور مرکز تفت

    ۲۷.۷۳

    ۹

    ۳۰

    ۲۰

    ۳۸

    ۲۲۷

    ۱۵.۷

    علامـه طباطبایی

    ۲۸.۰۰

    ۶۰

    ۱۵

    ۰

    ۳۰

    ۲۲۸

    ۱۶.۹۴

    الزهرا

    ۲۷.۲۷

    ۳۶

    ۲۱

    ۲۵

    ۲۵

    ۳۳۸

    ۱۳.۸

    صنعتی شاهرود

    ۲۶.۲۷

    ۰

    ۲۵

    ۱۳

    ۴۲

    ۳۴۷

    ۱۴.۷۲

    کردستان

    ۲۶.۰۰

    ۵۵

    ۵۰

    ۱۲

    ۹

    ۳۴۸

    ۱۵.۴

    هرمزگان

    ۲۵.۳۶

    ۳۱

    ۱۶

    ۴۸

    ۱۷

    ۳۵۲

    ۱۵.۳

    کردستان

    ۲۵.۰۰

    ۵۰

    ۳۰

    ۸

    ۲۸

    ۳۵۴

    ۱۳

    تهران جنوب

    ۲۸.۷۳

    و کارنامـه هایی از این دست کـه بیش از ۲۰۰ عدد درون این گرایش مـی باشد.

    درباره ثبت نام کارشناسی ارشد: بیشترین اسامی در کردستان95 انتخاب رشته و شـهر

    اول  درون مورد رشته های کارشناسی ارشد مـهندسی صنایع،انی کـه علاقمند بـه انتخاب رشته های مـهندسی صنایع هستند، سه انتخاب دارند: اولین انتخاب خود صنایع – صنایع هست که ادامـه دروس کارشناسی و نوع پیشرفته آنـها مـی باشد مثلاً اقتصاد مـهندسی پیشرفته یـا آمار پیشرفته و…. درون تهران جنوب درون صورت پذیرفته شدن مـی توانید دو زمـینـه مـهندسی کیفیت یـا برنامـه ریزی سیستم های تولیدی را انتخاب کنید. درون سایر دانشگاهها چنین امکانی نیست. همچنین تهران جنوب علاوه بر کادر خود از استادان صاحب نامـی چون پروفسور توکلی مقدم، پروفسور نورالسنا و پروفسور سید حسینی و دکتر ماکویی استفاده مـی کند. دانشکده ما همچنین دارای لابراتوارهای آموزشی و پژوهشی نیز هست. رقیب اصلی واحد ما، واحد قزوین هست و واحدهای شیراز، فیروزکوه، نجف آباد و نراق با فاصله زیـادی از لحاظ کیفیت با ما قرار دارند. ظرفیت پذیرش دانشکده حدود ۸۰ نفر هست که دارای بیشترین ظرفیت درون کشوراست.

    برایـانی کـه به حوزه های مدیریت علاقه مند هستند، گرایش سیستم و بهره وری را توصیـه مـی کنم. درسهای اصلی این رشته : سازماندهی،استراتژی، مدیریت کیفیت و مدیریت عملیـات است. درون دانشکده ما بعد از قبولی مـی توانید دو زمـینـه سیستم ها یـا مدیریت کیفیت را انتخاب کنید. درون واحدهای دیگر چنین امکانی وجود دارد. درون این گرایش هم از استادان صاحب نام و مجرب استفاده مـی کنیم. به منظور دروس لابراتوار وجود دارد مثلاً لابراتوار روش تحقیق و سیستم های دینامـیکی. درون این رشته دانشجویـان سایر رشته های فنی مـهندسی، آمار و ریـاضی علاوه بر مـهندسی صنایع شرکت مـی کنند. تنـها درون دانشگاه آزاداسلامـی، فارغ التحصیلان مـهندسی صنایع مـی توانند درون این  رشته شرکت کنند.رقبای درون این رشته امسال بـه شدت افزایش یـافته اند اما از لحاظ کیفیت آموزشی با ما فاصله زیـادی دارند. نکته آخر این کـه به جای MBA یـا سایر رشته های مدیریت، این رشته مناسبتر هست چون اولاً دید مدیریتی را مـی دهد و ثانیـاً همچنان تحصیلات شما مـهندسی است. ظرفیت پذیرش احتمالی ۱۰۰ نفر- باز هم بیشترین ظرفیت درون کشور- است.

    رشته سیستم های اقتصادی – اجتماعی را از امسال اضافه کردیم و در دفترچه هم بـه صورت رسمـی اعلام شده است. این رشته دارای دروس اقتصاد، سیستم های دینامـیکی و تحقیق درون عملیـات است. تنـها درون دانشکده ما مـی توانید دو زمـینـه سیستم های انرژی یـا تحقیق درون عملیـات را انتخاب کنید. بیشتر پذیرفته شدگان از رشته های ریـاضی هستند. با این کـه رشته درون دانشکده ما جوان هست اما نـهایت سعی خود را جهت با کیفیت آن مـی کنیم. این رشته هم دارای لابراتوار است. رقیب اصلی ما واحد علوم و تحقیقات هست و واحد دهاقان (یکی از شـهرهای استان اصفهان) نیز از امسال این رشته را گذاشته است. ظرفیت پذیرش احتمالی ۵۰ نفر است.

    رشته مـهندسی مالی را هم تنـها درون دانشگاه آزاد، امسال واحد دهاقان دارد. البته ما هم درخواست کرده ایم کـه فعلاً درون کمال تعجب داریم بـه نـهادهای تصویب کننده اثبات مـی کنیم کـه مربوط بـه مـهندسی صنایع است!!! مـهندسی لجستیک را هم فقط دانشگاههای دولتی دارند، کـه فعلاً درخواست ما درون خصوص تصویب این رشته درون وزارت علوم است.

    البته یـادآوری کنم کـه دانشکده ما هم نواقصی دارد و همـه چیز هم از نظر ما عالی – بـه خصوص کـه به شدت محدودیت فضا داریم- نیست. درون ضمنانی  تهران جنوب را انتخاب کنند کـه علاقمند بـه درس خواندن و پژوهش باشند. کلاسهای ما اصلاً درون روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار نمـی شود و اینجا یک محل تولید مدرک به منظور افزایش حقوق افراد شاغل نیست. دوستانی هم کـه از شـهر های دیگر دانشکده ما را انتخاب مـی کنند د ر خصوص رفت وآمد و سهم فکر کنند. البته ما اکنون تعداد زیـادی دانشجوی کارشناسی ارشد از تمام نقاط کشور داریم کـه خاطر کیفیت صنایع تهران جنوب را انتخاب کرده اند. درون ضمن بـه یـاد داشته باشید کـه صنایع واحد تهران جنوب درون آستانـه تصویب دکترا قرار دارد.

    شـهریـه دوره ارشد ما، از شـهریـه دانشگاههای دولتی شبانـه و غیر انتفاعی کمتر هست و امکان وام و تقسیط نیز وجود دارد. و به یـاد داشته باشید کـه اینجا تنـها دانشکده تخصصی مـهندسی صنایع درون سطح دانشگاههای آزاد اسلامـی است.

    اما اگر مـی خواهید سایر رشته های فنی و مـهندسی را انتخاب کنید: از عمران (مـهندسی حمل ونقل) و (مدیریت پروژه و ساخت) و از مـهندسی فناوری اطلاعات (تجارت الکترونیک) قابل انتخاب هستند. اما بـه فکر مواد امتحانی آنـها هم باشید.

    اما درون مورد رشته های مدیریت، مدیریت صنعتی نزدیکترین هست و بعد مدیریت تکنولوژی.انی هم کـه فناوری اطلاعات علاقه دارند بـه شدت رشته مدیریت فناوری اطلاعات  و گرایش های متنوع آن را توصیـه مـی کنم. مدیریت بازرگانی و دولتی، هم به منظور علاقمندان فروش و بازاریـابی مناسب است.

     این روزها  MBAو مدیریت اجرایی هم مد هستند کـه بیشتر به منظور افراد شاغل مفید هستند و به یـاد داشته باشید کـه تعداد شرکت کنندگان آنـها زیـاد هستند. واحد علوم و تحقیقات درون رشته های مدیریت واحد، خوبی هست و بعد تهران جنوب و مرکز و شمال  و واحد الکترونیکی

     نکته دیگر این کـه با تلاش مناسب مـی توانید درون رشته  و واحدی کـه علاقمند هستید پذیرفته شوید. امکان مـهمان شدن و انتقال بسیـار کم و دارای هزینـه های زیـاد است. به منظور اطلاعات بیشتر بـه سایت واحد آزمون مراجعه کنید.

    معمولاً درون مشاورین کلاسهای کنکور، فقط نگاه بـه قبول شدن دارند و بنابراین مسائل بعدی را درون نظر نمـی گیرند. توصیـه مـی کنم کـه حتماً درون انتخاب رشته و شـهر و دانشگاه خود دقت کنید و مطمئن باشید کـه تلاش مناسب حتماً بـه هدف خود مـی رسید. تراز هم هر سال متغیر است.

    همچنین یـادآوری مـی کنم پذیرش تهران جنوبی ها درون دانشکده خودمان کم است. دو علت دارد یکی این کـه دانشگاههای دولتی را هدف مـی گیرند و دوم این کـه به خاطر قبول شدن بـه سایر دانشگاههای آزاد یـا پیـام نور رو مـی آورند و بعد دچار مشکلات فراوان مـی شوند. امـید وارم این روند امسال تغییر کند و با توکل بر خدا، همت بلند و پشتکار سال بعد بیشترین پذیرش ما از دانشجویـان تهران جنوب باشد البته با درون یک رقابت سالم چون بـه غیر از دانشجویـان ممتاز سهمـیه یـا امتیـاز دیگری وجود ندارد.

     در انتظار دیدار همـه دانشجویـان مستعد، ممتاز و پر انگیزه دانشگاههای کشور درون در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده مـهندسی صنایع تهران جنوب هستم.

    این مقاله بـه منظور انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۱ ارائه مـی گردد. با این مقاله، احتمالا از هر

    نوع مشاوره ای درون این رابطه بی نیـاز خواهید شد. ضمن اینکه انتخاب رشته یک مسئله شخصی هست و

    شما صرفا با راهنمای یـهای این مقاله، نتیجه گیری صحیح را م ییـابید و انتخاب نـهایی را خودتان انجام

    مـی دهید.

    اولین و مـهمترین کار به منظور شروع فرایند انتخاب رشته، دریـافت دفترچه شماره ۲ یـا همان دفترچه راهنمای

    انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۱ است. شما حتما تعداد نفرات دوره های روزانـه، شبانـه، پیـام

    نور، غیر انتفاعی، مجازی رشته خود را بـه صورت مجزا استخراج نمایید. بـه علاوه جمع کل ظرفیت پذیرش

    آزمون کارشناسی ارشد رشته مورد نظر را حساب نمایید.

    به طور مثال درون سال ۱۳۹۰ ، ظرفیت پذیرش درون یکی از رشته ها، بـه صورت زیر بود :

    ۱۳۶ .۱ نفر، روزانـه .

    ۷۷ .۲ نفر، شبانـه .

    ۴۴ .۳ نفر، پیـام نور .

    ۱۹ .۴ نفر، غیر انتفاعی .

    ۶۳ .۵ نفر، مجازی .

    ۳۳۹ .۶ نفر، ظرفیت پذیرش کل .

    ۷. اگر فرض بگیریم کـه هر رتبه، اختصاص بـه یک نفر دارد، احتمالا که تا رتبه ۳۳۹ قبول خواهند شد. البته

    در صورتی، هر رتبه، اختصاص بـه چند نفر خواهد داشت کـه تمام درصدها و معدل موثر (نمره کل )،

    دقیقا یکسان باشد کـه احتمال آن خیلی کم است. ضمن اینکه ممکن هست برخی از افراد، بـه علت

    توان مالی پایین، عدم علاقه بـه پرداخت شـهریـه، یـا اینکه م یدانند درون سال آینده، رتب هی ایده آلشان را بدست خواهند آورد، تمایلی بـه ادامـه تحصیل از طریق دور ههای شبانـه، پیـام نور، غیر انتفاعی و

    مجازی نداشته باشند. درون این صورت ممکن هست حتی که تا رتبه ۳۸۰ هم قبول شوند.

    ۸. با توجه بـه ظرفیت پذیرش روزانـه درون سال ۱۳۹۰ ، که تا رتبه ۱۵۰ ، احتمال قبولی درون دوره های روزانـه

    وجود دارد.

    ۹. با توجه بـه ظرفیت پذیرش شبانـه درون سال ۱۳۹۰ ، که تا رتبه ۲۴۰ ، احتمال قبولی درون دور ه های شبانـه

    وجود دارد.

    ۱۰ . با توجه بـه ظرفیت پذیرش پیـام نور درون سال ۱۳۹۰ ، که تا رتبه ۲۹۰ ، احتمال قبولی درون دوره های پیـام نور

    وجود دارد.

    ۱۱ . با توجه بـه ظرفیت پذیرش غیر انتفاعی درون سال ۱۳۹۰ ، که تا رتبه ۳۱۵ ، احتما ل قبولی درون دوره های

    غیرانتفاعی وجود دارد.

    ۱۲ . با توجه بـه ظرفیت پذیرش مجازی درون سال ۱۳۹۰ ، که تا رتبه ۳۸۰ ، احتمال قبولی درون دور ههای مجازی

    وجود دارد.

    بر خلاف تصور برخی از داوطلبان کـه فکر م یکنند چون رتبه مطلوبیب نکرد هاند حتما از همان ابتدا به

    انتخاب دوره های شبانـه، غیرانتفاعی یـا مجازی روی بیـاورند، بهترین و صحی حترین کار به منظور انتخاب

    رشته، انتخاب بـه ترتیب روزانـه (از بهترین دانشگاه بـه بدترین دانشگاه)، شبانـه (از بهترین دانشگاه به

    بدترین دانشگاه)، پیـام نور (از بهترین دانشگاه بـه بدترین دانشگاه)، غیر انتفاعی (از بهترین دانشگاه به

    بدترین دانشگاه)، مجازی (از بهترین دانشگاه بـه بدترین دانشگاه ). درون ادامـه چرایی این ترتیب و

    الویت بندی، توضیح داده خواهد شد.

    ۱. نحوه انتخاب رشته و تعیین الویت ها: هر رتبه ای کـه به دست آورد هاید، بهتر هست به ترتیب مقابل

    عمل کنید. ابتدا کدرشته های روزانـه را بـه ترتیب علاقه بـه دانشگاهی کـه دارید، انتخاب کنید، سپس

    کدرشته های شبانـه را انتخاب کنید، سپس کدرشت ههای پیـام نور را انتخاب کنید، سپس کدرشت ههای

    غیر انتفاعی را انتخاب کنید، و در نـهایت کدرشته های مجازی را انتخاب کنید. حالا چرا حتما بدین

    طریق عمل کنید؟ چون ممکن هست رتبه های قبل از شما بـه دلایل خاص: متاهل بودن، شاغل بودن،

    …. امکان انتخاب کدرشت ههای روزان هی شـهری غیر از شـهر خود را نداشته باشند و ناچارا شبانـه شـهرخود را بـه روزانـه شـهرهای دیگر ترجیح دهند و به لحاظ مالی هم مشکلی نداشته باشند. بنابراین اگر

    شما از همان ابتدا شبان هها را انتخاب کنید، فرصت قبولی درون روزانـه را از دست خواهید داد. بـه عبارت

    دیگر، ممکن هست فردی بـه دلیل شرایط کاری و مشکلات سفر و جابجایی مجبور باشد، فقط و فقط

    کدرشته روزانـه و شبانـه شـهر خودش را انتخاب کند کـه این یک مورد خاص، محسوب مـی شود.

    ۲. چهار معیـار انتخاب رشته: معمولا چهار معیـار درون انتخاب رشته، وجود دارد کـه درجه اهمـیت و الویت

    هر یک از این معیـارها به منظور افراد مختلف، متفاوت است. سوال: کدام یک از معیـارهای زیر به منظور شما

    از همـه با اهمـی تتر است؟ ۱. اعتبار علمـی دانشگاه محل تحصیل. ۲. نزدیکی بـه محل زندگی شما .

    ۳. وجود امکانات رفاهی و خوابگاه. ۴. موقعیت های کاری آینده. اگر شما یک خانم هستید و علاقه ای

    به درس خواندن درون شـهری غیر از شـهر خودتان ندارید، اگر شما شاغل هستید و ممکن هست قبولی

    در شـهر دیگر، مشکلاتی به منظور شما ایجاد کند، اگر شما علاقه ای بـه ترک خانواده ندارید، اگر شما

    دوست دارید درون شـهر خودتان تحصیل کنید، یعنی الویت دوم (نزدیکی بـه محل زندگی شما)، از همـه

    با اهمـیت تر هست و سایر الوی تها را تحت تاثیر قرار م یدهد و به تبع آن روی انتخا ب ها و تعیین

    الویت انتخاب رشته شما، اثر مـی گذارد. بنابراین به منظور یک دانشجوی مشـهدی کـه این الویت، برایش

    در درجه اهمـیت است، احتمالا انتخاب روزانـه مشـهد و شبانـه مشـهد، …. درون الویت خواهد بود. هر چند

    در اینجا مسال هی دیگری هم مطرح مـی شود. اینکه آیـا این شخص توان مالی به منظور پرداخت شـهریـه را

    دارد. اگر این توان مالی را دارد و برایش مشکلی پیش نم یآید، مـی تواند شبانـه شـهر خودش را قبل از

    روزانـه دیگر شـهرها بزند. اما اگر مشکل مالی برایش ایجاد خواهد شد، ناچارا الویت انتخاب

    دانشگاه های روزانـه، بر الویت دانشگاه های شبانـه نزدیک محل زندگی، برتری م ییـابد. بعد م یبینید

    که من به منظور هیچ کدام از شما نم یتوانم انتخاب رشته کنم. چون هر ایط خاص خودش را

    دارد. راهنمایی های ارائه شده هم بیشتر بـه جهت هدایت فکری شما، درون جهت صحیح مـی باشد .

    هم « بعد مسافت » ممکن هست شخصی برایش اهمـیت نداشته باشد، درون کدام شـهر قبول شود و

    برایش اهمـیتی ندارد. درون این صورت بهتر هست این شخص، از بهت رین دانشگاه روزانـه مورد

    علاقه اش شروع کند و به بدترین دانشگاه روزانـه (البته بـه نظر خودش، بدترین دانشگاه روزانـه) ختم

    بر سایر معیـارها، برتری مـی یـابد. درون این مـیان، بیـان یک نکته، ،« معیـار اعتبار علمـی » نماید. درون اینجا

    خالی از لطف نیست. بـه نظر من اهمـیتی ندارد درون کدام دانشگاه روزانـه، تحصیل کنید. چه مـی خواهد

    قطب باشد و چه م یخواهد قطب نباشد. آنچه اهمـیت دارد، تلاش و پشتکار خودتان خواهد بود که

    شما را درون آینده، فردی متفاوت درون رشته، بار خواهد آورد. بـه همـین خاطر، من سعی م یکنم بـه لحاظ

    اعتبار علمـی، دانشگا هها را طبق هبندی نکنم و انتخاب آن را بـه خودتان واگذار نمایم. تنـها تاثیری که

    گروه ها و اساتید دانشگاه های محل تحصیل، بر شما خواهند داشت، این هست که رویکردهای فکری

    خویش را درون شما تقویت خواهند نمود و ناخودآگاه شما نیز درون آینده درون جهت این رویکردهای فکری،

    دانشگاه های مختلف، مطالب مربوطه را از « امکانات رفاهی و خوابگاه » حرکت خواهید کرد. درون رابطه با

    دفترچه استخراج نمایید که تا با دید مناسب تری نسبت بـه انتخاب شـهری غیر از شـهر خودتان، اقدام

    شاید درون این رابطه، شـهر تهران، :« موقعیت های کاری آینده » . نمایید. حالا مـی ماند معیـار چهارم

    برتری محسوسی نسبت بـه بقیـه شـهرها داشته باشد. درون عین حال، رشته شما و پتانسیل های صنعتی

    و سخت افزاری یک شـهر خاص (برای آن رشته) هم م یتواند موثر باشد. بـه عبارتی، این بـه معنای

    عدم وجود موقعی تهای کاری درون شـهرهای دیگر نیست. اما تهران، موقعیت هایی دارد کـه نسبت به

    بقیـه شـهرها برجسته تر است. اکثر همای شـهای مـهم علمـی و ملی درون شـهر تهران برگزار م ی شود و

    هفته یـا ماهی نمـی گذرد، مگر اینکه همایشی درون تهران، درون رابطه با رشت ههای مختلف برگزار م یشود و

    این مورد به منظور یک دانشجوی تحصیلات تکمـیلی، بسیـار اهمـیت دارد . اکثر ناشران تخصصی ، در

    تهران ساکن هستند و شما بـه راحتی م یتوانید بـه منابع مورد نیـاز درون دوره کارشناسی ارشد، درون تهران

    دسترسی یـابید و از این بابت، محدودیت هایی وجود ندارد. اکثر اعلامـیه های استخدامـی، کارآموزی و

    … به منظور ساکنین تهران اعلام م یشود. اکثر سازمان های با اهمـیت درون تهران هست ند. برخی از

    دانشگاه های شـهر تهران، بـه نسبت سایر شـهرها دارای اساتیدی جوا نتر و به روزتر هستند. همـه ی

    اینـها را گفتیم که تا به این نتیجه برسیم، احتمالا اگری الویت چهارم برایش از الوی ت های دیگر

    مـهمتر است، حتما بداند کـه در این رابطه، تهران برتری محسوسی نسبت بـه سایر شـهرها دارد . هر

    چند گفتم این یک تجویز کلی به منظور تمام رشته ها نیست و هر رشته با توجه بـه پتانسی لهایی کـه دارد

    ممکن هست در شـهری دیگر، موقعیت مناسب تری داشته باشد. آنچه هم بیـان شد، جنبه های کلی

    انتخاب یک شـهر ایده آل به منظور یـافتن موقعیت های کاری بیشتر است.

    سعی کنید حتما پی شنویس فرم انتخاب رشته اینترنتی را پرینت بگیرید و قبل از انتخاب رشته اینترنتی،

    کد رشته ها را وارد نمایید که تا هنگام انتخاب رشته اینترنتی، با دقت و سرعت، کد رشته ها را درون سایت

    سنجش وارد نمایید. بـه علاوه مـی توانید یک کپی از انتخا بهای خود را بـه همراه داشته باشید و قبل از

    انتخاب رشته اینترنتی، بـه دانشگا ههای مورد نظر خود مراجعه کنید و از دانشجویـان تحصیلات تکمـیلی در

    رابطه با الوی تهای انتخابی تان م بگیرید. همچنین از وضعیت گروه مورد نظر، دانشگاه مورد نظر،

    …. سوال کنید و از موضوعات مورد علاقه اساتید آگاه شوید و با جو آن گروه و دانشکده، آشنایی نسبی

    بیـابید که تا انتخاب صحی حتری داشته باشید. اینکه بیـان شد از موضوعات مورد علاقه اساتید از طریق

    دانشجویـان تحصیلات تکمـیلی آگاه شوید، بدین علت هست که شاید موضوعی کـه شما به منظور پایـا ن نامـه

    مـی خواهید انتخاب کنید، مورد علاقه اساتید آن گروه خاص نباشد و برایتان مشکلاتی ایجاد شود. هر چند

    معمولا دانشجویـان دوره کارشناسی که تا قبل از ورود بـه دوره ارشد، اطلاع کافی به منظور انتخاب موضوع مورد

    نظر پایـان نامـه ندارند و پس از ورود بـه دوره ارشد، بـه انتخاب دست خواهند زد . درون عین حال شای د

    دوستانی پیدا شوند کـه از همان دوره کارشناسی علاقمندی های موضوعی مشخصی را دنبال مـی کنند.

    یـادآوری خیلی مـهم : نظر بـه اینکه بر اساس نمره کل محاسبه شده به منظور هر یک از داوطلبان، گزینش علمـی انجام م یگیرد، لذا ترتیب تقدم یـا تاخر کدهای محل تحصیل انتخابی توسط داوطلب ،

    هیچگونـه تاثیر یـا امتیـازی درون گزینش نـهایی نخواهد داشت و منحصرا تقدم کد محل تحصیل، نشانگر

    ترتیب علاقه داوطلب، بـه تحصیل درون محل مربوط مـی باشد.

    نکاتی درباره” انتخاب رشته کارشناسی ارشد” آزمون سراسری بخوانید

    هر سال داوطلبان زیـادی درون آزمون ورودی دانشگاهها شرکت مـی کنندوبعد از حدود دوماه کارنامـه نتایج اولیـه آزمون خود را دریـافت مـی کنند.تحلیل صحیح درون نتایج اولیـه این آزمون به منظور انتخاب رشته و گزینش بعدی مـهم وسرنوشت سازاست.اما نحوه تحلیل این کارنامـه ها بستگی بـه اطلاعات و تجربه افراد شرکت کننده داشته واگر اشتباهی درون دریـافت اطلاعات ویـا راهنمایی بوجود آید ممکن داوطلب را از انتخاب رشته ناامـیدویـامنصرف و گمراه نماید.

    در این مقاله بـه چند اشتباه رایج درون این زمـینـه اشاره نموده و آنـها را مطرح مـیکنیم

    • اشتباه اول: عده ای از داوطلبان کـه رتبه خود را اصطلاحا درخشان نمـی بینند, با جمع زدن ظرفیت پذیرش یک یک دانشگاههای مورد انتخاب رشته و محاسبه فاصله رتبه خود از عدد بدست آمده, از انتخاب رشته منصرف مـی شوند. اشتباه این عزیزان از آنجا ناشی مـی شود کـه آنـها با نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاهها آشنایی ندارند .
    • اشتباه دوم: با توجه بـه اینکه نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد براساس علاقمندی داوطلب مـی باشد, این مطلب بـه خوبی توسط انتخاب رشته کنندگان تفهیم نشده و گروهی درون ترتیب رشته های مورد تقاضای خود دچار اشتباه مـی شوند.
    • اشتباه سوم: عدم آشنایی صحیح از سهمـیه ثبت نامـی درون آزمون کارشناسی ارشد ,امتیـازات و نحوه تخصیص معدل.
    • اشتباه چهارم: عدم انتخاب رشته های متناسب با رتبه داوطلب کـه شاید این اشتباه بدترین و مـهمترین بین آنـها باشد.فراموش نکنید بازه مطلوب و متناسب با رتبه خود حتما انتخاب شود,در غیر اینصورت فرصت انتخاب رشته خود را از دست مـیدهید.انتخاب این بازه مناسب نیـازمند بـه اطلاعات آماری داشته ودر دسترس همگان نیست.

    « موفق باشید »




    [بیشترین اسامی در کردستان95]

    نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 12 Sep 2018 05:11:00 +0000



    بیشترین اسامی در کردستان95

    زنان مجاهد: May 2016 - mojahedinwomen.blogspot.com

    ايران- وحشت آخوندها از شبكه هاي اجتماعي
    عصر شنبه 8خرداد، بیشترین اسامی در کردستان95 آخوند روحانی، درون جلسه‌یی تحت عنوان «شورای عالی فضای مجازی» نشست و تصمـیم گرفت کـه تمامـی شبکه‌های اجتماعی اگر مـی‌خواهند درون ایران نشوند، حتما سرور خودشان را بـه داخل ایران منتقل کنند که تا تمامـی اطلاعات و ارتباطات قابل کنترل باشد و اعلام کرد کـه این کار حتما ظرف یک سال انجام بشود جدای از این‌که درون این کار موفق مـی‌شوند یـا خیر، کـه روشن هست هرگز نخواهند شد، سؤال این هست که روحانی چرا با آن همـه ادعا درون مورد آزادی فضای مجازی بـه چنین طرحی به منظور اساسی شبکه‌های اجتماعی متوسل مـی‌شود؟

    قبل از این‌که بـه جواب بپردازیم خوب هست یـادآوری کنیم کـه نگرانی از فضای مجازی درون همـه جای رژیم موج مـی‌زند. بیشترین اسامی در کردستان95 مثلاً یک روز قبل از روحانی، خرچنگ نظام آخوند احمد خاتمـی هم درون نمایش جمعه این هفته تهران درون مور فضای مجازی ابراز وحشت کرد. بیشترین اسامی در کردستان95 به‌خصوص نسبت بـه حضور گسترده جوانان درون کانالها و شبکه‌های اجتماعی. همـین وحشت‌زدگی درون آخوندهای قم هم دیده مـی‌شود. بـه دو نمونـه از آنـها اشاره مـی‌کنیم، اولین نمونـه مربوط بـه آخوند مصباح یزدی از مـهره‌های باند خامنـه‌ای است: بیشترین اسامی در کردستان95 «هر روزه صدها سایت و شبکه بـه شبهه‌پراکنی علیـه مسائل دینی مـی‌پردازند و مطالب کفرآمـیز بـه جوانان ما منتقل مـی‌کنند… بعد باید دائماً خطرات فکری کـه جوانان ما را تهدید مـی‌کند، رصد کنیم و یـا لااقل با گفتگوی صمـیمانـه با آنـها متوجه سؤالات ذهنی آنـها بشویم و یـا پاسخهای قانع‌کننده به منظور جوان تهیـه کنیم» .
    واضح هست که منظور این آخوند جنایتکار از «شبهه پراکنی علیـه مسائل دینی»، زیر سؤال بردن نظام ولایت‌فقیـه و حاکمـیت آخوندهاست. جالب این‌جاست کـه حالا دم از «گفتگوی صمـیمانـه» و «پاسخ قانع کننده» بـه «سوالات ذهنی» مـی‌زند. آیـا فکر مـی‌کند کـه جوانـها شـهادت ستار بهشتی زیر شکنجه‌های وحشیـانـه را فراموش کرده‌اند؟ ! ستار فقط یک وبلاگ نوشته بود. اما حالا چی شده کـه این آخوند به‌جای صحبت از شلاق و شکنجه و زندان، چنین حرفهایی مـی‌زند؟ بعد از نگاهی بـه نمونـه دوم یعنی صحبتهای مرجع حکومتی، مکارم شیرازی درون روز7خرداد، پاسخ این سؤال روشن مـی‌شود. او مـی‌گوید: «از مسائل مـهم درون دانشگاهها، جلوگیری از گسترش فضاهای مجازی ناسالم هست چرا کـه فضاهای مجازی ۹۰ درصد فضای مجازی دنیـا را بـه لجن‌زار تبدیل مـی‌کند و باید برنامـه‌ای به منظور این موضوع اندیشید» .

    آخوند مکارم آن‌قدر نگران هست که پیش از این به منظور مقابله با فضای مجازی راه کاری را هم پیشنـهاد داده بود و در روز پنجم خرداد چنین حرفی زده بود: «برنامـه‌های تبلیغاتی حتما قوی باشد، الآن برنامـه‌های شوم شبکه‌های فاسد و گمراه‌کننده غوغا مـی‌کند.
    آیـا آخوندهایی کـه خودشون منکر مجسمند، بـه فکر سالم‌سازی اخلاقی فضای مجازی هستند؟ !

    پیش از این هم بارها، خود خامنـه‌ای بـه ابراز وحشت از فضای مجازی پرداخته و با نام بردن از فضای مجازی به‌عنوان «مـیدان اصلی جنگ» همـه نگرانی خود را درون یک کلمـه کلیدی خلاصه کرده بود: «تغییر افکار جوانان» .

    واقعیت این هست که خامنـه‌ای و کارگزارانش و همـه باندها و دستجات رژیم درون این مـیدان جنگ، نگران بود و نبود نظامشان هستند، آنـها بـه چشم مـی‌بینند کـه جوانـها با استفاده از فضای مجازی بـه تبلیغ و ترویج افکاری مـی‌پردازند کـه در آن افکار، آخوندها هدف انتقام جوانان قرار مـی‌گیرند، ترس از همـین انتقام هست که آنـها را مجبور کرده از «گفتگوی صمـیمانـه» و «پاسخ قانع کننده» بـه «سوالات ذهنی» دم بزنند، اما چه دیر! حالا جوانـها، آخوندها و دجالگری آنـها را بـه خوبی شناخته‌اند و به فکر تغییرات بنیـادین هستند، تغییراتی کـه دیکتاتوری ولایت‌فقیـه یـارای مقاومت درون برابر آن را نخواهد داشت.




    [بیشترین اسامی در کردستان95]

    نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 16 Sep 2018 01:53:00 +0000



    تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
    هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
    در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
    i.video.ir@gmail.com