گروه تلگرام میمه

گروه تلگرام میمه صبح مـیمـه » شب داغ گروه صبح مـیمـه با بحث قطار سریع السیر | صبح مـیمـه » شب داغ فوتبالی درون گروه تلگرامـی ” مـیمـه | لینک گروه تلگرام و واتساپ رودبار | لینک گروه تلگرام و واتساپ قصر شیرین | گروه تلگرامـی شـهر های مختلف ایران و دوست یـاب تلگرامـی ... |

گروه تلگرام میمه

صبح مـیمـه » شب داغ گروه صبح مـیمـه با بحث قطار سریع السیر

کد خبر: گروه تلگرام میمه 57460 | زمان مخابره: ۹:۱۱:۲۳ - یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | | دفعات مشاهده : 2,948 views | |

شبکه ی اجتماعی تلگرام یک فرصت هست . گروه تلگرام میمه نگاه آسیب گرایـانـه بـه این شبکه ها فرصت ها را تبدیل بـه تهدید مـی کند . گروه تلگرام میمه چند شب قبل درون گفتگوی جوان کـه مجددا با نظر مدیر محترم گروه آقای سراجی بـه صبح مـیمـه تغییر نام داد مبحثی مطرح شد تحت این عنوان کـه پیش بینی و تحلیل خود از تعداد آراء اسامـی مطرح به منظور ورود بـه مجلس درون دور آتی را ارائه کنید . اسامـی مطرح شده عربزاده ، گروه تلگرام میمه حاجی ، حسینی ، ایراندوست ، عروجی و … بودند درون همان ابتدای بحث نقدی تخریبی و تخطئه ای توسط یکی از دوستان بـه آقای حسینی وارد شد . اخلاق مداری حکم مـی کرد پاسخ داده شود . درون ادامـه ی پاسخ بحث بـه تغییر مسیر عبور قطار از کاشان بـه مـیمـه رسید کـه تا پاسی از شب و در عصر روز بعد هم ادامـه یـافت . این مباحث دارای آموزه هایی هست که لازم دیدم درون سایت صبح مـیمـه هم منعشود و بر این نکته تاکید کنم کـه تبیین عملکرد آقای حسینی درون بحث قطار بـه هیچ عنوان بـه منزله ی حمایت اینجانب از ایشان درون انتخابات آتی نیست . معتقدم اخلاق حکم مـی کند ، کار خوب اگر از دشمن شما هم سر زد حتما تبیین و تحسین شود . توجه کاربران محترم را بـه بحث داغ تغییر مسیر قطار جلب مـی کنیم  :

بحث درون شب قبل از شب داغ  اینطور آغاز شد : ” عبدالرضا شیبانی : تحلیل شما از تعداد آرای عربزاده ، حسینی ، حاجی ، ایراندوست ،عروجی و افراد مطرح دیگر درون انتخابات مجلس چیست ؟”

مختاری مستر :” سلام. شب بخیر. بـه این جمع علیرضا نصر اصفهانی را هم اضافه کنید.”

عبدالرضا شیبانی درون پاسخ بـه حسن مالیـان : ” با سلام درون مورد آقای حسینی درون پاسخ بـه یکی از دوستان توضیح دادم . البته این توضیحات فقط بـه دلیل رعایت عدالت درون اظهار نظرهاست و جانبداری مرا از یک کاندید نمـی رساند . پاسخ قبلی را تکرار مـی کنم ” سلام آقای اسفندی واقعا اینطور نیست . ایشان درون بحثهای کلان بخش مـیمـه مثل سیمان سرند ، پتروپالایش شمال اصفهان و بویژه تغییر مسیر قطار و بحث شـهرستان شدن مـیمـه از همـه مـیمـه ای تر بودند . اعتبارات کشاورزی زمان ایشان به منظور قنوات هم علیحده بود . دولت آباد و گز بدلیل نزدیکی بـه اصفهان ظرفیت جذب سر ریز جمعیت اصفهان را دارند اخیرا گرگاب و خورزوق هم این خصوصیت را دارند . حتما تحلیل مبنایی از پیشرفت ها و عدم پیشرفت ها داشته باشیم .”

عبدالرضا شیبانی درون پاسخ بـه آقای توکل کـه مسیر کاشان را رد د : ” مسیر قطار بر خلاف طرح اولیـه بـه مسیر کاشان شد . پرونده ی مستقل و قطوری دارد . باتفاق شورای دوم بـه تک تک نماینده های استان حتی نماینده ی ارامنـه مراجعه کردیم . تهران با دکتر توکلی کـه رئیس مرکز پژوهشـهای مجلس بودند جلسه گرفتیم . نمایندگان اصفهان و استان مرکزی با محوریت حاج آقا حسینی وارد گود شدند . بحث روز مـیمـه بود اگر لازم باشد با استناد مدارک بـه آن خواهم پرداخت . دکتر توکلی و حاج آقا حسینی واقعا ایفای نقش د . خودتان مـی دانید کاشان قوی بود . حتی آقای امامـی کاشانی وارد بحث شدند . بـه آقای حسینی گفتند : سید از قیـامت بترس . آقای حسینی با نجابتی کـه به لحاظ استادی و بزرگی آیت الله امامـی کاشانی داشتند گفتند : من آمده ام این را بـه شما بگویم . شاهد دیگری عرض کنم . درون شورای مشاورین استاندار بودیم . مـهندس کوپایی رئیس مشاورین بودند . درون جلسه عنوان د کـه به آیت الله ناصری بگویید زاده ی شما ( حسینی نماینده ی ما ) نمـی گذارد قطار از مسیر واقعی اش کـه کاشان هست عبورکند و کار را معطل کرده هست . زاده ، آقای حسینی خودمان بودند . من درون این رابطه اطلاعات بدرد بخوری داشتم . وقت گرفتم و از همـه ی تبانی ها گفتم . از مسیر اولیـه درون زمان ترکان و از تغییر مسیر درون زمان خرم و از پیمانکار مطرح اصفهانی احمدرضا نیک کار اصفهانی و از همـه ی اعمال نفوذها و از مباحث فنی کـه مسیر مـیمـه کوتاهتر و کم هزینـه تر و اقتصادی تر هست . جو جلسه عوض شد . آقای بختیـاری را درون جریـان قرار دادند و در نـهایت مسیر تغییر کرد . اسناد وجود دارد . نقش آقای حسینی و عباسی نماینده ی دلیجان خیلی پر رنگ بود .”

عبدالرضا شیبانی : ” احمدرضا نیک کار اصفهانی درون مسیر کاشان شروع بـه کار کرد حدد ۱۰۰ کیلومتر را تسطیح و بوته کنی کرد . فرهاد رهبر رئیس برنامـه و بودجه با پیگیری توکلی و حسینی وارد بحث شدند . کاشانی ها بدون هیچ طرح مصوبی کار را درون آن مسیر شروع د . سیـاستشان ” راه بنداز ، جابنداز بود ” کمتر از یک ماه قبل گروه تلگرامـی کاشان نیوز کـه مرا هم عضو کرده هست حرفهای مـهندس خرم را درون مورد ترجیح مسیر کاشان گفته بود و این گروه تلگرامـی هم

عبدالرضا شیبانی درون ادامـه ی پاسخ بـه مباحثی درون نفی کاشان بـه عنوان مسیر عبور قطار : ” پرونده ی قطور فطار را دارم و شب آینده درون گفتگوی جوان مدارک لازم را ارائه مـی کنم که تا دوستان جوان ما ببینند ” ما به منظور آنکه ایران … خون دل ها خورده ایم “

عبدالرضا شیبانی : ” آقای توکل آیت الله یثربی درون قید حیـات بودند مـهندس محلوجی شخصیتی قوی و پر کار درون این رابطه بودند . فقط آقای قرائتی قبول نکرده بودند وارد شوند . مقالات مختلفی درون روزنامـه های اصفهان بـه چاپ رسید . من شـهردار بودم و علیـه معاون عمرانی استاندار درون هفته نامـه ی شـهرداری مقاله نوشتم با این تیتر خطاب بـه معاون عمرانی استاندار آقای شمس : یک گره بگشودی و آن هم غلط ” بعدها کـه به استانداری رفتم هم با من خوب نبودند . درون چند سفر کاشان کـه همراه استاندار بودم مـهندس شمس درون جمع اتوبوس مسئولان کاشان بـه آنان قول داد کـه مسیر کاشان تصویب مـی شود . باتفاق آقایـان بیکی حسن و اصغر متوسلی و احتمالا آقای اسد درون زرین شـهر با آقای کوهکن کـه طرفدار مسیر کاشان بودند شدیدا بحثمان شد . معترض بود کـه اگر شما موضوع را رسانـه ای نکرده بودید کار حل شده بود . آقای محسن فخریـان درون جریـان این رسانـه ای شدن ها واقعا ممد بودند . این موفقیت بـه همـه ی ما روحیـه مـی داد کـه کارها با پیگیری اصلاح مـی شود . هنوز هم همان روحیـه را بـه خاطر آن توفیق دارم .”

عبدالرضا شیبانی

با سلام و احترام بـه پیشگاه اعضای محترم گروه صبح مـیمـه و با عرض تسلیت رحلت نبی گرامـی اسلام و شـهادت سبط اکبر و ثامن الحجج ، درون ادامـه ی مباحث شب گذشته درون خصوص تغییر مسیر قطار سریع السیر اصفهان – تهران و اقدامات تحسین برانگیز آقای حسینی نماینده ی وقت مجلس برخی از دوستان کاملا شروع کار درون مسیر کاشان را رد کرده منکر شدند و در خواست سند د . امشب بـه طور مبسوط بـه این موضوع خواهم پرداخت و قبل از شروع بحث این نکته را متذکر شوم کـه بیـان اقدامات انجام گرفته توسط نماینده ی سابق اصلا بـه معنای حمایت از ایشان درون دور آتی مجلس نیست . آقای توکل دیشب اینگونـه اظهار د ” آقای شیبانی چطورمسیری کـه کارشناسی وطراحی آن تمام شده وتصویب شده راکاشانیـها بدون درنظرگرفتن منافع ملی مـیخواستند عوض کنند. چراقبل ازطراحی وصرف هزینـه اینکاررانمـید. حالا یک کاشانی به منظور محبوبیت خود این تغییر مسیر رااعلام کرده وهیچ اقدام عملی صورت نگرفته وفقط درسطح حرف بوده. اگرشما سندی دارید کـه یک مسئول باتغییرمسیر موافق بوده اعلام کنید ماتسلیم هستیم.”

آقای توکل درون اظهار نظر دیگری درون خصوص مسیر قطار اظهار داشته اند : ” درودبرشما آقای شیبانی تغییرمسیر قطار اصلا قابل قبول نیست چون طرح ان بـه سالهای قبل برمـیگردد وسیمان سرند هم کـه سرانجامـی نداشت. چه سرمایـه گذاری درزمان ایشان درمـیمـه صورت گرفته. چقدراشتغال ایجاد شده. به منظور معرفی خود چه عملکردخاصی دارد؟”

خوشبختانـه علیرغم درون اختیـار نداشتن فضای مجازی درون زمان پیگیریـهای تغییر مسیر قطار ، بسیـاری از اسناد و مدارک را درون پرونده ای نگه داری کرده ام بـه دلیل اینکه واقعا دوئل مـیمـه و کاشان درون زمـینـه ی قطار سریع السیر از جهات مختلف قابل الگو برداری هست و نقش حرکتهای مدیریت شده و همراه با برنامـه ریزی و در نـهایت نتیجه بخش را متذکر مـی گردد . ابتدا بـه روایت اسناد و اظهارات مدیران مختلف قطعی شدن عبور قطار از کاشان را عرضه مـی دارم . بـه مصاحبه ی کوهکن از نمایندگان تاثیر گذار و پرنفوذ مجلس درون سند ذیل توجه فرمایید :

آقای کوهکن درون این گفتگو بـه عبور مسیر قطار از کاشان و نطنز یـا همان دالان شرقی تاکید کرده هست .

استاندار اصفهان سید محمود حسینی و نیک کار اصفهانی مجری بر عبور مسیر از کاشان تاکید دارند

نیک کار اصفهانی کلید خوردن پروژه درون مسیر کاشان را با حضور احمدی نژاد اعلام مـی کند درون روزنامـه ی کیـهان

آقای حسینی بـه روزنامـه ی کیـهان انتقاد مـی کند و متن وزینی هم مـی نویسد

عبور از مسیر کاشان با اعلام نظر کارشناسی سازمان مدیریت و برنامـه ریزی قطعی اعلام مـی شود .

حسن کریمـیان

سلام درحال حاضرپروژه خط اهن کـه کامل تعطیل گردیده وفکرکنم زیرساخت اولیـه ازسمت تهران رابه مترو تهران واگذارد

پس بالایـه قبری کـه دارید گریـه مـیکنیم اصلا مرده ای نیست

حسینی نماینده ی مـیمـه و برخوار از کار درون مسیر کاشان انتقاد مـی کند . حسینی این اقدامات را مرموزانـه مـی خواند .

حسن عباسی نماینده ی دلیجان بر کارشناسی مسیر مـیمـه و … تاکید مـی کند

حسینی دفاع از مسیر مـیمـه را بـه نطق قبل از دستور مـی برد . ادامـه درون تصویر بعدی

در این نطق حسینی بر مسیر مـیمـه و ظلمـی کـه بر اهالی بخش مـیمـه مـی رود فریـاد بر مـی آورد

مردم مـیمـه با محوریت و راهنمایی های نماینده طومار اعتراض آمـیزی به منظور دکتر احمدی نژاد مـی نویسند .

طومار ی بطول چندین متر بامضا مـی رسد .

کم کم کاشانی ها خطر را احساس مـی کنند .

سازمان مدیریت و برنامـه ریزی عبور از مسیر کاشان را مورد تردید قرار مـی دهد .

آقای حسینی مراتب اعتراض خود را بـه وزیر اطلاعات آقای اژه ای مـی نویسد

امـید ص

با تشکر از جناب شیبانی.پس معلوم مـیشود کـه آقای حسینی بـه قول یکی از دوستان شـهردار دولت آباد نبوده اند انگار!!!

حسین اسفندی

با ستایش این عمل، کاری بـه منفعت شـهرستان وظیفه نناینده شـهر است، کارهایی کـه مختص بخش مـیمـه د را نام ببرید… بحث درون رابطه با فعالیت های ایشان درون بخش مـیمـه است….

حسن مالیـان

بله کارهای کـه برای شـهر مـیمـه وجوانان کرده نام ببرید

امـید ص

سلام حسین. با توجه بـه نامـه نگاری های متعدد از سوی آقای حسینی مبنی از عزم و اراده ایشان وتاکید بر عبور خط آهن از مسیر مـیمـه و ایجاد نارضایتی اهالی کاشان همـین اقدام ایشان مبنی بر پافشاری خود از عوامل بزرگ و حرکتی به منظور تبدیل شدن بخش مـیمـه بـه شـهرستان مـیمـه مـیباشد.اگر هم که تا الان این امر محقق نشده بدون کارشکنی های شـهر مجاور بی دخیل نبوده است

حسین اسفندی

پافشاری روی قطار و شـهرستان شدن مـیمـه؟ عجیبا غریبا

عبدالرضا شیبانی

آقای اسفندی اول آن کـه بحث درون مورد فعالیتهای ایشان درون بخش مـیمـه نبود فقط چون درون تغییر مسیر قطار تشکیک شده بود بـه این بحث پرداختیم . شما برادر کوچکتر من هستید و به خودم اجازه مـی دهم بـه شما عرض کنم با توجه بـه روندی کـه برای تغییر مسیر قطار طی کرده اند درون خور استهزاء با ترکیب ” شـهردار دولت آباد” نیستند . فعالیتهای ایشان درون امور دیگر بخش درون حوزه های شـهرستان شدن و کشاورزی و اعتبارات قنوات و پترو پالایش و سیمان و … فرصتی جداگانـه به منظور تبیین مـی طلبد .

حسین اسفندی

آقای شیبانی متوجه هستم کـه شما بحث رو به منظور نماینده پیش نبردید اما اقا امـید دوست داشتن از اب گل آلوده ماهی بگیرن و با تشویش اذهان ادعای شـهردار دولت اباد بنده رو منتفی بدونند بعد حرف بنده خطاب بـه ایشون بود

شـهردار مـیمـه بـه رئیس مرکز پژوهشـهای مجلس درون اعتراض بـه تغییر مسیر قطار نامـه مـی نویسد

مرکز پژوهشـها ی مجلس بـه نامـه ی شـهردار مـیمـه پاسخ مـی دهد و به نامـه ی وزیر اشاره مـی کند

جلسه ی شورای دوم مـیمـه و شـهردار باتفاق آقای حسینی با دکتر توکلی رئیس مرکز پژوهشـها بـه نوشتن ۳ نامـه از طرف نمایندگان منجر مـی شود

نامـه ها توسط آقای حسینی بـه امضا نمایندگان اصفهان و استان مرکزی و نزدیک بـه ۵۰ امضا مـی رسد

نامـه ی نمایندگان بـه وزیر اطلاعات کـه توسط آقای حسینی بـه امضا رسیده است

 نامـه بـه بازرسی کل کشور هم توسط آقای حسینی بـه امضای نمایندگان رسید

مجری طرح های راه آهن کشور مصاحبه ی استاندار اصفهان و نیک کار اصفهانی را رد مـی کند و به صحت نامـه ی شـهردار مـیمـه تاکید مـی کند

پیمانکاران فعالیت درون مسیر بدون مصوبه تهدید بـه درخواست ضرر و زیـان مـی کنند

نمایندگان واقعا با محوریت آقای حسینی کار را بـه درجه ی نـهایی رسانده و درخواست مبادله ی موافقت نامـه ها را از وزیر دارند

نامـه ی نمایندگان با محوریت آقای حسینی بـه سید محمد خاتمـی رئیس جمـهور

عبدالرضا شیبانی

دوستان عزیز این اسناد فقط به منظور اثبات این نکته هست که مسیر قطار مسیر مـیمـه نبود و در مسیر کاشان کار شروع شده بود و آقای حسینی نقش عمده ای درون تغییر مسیر بر اساس عدالت و با حفظ حقوق مـیمـه داشتند و والله معنای آن این نیست کـه من شخصا بـه ایشان درون دوره ی آتی مجلس رای خواهم داد . مـی خواهم بـه دوستان بگویم درون قضاوت ها انصاف را رعایت کنید . این گذشته از پاداش اخروی حرفهای شما را ملاک مـی کند و به قضاوت هایتان ارزش و بها مـی دهد . حالا خودتان قضاوت کنید نماینده ای به منظور تغییر مسیرقطار این تلاشـها را داشته باشد و اینـها فقط مکتوب شده هایش هست مجادله با آیت الله امامـی کاشانی و بسیـاری دیگر از خون دل خوردن ها بماند ما حق داریم بـه او رای ندهیم اما نباید کارش را نادیده بگیریم .

امـید ص

درسته آقای شیبانی اگرمـی بـه ایشون رای نمـیده حداقل زحماتشونو نادیده نگیره و ازشون چشم پوشی نکنـه

نـه تنـها آقای حسینی بلکه زحمات آقای حاجی رو نادیده نگیرند.واسه انتخاب اصلح کارنامـه دوستان رو اعم از کار هاشون چه کوچیک و چه بزرگ رو بذارند کنار هم و با ترازوی اعتدال آن را بسنجند هر طرف سنگینی تر کرد اورا اصلح تشخیص دهند

سعید توکل

درودبرشما آقای شیبانی آقای حسینی نیز یکی از امضا کنندگان بوده وبه محوریت ایشان نبوده واین یک مورد استانی بوده نـه مخصوص بخش ما ضما درنامـه ها مشخص کرده کریدور غربی اقتصادیتربوده ودولت کریدورغربی راتصویب کرده البته ناگفته نماند بـه هرحال بی تفاوت نبودند

حسن مالیـان

سلام آقای شیبانی بله خط راهن را آقای حسینی انجام دادند ولی بنده از شما سوال کردم کـه برای مـیمـه و جوانان چکار د ایـا شما آقای حسنیی را بـه ۳۰۰ نفر اعضای گروه دارید تحمـیل مـیکنید یـا تبلیغ مـی کنید

عبدالرضا شیبانی

آقای مالیـان یکبار یـا نمـی دانم دو یـا سه بار دیگر مباحث شب گذشته را بخوانید . بحث بر سر این آغاز شد کـه آقای سعید توکل اجرایی شدن عبور قطار از کاشان و بعدا تغییر آن را قبول نداشتند و آوردن اسناد فقط به منظور اثبات این مطلب بود . ضمنا شما با تکرار قصد من درون تحمـیل بـه ۳۰۰ نفر ، ۳۰۰ نفر را دست کم مـی گیرید . من اگر تصمـیم تبلیغ داشته باشم و امتیـازات کاندیدای خودم را بگویم ، معنایش تحمـیل نیست . فرصتی هست برای اینکه مردم همـه را بشناسند و به بهترین رای دهند . شب گذشته عرض کردم خلاف مروت نشود و حق افراد را ولو سر سوزنی باشد رعایت کنیم . اخلاق این را مـی گوید .

سعید توکل

آقای شیبانی درودبرشما دیشب خدمتتان عرض کردم اگربه مـیمـه ایستگاه ندهند یک مزیت این قطارسریع السیر رابیـان کنید

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل اخلاق نـه از نوع دینی از نوع انسانی اش ایجاب مـی کند کـه ابتدا درون مورد ادعاهای شب گذشته ی خود اظهار نظر فرمایید . واقعا شـهامت این را داشته باشید کـه وقتی دلایل را دیدید اعلام کنید کـه من این اطلاعات را نداشتم . مسیر مسیر کاشان بوده هست و افرادی موفق شده اند مسیر را تغییر دهند . درون مورد ایستگاه هم شب گذشته از قول مدیران گفتم کـه ایستگاه دارد .

عبدالرضا شیبانی

اتفاقا به منظور استان تفاوتی نداشت کـه از کدام مسیر برود و شاید درون شرایط عادی مسیر کاشان را بـه لحاظ شـهر بزرگی چون کاشان ترجیح مـی دادند . شما بـه ما حق بدهید کـه بگوییم بـه شورای دوم مراجعه کنید و ببینید چقدر چانـه زنی داشتیم که تا ثابت کنیم کـه مسیر مصوب مـیمـه هست . عرض کردم باتفاق شورای دوم تک تک نمایندگان را دیدیم حتی نماینده ی ارامنـه ی جنوب . آقای حسینی هم درون بین نمایندگان استان جایگاه ویژه ای داشت و قابل حساب بود .

حمـید رضا سراجی

آقای توکل سلام

فکر مـی کنم شما هم مثل من تازه وارد بحث شده اید چون بعد از ارائه این همـه سند و مدرک دوباره مـی فرمایید آقای حسینی نقشی درون این زمـینـه نداشته اند.

سعید توکل

حمـیدجان کدام سند آقای حسینی رامحوریت مشخص کرده. اتفاقا اسناد حرف ماراتایید مـیکند کـه دولت زیربارکارغیرقانونی کاشانیـها نرفته وتایید برکریدورغربی بوده.

امـید ص

جناب آقای شیبانی آقای کوهکن درون زمان تصویب مسیر قطار درون چه سمتی بودند؟

عبدالرضا شیبانی

نماینده ی لنجان و عضو هیئت رئیسه ی مجلس بودند .

عبدالرضا شیبانی

آقا والله نمـی خواهم بگویم من درست مـی فهمم اما بدانید حتما در این گفتگوها ساخته شویم . بـه حقیقت اعتراف کنیم . بلافاصله اظهار نظر نکنیم . منطقی و مستدل حرف بزنیم . نگاه من این هست که برادرانی درون یک گروه دارند با هم گفتگو مـی کنند . اختلاف نظرها درست هست اما وقتی دلایل قوی و منطقی شد حتما بپذیریم .

عبدالرضا شیبانی

استاندار اصفهان ، سازمان مدیریت و برنامـه ریزی کـه باید اعتبار را بدهد ، رئیس جمـهور کـه باید کلید بزند ، مـی گویند مسیر شرقی و صدها کیلومتر کار انجام شده درون مسیر شرقی و … را درون اسناد نادیده مـی گیرید؟

حمـید رضا سراجی

این نمایندگانی کـه امضاهایشان درون زیر این نامـه دیده مـی شود کدامـیک درون این رابطه ذینفع بوده اند؟

عبدالرضا شیبانی

سوال اول شما این بود کـه اصلا تغییر مسیری درون کار نبوده هست . لااقل این را بپذیرید کـه اشتباه گفته اید که تا بعد بـه بقیـه اش بپردازیم .

سعید توکل

اقاشیبانی پیش دستی نکنید. ومادرا متهم کنید این اسناد شما هیچکدام سندی برتغییر مسیر نیست. چه مصوبه ای به منظور تغییر وجوددارد. لطفا قبل از سفسطه بازی سندی روکنید کـه طرح عوض شده بود واقایـان سندومصوبه راباطل کرده باشد

حسن مالیـان

آقای شیبانی بنده بی احترامـی ب شما نکردم فقط نظرم را گفتم چرا شما دارید تبلیغ مـیکنید هنوز موقعه تبلیغ نرسیده بگذارید برسه بعد به منظور ایشان تبلیغ کنید درون ضمن شـهر مـیمـه شـهر علم فرهنگ هست و همـه خودشان خوب را از بد تشخیص مـیدهند نیـاز بـه تبلیغ نیست . درون ضمن خط راه اهن صرفا مخصوص مـیمـه نیست …

سعید توکل

هنوز هم اعتقاددارم تغییر مسیری نبوده مصوبه تغییر کجاست. درحد محفلی

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل پایتان روی بیل رفته هست . یکی از تبعات بی مطالعه حرف زدن و نوشتن همـین هست . ۱۰ سند اول من حاکی از این هست که مسیر کاشان یـا دالان شرقی بوده هست و پیمانکار کار را شروع کرده هست ۲۰۰ کیلومتر تسظیح و دکوپاژ و بوته کنی را اعلام مـی کند . ما بازدید هم رفته بودیم درون همان زمان .

امـید ص

برگردوندن این مسیر بـه سمت کریدور غربی فقط از دست آقای حسینی بر مـیامده و بس!!!

عبدالرضا شیبانی

۲۰۰ کیلومتر را مجری ، دکتر نیک کار اصفهانی اعلام کرده هست .

عبدالرضا شیبانی

مصوبه این هست که درون مسیر غربی دارد کار مـی شود درون حالیکه قبلا درون مسیر شرقی تسطیح و بوته کنی و دکوپاژ انجام شده بود . آیـا همـین کار شدن مصوبه نیست ؟

حمـید رضا سراجی

جناب آقای توکل

هدف از راه اندازی این بحث درون گروه بیش از این کـه برای اعضای گروه باشد به منظور درج درون صبح مـیمـه و تبدیل شدن این اسناد و مدارک بـه تاریخ مـیمـه هست . هنوز چند سال از این ماجرا نمـی گذرد و شما این قضیـه را علی رغم ارائه این همـه مدرک رد مـی کنید . خوانندگان سایت صبح مـیمـه و آیندگان با خواندن این مطالب درون مورد حرف های شما و آقای شیبانی قضاوت خواهند کرد.

حسن مالیـان

سلام جناب آقای سراجی قرار بود بحث درون رابطه با شناختن نماینده بومـی باشد کـه ان را معرفی کنیم قرار نبود آقای شیبانی از فرصت استفاده کند و برای آقای حسینی تبلیغ کند با تشکر

حمـید رضا سراجی

جناب آقای مالیـان شما تازه بـه این گروه پیوسته اید و خیلی با روند مباحث درون این گروه آشنا نیستید . بسیـاری از مباحث گروه فی البداهه و با طرح یک سئوال (مثل سئوالی کـه دیشب آقای توکل مطرح د) آغاز مـی شود و اعضای گروه سعی مـی کنند اطلاعاتشان درون رابطه با موضوع مطرح شده بیـان کنند . به منظور امشب موضوع نماینده و انتخابات را معرفی نکرده بودیم و دیشب آقای شیبانی گفتند کـه اسناد و مدارکشان را درون رابطه با قطار سریع السیر امشب ارائه خواهند کرد.

حسن مالیـان

جناب آقای سراجی شما خودتان بنده را دعوت کردید ومن هم دلم به منظور شـهرمان وبخش مـیسوزد من این را مـیگم اقا حسنیی فقط به منظور دولت اباد کار مـیکند وغیر از این هم چیز دیگری نیست شما برید از! کل بخش سوال کنید که تا به حیقیقت برسید ومن هم گفتم بـه آقای شیبانی بی احترامـی نکردم فقط گفتم ایشان دارد تبلیغ مـیکند اگر حرف بدی زدم من معذرت مـیخواهم ودیگه نظر نمـیدم

حمـید رضا سراجی

آقای مالیـان عزیز بله بنده شما را دعوت کردم و از این بابت بسیـار خوشحالم . من نحوه مباحث را درون گروه به منظور شما توضیح دادم . شما بـه عنوان یک مـیمـه ای نمـی خواهید حقیقت داستان قطار را بدانید ؟ بعد اجازه بدهید این بحث بـه نتیجه برسد . مطمئن باشید کـه این بحث تبلیغی نیست و در آینده نـه چندان دور بـه این نتیجه خواهید رسید

امـید ص

جناب آقای مالیـان عزیز بحث تبلیغ نبوده است.این اسناد فقط درون رابطه با حرف و صحبت آقای توکل بوده است

عبدالرضا شیبانی

دوستان عزیز ، الان مجادله کنید ، نپذیرید ولی واقعا ما با کاشان مچ انداختیم و پیروز شدیم . جوانـهای عزیز عضو گروه ، نیـاز داریم کـه همـینطور از منافع بخش دفاع کنیم . ما هم از بزرگان گذشته یمان الگو گرفتیم . عیسی خان گرانمایـه از سال ۳۷ دادگاه را به منظور مـیمـه پیگیری کرده بود همـین باعث پیگیری های ما درون خصوص دادگاه شد .

سعید توکل,

آقای شیبانی احتیـاج بـه مطالعه نیست اسناد شما حکایت ازکارغیرقانونی کاشانیـها بوده لطفا مردم رابی اطلاع حساب نکنید این اسناد شما نامـه نگاری هست مصوبه نیست. یک دیوانـه درکاشان سنگی توی چاه انداخته

عبدالرضا شیبانی

این کـه خیلی روشن هست لطفا توجه فرمایید : درون مسیر کاشان دارد کار مـی شود . ۲۰۰ کیلومتر تسطیح ، دکوپاژ و بوته کنی بعد کار تعطیل مـی شود و فعالیت درون مسیر مـیمـه آغاز مـی شود . چه مدرکی بهتر از این مـی خواهید ؟

مـهدی ح

سلام  –  اگر با دقت یـه نگاه بـه نامـه آخر کـه آقای سراجی گذاشتند داشته باشید مـی بینید نوشته شده “اجرای پروژه خارج از مسیر مطالعه شده” (یعنی روی مسیر کاشان مطالعه یـا مصوبه ای نبوده است)

آقای توکل هم از ابتدا همـین رو مـی گن، یعنی بـه صورت رسمـی چیزی تایید نشده بوده، تلاش گسترده و عظیمـی از جانب کاشان صورت گرفته بوده و با توجه بـه اینکه طرح مصوب شده بوده از مـیمـه عبور ه موفق نبوده اند

عبدالرضا شیبانی

علیرغم همـین مصوبه کار درون مسیر کاشان عملا شروع شده بود . اگر ما ساکت مـی نشستیم کار بـه پایـان رسیده بود .

امـید ص

واقعا هم کـه به پایـان پذیرفته بود و حسرتش تو دل ما بود.و بوق صدای قطار از دیـار کاشان شنیده مـیشد

مـهدی ح

قبول دارم

مثل خیلی دیگر از کارها کـه خارج از طرح و مصوبه مـی شود

اما من درون راستای روشن ادعای جناب توکل گفتم

حمـید رضا سراجی

آقا مـهدی اگر مصوبه ای به منظور اجرا درون کاشان داشت کـه غیر ممکن بود زور مـیمـه بـه کاشان برسد. همـین کـه حق مـیمـه از کاشان کـه نفوذ زیـادی دارند گرفته شده کار بزرگی هست .

مـهدی ح

احسنت

اما مصادره اون بـه نام مـیمـه و شورای دوم و آقای حسینی هم خیلی مطلوب نیست، مسلما نماینده دلیجان بـه عنوان یـه شـهر تاثیرگذارتر و کینـه دیرین اصفهان و کاشان هم خیلی یـاریگر بوده اگر دلیل نبوده باسه

حمـید رضا سراجی

حتما همـین طوره . مطمئنا مـیمـه بـه تنـهایی نمـی تونست جلوی کاشان بایسته . قرار نیستی چیزی رو مصادره کنـه اما آیـا شورای دوم و شـهردار و آقای حسینی به منظور این کار زحمت کشیده اند یـا نـه؟

عبدالرضا شیبانی

آقا مـهدی این خیلی حرف هست که شما از بچه های خودتان کـه واقعا نقش داشتند بگذرید و در دلیجان دنبال منجی بگردید .

مـهدی ح

استغفرا…. و به شورای دوم

که درون دلیجان بـه دنبال منجی باشیم

بنده عرض کردم یـاریگر بوده باشند یـا یـاریگر بوده بوده ایم

سعید توکل

لطفا مصوبه کریدور شرق رااعلام کنید. پیمانکار طبق کدام مصوبه وقرارداد کارکرده

عبدالرضا شیبانی

پیمانکار قرار داد نداشته هست اما نیک کار را دکتر توکلی مـی شناخت رانت داشت . استاندار اصفهان و سازمان برنامـه ریزی قبل از فرهاد رهبر از او حمایت د و کار را آغاز کرده بود . بزرگراه کاشان را هم همـینطور پیش بردند . اول مـی کشتند و بعد انگشتهایش را مـی شمردند .

سعید توکل

آقای شیبانی وقتی مسیری توجیح اقتصادی وزمانی ندارد. اجرانمـیشود چرا کاشانیـها قبل ازمصوبه کریدورغرب اقدام ند شرایط هم بهتربود. شانتاژبازیـهای نمایندگان کاشان بوده کـه نمایندگان مارانیز بـه دردسرانداخته

عبدالرضا شیبانی

اصلا گرانمایـه پور اهل شانتاژ نبود . خرم درون مصاحبه ی یک ماه پیش خود هم بـه گرانمایـه پور ایراد گرفت کـه چرا اجازه داده مسیر تغییر کند؟

سعید توکل

اول د ثابت کنید حقی گرفته شده که تا بعدپس بگیریم

عبدالرضا شیبانی

عملیـات اجرایی درون مسیر کاشان دارد انجام مـی شود و از رئیس جمـهور هم به منظور کلید زدن دعوت شده هست و کیـهان هم این دعوت را کار کرده هست . سند از این کـه عملیـات دارد انجام مـی شود معتبرتر ؟

مـهدی ح

البته رییس جمـهور یکبار به منظور کلید زدن پروژه خط آهن اختصاصی حرم که تا حرم ( حرم امام کربلای ایران) و اعلام استان کاشان هم بـه کاشان رفته بودند! بشنوید و جدی نگیرید

سعید توکل

کدام سند راقبول کنیم مصوبه دولت را یـا خرمـی کـه چندبار استیضاح شد. آقای شیبانی اگرخرم بگوید نـه سیب رابین ده نفرتقسیم کردم وبه هرنفر یک سیب رسید حرف خرم رامـیپذیری یـا ریـاضیـات را

امـید ص

جناب آقای شیبانی آیـا اطلاعی از روند درصد پیشرفت کار درون مسیر کاشان توسط پیمان کار درون اختیـار دارید؟

عبدالرضا شیبانی

بعد از فایق آمدن مـیمـه کار درون حد همان تسطیح و بوته کنی ماند کـه حتما بوته ها هم باز سبز شده اند .

امـید ص

پس مصداق ضرب المثل بشین که تا علف زیر پاتون سبز بشـه و رنگ قطار رو تو خواب هم نمـیبینی زیبندشونـه.همانطور کـه همان بوته ها سبز گشته اند!!?

سعید توکل

آقای شیبانی شما هم دارید خلاف قانون عمل مـیکنید ویک کارغیرقانونی راتوجیح مـیکنید ونظام رابه رانت خواری متهم مـیکنید

ا – واسعی

جالبه کـه دوستان ،تو بحث دادگاه های اختلاس و…،مـی بینن کـه با استفاده از رانت ،چه کارهای خلاف قانونی انجام شده و داره مـیشـه و همـه هم قبول داریم کـه با رانت خیلیـها ،کارپا رو پیش نیبرن ،ولی تو این بحث ،بعضی دوستان اصرار دارن کـه چون قانونی نبود،انجام نمـیشد و فقط شانتاژ چندتا نماینده س.

اگر قراره حرفها زده بشـه ولی هر فقط حرف خودشو بزنـه،اصلا چه نیـازی بـه بحث ه.

حمـید رضا سراجی

احسنت دکتر جان

سعید توکل

دوست گرامـی شما هم نظرتان رابگید

امـید ص

به قول شما هر مـیخواد تو این بحث حرفشو بـه کرسی بشونـه!ولی با مدرک.جناب آقای شیبانی حرفاشونو با مدرک گفتند

احمدرضا ز

دقیقااا..حرف اول تو جامعه ما رانته نـه طرح تصویب شده… چیزی کـه همـه الان تو جامعه مـیدونند..

عبدالرضا شیبانی

اجرای عملیـات را قبول کنید .

عبدالرضا شیبانی

آقای سراجی با توجه بـه سکوتی کـه نشانـه ی کفایت مذاکرات هست از فردا شب هم بحث تحلیل آراء افراد مطرح به منظور انتخابات را بگذارید . که تا زمان انتخابات نیـاز داریم بـه اینکه مبحث انتخابات را نـه به منظور گرم تنور اخذ رای ، به منظور تنویر افکار خودمان داشته باشیم .

سعید توکل

حال کـه همـه دوستان اعتراف بـه کار غیرقانونی کاشانیـها دارند به منظور حمایت ازآقای حسینی کارراتوجیح مـییکنند

احمدرضا ز

چه توجیـهی ؟؟?کار غیر قانونی درسته ولی وقتی مـی توانند ,,,وقتی توانایی رو دارند ,,,یکی حتما حق رو بگیره یـا نـه؟؟؟

عبدالرضا شیبانی

افراد مترادف نظام نیستند .

حسن مالیـان

اقا نماینده ای کـه دفتر نداشته باشد بدرد نمـی خورد والسلام؟؟؟

احمدرضا ز

فکر کنم درون جریـان نیستید کـه بحث طرفداری وجود ندارد,,,بحث مربوط بـه سوال شب قبل بوده,,, وگرنـهی تایید نـهایی روی شخصی انجام نداده

سعید توکل

حقیی نگرفته بود کـه دوستان بعد بگیرند

ا – واسعی

اینکه از حالت سیـاه و سفید دیدن افراد خارج بشیم ،قبول کنیم کـه مطلق خوب یـا بد نیستند و در واقع یک طیف خاکستری هستند،حالا خاکستری متمایل بـه سفید یـا متمایل بـه سیـاه.

مطمـینا من از آقای حسینی حمایت نخواهم کرد ولی دلیل نمـیشـه کـه اونو تخطئه کنم.زحماتی کشیدن ولی شاید مطلوب من نیست.

در مورد انتخابات حتما واقعیت جمعیتی رو قبول کنیم. الان آرای کل بخش هم یک کاسه نمـیشـه ،چه انتظاری داریم کـه آرای شاهین شـهر و برخوار رو هم داشته باشیم.

با توجه بـه پذیرش واقعیت ،من نظر آقای شیبانی رو مبنی بر اینکه اطرافیـان وطیف مبلغان هر نماینده به منظور تایید یـا نفی قبول دارم.

فکر مـیکنم بـه این روش بـه نتایج بهتری برسیم

احمدرضا ز

لایک

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل دیشب مثال پناهنده را زدم . امشب هم عرض کردم باندازه ی سر سوزنی هم اگری کاری کرده باشد درون نظر داشته باشیم . انسان خلیفه ی خداست . جانشین خداست . خدا از ذره المثقال نمـی گذرد ما هم نگذریم . آقای محمدی اصلاح طلب بود . خفن . من نظارت شورای نگهبان بودم . کار بگونـه ای گره خورده بود کـه شـهرستانـها بـه تهران مـی رفتند و در حضور فقهای شورای نگهبان کاندیداها را بررسی مـی د . من نماینده ی برخوار و مـیمـه بودم . فقیـه ما هم بر حسب اتفاق آیت الله جنتی بود . همـه گمان مـی د محمدی رد صلاحیت مـی شود . من از او درون شـهرداری مـیمـه دیده بودم کـه در دفاع از نظام حرف مـی زد . بـه همـین دلیل حجت را بر خود تمام شده دانستم و در حضور آیت الله جنتی ایشان را تایید کردم . درون نـهایت هم تایید شد . این را هم بگویم کـه برخوار و مـیمـه آنقدر تاییدی داشت کـه آیت الله جنتی گفتند برخوار و مـیمـه کـه آمد خستگی ام برطرف شد . از تاییدها خوشحال شدند . باز هم تاکید مـی کنم اخلاق مدار باشیم .

حسن مالیـان

آقای شیبانی مغزه دوستان را شستشو داد حالا بـه رای مـیخواهید بگذارید این درست هست پس من مـیگم شما تبلیغ مـیکنید دوستان فکر مـیکنند من دروغ مـیگویم چرا بنده درون جریـان بحث دیشب بودم

سعید توکل

اآقای شیبانی اینکه بی جهت وبدون مدرک حرفی رانپذیری انـهم دراین شرایط کـه مردم دنبال اصلح هستند بی اخلاقی نیست. شاید جواب استاد راغیراخلاقی باشد مـیپذیرم اما قبول تغییر مسیر برمبنای رانت رانمـیپذیرم. چون اگرقراربود مسیرعوض شود قبل ازطراحی کریدورغرب این کارعملی شده بود من منکررانت نیستم. وقتی تمام کشوررانت خواری مـیکند. دریک جا معنی ندارد. گرحکم شودکه مست گیرند درشـهر هرآنکه هست گیرند

عبدالرضا شیبانی

سعید جان از بحث فرار نکنید . الان بحث اصلح نیست . شما گفتید اصلا مسیر شرقی درون کار نبوده هست و من بـه استناد مدارک ثابت کردم بوده هست و ثابت کردم بچه های مـیمـه و آقای حسینی به منظور اینکه حق را درون جایگاه خود قرار دهند زحمت کشیده اند . انتظار داشتم شما با دیدن این مدارک حق پذیری تان کـه فطری انسان هست گل کند و حق را بپذیرید . با این کار بالاتر مـی روید .

امـید ص

آقای شیبانی از قضا مشکل بحث ما مـیدونید چیـه؟اینـه کـه ماجرای تغییر مسیر قطار با پیگیری های آقای حسینی بـه سمت کریدور غربی درون زمان نمایندگی ایشان بوده و چون دوستان احساس مـیکنند کـه شما منتخبتون آقای حسینی هستند روی موضوع حساس شدند.ولله اگر این تغییر مسیردر زمان نمایندگی آقای حاجی یـا دیگران اتفاق مـیوفتاد دوستان انقدر بـه این موضوع حساسیت بـه خرج نمـیدادند اینم از شانس شما بوده کـه این تغییر مسیر درون زمان سمت آقای حسینی اتفاق افتاده کـه دوستان را اینقدر بر این مطلب کـه شما از طرفداران آقای حسینی هستید کرده است

عبدالرضا شیبانی

از منطق و صداقت شما و حرف مستدلتان متشکرم ولی واقعا این حرف ها را کـه گفتم به منظور تبلیغ آقای حسینی نگفتم .

امـید ص

بله مـیدونم آقای شیبانی

عبدالرضا شیبانی

آقای مالیـان شما کـه شب اول خیلی خوب بودید چی شده کـه اینـهمـه بـه ما گیر دادید؟ از من گذشته کـه مبلغی باشم . باور کنید قبلا هم نماینده ها بیشتر بـه من احتیـاج داشتند و من محتاج اونـها نبودم .

حسن مالیـان

جناب آقای شیبانی درون جریـان بعد باشید پر همـین دوره مجلس طرف دارن آقای حسنیی روز انتخابات تخلفات زیـادی از دولت اباد بـه شاهین شـهر امدند ودر روز انتخابات تبلیغات م وپوستر آقای حسینی را بـه منزل ها مـی ریختند و خوشبختانـه ایشان رای نیـاورد بـه امـید انروزی کـه نمانیده دلسوزی پیدا شود وبرا ی بخش مـیمـه کار کند

حسن مالیـان

دوست من منکه بـه گیری ندادم وهمچنان بـه شما احترام مـیگذارم وشما را‌ فردی متفکر مـیدانم وشما را به منظور مـیمـه یک فرد دلسوز وباسواد مـیدانم ونگفتم شما محتاجی هستیتد فقط گفتم تورا خدا تبلیغ به منظور ایشان نکنید

سعید توکل

درودبرهمـه دوستان صاحب نظر دورگود نشته اند وما باآقای شیبانی بحث مـیکنیم. وخودم رابده مـیکنم. مادیگه نظرنمـیدیم صاحب نظران بیـایند جلو

عبدالرضا شیبانی

آقا سعید شما با مباحثه و مجادله بده نمـی شوید . با فرار از حقیقت بر تصورات من از سعید خان خدشـه وارد مـی کنید .

مـهدی ح

باور بفرمایید آقای توکل کـه کاشانیـها مـی توانستن

من بـه شخصه اعتقاد دارم اولا چون مردم مـیمـه مطالبه گر نیستند و ثانیـا زیـادی بـه مسیر سالم امـید داشتند، مـیمـه رشد بالایی نداشته

سعید توکل

آقای شیبانی من ازشما سند تغییرمسیر یـامصوبه تغییر مـیخواهم شما مـیگوید رانت کاشان قوی است. این چه سندی هست ضما من چه فراری کردم.من مدرک تحصیلی شمارامـیخواهم شمانامـه عاشقانـه پسرهمسایـه رامـیاورید

عبدالرضا شیبانی

آقا سند بهتر از اینکه درون مسیر شرقی کار مـی شد با پیگیری های ما تعطیل شد و در مسیر غربی کار شروع شد . ضمنا این مثال رو حتما به ا گفت کـه نامـه ی عاشقانـه ی پسر همسایـه را مـی آورند .

سعید توکل

خطاب به امـید ص

دوست عزیزم اینجورنیست. ماقرارنیست نظرآقای شیبانی راتغییر دهیم. ما یک سند خواستیم کـه این تغییر مسیر راتایید کند. شاید اصلح من هم حسینی باشد. ولی باحرف نمـیشود مخالفان آقای حسینی راراضی کرد اگر سندی بود دور ازعدالت بود کارایشان راکم جلوه دهیم

عبدالرضا شیبانی

نکند منظور شما از سند سندهای تک برگی ثبت هست ؟ برادر نامـه ها راببین بـه وزیر اطلاعات ، راه و ترابری ، بازرسی کل کشور ، روزنامـه ی کیـهان و … ، نطق قبل از دستور با آن حریت و آزادگی . اگر تغییر مسیری نبود این کارها به منظور چه بود ؟ ما کـه دلایل مسیر شرقی را آوردیم . که تا شروع شدن کار هم کـه پیش رفتیم و بعد تغییر مسیر را آوردیم و درخواست موافقت نامـه . چه سندی مـی خواهید؟

سعید توکل

خوشبختانـه چندسالی هست زمان انتخابات خانـه نشین هستم وقصدتخریبی راندارم البته اینـها دلیلی نمـیشود کـه درکل نمره کم بـه آقای حسینی بدهیم حتما ایشان هم کارهای زیـادی کرده اگربیشتراز دیگران نباشد کمترنیست من نظرم دراین مورد کمـی فرق دارد

عبدالرضا شیبانی

چرا خوشبختانـه ؟

سعید توکل

نامـه دستوری به منظور اجرای طرح کریدورشرق یـامصوبه

سعید توکل

من حرفم تغییرنمـیکند مگرد تغییر مسیر وانقدرشـهامت دارم اگر اشتباه م عذرخواهی کنم ضما شما دارید کم کم ازکوره درمـیرید. البته اصرار شما براین کار صددرصد مشخص هست اگرپایـه های این کارسست گردد تمامـی فرمول انتخاباتی آقای حسینی سست مـیشود. بیش ازاین بحث راادامـه نمـیدهیم

سبحان س

کار بسیـار عالی کردی اقا سعید عزیز!خیلی ها ب قصد تخریب جلو مـیروند!تبلیغ مـیکنند!البته هنو هستندانی ک دنباله رو هستند و با چشمان بسته دنباله روی مـیکنند و نمـیدانند چرا!فقط مـیگویند چون فلانی گفته!

ولی انـهایی ک بیشتر با واقعیت ها اشنایی دارند مـیدانند ک فلانی ها خودشان درون حال تخریب هستند و دیگر زمانـه تخریب افراد تمام شده!عقل ها و چشم ها باز شده!

ولی همچنان تخریبگر ها امـید بـه دنباله رو های خود دارند!!!!

عبدالرضا شیبانی

نامـه ی سازمان مدیریت و برنامـه ریزی درون صفحه ی ایران زمـین روزنامـه ی ایران کـه در اسناد بالا ارائه شده هست . متن این هست : ” … بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامـه ریزی کشور کـه یک ماه پیش ارائه شد از مـیان چهار مسیر مطرح به منظور عبور مسیر قطار ، مسیر شرقی سه بـه پنج دلیل مناسب ترین گزینـه اعلام شده هست ” …مسیر شرقی سه بعلت عبور از شـهر توریستی کاشان با جمعیت بالغ بر ۶۰۰۰۰۰ نفر و شـهر نطنز بـه دلیل موقعیت استراتژیک آن مناسب ترین مسیر هست در حالیکه درون مسیر اول ( غربی ) قطار از شـهرهای با جمعیت کمتر و اهمـیت کمتر عبور مـی کند .

عبدالرضا شیبانی

سعید جان همـیشـه با ظن و گمان تحلیل مـی کنید . من الان و این روزها و این ماه ها هیچ ارتباطی با آقای حسینی ندارم . تمام فرمول انتخاباتی کدام هست برادر . والله این حرف ها نیست . خود فریبی نکنید . من از کوره درون نمـی روم .

سعید توکل

آقای شیبانی اجازه بدهیم دیگران هم نظربدند فردانگند چرا توکل مـیخواد حرفشو بـه کرسی بشونـه

عبدالرضا شیبانی

من و شما کـه جلو نظر دادنی را نگرفته ایم و ” نظر دان ” هم جایی نیست کـه پر شود و فضا به منظور نظرات دیگران نباشد .

سعید توکل

آقای شیبانی شما هم مثل همـه کـه طرفدار نماینده هستند مشگلی نیست. این حق شماست ومابه خودمان اجازه نمـیدیم بهی بگویم بـه چهی رای مـیدهی

عبدالرضا شیبانی

پس چرا مـی گویید اگر پایـه های اینکار سست شود تمامـی فرمول های انتخاباتی آقای حسینی سست مـی شود ؟ اینـها ظن و گمان شماست و همـینـها پایـه های تحلیل هایتان مـی شود .

مـهدی ح

http://www.iranjib.ir/shownews/17825/

قطار-اصفهان—تهران-روی-ریل-سرعت/

همزمانی جالب این خبر و بحث گروه صبح مـیمـه!!!!

لطفا بـه صورت کامل مطالعه بفرمایید، گریزی بـه بحث دیشب ما هم هست

بخشی از متن :

«گفتند مسیر حتما تغییر کند و از اصفهان بـه دلیجان، قم و سپس بـه تهران برود، درون حالی کـه مسیر اصلی از اصفهان بـه نطنز، کاشان، قم و تهران مـی‌رفت و ۱۰ کیلومتر هم کمتر از مسیر دلیجان بود. »

سعید ق

فعلا کـه تبدیل شده بـه مسیر عبور و مرور نیسان و ماشین های حامل تراورتن

حسین اسفندی
جناب شیبانی از فعالیت های ایشان درون بخش مـیمـه پترو پالایش و کارخانـه سیمان وشـهرستان شدن را نام بردید کـه همگی بـه تازیخ پیوستن کشاورزی و اعتبار قنوات هم چون اطلاعی ندارم اظهار نظر نمـیکنم

دوستان لطف کنید رزومـه کلی کاری ایشون رو تو دوران نمایندگیشون بررسی کنید مـیمـه شاهین شـهر و دولت اباد رو مقایسه کنید، اون موقع لقب شـهرداری رو برازنده مـیدونید.

سعید توکل

آقای سراجی فقط محض اطلاع اگراین قطار درمـیمـه ایستگاه نداشته باشد کـه طبق محاسبات ندارد نـه طبق حرفها غیرازضرر چیزی نصیب مانمـیشود شاید حوادث آن گاهی بـه گوش عده ای برسد کـه قطار درمـیمـه ازریل خارج شد. آقای حسینی اگردرباره ایستگاه مـیمـه کاری کرده بود بهتر بود. این طرح فقط مسیرعبورازشـهرها رانوشته نـه ایستگاهها را حال پیداکن پرتغال فروش را

عبدالرضا شیبانی

جل الخالق !!! اول مسیر را اثبات مـی کنند و بعد ایستگاه را یـا اول ایستگاه را مـی زنند و بعد تلاش مـی کنند مسیر را بـه سمت ایستگاه بیـاورند؟ اعضای گروه درون مورد این اظهار نظرها قضاوت خودشان را خواهند داشت . تردیدی ندارم . ضمنا اول کـه ایستگاه دارد و در ثانی آنـها کـه قطار را آوردند اگر بودند ایستگاه را هم مـی آوردند .

سعید توکل

آقای شیبانی عزیز مسیرمشخص بود این ایستگاه هست که نامشخص است. جوری قضاوت مـیکنید انگار کاشانیـها مصوبه داشتند ومامصوبه انـهارالغو کردیم ومسیرراعوض کردیم. لطفا ماررابه مردم نشان. دهید

مـهدی قیوم

سلام صبح بخیر آقای شیبانی مگر پروژه احداث خط ریلی اصفهان تهران بـه صورت کلی برنامـه ریزی نشده یعنی شما مـی فرمایید اول ریل گذاری مـیکنن بعد ایستگاههای تشکیلاتی را جا نمایی خواهند کرد

ضمنا یکی از عوامل اصلی انتخاب این مسیر فعلی نامناسب بودن مسیر اصفهان بـه کاشان بوده اگر همشـهریـان از قطار مسیر اصفهان تهران کنونی استفاده کرده باشن دقیقا متوجه شیب تند مسیر و پیچ های پی درون پی ریل بـه علت شکستن شیب وهمچنین گرد وخاک غیر قابل تحملی کـه در این مسیر وجود داره شدن

عبدالرضا شیبانی

مدیران دستگاه ریلی کشور بدون اختلاف نظر اعلام کرده اند کـه قطار درون مـیمـه ایستگاه دارد . اخیرا شـهردار مـیمـه هم درون جلسه ی مکان یـابی ایستگاه شرکت کرده اند . آقای توکل بعد از مجاب شدن درون بحث تغییر مسیر تصمـیم بـه تغییر بحث دارند

سعید توکل

متاسفانـه سکوت دوستان به منظور بیـان نظر به منظور دیگران حق ایجادکرده است.

امـید ص

سید علی حسینیـان

اگر این خبر صحت داشته باشد خبر خوشحال کننده اى هست???

امـید ص

با اختصاص اعتبار از سوی دولت بـه وزارت راه و شـهر سازی و فاینانس کافی این امر محقق خواهد شد بـه امـید خدا

سید علی حسینیـان

بله خبرها همـین طور هست ولى چیزى کـه به چشم دیده مى شود متاسفانـه پروژه کاملا متوقف و کارهاى انجام شده نیز درون حال تخریب است.

امـید ص

عدم بودجه و تخصیص اعتبار کافی مـهمترین دلیلشـه.

عبدالرضا شیبانی

سلام یکبار دیگر همـه ی مدارکی کـه در بالا اشاره و ارائه کردم را تقدیم کنم ؟ از آنجایی کـه به هیچ وجه درون صدد پذیرفتن حقیقت نیستید این شعر زیبا را کـه در ایـام شروع معلمـی دربید مرحوم حاج باقر کریمـی برایم خواند تقدیم مـی کنم :

(متن شعر را اینجا بخوانید)

عبدالرضا شیبانی

و درود بر همـه ی آدمـهای حق پذیر و حنیف .

سعید توکل

برادرعزیز آقای شیبانی خودتان بهتر مـیدانید درطرحهای ملی کارگروه متشکل ازچندوزیرتصمـیم مـیگیرند. ودراین تصمـیمات شاید استاندار هم نتواند نظرش رااعمال کند چه برسد بـه شـهرداری. شما ازهمـه حتی ازآقای کریمـی وتهمت وتوهین بـه همـه استفاده مـیکنی که تا حرفت رااثبات کنی. ولی باتمام این ترفندهای مطبوعاتی ازسند مصوب تغییر مسیر عاجزی. چراکه سندی وجوددارد. چه مقامـی جواب روشن داده کـه مسیر ازکریدورغرب بـه شرق تغییر کرده. اسناد شما هم کریدورشرق رانابودمـیکند.

عبدالرضا شیبانی

یعنی دیگران حقی نداشته اند ؟

سعید توکل

دیگران سکوت کرده اند وشما حق راتصرف کرده اید

سعید توکل

اصلاحیـه کریدورشرق راتایید مـیکند

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل درون مسیر شرقی پیمانکار مشخص شده و کار را آغاز کرده هست . بیش از ۵۰ نماینده بـه دستگاههای نظارتی و امنیتی و اطلاعاتی نامـه نوشته و اعتراض کرده اند . نماینده درون نطق خود درون مجلس دادخواهی کرده و از ظلمـی کـه به مردم بخش مـی رود سخن گفته هست . مردم مـیمـه هم بـه دکتر احمدی نژاد نامـه نوشته و دادخواهی کرده اند . کوهکن و سازمان مدیریت و برنامـه ریزی گفته اندمسیر شرقی کار مـی شود . به منظور همـه ی اینـها من مدارک را ارائه کردم . بوذر و سلمان و صعصعه و اصبغ نباته و علی ع و پیـامبر و قران و همـه را دلیل آوردم نپذیرفتید . چکار کنم؟ این شعر توهین و تهمت نیست . از ادیب الممالک فراهانی هست و شاهکاری ادبی از وضعیت قضات درون زمان خود هست .

عبدالرضا شیبانی

من کـه تماما با استناد بـه مدارک حرف زدم . ای کاش درون یک محیط دانشجویی مثل شریف یـا شـهید بهشتی مناظره مـی کردیم، دانشجویـانی را کـه کم آورده هست هو مـی د . مرکز پژوهشـهای مجلس بی جهت وارد قضیـه شد ؟ هیچ خلافی صورت نگرفته بود ؟ کار درون کریدور شرقی درون حال انجام نبود ؟

سعید توکل

آقای شیبانی فایده ندارد شما مـیخواهی باسفسطه واین شاخه بـه آن شاخه تغییرمسیر راتایید کنی. شمابفرمایید کدام اداره با پیمانکار قرارداد بسته. درمحفل کاشانیـها تصمـیم گرفتند. تیری درتاریکی شلیک کنند. ولی بـه هدف نخورد چون طرح آنـها توجیح نداشت.

سعید توکل

کارباکدام مصوبه. مدارکی کـه شما ازان صحبت مـیکنید بچه گول زدن هست وبقیـه بیـانات جنابعالی جنگ روانی ورسانـه ای کـه مـیتواند افراد ساده لوح راراضی کند.

عبدالرضا شیبانی

به مدارک بالا مجددا مراجعه کنید . کار درون مسیر شرقی یعنی کاشان درون حال انجام بوده است

عبدالرضا شیبانی

ما کـه از ۵۰ نماینده ی مجلس ، سازمان مدیریت ، استاندار اصفهان ، روزنامـه ی کیـهان ، روزنامـه ی ایران و مجری عبور قطار از کاشان دکتر نیک کار گفتیم اینـها بچه گول زدن است؟ اینـها سفسطه است؟ نکند درون فهم معنای سفسطه اختلاف نظر داشته باشیم؟

سعید توکل

آقا شیبانی شما بازمطالب چندروزنامـه راسند حساب مـیکنید پدیده شاندیز چقدردرصداوسیما تبلیغ شد یـاکرم حلزون. بعد روزنامـه ورسانـه سند نمـیشود. شما خودتان مـیگوید کاشانیـها غیرقانونی کارراشروع د وبقیـه ماجرا حدس وگمان بقیـه بوده. برویم سراغ کاربعدی آقای حسینی

سعید توکل

آقای شیبانی اجازه بدید من ازبحث. خارج بشم وکارشناسان مجرب بحث رادنبال کنند

عبدالرضا شیبانی

سازمان مدیریت ، امضای نمایندگان مجلس بیش از ۵۰ نماینده ، اعلام روزنامـه های ایران و کیـهان ، نطق نماینده ی مجلس و طومار اهالی مـیمـه همـه و همـه از آغاز بکار درون مسیر کاشان گفته اند اینـها فقط چند که تا روزنامـه نیستند .

سعید توکل

طومارمـیمـه یک کمربندی رانمـیتواند ببند چطورمسیر قطار رامـیتواند عوض کند

عبدالرضا شیبانی

کارشناس مجربی نمـی خواهد . خیلی ساده قابل اثبات هست . اگر کار درون مسیر کاشان شروع نشده بود یک نفر درون این کشور نبود بـه رئیس مرکز پژوهشـها و نماینده ی مـیمـه و نماینده ی دلیجان و ۵۰ نماینده ی دیگر و … و … بگوید حالتان خوب هست ؟ هیچ اتفاقی نیفتاده . چرا اعتراض دارید ؟

عبدالرضا شیبانی

اجزای ملات ، بـه تنـهایی استحکام ندارند . آب ، شن و پودر سیمان وقتی بـه نسبت متناسب ترکیب مـی شوند هم افزایی پیدا مـی کنند و مستحکم مـی شوند .

عبدالرضا شیبانی

ضمنا من نگفتم طومار مـیمـه مسیر را بسته هست . گفتم طومار مـیمـه نشان مـی دهد کـه مسیر کاشان درون حال اجراست .

عبدالرضا شیبانی

با سلام برخی از دوستان درون گفتگوی جوان مرتکب دو اشتباه مـی شوند : اول اینکه فکر مـی کنند اثبات تغییر مسیر قطار تبلیغ به منظور آقای حسینی هست و دوم اینکه فکر مـی کنند اگر تبلیغ باشد اشکال دارد . دوستان عزیز بیـایید ویژگی های کاندیداها و برجستگی هایشان را به منظور مردم بگویید آقای عروجی را … حاجی را و … معرفی کنید که تا مردم بهتر بتوانند انتخاب کنند این نـه تنـها هیچ ایرادی ندارد بلکه بـه مردم به منظور انتخاب درست کمک کرده اید . . تبلیغ قدغن یعنی پوستر چسباندن و ستاد زدن و بنام کاندیداتوری سخنرانی .

عبدالرضا شیبانی

آقای توکل والله من درون این بحث بدنبال اثبات آقای حسینی به منظور انتخابات آتی نیستم . من فقط خواستم حق ایشان نـه بعنوان دوست من بعنوانی کـه روزگاری زحمت کشیده هست از بین نرود و ناسپاسی تلقی نگردد .

حسین اسفندی

سلام نطق نماینده درون مجلس درباره ظلمـی کـه به بخش مـی شود را درون ارشیو دارید؟؟؟

عبدالرضا شیبانی

با سلام متن مکتوب نطق را دارم .

حسین اسفندی

اگر امکان داشته باشد خوشحال مـیشوم به منظور گروه ارسال کنید.

قسمت دادخواهی به منظور ستم وارده بـه بخش مـیمـه راهم اگر بفرستید استفاده مـیبریم

عبدالرضا شیبانی

دادخواهی و تظلم نماینده با تعبیر مردم مومن و پر محبت بخش مـیمـه

حسین اسفندی

بسیـار عالی، کاملا پذیرفتم و ممنون

عبدالرضا شیبانی

متشکرم دوست عزیز و حنیف من .

سعید توکل

حمـیدخان همـه راخسته کردیم عذرخواهی مـیکنم




[گروه تلگرام میمه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 08 Jul 2018 05:10:00 +0000



گروه تلگرام میمه

صبح مـیمـه » شب داغ فوتبالی درون گروه تلگرامـی ” مـیمـه

کد خبر: گروه تلگرام میمه 58367 | زمان مخابره: ۸:۰۲:۵۴ - سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ | | دفعات مشاهده : 2,747 views | |

گروه تلگرامـی صبح مـیمـه بعد از دوبار تغییر نام نـهایتا با نظر سنجی از اعضای این سوپر گروه بـه ” مـیمـه ” تغییر نام یـافت . گروه تلگرام میمه درون یک قرار صرفا پیشنـهاد شده مقرر گردید دوشنبه شب ها بحث فوتبالی و کری خوانی های سرخابی باشد و در شبهای دیگر کـه مباحث جدی تری وجود دارد از جدالهای لفظی قرمز و آبی پرهیز شود . گروه تلگرام میمه شب گذشته اولین شب فوتبالی ” مـیمـه ” بـه جای ” نود ” بود . از آنجایی کـه تصاویر و بیـان تاریخچه هایی از فوتبال مـیمـه خالی از لطف نبود و از شیرینی و جذابیت به منظور نسل جوان هم برخوردار بود بـه پیشنـهاد برخی از عزیزان مباحث شب گذشته با غمض عین از کری خوانی ها و استیکرهای متنوع و مرتبط تقدیم مـی گردد . لازم بـه توضیح هست که درون ۲۴ ساعت منتهی بـه ۱۲ دیشب بالغ بر ۱۰۰۰ مورد کامنت گذاری درون این گروه صورت گرفته هست :


[ عبدالرضا شیبانی]

امشب قراره شب فوتبالی گروه باشـه . از فوتبال مـیمـه گرفته که تا کری خوانی های سرخابی . بـه جای نود . از تیمـهای قدیمـی مـیمـه هر کی عداره ارائه کنـه . چرا فوتبال مـیمـه بـه این روز افتاده ؟ کدوم روز ؟ مـیمـه ای ها ، گروه تلگرام میمه سیـاسیون . فعالان اجتماعی ، روسای ادارات ، نمایندگان مجلس ، طرفدار کدوم تیمند ؟ مثلا شـهردار مـیمـه سپاهانی اند .

[ احمدرضا ایراندوست]

با سلام خوبه بحث را از تیمـهای مـیمـه همچون شاهین ,پرسپولیس ,آزادی ,رستاخیز,دیـهیم,وحدت,بانک تجارت,و تیم آقای مرتضی طلایی جهان

[ رضا قرقانی ]

تیمـهای استقلال ,پاس , تام و فجر را نیز بـه تیمـهای مـیمـه اضافه کنید

[ رضا قرقانی ]

یـادی هم یم از جناب آقای حسین شـهیدی و مرحوم حاج حسن آقا اسد کـه زحمات بسیـاری را درون ساخت و نگهداری ورزشگاه شـهید ایران دوست متحمل شدند و همچنین شـهید ایراندوست و آقای علی شیبانی کـه بسیـار به منظور فوتبال مـیمـه زحمت کشیدند

[ حمـید رضا سراجی]

دوستان عزیز سلام

ارسال تصاویر متعدد و جنگ استیکری هیچ لطفی نداره و باعث رنجش اعضاء غیرفوتبالی گروه مـیشـه.

از طرفداران تیم ها تقاضا مـی کنم کرکری ها بـه صورت متنی باشـه و حتی‌الامکان بـه فوتبال منطقه بپردازند.

[ احمدرضا ایراندوست]

ستاره های ما علی دایی بوده کـه تو بایرمونیخ بازی کرده ,علی کریمـی کـه تو بایر و شالکه بازی کرده ,مـهدوی کیـا کـه ده سال تو بوندس لیگا بازی کرده ,هاشمـیان کـه هلی کوپتر هانوفر لقب گرفت ,رحمان رضایی کـه تو لیگ ایتالیـا بازی کرده ,در مقابل اوس طوره شما فقط تو القطر و الوکره و الاهلی و الخلیج و هرچی دیگه ال تو کشورهای عربی بود

[ رضا قرقانی ]

اسطوره های شما بـه عنوان بازیکن ملی همـه قابل ستایش هستند ولی اگه اگه استقلال نبود الان جلوی عربها هم کم مـی آوردیم, بعد افتخارات استقلال هم ملی محسوب مـیشـه

[ احمدرضا ایراندوست]

خاطره شیش تایی ها بـه همراه هت تریک ایمون زاید درون ده دقیقه ده نفره که تا ابد تکرار ناشدنی است.

[ حمـید رضا سراجی]

آقای ایراندوست فیلم گلهای ایمون زاید رو فرستادم.  واقعا اون بازی حسی مثل بازی ایران.  استرالیـا داشتیم. بـه قول شما سه گل درون ده دقیقه و با یک بازیکن کمتر دیگه تکرار نمـیشـه

[ حسن کریمـیان]

[ محمد مالیـان ]

[ احمدرضا ایراندوست]

شیرزاد مالیـان دوست خوب من

[ محمد مالیـان ]

[ احمدرضا ایراندوست]

اصغر حیدریـان و شیرزاد مالیـان

[ محمد مالیـان ]

[ عبدالرضا شیبانی]

ایستاده از راست :شیرزاد مالیـان ، رضا نیک نژاد  . نشسته : رضا صانعیـان  ( رضا دد )

[ محمد مالیـان ]

[ احمدرضا ایراندوست]

شیرزاد مالیـان و رضا پهلوان


[ حمـید رضا سراجی]

سال هشتاد بود و تیم شاهین مـیمـه  کـه متشکل از بازیکنان جوان و پرانگیزه بود بـه صورت منظم تمرین مـی کرد. این تیم کـه قهرمان مسابقات حذفی نیز بود ، زیر نظر سیدعباس برقعی خود را به منظور قهرمانی آماده مـی کرد . همـه شرایط مـهیـا بود و اعضای تیم شرایط بدنی و روحی خوبی داشتند . تقریبا بهترین بازیکنان آن زمان مـیمـه مثل محمد دهقان و حسین زمانی درون این تیم عضویت داشتند . بازی اول این تیم مقابل تیم پیشکسوتان بود و همـه از برد مقابل این تیم مطمئن بودند . اما گل زیبای رضا عمرانی کـه بر اثر بی دقتی ناشی از غرور دو بازیکن تیم شاهین بـه ثمر رسید باعث شد که تا بازی با نتیجه ۱-۱ با پایـان برسد و  نـهایتا این تیم امـیدوار نتوانست درون آن دوره از مسابقات  بـه قهرمانی دست یـابد.

[ عبدالرضا شیبانی]

دبیرزاده ها حسین و ناصر پدر فوتبال مـیمـه بودند . البته جسته گریخته بعضی ها مثل مرحوم حسین طلایی بیرون از مـیمـه فوتبال یـاد گرفته بود او بازیکن فوق العاده ای بود . هنر نگه داشتن توپش بی نظیر بود . نمـی شد ازش توپ رو بگیری . درون اوج بود کـه در اثر سانحه ی رانندگی بـه رحمت خدا پیوست . روحش شاد

[ عبدالرضا شیبانی]

اولین تیم فوتبال مـیمـه ای تیم پرو بود . رضا صانعیـان رضا دد دروازه بان این تیم بود . گلزن اول پرو شادروان براتعلی بیکی حسن بود . ما بهش گرد مولر مـی گفتیم . با تیم رباط ترک مسابقات دوستانـه داشتند . رباط ترک هم تیم قدری داشت . عباس زندی و برادرش بازیکنان این تیم هم بودند . بازیکنان بسیـار موثری بودند اهل روستای دوست داشتنی خسرو آباد .

[ عبدالرضا شیبانی]

پرو با حفظ شاکله ی اصلی بـه پرسپولیس تغییر نام یـافت . شادروان خسرو هدایی سرپرست و رضا نیک نژاد  کاپیتن تیم بود . شادروان مرتضی مختاری ، محمود اعراب ، شیرزاد مالیـان ، رضا صانعیـان ، محمدرضا اسماعیلیـان ، براتعلی بیکی حسن و … بازیکنان این تیم بودند . مرحوم علی مالیـان عامل مـهم  روحیـه بخشیدن بـه تیمـهای مـیمـه ای بود . درون آن زمان و در جامعه ی کاری و سنتی مـیمـه کـه بچه ها  زود  نقش خود را درون اقتصاد خانواده عهده دار مـی شدند فوتبال بازی اصلا جایگاهی نداشت . معمولا خانواده ها با فوتبال بازی بچه هایشان مخالف بودند . درون اوج این مخالفتها شادروان علی مالیـان نـه تنـها مخالف فوتبال نبود بلکه مشوق بود و با مـینی بوسی کـه داشت بچه ها را بـه شـهرها و روستاهای دیگر به منظور برگزاری بازی های دوستانـه مـی برد .

[ عبدالرضا شیبانی]

بعد از پرسپولیس تیم پرسپولیس جوانان تشکیل شد . شاخص هایش ناصر مالیـان ، علی شیبانی ، بهروز حیدری ، جهانگیر و احمد بیک حسن ، محمد مـیرزا و اصغر حیدریـان ، رضا رحیم نژاد ، هوشنگ اسد ، رضا عباسیـان ، منوچهر مالیـان ، مصطفی جمالی ، برومند اسلامـیان  بازیکنان این تیم بودند و محمدرضا زمانی نوردانش دروازه بان پرسپولیس جوانان بودند .( حسن شـهنازی دروازه بان )

[ عبدالرضا شیبانی]

شاهین تیم بعدی مـیمـه بود . بازیکنان شاخص این تیم عبارت بودند از محمدرضا مقصودی کـه یک فصل بـه پرسپولیس رفت ، مجتبی جمالی ، عبدالرضا شیبانی ، محمود حسینی ، حسین ایراندوست ، حسین متقی ، مصطفی مختاری ، حسین مقصودی ، محمود زمانی ، علیرضا زمانی حسن محمدیـان انتقالی از هما ، عبدالله صابری کدخدا دروازه بان ، ( علیرضا کریمـیان )این تیم گربه سیـاه بزرگان هم بود . بازیـهای شاهین و پرسپولیس ها اغلب پر برخورد و پر تماشاگر بود . معمولا هم تیم پر سر و صدایی بود و برای همـین طرفدارانش کمتر از پرسپولیس بودند .

[ احمدرضا ایراندوست]

جسارتا آقای شیبانی چند سالتونـه ,اینا کـه شما تعریف مـیکنید ,مال دوران باستانـه

[ عبدالرضا شیبانی]

وزوان هم تیم قدری داشت . آقای زلفیـان کاپیتن این تیم بود . رمضانعلی بیـابانی ، عباسعلی حدادیـان ، حسنعلی بخشنده ، علی خوش اخلاق ، عکاف ، حسین خانعلی از بازیکنان شاخص وزوان بودند . بازی های دو تیم همان سالها هم پر برخورد بود و خیلی وقت ها نیمـه تمام مـی ماند . زمـینی بـه نام مرغزار هم داشتند کـه محل مسابقات بود .

[ عبدالرضا شیبانی]

زیـاد آباد و ازان هم تیمـهای قابلی داشتند . زیـادآبادی ها بیشتر استقلالی بودند . اولین بازی کـه ما یعنی تیم شاهین با زیـادآباد داشت با پیروزی ۴ بر ۱ شاهین خاتمـه یـافت . ما مـیزبان بودیم . تماشاگران مـیمـه یک صدا ما رو تشویق مـی د . احمدرضا عمرانی لیدر تماشاگران بود و شعارشان این بود : ” الذین کفرو / زیـادآبادی نبرو ” . واقعا شعارها قطع نمـی شد . تیم را یک صدا تشویق مـی د . ازان هم تیم خوبی داشت ورزشگاه ازان جهنم اولدترافورد بود . هیچ تیمـی جان سالم بدر نمـی برد . حجت صالح گلزن اول این تیم بود . بازیکن زهری تیم ازان . بقول امروزی ها بوی گل مـی کرد . رمدان هم مع پرتوانی بود . عبور از او بـه راحتی ممکن نبود . توپهای سمبلی اش زبانزد ورزشدوستان بود . زنده یـاد حاج عبدالله اقدامـی همـه کاره ی تیمـهای ازانی بود . قدرت رهبری بالایی داشت . پدرش مـیرزافرهاد کدخدای ازان بود .شخصیت یک کاریزمای موفق .

[ عبدالرضا شیبانی]

ورزشگاه مـیمـه درون زمان مسابقات  مملو از تماشاگر مـی شد . درون سالهای بعد بلندنگو درون ورزشگاه نصب شده بود و معمولا قبل از مسابقه ترانـه پخش مـی شد . بتدریج آقای احمدرضا ایراندوست گزارشگر بازیـها شد . واقعا درون مایـه های بهمنش . اسامـی بازیکنان را اعلام مـی کرد و جمعیت با عبارت شیره استقبال مـی د . بازی کـه شروع مـی شد یک نفس بازی رو گزارش مـی کرد . فوق العاده عالی بود . بقول شـهریـار :

به پیری آنچه مرا مانده لذت یـاد است

دلم بـه لذت یـاد هست اگر دمـی شاد هست .

[ احمدرضا ایراندوست]

آقای شیبانی من کـه نسبتا حافظه بدی ندارم درون مقابل شما سر تسلیم فرود مـی آورم .

[ عبدالرضا شیبانی]

علی برادر بزرگتر ما پرسپولیسی شد و به حکم مقابله من و حمـید استقلالی شدیم . تاج سابق . درون بین خواننده ها عارف تاجی بود . ولیعهد هم تاجی بود . چشم بسته غیب گفتم . یـادم هست بـه منصور رشیدی پنالتی مـی زد و منصور هم همـه اش را مـیخورد . بازی ۶ تایی را هم خوب بـه خاطر دارم . رادیو عصرهای جمعه ترانـه ی درخواستی پخش مـی کرد . درون بین برنامـه ی پخش ترانـه ها سری بـه استادیوم مـی زد . درون اولین سر زدن ظاهرا بهمنش گزارشگر بود . گفت همایون بهزادی گل پنجم گل پنجم . حالا مـی شود حال ما را تصور کرد . بعدها شعر ۱۶ شـهریور کـه تاج شده دربدر را ساختند . ممد بوقی لیدر پرسپولیسی ها بود .

[ احمدرضا ایراندوست]

شاهین مـیمـه همـیشـه گربه سیـاه پرسپولیس بود,زمانی کـه بازی های این دو تیم را بـه صورت زنده گزارش مـیکردم ,کاملا بـه نفع پرسپولیس بود,

[ احمدرضا ایراندوست]

مرحوم مرتضی مختاری و مرحوم براتعلی بیک حسن از جمله فوتبالیست های خوب مـیمـه بودند.

[ احمدرضا ایراندوست]

در فوتبال مـیمـه خانواده هایی را داشتیم کـه تمام برادران فوتبالیست بودند,علی و عبدالرضا شیبانی ,براتعلی و جهانگیر و مجیدبیک حسن ,شیرزاد و ناصر و منوچهر مالیـان,محمدمـیرزا و اصغر حیدریـان ,داریوش و افراسیـاب سلمانزاده,رضا و آقا حسین مقصودی ,حسین و شـهید اصغر ایراندوست و ناصر و امـیر رنجکش ,رضا و عباس رحیم نژاد و دیگرانی کـه من فعلا فراموش کرده ام.حسن و احمدآقا محمدیـان

[پارسا]

اخوان شـهنازی

[ احمدرضا ایراندوست]

کاملا درسته حسن و مرتضی شـهنازی از یک طرف ,بهمن و رضا شـهنازی از طرف دیگر

[ عبدالرضا شیبانی]

شانس ما این بود : مادری داشتیم کـه به همـه ی علاقمندی های ما احترام مـی ذاشت . علی برادر بزرگتر از اولین مشترکهای کیـهان ورزشی و دنیـای ورزش بود . مرحوم  حسین عسگرزاده روزنامـه و مجله مـی فروخت . علی دایره المعارف فوتبال شده بود . کری های تاج و پرسپولیس خیلی داغ مـی شد . ما همـه را شکست مـی دادیم  ولی علی کـه مـی رسید لنگ مـینداختیم . همـه ی اطلاعات رو داشت . پرسپولیسی متعصبی بود . سالهاست کـه بازی های پرسپولیس را ندیده هست . از نظر روحی آمادگی دیدن را ندارد . استقلال و پرسپولیس کـه بازی دارند بـه باغ ها مـی رفت و بازی کـه تمام مـی شد مـی آمد .

[ امـید ]

خداوند رحمت کند مادر گرامـیتان بانو نوش آذر عبدللهیـان را

[ حمـید رضا سراجی]

پس امـیرحسین جای دوری نرفته

[ عبدالرضا شیبانی]

امـیر الآن هم احترام عمو را دارد وگرنـه سواد ورزشی و حضور ذهن خوبی دارد و شیوه ی بحث رو هم بلد هست .

[ عبدالرضا شیبانی]

شـهید اصغر ایراندوست از طرفداران متعصب شاهین بود . لیدر هم مـی شد و یک صدا شاهین را تشویق و پرسپولیس را هو مـی د .

[ عبدالرضا شیبانی]

خداوند بـه شما سلامت و عزت عنایت کند .

[ احمدرضا ایراندوست]

کاملا درسته ,شـهید محمودرضا هم فوتبالیست خوبی بود,شما بازی های شیرزاد را فکر نگنم یـادت بیـاد,برخی اوقات کـه مـیاد پبش من بهش یـادآوری مـیکنم.

[ احمدرضا ایراندوست]

زمانی کـه مسابقات فوتبال درون ورزشگاه مـیمـه برگزار مـیشد,شور و شوق فراوانی درون بین اکثریت مردم بود,همـه نتایج مسابقات را پیگیری مـید,متاسفانـه ,متاسفانـه درون بعد از انقلاب بـه مقوله ورزش توجه جدی نشد و خیلی از استعدادهای فوتبالی ایران و مـیمـه درون دام اعتیـاد گرفتار شدند.

[ خسرو مقصودی]

به نام خدا خاطره ای فراموش نشدنی از سالهای دهه ی پنجاه تقریبا سال ۵۱ دنیـای فوتبال مـیمـه خدا رحمت کنـه شـهید رضا رمضانزاده را ازمن وعده ای ازهمکلاسیـها یمان بـه عنوان بازیکن فوتبال ثبت نام کردوسرپرستی تیم رابه عهده گرفت بـه اطلاع برسانم کـه متاسفانـه بـه غیرازآقای عبدالله صابری کـه درآن روزها دروازه بان نمونـه ی بخش مـیمـه بود بقیـه ی تیم از فوتبال هیچ نمـی دانستیم و بازی بلدنبودیم کـه هنوزهم کـه هنوزه یـادنگرفتیم اصلا فوتبالیست نبودیم شـهیدرمضانزاده یک روز بـه ما گفت کـه فردا به منظور تهیـه ی کارت عضو یت تیم و چاپ آن بـه اصفهان مـیرود دراعضای تیم نظر خواهی کرد وبه اتفاق مقرر گردید کـه نام تیم ملوان انتخاب کارت عضو یت بـه این نام چاپ گردد بعد ازیک هفته به منظور دریـافت کارتهای عضو یت بـه اصفهان رفت و موقع مراجعت درون کمال ناباوری عنوان کارتهای عضو یت تیم ملبان مـیمـه بود بعد از اعتراض اعضای تیم شـهید رمضانزاده بـه ما گفت مدیرچاپخانـه گفت صحیح عنوان همـین ملبان هست ترتیب مسابقه ای با بهترین تیم مـیمـه درآن روزها بـه نام پرسپولیس مـیمـه داد وما تیم ملبان بـه مـیدان مسابقه رفتیم شـهید رمضان زاده بـه عنوان سرپرست درکنارزمـین ایستاده بود وفریـادمـیزد اگرمسابقه رابردید برایتان نوشابه مـیخرم درنظر بیـاورید مابازیکن فوتبال بودیم وبا تیم پرسپولیس بهترین تیم مـیمـه بازی مـیکردیم شروع بـه گل خوردن کردیم شـهید رمضانزاده را یـادم مـیا ید اطراف تیم فقط فریـاد مـیزد نوشابه وما همچنان گل مـی خوردیم بازی تمام شد وما ۱۱گل خوردیم همـه از نفس افتاده بودیم وشـهید رمضانزاده از نوشابه مـیگفت روحش شاد فاتحه برایش بخوانید

[ خسرو مقصودی]

یـادآورمـیشوم اینجانب از سالهای دهه ی چهل تابه حال بـه اتفاق آقایـان مرحوم محمدتقی صابری احمدرضا اسماعیلی و مـهندس ساربان و حاج حسین توکل و جناب شیبانی عبدالرضا درمـیمـه طرفدار تیم پرافتخارقاره ی آسیـا یعنی استقلال هستیم

[ احمدرضا ایراندوست]

طرفداران فوتبال درون زیـاد آباد نسبت بـه تیم خودشان تعصب خاصی داشتند,برادر استاد احمدجو ,صحبت الله دروازه بان خوبی بود.

[ عبدالرضا شیبانی]

زنده یـاد خدایـار صابری و آقای مقصودی  و جمعی دیگر بـه حضور کوزه کنانی هم رسیده بودند . درست هست آقای مقصودی ؟

[  اسفندی]

[ عبدالرضا شیبانی]

ایستاده از راست : علی شیبانی ، برومند اسلامـیان ، مصطفی جمالی ، علیرضا کریمـیان ، هوشنگ اسد ، حسن شـهنازی ، منوچهر مالیـان ، دهقانزاده ، محمد مـیرزا حیدریـان ، بهمن اسفندی ، جهانگیر بیکی حسن .

[ احمدرضا ایراندوست]

ایستاده از راست بـه چپ منوچهر مالیـان ,محمد تقی اسد,حسین آقا ظهرابی ,پمحمدرضا اسفندی,برومند اسلامـیانو سعید حیدری ,نشسته از راست بـه چپ علی شیبانی ,مجیدی فر,مصطفی جمالی ,وحید حیدری

[ عبدالرضا شیبانی]

ایستاده از راست : منوچهر مالیـان ، محمدتقی اسد ، حسین ظهرابی ، محمدرضا اسفندی ، برومند اسلامـیان و سعید حیدری

نشسته : علی شیبانی ، احمدرضا مجیدی فر ، مصطفی جمالی و بهمن اسفندی

[ خسرو مقصودی]

خاطره ای دیگر از تشکیل تیم تاج مـیمـه استقلال فعلی درمـیمـه به منظور اولین باردرسالهای دهه ی پنجاه تقریبا سال۵۲ اوج تشکیل تیم پرسپولیس درمـیمـه بود آقای رضا نیک نژاد وضع مالیش خوب بود واز این تیم حمایت مالی مـیکرد وما همانندامروز وضع مالیمان خوب نبود وبه اتفاق مرحوم محمدتقی صابری احمدرضا اسماعیلی تصمـیم بـه تشکیل تیم تاج مـیمـه گرفتیم به منظور اینکه تیم پا بگیرد بـه اتفاق بـه باشگاه ورزشی فرهنگی تاج تهران مراجعه و خدمت تیمسارخسروانی و جناب کوزه کنانی ازمسولین باشّگاه رسیدیم بـه هنگام ورود من فامـیل آقای کوزه کنانی را اشتباه گفتم کـه همان موقع بـه من تذکر آیین نامـه ای داد سخنگومن بودم توضیح دادم کـه مـیمـه تیم پرسپولیس دارد و تیم تاج ندارد وما ازنظر مالی ضعیف هستیم جناب کوزه کنانی فرمودند پسرم غصه نخورید مبالغی رابه عنوان کمک بـه تشکیل تیم تاج مـیمـه بـه ما دادند وبرای تیم هم کفش وهم لباس ورزشی با آرم تاج تهیـه وبه مـیمـه آمدیم وازهمان موقع تیم تاج مـیمـه تشکیل گردید بـه عرض برسانم کـه ما همچنان بازی بلدنبودیم وفقط درمسابقات گل مـیخوردیم




[گروه تلگرام میمه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 06:17:00 +0000



گروه تلگرام میمه

لینک گروه تلگرام و واتساپ رودبار

گنجینـه ی بزرگ صداهای ماندگار

گنجینـه ی صدا شامل بیش از 3500 شاهکار ماندگار موسیقی ایرانی شامل بیش از 350 آلبوم هست . گروه تلگرام میمه کـه در 6 دی وی دی به منظور علاقه مندان عرضه گردیده
این مجموعه بدون هیچ گونـه محدودیت از جمله قفل سخت افزاری و یـا نرم افزاری ارائه مـی شود. گروه تلگرام میمه هدف ما از ارائه این مجموعه بـه این صورت، گروه تلگرام میمه سهولت دوستان درون گوش و گزینش آهنگ های مورد علاقه خود بوده است.

دانلود لیست آلبوم های موجود درون مجموعه



سفری بـه خاطرات گذشته

بیش از 3500 آهنگ از اساتید برجسته ی تار و سه تار – سنتور- نی – ویـالون – کمانچه – پیـانو – و آواز درون قالب 350 آلبوم از اساتید بی رقیب موسیقی ایرانی

حسین علیزاده – جلال ذوالفنون – جلیل شـهناز – کیوان ساکت – هوشنگ ظریف – مجید درخشانی-حمـید متبسم – فرهنگ شریف – مسعود شعاری- محمد رضا لطفی- علی اکبر خان شـهنازی-علی نقی وزیری – ارشد طهماسبی – کیـارش سنجرانی استاد احمد عبادی – داریوش طلایی – درویش خان – استاد اردشیر کامکار – استاد کیـهان کلهر – استاد اردوان کامکار – استاد فرامرز پایور – استاد پرویز مشکاتیـان- حسنایی – جمشید عندلیبی – محمد استاد انوشیروان روحانی – استاد اردشیر روحانی جواد معروفی – مرتضی معروفی- علی تجویدی استاد بدیعی – پرویز یـاحقی – روح الله خالقی -محسن نامجو – پری زنگنـه – رضوی سروستانی سالار عقیلی – شـهرام ناظری – سیما بینا- سینا سرلک -تاج الدین اصفهانی -عماد رام- گلپا – حسام الدین سراج – همای – ایرج بسطامـی– خوانساری– مرضیـه- پریسا- عبد العلی وزیری – عبد الوهاب شـهیدی – علیرضا قربانی – غلامحسین بنان – بیژن کامکار داوود آزاد – قمر الملوک وزیری – هنگامـه اخوان
و همایون شجریـان

هدیـه 1 : گروه تلگرام میمه بیش از یکصد نت از تصنیف های معروف و بسیـار زیبا به منظور تار و سه تار

هدیـه 2 : یک دی وی دی شامل تمامـی کارهای استاد محمد رضا شجریـان شامل بیش از 590 اثر فوق العاده زیبا و ماندگار بـه عنوان هدیـه بـه خریداران محترم اهدا مـیشود.

مجموعه شامل 350 آلبوم هست که درصورتی کـه بخواهید تک تک آلبوم ها را تهیـه کنید حتما هزینـه ای بالغ بر صد و هفتاد هزار تومان را متقبل شوید

ابتدا محصول را دریـافت كنید سپس هزینـه را بپردازید

روش خرید:برای خرید مجموعه گنجینـه ی صدا ، بعد از کلیک روی دکمـه زیر و تکمـیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یـا محل کار تحویل بگیرید
سپس وجه کالا و هزینـه ارسال را بـه مامور پست بپردازید.
جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمـه زیر کلیک کنید.

قیمت 15700 تومان





[گروه تلگرام میمه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 30 Jun 2018 06:45:00 +0000



گروه تلگرام میمه

لینک گروه تلگرام و واتساپ قصر شیرین

گنجینـه ی بزرگ صداهای ماندگار

گنجینـه ی صدا شامل بیش از 3500 شاهکار ماندگار موسیقی ایرانی شامل بیش از 350 آلبوم هست . گروه تلگرام میمه کـه در 6 دی وی دی به منظور علاقه مندان عرضه گردیده
این مجموعه بدون هیچ گونـه محدودیت از جمله قفل سخت افزاری و یـا نرم افزاری ارائه مـی شود. گروه تلگرام میمه هدف ما از ارائه این مجموعه بـه این صورت، گروه تلگرام میمه سهولت دوستان درون گوش و گزینش آهنگ های مورد علاقه خود بوده است.

دانلود لیست آلبوم های موجود درون مجموعه



سفری بـه خاطرات گذشته

بیش از 3500 آهنگ از اساتید برجسته ی تار و سه تار – سنتور- نی – ویـالون – کمانچه – پیـانو – و آواز درون قالب 350 آلبوم از اساتید بی رقیب موسیقی ایرانی

حسین علیزاده – جلال ذوالفنون – جلیل شـهناز – کیوان ساکت – هوشنگ ظریف – مجید درخشانی-حمـید متبسم – فرهنگ شریف – مسعود شعاری- محمد رضا لطفی- علی اکبر خان شـهنازی-علی نقی وزیری – ارشد طهماسبی – کیـارش سنجرانی استاد احمد عبادی – داریوش طلایی – درویش خان – استاد اردشیر کامکار – استاد کیـهان کلهر – استاد اردوان کامکار – استاد فرامرز پایور – استاد پرویز مشکاتیـان- حسنایی – جمشید عندلیبی – محمد استاد انوشیروان روحانی – استاد اردشیر روحانی جواد معروفی – مرتضی معروفی- علی تجویدی استاد بدیعی – پرویز یـاحقی – روح الله خالقی -محسن نامجو – پری زنگنـه – رضوی سروستانی سالار عقیلی – شـهرام ناظری – سیما بینا- سینا سرلک -تاج الدین اصفهانی -عماد رام- گلپا – حسام الدین سراج – همای – ایرج بسطامـی– خوانساری– مرضیـه- پریسا- عبد العلی وزیری – عبد الوهاب شـهیدی – علیرضا قربانی – غلامحسین بنان – بیژن کامکار داوود آزاد – قمر الملوک وزیری – هنگامـه اخوان
و همایون شجریـان

هدیـه 1 : گروه تلگرام میمه بیش از یکصد نت از تصنیف های معروف و بسیـار زیبا به منظور تار و سه تار

هدیـه 2 : یک دی وی دی شامل تمامـی کارهای استاد محمد رضا شجریـان شامل بیش از 590 اثر فوق العاده زیبا و ماندگار بـه عنوان هدیـه بـه خریداران محترم اهدا مـیشود.

مجموعه شامل 350 آلبوم هست که درصورتی کـه بخواهید تک تک آلبوم ها را تهیـه کنید حتما هزینـه ای بالغ بر صد و هفتاد هزار تومان را متقبل شوید

ابتدا محصول را دریـافت كنید سپس هزینـه را بپردازید

روش خرید:برای خرید مجموعه گنجینـه ی صدا ، بعد از کلیک روی دکمـه زیر و تکمـیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یـا محل کار تحویل بگیرید
سپس وجه کالا و هزینـه ارسال را بـه مامور پست بپردازید.
جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمـه زیر کلیک کنید.

قیمت 15700 تومان





[گروه تلگرام میمه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 29 Jun 2018 01:32:00 +0000



گروه تلگرام میمه

گروه تلگرامـی شـهر های مختلف ایران و دوست یـاب تلگرامـی ...

لینک گروه های خودتون رو درون زیر همـین پست بـه صورت نظر برام ارسال کنید با توضیحات درون مورد گروه هاتون که تا در این پست قرار بدم.


👇👇👇👇 کمـیم اما صمـیمـی 👇👇👇👇

https://t.me/joinchat/B2K1T0xRtizdMxMb421cWA

عضویت
با این ربات جدید تلگرام دیگه لازم نیست وقت خودتون رو بزارید که تا بتونید گروه شـهر و یـا رشته خودتون رو درون تلگرام پیدا کنید ، گروه تلگرام میمه با این ربات بـه راحتی مـی تونید گروه های اطراف رو پیدا کنید و یـا اینکه یـه گروه رو جست و جو کنید و اینکه گروه خودتون رو بر اساس فاصله بـه دیگران معرفی کنید.

برای پیدا گروه بر روی لینک زیر زده و بعد درون تلگرام دکمـه استارت را زده و زبان فارسی را انتخاب کرده، و دکمـه پیدا گروه و بعد موقعیت خود را ثبت کرده و در اخر دکمـه اطراف رو بزنید که تا گروه های اطراف رو بببینید.


یکی از مشکلاتی کـه جهت پیدا دوست درون تلگرام بود توسط ربات دوست یـاب و ربات شبکه اجتماعی زیر حل شده و شما بـه راحتی مـی تونید هم رشته ای یـا همکار های خودتون رو پیدا کنید.

برای پیدا گروه یـا روی لینک بالا بزن یـا درون تلگرام بـه یکی از دوستات ارسالش کن و بعد بزن روش که تا وارد گروه یـاب تلگرام بشی، گروهت رو روی هر دو ربات بزار اینجوری هم رشته ای های خودت و یـا هم شغل های خودت رو از شـهر خودت پیدا کنی، این ربات بزرگترین ربات شبکه اجتماعی تلگرام هست.
با استفاده از این ربات مـی تونید کانال و یـا گروه خودتون رو بـه همشـهریـای خودتون هم معرفی کنید.

گروه تلگرام بچه های ایران راه اندازی شد

https://t.me/joinchat/B2K1T0NsyaeKWjfZN6mn7A

برای پیدا گروه شـهر خودت روی لینک زیر بزن و یـا اینکه متن زیر رو داخل تلگرام بـه دوستت ارسال کن و بعد بزن روش و ادامـه ماجرای بالا

دوستی درون تلگرام

 گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آذرشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر اسکو ,گروه تلگرامـی شـهر اهر ,گروه تلگرامـی شـهر بستان‌آباد ,گروه

تلگرامـی شـهر بناب ,گروه تلگرامـی شـهر تبریز ,گروه تلگرامـی شـهر جلفا ,گروه تلگرامـی شـهر چاراویماق ,گروه تلگرامـی شـهر سراب ,گروه تلگرامـی شـهر شبستر ,گروه تلگرامـی شـهر عجب‌شیر ,گروه تلگرامـی شـهر کلیبر ,گروه تلگرامـی شـهر مراغه ,گروه تلگرامـی شـهر مرند ,گروه تلگرامـی شـهر ملکان ,گروه تلگرامـی شـهر مـیانـه ,گروه تلگرامـی شـهر ورزقان ,گروه تلگرامـی شـهر هریس ,گروه تلگرامـی شـهر هشترود, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر ارومـیه ,گروه تلگرامـی شـهر اشنویـه ,گروه تلگرامـی شـهر بوکان ,گروه تلگرامـی شـهر پیرانشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر تکاب ,گروه تلگرامـی شـهر چالدران ,گروه تلگرامـی شـهر خوی ,گروه تلگرامـی شـهر سردشت ,گروه تلگرامـی شـهر سلماس ,گروه تلگرامـی شـهر شاهین‌دژ ,گروه تلگرامـی شـهر ماکو ,گروه تلگرامـی شـهر مـهاباد ,گروه تلگرامـی شـهر مـیاندوآب ,گروه تلگرامـی شـهر نقده, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر اردبیل ,گروه تلگرامـی شـهر بیله‌سوار ,گروه تلگرامـی شـهر پارس‌آباد ,گروه تلگرامـی شـهر خلخال ,گروه تلگرامـی شـهر کوثر ,گروه تلگرامـی شـهر گِرمـی ,گروه تلگرامـی شـهر مِشگین‌شـهر ,گروه تلگرامـی شـهر نَمـین ,گروه تلگرامـی شـهر نیر, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آران و بیدگل ,گروه تلگرامـی شـهر اردستان ,گروه تلگرامـی شـهر اصفهان ,گروه تلگرامـی شـهر برخوار و مـیمـه ,گروه تلگرامـی شـهر تیران و کرون ,گروه تلگرامـی شـهر چادگان ,گروه تلگرامـی شـهر خمـینی‌شـهر ,گروه تلگرامـی شـهر خوانسار ,گروه تلگرامـی شـهر سمـیرم ,گروه تلگرامـی شـهر شـهرضا ,گروه تلگرامـی شـهر سمـیرم سفلی ,گروه تلگرامـی شـهر ف ,گروه تلگرامـی شـهر فریدون‌شـهر ,گروه تلگرامـی شـهر فلاورجان ,گروه تلگرامـی شـهر کاشان ,گروه تلگرامـی شـهر گلپایگان ,گروه تلگرامـی شـهر لنجان ,گروه تلگرامـی شـهر مبارکه ,گروه تلگرامـی شـهر نائین ,گروه تلگرامـی شـهر نجف‌آباد ,گروه تلگرامـی شـهر نطنز, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آبدانان ,گروه تلگرامـی شـهر ایلام ,گروه تلگرامـی شـهر ایوان ,گروه تلگرامـی شـهر دره‌شـهر ,گروه تلگرامـی شـهر دهلران ,گروه تلگرامـی شـهر شیروان و چرداول ,گروه تلگرامـی شـهر مـهران, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر بوشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر تنگستان ,گروه تلگرامـی شـهر جم ,گروه تلگرامـی شـهر دشتستان ,گروه تلگرامـی شـهر دشتی,گروه تلگرامـی شـهر دیر ,گروه تلگرامـی شـهر دیلم ,گروه تلگرامـی شـهر کنگان ,گروه تلگرامـی شـهر گناوه, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر اسلام‌شـهر ,گروه تلگرامـی شـهر پاکدشت ,گروه تلگرامـی شـهر تهران ,گروه تلگرامـی شـهر دماوند ,گروه تلگرامـی شـهر رباط‌کریم ,گروه تلگرامـی شـهر ری ,گروه تلگرامـی شـهر ساوجبلاغ ,گروه تلگرامـی شـهر شمـیرانات ,گروه تلگرامـی شـهر شـهریـار ,گروه تلگرامـی شـهر فیروزکوه ,گروه تلگرامـی شـهر کرج ,گروه تلگرامـی شـهر نظرآباد ,گروه تلگرامـی شـهر ورامـین, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر اردل ,گروه تلگرامـی شـهر بروجن ,گروه تلگرامـی شـهر شـهرکرد ,گروه تلگرامـی شـهر فارسان ,گروه تلگرامـی شـهر کوهرنگ ,گروه تلگرامـی شـهر لردگان, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر بیرجند ,گروه تلگرامـی شـهر درمـیان ,گروه تلگرامـی شـهر سرایـان ,گروه تلگرامـی شـهر سربیشـه ,گروه تلگرامـی شـهر فردوس ,گروه تلگرامـی شـهر قائنات,گروه تلگرامـی شـهر نـهبندان, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر بردسکن ,گروه تلگرامـی شـهر تایباد ,گروه تلگرامـی شـهر تربت جام ,گروه تلگرامـی شـهر تربت حیدریـه ,گروه تلگرامـی شـهر چناران ,گروه تلگرامـی شـهر خلیل‌آباد ,گروه تلگرامـی شـهر خواف ,گروه تلگرامـی شـهر درگز ,گروه تلگرامـی شـهر رشتخوار ,گروه تلگرامـی شـهر سبزوار ,گروه تلگرامـی شـهر سرخس ,گروه تلگرامـی شـهر فریمان ,گروه تلگرامـی شـهر قوچان ,گروه تلگرامـی شـهر کاشمر ,گروه تلگرامـی شـهر کلات ,گروه تلگرامـی شـهر گناباد ,گروه تلگرامـی شـهر مشـهد ,گروه تلگرامـی شـهر مـه ولات ,گروه تلگرامـی شـهر نیشابور, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر اسفراین ,گروه تلگرامـی شـهر بجنورد ,گروه تلگرامـی شـهر جاجرم ,گروه تلگرامـی شـهر شیروان ,گروه تلگرامـی شـهر فاروج ,گروه تلگرامـی شـهر مانـه و سملقان, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آبادان ,گروه تلگرامـی شـهر امـیدیـه ,گروه تلگرامـی شـهر اندیمشک ,گروه تلگرامـی شـهر اهواز ,گروه تلگرامـی شـهر ایذه ,گروه تلگرامـی شـهر باغ‌ملک ,گروه تلگرامـی شـهر بندر ماهشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر بهبهان ,گروه تلگرامـی شـهر خرمشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر دزفول ,گروه تلگرامـی شـهر دشت آزادگان ,گروه تلگرامـی شـهر رامشیر ,گروه تلگرامـی شـهر رامـهرمز ,گروه تلگرامـی شـهر شادگان ,گروه تلگرامـی شـهر شوش ,گروه تلگرامـی شـهر شوشتر ,گروه تلگرامـی شـهر گتوند ,گروه تلگرامـی شـهر لالی ,گروه تلگرامـی شـهر مسجد سلیمان,گروه تلگرامـی شـهر هندیجان , گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر ابهر ,گروه تلگرامـی شـهر ایجرود ,گروه تلگرامـی شـهر خدابنده ,گروه تلگرامـی شـهر خرمدره ,گروه تلگرامـی شـهر زنجان ,گروه تلگرامـی شـهر طارم ,گروه تلگرامـی شـهر ماه‌نشان, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر دامغان ,گروه تلگرامـی شـهر سمنان ,گروه تلگرامـی شـهر شاهرود ,گروه تلگرامـی شـهر گرمسار ,گروه تلگرامـی شـهر مـهدی‌شـهر, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر ایرانشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر چابهار ,گروه تلگرامـی شـهر خاش ,گروه تلگرامـی شـهر دلگان ,گروه تلگرامـی شـهر زابل ,گروه تلگرامـی شـهر زاهدان ,گروه تلگرامـی شـهر زهک ,گروه تلگرامـی شـهر سراوان ,گروه تلگرامـی شـهر سرباز ,گروه تلگرامـی شـهر کنارک ,گروه تلگرامـی شـهر نیک‌شـهر, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آباده ,گروه تلگرامـی شـهر ارسنجان ,گروه تلگرامـی شـهر استهبان ,گروه تلگرامـی شـهر اقلید ,گروه تلگرامـی شـهر بوانات ,گروه تلگرامـی شـهر پاسارگاد ,گروه تلگرامـی شـهر جهرم ,گروه تلگرامـی شـهر خرم‌بید ,گروه تلگرامـی شـهر خنج ,گروه تلگرامـی شـهر داراب ,گروه تلگرامـی شـهر زرین‌دشت ,گروه تلگرامـی شـهر سپیدان ,گروه تلگرامـی شـهر شیراز ,گروه تلگرامـی شـهر فراشبند ,گروه تلگرامـی شـهر فسا ,گروه تلگرامـی شـهر فیروزآباد ,گروه تلگرامـی شـهر قیر و کارزین ,گروه تلگرامـی شـهر کازرون ,گروه تلگرامـی شـهر لارستان ,گروه تلگرامـی شـهر لامِرد ,گروه تلگرامـی شـهر مرودشت ,گروه تلگرامـی شـهر ممسنی ,گروه تلگرامـی شـهر مـهر ,گروه تلگرامـی شـهر نی‌ریز, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آبیک ,گروه تلگرامـی شـهر البرز ,گروه تلگرامـی شـهر بوئین‌زهرا ,گروه تلگرامـی شـهر تاکستان ,گروه تلگرامـی شـهر قزوین, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر قم, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر بانـه ,گروه تلگرامـی شـهر بیجار ,گروه تلگرامـی شـهر دیواندره ,گروه تلگرامـی شـهر سروآباد ,گروه تلگرامـی شـهر سقز ,گروه تلگرامـی شـهر سنندج ,گروه تلگرامـی شـهر قروه ,گروه تلگرامـی شـهر کامـیاران ,گروه تلگرامـی شـهر مریوان, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر بافت ,گروه تلگرامـی شـهر بردسیر ,گروه تلگرامـی شـهر بم ,گروه تلگرامـی شـهر جیرفت ,گروه تلگرامـی شـهر راور ,گروه تلگرامـی شـهر رفسنجان ,گروه تلگرامـی شـهر رودبار جنوب ,گروه تلگرامـی شـهر زرند ,گروه تلگرامـی شـهر سیرجان ,گروه تلگرامـی شـهر شـهر بابک ,گروه تلگرامـی شـهر عنبرآباد ,گروه تلگرامـی شـهر قلعه گنج ,گروه تلگرامـی شـهر کرمان ,گروه تلگرامـی شـهر کوهبنان ,گروه تلگرامـی شـهر کهنوج ,گروه تلگرامـی شـهر منوجان, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر اسلام‌آباد غرب ,گروه تلگرامـی شـهر پاوه ,گروه تلگرامـی شـهر ثلاث باباجانی ,گروه تلگرامـی شـهر جوانرود ,گروه تلگرامـی شـهر دالاهو ,گروه تلگرامـی شـهر روانسر ,گروه تلگرامـی شـهر سرپل ذهاب ,گروه تلگرامـی شـهر سنقر ,گروه تلگرامـی شـهر صحنـه ,گروه تلگرامـی شـهر قصر شیرین ,گروه تلگرامـی شـهر کرمانشاه ,گروه تلگرامـی شـهر کنگاور ,گروه تلگرامـی شـهر گیلان غرب ,گروه تلگرامـی شـهر هرسین, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر بویراحمد ,گروه تلگرامـی شـهر بهمئی ,گروه تلگرامـی شـهر دنا ,گروه تلگرامـی شـهر کهگیلویـه ,گروه تلگرامـی شـهر گچساران, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آزادشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر آق‌قلا ,گروه تلگرامـی شـهر بندر گز ,گروه تلگرامـی شـهر ترکمن ,گروه تلگرامـی شـهر رامـیان ,گروه تلگرامـی شـهر علی‌آباد ,گروه تلگرامـی شـهر کردکوی ,گروه تلگرامـی شـهر کلاله ,گروه تلگرامـی شـهر گرگان ,گروه تلگرامـی شـهر گنبد کاووس ,گروه تلگرامـی شـهر مراوه‌تپه ,گروه تلگرامـی شـهر مـینودشت, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آستارا ,گروه تلگرامـی شـهر آستانـه اشرفیـه ,گروه تلگرامـی شـهر اَملَش ,گروه تلگرامـی شـهر بندر انزلی ,گروه تلگرامـی شـهر رشت ,گروه تلگرامـی شـهر رضوانشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر رودبار ,گروه تلگرامـی شـهر رودسر ,گروه تلگرامـی شـهر سیـاهکل ,گروه تلگرامـی شـهر شَفت ,گروه تلگرامـی شـهر صومعه‌سرا ,گروه تلگرامـی شـهر طوالش ,گروه تلگرامـی شـهر فومَن ,گروه تلگرامـی شـهر لاهیجان ,گروه تلگرامـی شـهر لنگرود ,گروه تلگرامـی شـهر ماسال, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر ازنا ,گروه تلگرامـی شـهر الیگودرز ,گروه تلگرامـی شـهر بروجرد ,گروه تلگرامـی شـهر پل‌ ,گروه تلگرامـی شـهر خرم‌آباد ,گروه تلگرامـی شـهر دورود ,گروه تلگرامـی شـهر دلفان ,گروه تلگرامـی شـهر سلسله ,گروه تلگرامـی شـهر کوهدشت, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آمل ,گروه تلگرامـی شـهر بابل ,گروه تلگرامـی شـهر بابلسر ,گروه تلگرامـی شـهر بهشـهر ,گروه تلگرامـی شـهر تنکابن ,گروه تلگرامـی شـهر جویبار ,گروه تلگرامـی شـهر چالوس ,گروه تلگرامـی شـهر رامسر ,گروه تلگرامـی شـهر ساری ,گروه تلگرامـی شـهر سوادکوه ,گروه تلگرامـی شـهر قائم‌شـهر ,گروه تلگرامـی شـهر گلوگاه ,گروه تلگرامـی شـهر محمودآباد ,گروه تلگرامـی شـهر نکا ,گروه تلگرامـی شـهر نور ,گروه تلگرامـی شـهر نوشـهر, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر آشتیـان ,گروه تلگرامـی شـهر اراک ,گروه تلگرامـی شـهر تفرش ,گروه تلگرامـی شـهر خمـین ,گروه تلگرامـی شـهر دلیجان ,گروه تلگرامـی شـهر زرندیـه ,گروه تلگرامـی شـهر ساوه ,گروه تلگرامـی شـهر شازند ,گروه تلگرامـی شـهر کمـیجان ,گروه تلگرامـی شـهر محلات, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر ابوموسی ,گروه تلگرامـی شـهر بستک ,گروه تلگرامـی شـهر بندر عباس ,گروه تلگرامـی شـهر بندر لنگه ,گروه تلگرامـی شـهر جاسک ,گروه تلگرامـی شـهر حاجی‌آباد ,گروه تلگرامـی شـهر شـهرستان خمـیر ,گروه تلگرامـی شـهر رودان  ,گروه تلگرامـی شـهر قشم ,گروه تلگرامـی شـهربندی ,گروه تلگرامـی شـهر مـیناب, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر اسدآباد ,گروه تلگرامـی شـهر بهار ,گروه تلگرامـی شـهر تویسرکان ,گروه تلگرامـی شـهر رزن ,گروه تلگرامـی شـهر کبودرآهنگ ,گروه تلگرامـی شـهر ملایر ,گروه تلگرامـی شـهر نـهاوند ,گروه تلگرامـی شـهر همدان, گروه تلگرامـی شـهر   ,گروه تلگرامـی شـهر ابرکوه ,گروه تلگرامـی شـهر اردکان ,گروه تلگرامـی شـهر بافق ,گروه تلگرامـی شـهر تفت ,گروه تلگرامـی شـهر خاتم ,گروه تلگرامـی شـهر صدوق ,گروه تلگرامـی شـهر طبس ,گروه تلگرامـی شـهر مـهریز ,گروه تلگرامـی شـهر مِیبُد ,گروه تلگرامـی شـهر یزد,

. گروه تلگرام میمه . گروه تلگرام میمه : گروه تلگرام میمه




[گروه تلگرام میمه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 08:54:00 +0000



تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
i.video.ir@gmail.com