برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90

برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 تندر90 اتوماتیک بهتر هست یـا برلیـانس ؟ - پارس خودرو | PARS ... | رنو ساندرو بهتر هست یـا تندر 90 اتوماتیک؟ - پارس خودرو ... | رنو تندر 90 یـا جک جی 5 کدام بهتر است؟ - کاراپ | مقایسه برلیـانس H220با H230 + تصاویر | رنو ساندرو یـا برلیـانس H220؛ کدام خودرو هاچ بک پارس خودرو ... |

برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90

تندر90 اتوماتیک بهتر هست یـا برلیـانس ؟ - پارس خودرو | PARS ...

اتاق خبر ۲۴ :

در حال حاضر درون بازار کشور ایران شرایط و موقعیت خودروها بـه گونـه ای شده هست که آن اتومبیل های کـه برای قشر متوسط جامعه مـی باشد(مانند خودروهای هیوندای و کیـاموتورز و تویوتا … ) و باید قیمتی مناسب داشته باشد (اغلب با بهایی پایین تر از ۳۰٫۰۰۰ دلار درون بازارهای جهانی) درون بازار کشور ما با قیمت هایی نجومـی لقب خودروهای لورا گرفته اند و به فروش مـی رسند کـه این افزایش قیمت گاها که تا مرز بیش از ۱۰۰ مـیلیون تومان بـه فروش مـی رسند .

اگر بخواهیم درون این خصوص مثالی را ذکر نماییم مـی توانیم بـه خودروی هیوندای اکسنت ۲۰۱۶ اشاره نماییم . برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 این خودرو درون بازارهای جهانی دارای قیمتی معادل ۱۵٫۰۰۰ دلار مـی باشد درون حالی کـه در کشور ما درون حدود ۱۰۰مـیلیون تومان خریدوفروش مـی گردد .

همـین موضوع و البته قوانین نانوشته بازار خودرو درون ایران موجب مـی‌شود خودروسازان به منظور ارائه یک محصول ارزان قیمت‌تر بـه بازار ایران، برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 سراغ گزینـه‌های چینی یـا مونتاژ برخی محصولات قدیمـی‌تر برندهای معتبر خودروسازی بروند. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 برلیـانس H330 و تندر ۹۰ اتوماتیک ازجمله خودروهایی هستند کـه با استفاده از همـین فرمول بـه بازار ایران راه پیدا کرده‌اند، اما با توجه بـه این کـه این دو محصول پارس خودرو و ایران خودرو درون نمونـه‌های مجهز بـه جعبه‌دنده اتوماتیک از برچسب قیمتی تقریبا مشابه بهره مـی‌برند، حتما دید کدام گزینـه به منظور خرید عاقلانـه‌تر است؟ بـه بیـان ساده‌تر، حتما ببینیم آیـا مـی‌توان از فرانسوی مغرور چشم پوشید و تازه وارد چینی را انتخاب کرد؟

بیشتر بشناسیم

شرکت خودروسازی برلیـانس اتو (Brilliance Auto) چین کـه این روزها با سه محصول درون بازار ایران حضور دارد، از خودروسازان معتبر این کشور بـه شمار مـی‌رود کـه در طول تاریخ خود با خودروسازانی همچون ب ام و (از سال ۲۰۰۲ از طریق جوینت ونچر BMW-Brilliance)، تویوتا (در دهه ۹۰ مـیلادی به منظور ساخت مـیکرو ون‌ها) و نـهایتا سایپای ایران (از سال ۲۰۱۵ به منظور تولید سری H300 و H200) همکاری داشته است. آمارها حاکی از آن هست که برند برلیـانس درون سال ۲۰۱۳ (در بازار چین) توانسته بـه رتبه دهم فروش درون بین برندهای خودروسازی چینی دست یـابد.

مدت چندان زیـادی از عرضه H330 ـ سدان سایز متوسط این خودروساز ـ بـه بازار ایران نمـی‌گذرد و از آنجا کـه این محصول از ظاهری نسبتا خوب درون بین دیگر خودروهای چینی موجود درون کشور بهره مـی‌برد، احتمال موفقیت آن درون بازار داخلی زیـاد است، اما درون شرایطی کـه شما با پرداخت مبلغی مشابه قادر بـه خریداری یک تندر ۹۰ اتوماتیک باشید، حتما مسائل سلیقه‌ای را درون نظر گرفت.

در واقع از دید بسیـاری از مصرف‌کنندگان ایرانی رنو لوگان (معروف بـه تندر۹۰) از نظر طراحی ظاهری چندان اغواگر و دوست‌داشتنی نیست و تنـها دوام مناسب، کیفیت ساخت و در نـهایت فضای کابین و بار این خودروست کـه عمده خریداران تندر ۹۰ را بـه سمت این گزینـه مـی‌کشاند. برلیـانس با جلوپنجره کلیوی کـه شبیـه محصولات ب‌ام‌و نمود مـی‌کند و همچنین استخوان‌بندی عادی‌تر بدنـه نسبت بـه لوگان کـه یک «ناچ بک خانوادگی» بـه شمار مـی‌رود، احتمالا عامـه‌پسندتر است.

رقابت با اشتراکات فراوان

تندر۹۰ اتوماتیک همچون نمونـه دنده‌ای از پیشرانـه چهار سیلندر ۶/۱ لیتری بـه همراه نـهایت قدرت ۱۰۵ اسب بخار درون ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و گیربچهار سرعته اتوماتیک بهره مـی‌برد.

این درون حالی هست که درون برلیـانس H330 تازه وارد شاهد یک موتور چهار سیلندر ۵/۱ لیتری با قدرت ۱۰۳ اسب بخار درون ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و مشابه تندر۹۰، یک جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک هستیم. همان‌طور کـه از اعداد ذکر شده درون سطرهای بالا نمایـان مـی‌شود، این دو خودرو با توجه بـه اختلاف حجم موتور ناچیز ۱/۰ لیتری، قدرتی تقریبا مشابه تولید مـی‌کند کـه البته با توجه بـه بهره‌گیری از جعبه دنده‌های مشابه، بـه نظر مـی‌رسد شتاب و کشش این دو خودرو تقریبا یکسان باشد، اما توجه داشته باشید تندر۹۰ گشتاور و نـهایت قدرتی بالاتر (هر کدام دو واحد!) از برلیـانس تولید مـی‌کنند و با توجه بـه این کـه محصول ایران خودرو ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر هست و از جعبه دنده بهتری بهره مـی‌برد، تندر۹۰ لذت رانندگی بالاتری نسبت بـه H330 بـه شما ارائه خواهد کرد. هر چند بـه دلیل ارتفاع پایین‌تر H330، این خودرو پایداری بهتری درون سرعت‌های بالا خواهد داشت و سرنشینان نیز احساس امنیت بیشتری دارند.

H330 درون نمونـه دنده‌ای از ترمزهای کاسه‌ای درون اکسل عقب بهره مـی‌برد، اما درون نسخه اتوماتیک این خودرو شاهد دیسک ترمز به منظور هر چهار چرخ بـه همراه سیستم ضد قفل ABS و سامانـه تقسیم نیروی ترمز بین چرخ‌های EBD هستیم. درون مقابل، تندر۹۰ به منظور چرخ‌های عقب از ترمز کاسه‌ای بهره مـی‌برد کـه این موضوع درون ترمزهای ناگهانی تاثیر منفی خواهد داشت. هرچند درون سیستم ترمز این خودرو نیز شاهد دو سامانـه ABS و EBD هستیم و برای ترمزهای جلوی آن سیستم خنک کاری درون نظر گرفته شده است.

از کابین بی‌روح تندر که تا امکانات برلیـانس

در کابین این دو خودرو نیز وضع مشابه ظاهر آنـهاست. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و کاستی‌های لوگان را مـی‌توان درون طراحی کابین بسیـار بی‌روح و ساده آن دید. فضایی سراسر پوشیده از رنگ خاکستری بـه همراه کنسول مـیانی تخت و به دور از هر گونـه هیجان و البته امکانات رفاهی ساده‌ای همچون شیشـه‌بالابر‌های برقی درون جلو و عقب، آینـه‌های برقی به‌همراه گرمکن، سیستم ضدسرقت ایموبلایزر همراه با ریموت کنترل، تنظیم دستی صندلی‌ها بـه همراه تنظیم ارتفاع صندلی راننده، چراغ مطالعه جلو، سیستم تهویـه مطبوع دستی و در نـهایت سیستم پخش صوت بـه همراه بلندگوهای درون جلو و قابلیت پخش MP3 از روی USB یـا CD، چیزی هست که با ورود بـه کابین تندر۹۰ دریـافت مـی‌کنید، اما درون مقابل، برلیـانس H330 با توجه بـه این کـه سن و سال کمتری نسبت بـه رنو لوگان دارد از طراحی کابین بهتر و امکانات بیشتری بهره مـی‌برد.

این خودروساز چینی به منظور کابین این خودرو از دو تریم رنگی کرم و مشکی بهره گرفته کـه البته هر چند آنچنان هم جذاب و اغواگر طراحی نشده، اما نسبت بـه چیزی کـه در تندر۹۰ مـی‌بینیم مدرن تر است. برلیـانس H330 از حیث امکانات رفاهی نیز یک سر و گردن بالاتر از تندر۹۰ قرار مـی‌گیرد و در نمونـه دنده اتوماتیک آن کـه کامل‌ترین نسخه این خودرو محسوب مـی‌شود، شاهد امکاناتی همچون کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویـه مطبوع اتوماتیک (دستی درون مدل دنده دستی)، سنسور دنده عقب، بالا رفتن خودکار شیشـه‌ها هنگام قفل درها، تنظیم دستی صندلی‌ها بـه همراه تنظیم گودی کمر، سیستم صوتی بـه همراه ورودی CD، USB و Aux و پخش صوت از طریق شش بلندگو، تنظیم برقی آینـه‌های جانبی، مـه جلو، سیستم ورود بدون کلید بـه همراه استارت دکمـه‌ای، غربیلک چرمـی فرمان بـه همراه دکمـه‌های تنظیم صدا و… به‌چشم مـی‌خورد کـه با توجه بـه موارد ذکر شده، تندر ۹۰ از این حیث هیچ حرفی به منظور گفتن درون مقابل محصول برلیـانس ندارد، اما توجه داشته باشید تندر۹۰ سواری بهتر و فضای کابین جادارتری را بـه شما ارائه مـی‌دهد و بیش از هشت سال حضور این خودرو درون بازار ایران، دوام آن را تضمـین مـی‌کند.

: برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90




[برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90]

نویسنده و منبع: پارس خودرو | تاریخ انتشار: Sun, 24 Jun 2018 09:23:00 +0000



برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90

رنو ساندرو بهتر هست یـا تندر 90 اتوماتیک؟ - پارس خودرو ...

بنا بر گزارش ارائه شده توسط خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان :

دو محصول از محصولات رنوی فرانسه خودروهای تندر ۹۰ و ساندرو مـی باشد این خودروها درون کشور ایران هم بـه تولید مـی رسند.

این دو خودروی مذکور درون یک سری ویژگی ها با همدیگر وجه اشتراک دارند .

اگر بخواهیم اتومبیل رنو تندر ۹۰ را بـه صورت خلاصه مورد بررسی قرار دهیم حتما بگوییم کـه :

خودروی تندر ۹۰ موفق گردیده هست در تست تصادف اروپا ۳ ستاره ایمنی دریـافت نماید . برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 آپشن های این خودرو شامل : برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 کیسه هوا به منظور راننده خودرو و کیسه هوا به منظور سرنشین جلو و داشتن سیستم ضد قفل ترمز .

تندر۹۰ یکی از خودروهای روز جهان درون کلاس B هست که درون سراسر اروپا، برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 آسیـا و خاورمـیانـه مقبولیت و محبوبیت ویژه ای بـه دست آورده است. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 تندر۹۰ موفقیت خود را مرهون طراحی زیبای بدنـه، اتاق جادار و دلباز، برخورداری از جدیدترین فن آوری خودروسازی، سادگی و پرهیز از پیچیدگی درون بخش فنی و در نتیجه سهولت تعمـیرات، قیمت بسیـار مناسب و رقابتی و همچنین خدمات بعد از فروش آسان و فراوان است.

حداکثر سرعت تندر اتومات روی سایت تولید کننده ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. اگر پای تان را روی پدال گاز فشار دهید و ترمز دستی را بخوابانید، مـی توانید ظرف مدت ۱۱٫۷ ثانیـه از حالت سکون بـه سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسیدتندر ۹۰ اتومات درون هر ۱۰۰ کیلومتر فضای شـهری، حدود ۱۱٫۱ لیتر سوخت مصرف مـی کند.

تندر ۴۲۵۰ مـیلیمتر طول دارد و عرض آن بـه ۱۷۴۰ مـیلیمتر مـی رسد. ارتفاع این خودرو روی سایت رسمـی ایران خودرو ۱۵۲۵ مـیلیمتر ذکر شده هست حداکثر سرعت تندر اتومات روی سایت تولید کننده ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است.

نگاهی گذرا بـه خودرو ساندرو

۹۹ درصد طراحی داخلی ساندرو از فیس‌لیفت لوگان قرض گرفته شده هست که البته با اضافه شدن نوارهای کرم و نقره‌ای رنگ، سعی شده کـه مقداری با کلاس‌تر و پویـاتر بشود.

گیربدستی و اتوماتیک به منظور این ماشین درون نظر گرفته شده است. مصرف سوخت ساندرو درون سیکل ترکیبی نیز ۷ لیتر اعلام شده است. با این موتور،‌ ساندرو مـی‌تواند شتاب ۰ که تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۰.۵ ثانیـه‌ای ایجاد کند. با این اوصاف به منظور امور داخل شـهری و گردش درون شـهر عملکرد خوبی دارد.ساندرو هم به منظور عاشقان سرعت گزینـه ایده آلی نیست و بیشتر خودرویی به منظور راننده های با حوصله مناسب بـه نظر مـی رسد. نـهایت سرعت ساندرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت هست و  پر صفر که تا صد این خودرو ۱۱٫۵ ثانیـه زمان مـی برد ساندرو درون هر ۱۰۰ کیلومتر درون سیکل ترکیبی ۸٫۳ لیتر سوخت مـی سوزاند.

ساندرو ۵۰۲۰ مـیلیمتر طول دارد و عرض آن بدون درون نظر گرفتن آینـه ها بـه ۱۷۴۶ مـیلیمتر مـی رسد و ارتفاع آن ۱۵۳۴ مـیلیمتر قید شده هست وزن خالص تندر۱۱۵۵  و وزن خالص ساندرو ۱۱۴۶  کیلوگرم است.

مشخصات فنی دو خودرو یـاد شده :

رنو ساندرو اتوماتیک رنو تندر ۹۰ اتوماتیک قیمت ( تومان)  

۵۱,۰۰۰,۰۰۰

 

۴۸,۰۰۰,۰۰۰

سال (طراحی) ۲۰۰۹ ۲۰۰۵ موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه حجم موتور ۱۵۹۸سی سی ۱۵۹۸سی سی حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار درون ۵۷۵۰ دور درون دقیقه ۱۰۵ اسب بخار درون ۵۷۵۰ دور درون دقیقه حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر درون ۳۷۵۰ دور درون دقیقه ۱۴۰ نیوتن متر درون ۳۷۵۰ دور درون دقیقه جعبه دنده ۴ دنده خودکار ۴ دنده خودکار شتاب ۰ که تا ۱۰۰ ۱۱٫۵ ثانیـه ۱۱٫۷ ثانیـه حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر درون ساعت ۱۷۵ کیلومتر درون ساعت وزن ۱۱۴۶ کیلوگرم ۱۱۵۵ کیلوگرم اندازه (مـیلیمتر) ۴۰۲۰ طول – ۱۷۴۶ عرض – ۱۵۳۴ ارتفاع ۴۲۴۷ طول – ۱۷۳۵ عرض – ۱۵۲۵ ارتفاع فاصله بین دو محور ۲۵۸۸ مـیلیمتر ۲۶۲۹ مـیلیمتر مصرف سوخت داخل شـهر ۹٫۴ لیتر درون هر صد کیلومتر – لیتر درون هر صد کیلومتر مصرف سوخت خارج از شـهر ۵٫۵ لیتر درون هر صد کیلومتر – لیتر درون هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی ۸٫۳ لیتر درون هر صد کیلومتر ۸٫۳ لیتر درون هر صد کیلومتر حجم باک ۵۰ لیتر ۰ لیتر استاندارد آلایندگی یورو ۴ استاندارد امنیت EURONCAP4 مـیزان تولید CO2 ۱۵۸ گرم درون هر کیلومتر – گرم درون هر کیلومتر ترمز و پایداری ترمز های جلو دیسکی و عقب کاسه ای – ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزیع الکترونیکی ترمز سیستم ترمز ضد قفل(ABS و EBD)، ترمز جلو دیسکی، ترمز عقب کاسه‌ای کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو سیستم صوتی کنترل سیستم صوتی زیر فرمان – سیستم صوتی (رادیو + سی دی (پخش فشرده)+USB+4 بلندگو) رادیو، قابلیت پخش CD و MP3 – بلندگوی تاقچه عقب – بلندگوی درب‌های جلو دیگر تجهیزات رینگ ۱۵ اینچی آلومـینیومـی – سیستم تهویـه مطبوع با کنترل دستی – چراغ مـه جلو – آینـه های جانبی همرنگ بدنـه فرمان هیدرولیک – سیستم تهویـه مطبوع دستی – چراغ مـه جلو و عقب – چراغ داخل صندوق عقب – چراغ سوم ترمز روی طاقچه عقب – چراغ نقشـه خوان جلو – چراغ داخل داشبورد – تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل – آیینـه‌های جانبی برقی با گرمکن – شیشـه بالابر برقی درهای جلو و عقب – گرمکن شیشـه عقب – تریم خاکستری – سپرهای همرنگ بدنـه – زه‌های جانبی مشکی – تزیین کروم روی جلو پنجره – قاب کرومـی پشت آمپر – ایموبیلایزر – قفل مرکزی با ریموت رادیویی – کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع – بوق هشدار روشن ماندن چراغ های جلو – رینگ ۱۵ اینچی آلومـینیومـی – صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع و گودی کمر – پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع – پشت سری صندلی عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع – محافظ فیش و رابط‌های بلندگو جلو و عقب – جای نقشـه به منظور صندلی جلو – نمایشگر اطلاعات سفر (اطلاعات مسافت و مصرف سوخت) – بوق ۲ شیپوره – پارکابی رنو – آفتاب‌گیر سمت مسافر با آینـه – کفپوش موکتی – جای لیوان صندلی جلو




[برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90]

نویسنده و منبع: پارس خودرو | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 11:40:00 +0000



برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90

رنو تندر 90 یـا جک جی 5 کدام بهتر است؟ - کاراپ

با ورود یک خودرو بـه بازار های جهانی همـیشـه به منظور خودرو های موجود درون بازار رقیبی مـیشوند و خریداران را از سمت محصولات قدیمـی دور خواهند کرد و به سمت خود خواهند کشید. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 یکی از این محصولات خودرو جک جی 5 بود کـه با ورود بـه بازار های ایران و کیفیت مناسب این محصول توانست به منظور خود خریداران خوبی دست و پا کند و در مقابل خیلی از خودرو های ایرانی قرار گیرد ولی برخی خودرو ها هستند کـه از زمان تولید آن ها زمان های نسبتا زیـادی مـی گذرد ولی هنوز هم از این خودرو ها بـه نام خودرو های با کیفیت یـاد مـی شود و تواسنته اند خریداران خود را راضی نگه دارند و آن ها بـه سمت خرید خودرو دیگری نروند یکی از این محصولات خودرو رنو تندر90 مـیباشد کـه بعد از ورود بـه بازار و نمایش خوب خود توانست نیـاز خریداران خود را بـه خوبی فراهم کند و آن ها را از خرید خود راضی نگه دارد حال ما تصمـیم دارین این دو محصول با کیفیت و محبوب بازار های ایران را با هم مقایسه کنیم که تا اگر قصد خرید یکی از این دو محصول را دارید محصول بهتر را انتخاب و از خرید خود راضی تر باشید.

مقایسه مشخصات فنی رنو تندر 90 و جک جی 5

طبق جدول هایی کـه در بالا به منظور شما همراهان قرار دادیم مشخص هست که حجم موتور تندر 90 نسبت بـه رقیب خود بالاتر هست ولی خودرو جک جی 5 با توجه بـه سیستم موتوری با کیفتی کـه در آن تعبیـه شده هست بازدهی بهتری نسبت بـه رقیب خود دارد و توانسته هست در آزمایشات انجام شده نمایش قابل قبول تری نسبت بـه رقیب خود نشان دهد ولی یک نقطه ضعف این خودر وزن سنگین این محصول مـی باشد کـه با توجه بـه اینکه این خودرو توان بازدهی بالاتری نسبت بـه تندر 90 دارد ولی حداکثر سرعت خودرو تندر 90 بالاتر از این محصول مـی باشد و طی این آزمایش خودرو تندر 90 توانسته خود را بالاتر از رقیب خود قرار دهد ولی درون جمع بندی این نتیجه حاصل مـی شود کـه خودرو جک جی 5 بهتر از تندر 90 مـی باشد و بازدهی مناسب تری نسبت بـه رقیب خود دارد.

مقایسه مصرف سوخت رنو تندر 90 و جک جی 5


با توجه بـه این امر کـه خودرو جک جی 5 بازده بالاتری دارد نکته مثبت این محصول مصرف کمتر و مناسب تر این خودرو مـی باشد کـه در مقابل رقیب خود یک برگ برنده بـه حساب مـی آید خودرو جک جی 5 بـه دلیل اینکه زمان کمتری از معرفی و تولید آن و عرضه بـه بازار های جهانی مـی گذرد از سیستم آلایندگی جدید تر و بروزتری برخوردار هست و سیستم سوخت این خودرو مجهز بـه استاندارد آلایندگی یورو 4 مـی باشد درون صورتی کـه رقیب این محصول یعنی تندر 90 از استاندارد آلایندگی یورو 2 برخوردار هست و این مـهم یک نقطه ضعف به منظور این محصول خوب بازار های ایران بـه شمار مـی آید.

جک جی 5رنو تندر 90

مقایسه امکانات ایمنی و آپشن های  رنو تندر 90 و جک جی 5


همانطور کـه انتظار مـی رود امکانات و تجهیزات خودرو جک جی 5 بروزتر و بیشتر از رقیب این محصول مـی باشد و یکی از دلایل مـهم آن تولید جدید تر و بروز تر این خودرو مـی باشد و  از تولید تندر 90  زمان بیشتری مـیگذرد و آپشن ها و تجهیزات و امکانات بخصوصی درون آن تعبیـه نشده هست و اگر خودرویی کـه قصد خرید آن را دارید حتما دارای آپشن ها و امکانات مناسبی باشد انتخاب خودرو جک جی 5 درست بوده خودرو تندر 90 بـه دلیل گذشت سالیـانی از تولید آن بسیـاری از آپشن های روز دنیـا را ندارد و فاقد این آپشن ها مـی باشد. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 همـیشـه امکانات و تجهیزات باعث راحتی و ایمنی و آرامش سرنشینان خودرو مـی شود و این عامل یکی از مـهم ترین عواملی هست که درون هنگام خرید خودرو مد نظر قرار مـی گیرد.

مقایسه قیمت رنو تندر 90 و جک جی 5

تفاوت قیمت این دو محصول درون مدل صفر آن ها مبلغی درون حدود 22-25 مـیلیون تومان مـی باشد و خودرو جک جی 5 توانسته مبلغی بالاتر از رقیب خود به منظور خود ثبت نماید.

سایر عناوین این مطلب:

: برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 ، برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90




[برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90]

نویسنده و منبع: پارس خودرو | تاریخ انتشار: Sat, 30 Jun 2018 22:02:00 +0000



برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90

مقایسه برلیـانس H220با H230 + تصاویر

مقایسه برلیـانس H220با H230 + تصاویر 

برلیـانس 230 :

فروش خودرو ، برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 برلیـانس یک کمپانی چینی هست که سایپا آن را با ولع خاصی بـه کشور دعوت کرده و اکنون شاهد محصولات این کمپانی چینی درون جاده‌های ایران هستیم. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 حتما قبول کنیم کـه برلیـانس H230 از لحاظ ظاهری زشت نیست و به دلیل طراحی متفاوتش نسبت بـه سایر خودرو‌های چینی مـی‌تواند جایی درون دل داشته باشد ولی همچنان کمـی ناپخته بـه نظر مـی‌رسد.

ظاهر پرسیس متوسط هست و بخش جلویی خودرو نیز با کمک خط‌وطی کـه بر روی آن قرار گرفته زیبا و جوان پسند هست و بخش پشتی دستگاه با ظاهری مجلسی چندان منطبق بر بخش جلویی خودرو به‌نظر نمـی‌رسد. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 درون نگاه از کناره‌ها نیز H230 ظاهر مناسب و اسپرتی دارد و مـی‌تواند افراد زیـادی را بـه سمت خود جلب کند. اما درون کل ظاهر کناره‌ها و بخش پشتی خودرو بسیـار بهتر از جلوی آن هست و شاید اگر آرم برلیـانس و سایپا درون این بخش قرار نمـی‌گرفت، فکرتان بـه سمت خودرو‌های بهتر خارجی سوق پیدا مـی‌کرد

طراحی بدنـه  :

بخش داخلی برلیـانس H230 نسبتا زیباست و ترکیب خوبی را شاهد هستیم. بخش مـیانی داشبورد با رنگ نقره‌ای پوشیده شده و در زیر آن نیز دکمـه‌های خودرو قرار گرفته‌اند کـه شاهد تنظیماتی درون خصوص سیستم صوتی، تهویـه مطبوع و... هستیم و غربیلک فرمان آن نیز ظاهر مناسبی دارد اما فقدان دکمـه‌های کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان احساس مـی‌شود و این درحالیست کـه اغلب خودرو‌های فعلی دارای چنین دکمـه‌هایی بر روی فرمان هستند.

رو دری‌ها ظاهر مناسبی دارند و شاهد محفظه‌هایی به منظور نگهداری اشیـا درون این بخش نیز هستیم و بنابر اعلام وب‌سایت برلیـانس این خودرو دارای 22 محفظه به منظور نگهداری وسایل سرنشینان است.

نکته جالب درون خصوص این محصول بـه آرم‌های آن باز مـی‌گردد. درون نسخه‌ای کـه توسط سایپا عرضه مـی‌شود آرم سایپا درون قسمت پشتی و جلویی خودرو نصب شده اما درون داخل کابین و بر روی فرمان شاهد لوگوی برلیـانس هستیم کـه در نوع خود جالب است.

H230 از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بهره مـی‌برد کـه سیستم EPS نیز آن را یـاری مـی‌کند و گفته مـی‌شود کـه برای توقف آن از سرعت 100 که تا 0 کیلومتر بـه 44.4 متر فضا نیـاز دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع AMT بوده کـه برای یک خودرو با این مشخصات و قیمت، جالب بـه نظر مـی‌رسد

دارای دو کیسه هوا به منظور سرنشینان جلو هست که بـه همراه سیستم ترمز ضد قفل و کمربند‌های ایمنی سه نقطه‌ای، امنیت مناسبی را به منظور سرنشینان بـه وجود مـی‌آورد و در تست تصادف نیز این خودرو توانسته امتیـاز 5 ستاره را از C-NCAP بـه دست آورد کـه در زیر مـی‌توانید ویدیوی تست تصادف این خودرو را مشاهده کنید کـه در کل عملکرد مناسبی دارد.

برلیـانس 220 :


طراحی بدنـه :

همانطور کـه گفته شد برلیـانس H220 هاچبک شده مدل سواری  H230 مـی باشد. اما آنقدر ها هم کـه به نظر مـی رسد مشابه نیستند نسبت بـه همتای سواری خود ظاهری دلپسند تر و زیبا تری دارد. بـه خصوص چراغ های جلو کـه کشیده تر و زیبا تر شده اند. علامت T شکلی کـه بر روی قسمت رادیـاتور طراحی شده هست هیچ ربطی بـه برند یـا مدل خودرو ندارد بـه همـین خاطر درون کل طبق نظرهای مشتریـان ظاهر پشت خودرو زیباتر از ظاهر جلوی آن است.

گلگیر قرار گرفته بر روی سپر جزئیـات زیبایی دارد و نمای قشنگی بـه عقب خودرو داده است. همچنین چراغ های عقب هم کوچک و مدرن طراحی شده اند.همـه ی جزئیـات درون قسمت عقب بدنـه عالی هستند بـه جز لوله ی لگزو کـه در زیر سپر ظاهری نـه چندان زیبا و دلپسند ارائه داده است.

: برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90




[برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90]

نویسنده و منبع: پارس خودرو | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 15:35:00 +0000



برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90

رنو ساندرو یـا برلیـانس H220؛ کدام خودرو هاچ بک پارس خودرو ...

رنو ساندرو و برلیـانس H200 دو خودروی هاچ بک درون رنج قیمتی ۳۵ که تا ۵۰ مـیلیون تومان هستند. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 این دو تازه وارد حتما برای جذب بازار با هم رقابت کنند. برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 جالب اینجاست کـه هر دو درون داخل ایران توسط پارس خودرو زیر مجموعه گروه سایپا هستند.

دو خودروی هاچ بک تازه وارد رنو ساندرو و برلیـانس H220 رقابت رسمـی خود را درون بازار ایران درون حالی آغاز مـی کنند کـه کارخانـه تولیدکننده هر دو یکی است. پارس خودرو که خریدار فرانسدا کرده هست و احتمال دارد رنو بخش زیـادی از سهام این خودروساز را بخرد، برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90 تولید دو محصول جدید یعنی ساندرو و H220 را بـه عهده دارد.

هر چند پارس خودرو درون تولید تندر۹۰ یـا همان لوگان، موفق تر از ایران خودرو عمل کرد و خودروهایش خواهان بیشتری دارد، درون تولید ساندرو یک اشتباه استراتژیک داشته است. این اشتباه تولید نسل اول ساندرو است. درون حالی کـه هم اکنون نسل دوم آن درون اروپا تولید مـی شود.

ساندرو درون اصل تولید شرکت داچیـای رومانی زیر مجموعه رنو است. داچیـای رومانی تولید محصولاتی چون ال۹۰ و داستر را بر عهده دارد و این محصولات درون اروپا بیشتر با برند داچیـا شناخته مـی شوند که تا رنو. بهتر بود پارس خودرو به منظور تولید محصولی کـه در سال ۲۰۰۸ تولید شده اقدام نکند و حداقل مدل طراحی شده این خودرو درون سال ۲۰۱۲ را تولید کند. 

به نظر مـی رسد کـه تصمـیم پارس خودرو به منظور طراحی خودروی برلیـانس H220 کـه در سال ۲۰۱۳ طراحی شده است، بسیـار عاقلانـه تر از تولید ساندروی نسل اول بوده است. درون ادامـه دو خودرو درون بخش های مختلف را با هم مقایسه مـی کنیم.

دو خودرو از پیشرانـه های متفاوتی استفاده مـی کنند. پیشرانـه ی ۱۵۹۸ سی سی ساندرو این خودرو را درون دسته ۱۶۰۰سی سی ها قرار مـی دهد اما H220 از پیشرانـه ی ۱۵۰۰ سی سی استفاده مـی کند. با این حال پیشرانـه H220 کمـی قوی تر بـه نظر مـی رسد چون با حجم ۱۰۰ سی سی کمتر تنـها ۳ اسب بخار توان خروجی کمتری دارد. H220 نـهایت قدرت خروجی ۱۰۲ اسب بخار و ساندرو حداکثر توان خروجی ۱۰۵ اسب بخار دارد.

نـهایت سرعت به منظور خیلی از ماشین بازها و راننده های حرفه ای مـهم است. این افراد دوست دارند نـهایت سرعت خودرویشان بالا باشد که تا در جاده ها و اتوبان ها کم نیـاورند. درون حالی کـه حداکثر سرعت H220 برابر با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت هست اما حداکثر سرعت ساندرو دستی ۱۷۵ و ساندرو اتوماتیک ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بـه شمار مـی رود. اطلاعات صفر که تا ۱۰۰ کیلومتر ساندرو نشان مـی دهد کـه این خودرو  پرشتاب نیست.

در نسخه دستی هر دو خودرو از جعبه دنده دستی ۵ سرعته استفاده مـی کنند ولی درون نسخه اتوماتیک ساندرو از جعبه دنده ۴ سرعته و H220  از جعبه دنده ۶ سرعته استفاده مـی کند. بدین ترتیب جعبه دنده اتوماتیک برلیـانس H220 عملکرد بسیـار بهتری نسبت بـه ساندرو اتوماتیک خواهد داشت.

مصرف ترکیبی سوخت خودرو مـی توان یکی از دلایل اقتصادی مـهم به منظور خرید اتومبیل باشد. مخصوصاً کـه بنزین ۱۰۰۰ تومانی رانندگان را بـه استفاده از وسایل نقلیـه کم مصرف تشویق مـی کند. مصرف سوخت برلیـانس H220 درون نسخه دستی کمـی بهتر از ساندرو و در نسخه اتوماتیک بسیـار بهتر از ساندرو است. مصرف سوخت ترکیبی ساندرو دستی ۶.۷ و ساندرو اتوماتیک ۸.۳ لیتر درون ۱۰۰ کیلومتر هست در حالی کـه برلیـانس H220 دستی و اتوماتیک بـه ترتیب مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ و ۶.۵ لیتر درون ۱۰۰ کیلومتر دارند.

در این بخش برلیـانس اتوماتیک بهترین شرایط و ساندرو اتوماتیک و دستی بدترین شرایط را دارند.

قیمت برلیـانس درون هر دو نسخه ارزان تر است.  H220 درون نسخه دستی برلیـانس حدود ۵ مـیلیون تومان و در نسخه اتوماتیک حدود ۶ مـیلیون تومان ارزان تر است. قیمت ساندرو دستی ۴۳ مـیلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت ساندرو اتوماتیک ۴۹ مـیلیون و ۵۰ هزار تومان است. قیمت H220 دستی ۳۸ مـیلیون و ۱۰ هزار تومان و قیمت H220 اتوماتیک ۴۳ مـیلیون و ۴۶ هزار تومان است.

 

: برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90




[برلیانس 230 بهتر است یا تندر 90]

نویسنده و منبع: پارس خودرو | تاریخ انتشار: Fri, 15 Jun 2018 00:37:00 +0000



تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
i.video.ir@gmail.com