صفحه اصلي
مشترک گرامي،
شما با ورود بـه بخش "مديريت حساب" مي توانيد بسياري از امور مربوط بـه سيمکارت خود مانند آگاهي از جزييات خط يا خطوط خريداري شده، پروفایل مربوط به مشکلات خانوادگی شرح طرحها و بسته هاي پيشين و کنوني، مشاهده و پرداخت صورتحساب و غيره را بدون نياز بـه برقراري تماس با مرکز خدمات مشتريان رايتل، انجام دهيد.
در اين راهنما، مقدمات لازم براي آشنايي با "سامانـه مديريت حساب" درون اختيار شما قرار ميگيرد
در قسمت "طرح هاي ويژه"، برخي طرحها، محصولات و تعرفه هاي ويژه رايتل ، جزئيات بسته ها نمايش خريداري شدداده مي شود کـه ميتوانيد مشخصات و شرايط خريد هر يک از آنها را درون همان قسمت مطالعه و در صورت تمايل نسبت بـه خريد آن اقدام نماييد.
ورود بـه حساب کاربري
ورود بـه حساب کاربري،
براي ورود بـه بخش "مديريت حساب" درج شماره تلفن همراه، کلمـه عبور و کد امنيتي ضروري ميباشد.
درصورتي عمليات ورود با خطا مواجه شود بعد از سه بار وارد کد امنيتي ضروري مي باشد
- ابتدا شماره تلفن همراه خود را بدون دو رقم ابتدايي (09) در قسمت مربوطه وارد نماييد.
- در مرحله بعد رمز عبور را درون قسمت مربوطه وارد کنيد.
- سپس کد امنيتي نمايش داده شده درون داخل کادر را درون قسمت « کد امنيتي» درج نماييد. پروفایل مربوط به مشکلات خانوادگی (در صورت ناخوانا بودن کد امنيتي، با کليک بر روي آن کد، بـه روز رساني مي شود)
در انتها بر روي گزينـه « ورود بـه سامانـه» کليک نماييد.
جهت دريافت رمز عبور يا درون صورت فراموشي آن، بـه روش زير اقدام نماييد:
ابتدا بر روي عبارت "فراموشي/ بازيابي رمز عبور" يا "دريافت رمزعبور" کليک نموده و در داخل کادر نمايش داده شده، موارد زير را درج نماييد:
- شماره تلفن همراه، بدون دو رقم ابتدايي (09) درون قسمت « شماره تلفن همراه»
- کد ملي (10 رقم کامل) براي مشترکين ايراني و شماره گذرنامـه يا شماره شناسايي براي اتباع خارجي درون قسمت «کد ملي/ شماره مدرک شناسايي»
کد تصويري نمايش داده شده درون قسمت « کد امنيتي» سپس با انتخاب روش اطلاعرساني و کليک بر روي گزينـه تاييد، کد بازيابي (با اعتبار زماني محدود) براي شماره تلفن همراه وارد شده يا پستالکترونيکي ثبت شده درون سامانـه شما، ارسال خواهد شد.
- در مرحله بعد، جهت تغيير رمز عبور، اطلاعات درخواستي را درون کادر زير وارد نماييد.
- در انتها چنانچه اطلاعات را بهصورت صحيح وارد نموده و گزينـه تاييد را انتخاب نماييد، رمز عبور تغيير مييابد.
نکته 1: سقف مجاز تغيير رمز عبور سامانـه مديريت حساب درون هر روز 3 مرتبه مي باشد.
نکته 2: درصورتيکه پيش از ورود کد بازيابي، مرورگر خود را بسته باشيد، ميتوانيد دوباره بر روي عبارت "فراموشي/ بازيابي رمز عبور" و سپس "کد بازيابي را دريافت نمودهام و درخواست تغيير رمز دارم" کليک نموده و اقدام بـه ورود اطلاعات نماييد.
اگر اطلاعات مورد نياز را بـه درستي وارد نموده باشيد، وارد صفحه اصلي "مديريت حساب" خواهيد شد. پروفایل مربوط به مشکلات خانوادگی درون سمت راست اين صفحه، ستون منوي کاربري را بـه شکل زير ملاحظه ميکنيد :
ويرايش و ثبت اطلاعات
اگر درون زمان ثبتنام سيمکارت، آدرس پست الکترونيکي (ايميل) خود را ثبت نکردهايد، ميتوانيد از منوي « اطلاعات پرونده » نسبت بـه ثبت آن اقدام نماييد. همچنين درون صورتيکه ميخواهيد آدرس ايميل قبلي خود را ويرايش نموده يا تغيير دهيد، درون اين قسمت اين امکان نيز براي شما فراهم شدهاست. با کليک بر روي گزينـه «ويرايش» ميتوانيد نسبت بـه ثبت، ويرايش يا تغيير آدرس پست الکترونيکي خود اقدام نماييد. توجه: پروفایل مربوط به مشکلات خانوادگی ثبت، ويرايش يا تغيير آدرس پست الکترونيکي (ايميل) با گذشت 24 ساعت از زمان ثبت درخواست درون قسمت "اطلاعات من، اطلاعات پرونده" انجام خواهد شد.
پس از درج آدرس پست الکترونيکي درون قسمت مربوط بـه ايميل با کليک بر روي گزينـه «تاييد»، پيغامي جهت اخذ تاييد نمايش داده خواهد شد.
با انتخاب گزينـه « تاييد» عمليات تغيير آدرس پست الکترونيکي صورت خواهد پذيرفت و در صورت انتخاب گزينـه «لغو» عمليات تغيير پست الکترونيکي لغو مي گردد
آدرس ارسال قبص
مشترکين سيمکارتهاي دايمي ميتوانند از طريق اين منو، آدرس پستي خود را نيز جهت ارسال صورتحساب، تغيير داده يا ويرايش نمايند.
با ورود بـه اين منو، درون ابتدا اطلاعات پستي فعلي مشترک نمايش داده ميشود.
با انتخاب آيتم مخصوص ويرايش مشترک ميتواند آدرس خود را تغيير داده و آدرس جديد را جهت دريافت صورتحساب ثبت نمايد.
انتخاب شيوه ارسال قبض :
بطور کلي، صورتحساب شما هم بـه شکل قبض کاغذي و هم بصورت پيامک برايتان ارسال مي گردد و در صورت انتخاب گزينـه "پيام کوتاه " درون قسمت شيوه ارسال قبض، صورتحساب بـه آدرس پستي شما ارسال نخواهد شد.
مشترکين سيمکارتهاي دايمي ميتوانند از طريق اين منو، شيوه دريافت قبض خود را تغيير دهند.
شماره هاي من
در اين صفحه، کليه شماره هاي رايتل و شماره هاي ترابرد شده بـه رايتل بـه همراه جزييات مربوط به نوع سيم کارت، موجودي حساب و عمليات ممکن نمايش داده ميشوند.
- نوع سيم کارت : دايمي، اعتباري يا ديتا
- در سيمکارتهاي اعتباري و ديتا،ستون سطح اعتبار، ميزان اعتبار ريالي باقيمانده سيمکارت مشترک را نمايش ميدهد.
"عمليات" : درون اين ستون عملياتي نظير : وضعيت بسته ها ، نمايش صفحه اصلي ، عمليات افزايش اعتبار، تبديل سيمکارت اعتباري بـه دائمي تاريخچه انتقال اعتبار و غيره .... قابل مشاهده است.
پرداخت هاي من
در صفحه مربوط بـه گزينـه " پرداختهاي من" فهرستي از پرداختهاي اخير شما بـه ترتيب تقدم زماني قابل مشاهده هست و شامل اطلاعاتي نظير نام بسته ، طرح يا سرويس ، تاريخ خريد ، مبلغ و غيره ... مي باشد.
به اين منظور، بعد از ورود بـه بخش "پرداخت هاي من" از طريق منو ابتدا تاريخ آغاز و پايان دوره زماني و نوع پرداخت مورد نظر را مشخص نماييد و در انتها گزينـه "جستجو" را انتخاب کنيد.
انتقال اعتبار من
تاريخچه انتقال اعتبار
مشترکين سيم کارت هاي اعتباري و ديتا مي توانند با مراجعه بـه اين قسمت، تاريخچه استفاده از سرويس انتقال اعتبار براي سيم کارت خود را مشاهده نمايند.
جهت مشاهده تاريخچه انتقال/ دريافت اعتبار، ابتدا درون قسمت "شماره تلفن همراه"، شماره سيم کارت مورد نظر مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
پس از انتخاب شماره مورد نظر، مي توانيد درون قسمت هاي "زمان شروع" و "زمان پايان"، بازه زماني دلخواه خود را جهت مشاهده تاريخچه استفاده از اين سرويس، تعيين نماييد.
نکته: تعيين "زمان شروع" و "زمان پايان" الزامي نيست درون صورت عدم انتخاب تاريخ، تمامي تاريخچه استفاده از سرويس مذکور، نمايش داده مي شود. همچنين مشترک مي تواند فقط يکي از قسمت هاي "زمان شروع" يا "زمان پايان" را تعيين نمايد کـه در صورت انتخاب "زمان شروع"، استفاده هاي مشترک از آن زمان بـه بعد و در صورت انتخاب "تاريخ پايان" استفاده هاي مشترک که تا آن تاريخ نمايش داده مي شود.
نکته: لازم بـه ذکر هست که هزينـه هر بار استفاده از سرويس انتقال اعتبار 500 ريال مي باشد .
پس از تعيين بازه زماني و انتخاب گزينـه "جستجو"، تاريخچه استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
در ستون "انتقال از" ليست شماره هايي کـه مشترک از آن ها اعتبار ريالي، دريافت کرده است، نمايش داده مي شود.
در ستون "انتقال به" ليست شماره هايي کـه مشترک بـه آن ها اعتبار ريالي، انتقال داده است، نمايش داده مي شود.
در ستون "نوع"، بـه نوع استفاده از سرويس انتقال اعتبار (انتقال يا دريافت اعتبار) اشاره مي گردد.
در ستون "مبلغ انتقال"، ميزان مبلغ انتقال داده شده/ دريافت شده، قابل مشاهده است.
در ستون "زمان انتقال"، تاريخ و ساعت استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
مشکلات من
شما درون صورت بروز هرگونـه مشکل درون رابطه با محصولات و خدمات رايتل، ميتوانيد بدون تماس با مرکز خدمات مشترکين، نسبت بـه ثبت مشکل خود اقدام نماييد. بديهي هست کارشناسان اين مرکز بـه تمامي مشکلات ثبت شده رسيدگي و نتيجه را بـه نحو مقتضي اعلام مينمايند.
- در قسمت " نوع شکايت" نوع مشکل را مشخص کنيد.
- در اين مرحله راهنمايي درون خصوص رفع مشکل مربوطه درون صفحه نمايان ميشود کـه مشترک ميبايست ابتدا مراحل اعلام شده را طي نمايد
- در قسمت " نوع شکايت" نوع مشکل را مشخص کنيد.
- در اين مرحله راهنمايي درون خصوص رفع مشکل مربوطه درون صفحه نمايان ميشود کـه مشترک ميبايست ابتدا مراحل اعلام شده را طي نمايد.
- در صورتيکه مشکل عليرغم طي مراحل اعلام شده، برطرف نگرديد، گزينـه "با انجام موارد فوق مشکل مرتفع نگرديد. درخواست ثبت مشکل دارم" را انتخاب کنيد. درون ادامـه شرحي از مشکل موجود را درون قسمت " شرح مشکل درج کنيد.
- تاريخ و ساعت زمان بروز مشکل را درون قسمت "تاريخ رويداد" و "زمان رويداد" مشخص کنيد.
- سپس با انتخاب گزينـه "تاييد" گزارش شما ارسال ميگردد و شماره پيگيري مشکل بـه شما اعلام ميشود
جستجوي مشکل ثبت شده
چنانچه درون گذشته مشکل يا مشکلاتي را از طريق اين سامانـه ثبت نمودهايد، درون صفحه " جستجوي مشکل ثبت شده" ميتوانيد سابقه کاملي از آنـها را بههمراه جزييات مربوطه مشاهده نماييد. درون اين قسمت با کليک بر روي شماره پيگيري خود جزييات مربوط بـه مشکل نمايش داده ميشود.
در قسمت "شماره تيکت" شماره پيگيري مشکل، درون قسمت "وضعيت تيکت" وضعيت کنوني مشکل مربوطه قابل مشاهده است. توضيحات تکميلي نيز درون قسمت "توضيحات" نمايش داده شده هست و درون قسمت "ديدگاه" توضيحات پشتيبان رايتل درون مورد مشکل ثبت شده بعد از بررسي نمايش داده مي شود.
سرويس من
- در اين صفحه، امکان فعال/ غيرفعالسازي سرويسها مانند دوستان و خانواده، تماسهاي از دست رفته، راينواز و غيره وجود دارد.
- ابتدا از طريق منو وارد بخش "اطلاعات من " و سپس " سرويس هاي من" شويد . با کليک بر هر سرويس مي توانيد آن را فعال / غير فعال کنيد :
- سرويس ارسال پيامک درون زمان ورود بـه سامانـه مديريت حساب
با انتخاب اين سرويس، ورود بـه سامانـه مديريت حساب از طريق پيامک بـه شما اطلاع رساني خواهد شد.
سرويس راينواز يکي از جذابترين سرويسهاي رايتل هست که بـه مشترکين سيمکارتهاي دايمي و اعتباري امکان تغيير بوق انتظار شبکه را ميدهد. با اين سرويس افراد تماس گيرنده بـه جاي شنيدن بوق انتظار ميتوانند از شنيدن قطعه موسيقي و يا آهنگ انتخابي شما لذت ببرند.
فعالسازي: ارسال ON فاصله RBT به سامانـه پيامکي 2020
سفارش راينواز: ارسال ON فاصله کد آهنگ بـه سامانـه پيامکي 2030
راهنمايي: ارسال Help فاصله RBT به سامانـه پيامکي 2020
اطلاعات بيشتر در:
http://rbt.rightel.ir/user/mainframe.screen
راهنماي سرويس راينواز در:
http://www.rightel.ir/help-rbt
- سرويس تماس هاي از دست رفته / بازگشت بـه شبکه
با سرويس "تماس هاي از دست رفته" رايتل شما ديگر از هيچ تماسي بي اطلاع نخواهيد ماند.
اگر هنگامي کـه گوشي تلفن همراهتان خاموش هست و يا درون خارج از محدوده پوششدهي رايتل قرار داريد، و يا مشغول مکالمـه هستيد با شما تماس گرفته شود، اين تماسها درون سامانـه "تماس هاي از دست رفته" رايتل ذخيره شده و بعد از اينکه گوشي خود را روشن کنيد و يا درون ناحيه تحت پوشش رايتل قرار بگيريد، زمان و جزئيات تماس از طريق پيامک براي شما ارسال خواهد شد.
اين سرويس بهطور پيشفرض براي همـه مشترکين فعال هست و هيچگونـه هزينـهاي بابت فعالسازي، غيرفعالسازي و پيامکهاي سرويس درون بر نخواهد داشت.
برايب اطلاعات بيشتر بـه صفحه https://www.rightel.ir/missed-call-alert مراجعه فرمائيد.
با اين سرويس مي توانيد با حداکثر 5 نفر بـه راحتي و بهطور همزمان صحبت کنيد و با دوستان خود مکالمات گروهي داشته باشيد و يا مي توانيد از چند همکار خود بـه طور همزمان اطلاعات مورد نياز خود راب نماييد. سرويس "کنفرانس تلفني" باعث بهبود عملکرد شما و صرفه جويي هرچه بيشتر درون زمان مي شود. مخاطبين شما مي توانند مشترکين کليه اپراتورهاي تلفن همراه، تلفن ثابت و يا حتي مخاطبين بين المللي باشند.
اين سرويس براي کليه مشترکين بصورت پيش فرض فعال است.
جهت برخورداري از اين سرويس گوشي شما بايد قابليت کنفرانس صوتي را داشته باشد.
برايب اطلاعات بيشتر بـه صفحه https://www.rightel.ir/conference-call مراجعه فرمائيد.
توضيح :
هزينـه هر تماس درون كنفرانس تلفني، معادل يک تماس عادي و بر عهده تماس گيرنده خواهد تماس بر عهده شما 4 نفر را بـه كنفرانس اضافه كنيد ، هزينـه هر 4 بود. بـه عنوان مثال اگر شما خواهد بود.
سرويس حفظ تماس فعلي يا Call Hold :
رايتل کوشيدهاست که تا با افزايش پوشش شبکه درون خارج از کشور، با استفاده از سرويس رومينگ بينالملل، براي مشترکين خود امکان استفاده از خدمات رايتل را با تعرفههاي مناسب فراهم آورد. با سرويس رومينگ بينالملل رايتل، نيازي بـه خريد سيمکارت کشور ميزبان نخواهد بود و استفادهکنندگان از اين سرويس مي توانند از سيمکارت خود براي برقراري و دريافت تماس و پيامک درون کشورهاي طرف قرارداد استفاده نمايند.
جهتب اطلاعات بيشتر از ليست کشورها و جزييات دقيق تعرفهها بـه صفحه https://www.rightel.ir/int-roaming-tariff مراجعه فرمائيد.
- انتظار مکالمـه يا Call wite :
با سرويس «انتظار مكالمـه» مي توانيد درحالي كه مشغول مكالمـه هستيد و با شما تماسي گرفته شود، بـه راحتي و بدون اينكه تماس اول را از دست بدهيد، تماس دوم را دريافت كنيد. درون اين حالت صداي بوق منقطعي مي شنويد و شماره تماس گيرنده جديد نيز بر روي صفحه ظاهر مي شود كه نشان دهنده انتظار نفر دوم براي برقراري تماس با شما مي باشد. شما مي توانيد تماس اول را درون حالت انتظار نگاه داشته و تماس دوم را برقرار نماييد و يا تماس دوم را درون حالت انتظار نگاه داشته و به مكالمـه خود ادامـه دهيد. درون صورتي كه اين سرويس فعال نشده باشد، تماس گيرنده دوم بوق اشغال خواهد شنيد. توانيد تماس اول را درون حالت انتظار نگاه داشته و تماس دوم را برقرار نماييد و يا تماس دوم را درون حالت انتظار نگاه داشته و به مكالمـه خود ادامـه دهيد. درون صورتي كه اين سرويس فعال نشده باشد، تماس گيرنده دوم بوق اشغال خواهد شنيد.
نحوه کارکرد :
شما مي توانيد تمامي تنظيمات انتظار مكالمـه را بر روي گوشي تان درون قسمت «تنظيمات تماس» انجام دهيد.
سرويس حفظ تماس فعلي يا Call Hold :
با سرويس «حفظ تماس فعلي» مي توانيد درحالي كه مشغول مكالمـه هستيد ، بـه راحتي و بدون اينكه تماس شما قطع گردد، مخاطب خود را پشت خط درون حالت انتظار نگه داشته و سپس، بـه مكالمـه خود ادامـه دهيد.
نحوه کارکرد :
شما مي توانيد تنظيمات مربوطه را بر روي گوشي تان درون قسمت «تنظيمات تماس» انجام دهيد.
سرويس رومينگ ملي :
دسترسي بـه خدمات رايتل درون سراسر نقاط ايران رايتل براي نخستين بار درون كشور با برقراري رومينگ ملي و همكاري اپراتورهاي داخلي (همراه اول و ايرانسل) موفق بـه تكميل پوشش سراسري درون تمامي جاده ها و شـهرهاي ايران شده است. رومينگ ملي خدمتي هست كه با استفاده از آن، مشتركين رايتل مي توانند از خدمات پايه شامل تماس صوتي، پيامک و اينترنت همراه ساير اپراتورها درون مناطق خارج از پوشش دهي رايتل استفاده نمايند. درون اين حالت، كيفيت ارايه خدمات بـه مشتركين رايتل، مطابق سطح كيفيت خدمات اپراتور ميزبان خواهد بود. نحوه کارکرد جهت فعال سازي اين سرويس، كافيست مشترک تنظيمات مربوط بـه انتخاب «حالت شبكه» را درون بر روي 3Gدستگاه مورد استفاده خود، با توجه بـه قابليت پشتيباني آن از شبكه هاي مخابراتي براي LTE) / Preferred( WCDMA / GSM بر روي وضعيت G4 و براي WCDMA / GSMوضعيت قرار دهيد. با ورود مجدد مشترک بـه مناطق تحت پوشش شبكه رايتل، درون زمان كوتاهي، شبكه رايتل مجدد بر روي دستگاه ثبت مي شود. درون صورت عدم جستجوي خودكار، مي توان بـه صورت دستي نسبت بـه جستجو و ثبت يكي از شبكه هاي موجود اقدام نمود. جهت غيرفعال سازي اين سرويس، كافيست مشترک تنظيمات مربوط بـه انتخاب «حالت شبكه» را قرار 4G Only يا 3G Only يا Only WCDMAدر دستگاه مورد استفاده خود، بر روي وضعيت دهد يا بـه صورت دستي شبكه رايتل را درون دستگاه خود ثبت نمايد. جهت كـسب اطلاعـات بيشتر بــه وب سايت رايتل قسمت محصولات و خدمات/ رومـينگ و بين الملل مراجعه فرماييد. استفاده از سرويس اينترنت درون حالت رومينگ، بـه راحتي و انجام تنظيمات اينترنت رايتل برروي دستگاه مورد نظر قابل استفاده خواهد بود. لازم بـه ذكر هست كه درون قسمت تنظيمات بايد گزينـه Data Roaming فعال باشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر درون مورد تنظيمات اينترنت و رومينگ بـه وب سايت رايتل قسمت خدمات مشتريان/ راهنماي تنظيمات/ راهنماي تنظيمات رومينگ مراجعه نماييد.
سرويس رومينگ بين الملل :
با استفاده از «سرويس رومينگ بين الملل»، شما مي توانيد درون هنگام مسافرت هاي خارج از كشور كه بيرون از مناطق تحت پوشش شبكه رايتل قرار داريد، بدون نگراني و با بهره مندي از بستر شبكه هاي تلفن همراه كشورهاي مقصد، از امكانات تلفن همراه خود شامل تماس صوتي، پيامک و اينترنت استفاده نماييد. رايتل اين امكان را درون اختيار كليه مشتركين قرار مي دهد که تا بتوانند درون كشورهاي طرف قرارداد با استفاده از اين سرويس همواره با سيم كارت و شماره خودشان با مخاطبين خود درون تماس باشند. درون حال حاضر امكان استفاده از سي مكارت هاي اعتباري و دايمي رايتل درون كشورهاي آذربايجان ، ازبكستان، افغانستان، امارات متحده عربي، ايتاليا، تاجيكستان، تركيه ، لبنان و عراق و ... فراهم شده هست و بـه زودي با گسترش شبكه رومينگ بين المللي، درون اقصي نقاط جهان امكان استفاده از اين سرويس براي مشتركين مـهيا خواهد شد.
جهت اطلاعات بيشتر درون مورد كشورهاي طرف قرارداد و تعرفه هاي مربوطه بـه وب سايت رايتل/ طرح ها و تعرفه ها / تعرفه هاي بين الملل و رومينگ مراجعه نماييد.
سرويس دوستان و خانواده
مشترک سيمکارت دايمي، با عضويت درون اين طرح و با انتخاب حداکثر 5 شماره درونشبکهاي از 25% تخفيف و با انتخاب حداکثر 2 شماره برونشبکه، از 10% تخفيف درون تماسهاي صوتي با شمارههاي مذکور برخوردار خواهد شد. مشترک سيمکارت اعتباري، با عضويت درون اين طرح و با انتخاب حداکثر 5 شماره درونشبکهاي از 20% تخفيف و با انتخاب حداکثر 2 شماره برونشبکه، از 5% تخفيف درون تماسهاي صوتي با شمارههاي مذکور برخوردار خواهد شد. امکان افزودن و حذف شماره درون و برون شبکه بـه اين سرويس درون اين قسمت وجود دارد.
نکات :
- مدت زمان اعتبار شمارههاي برون شبکه (غير رايتلي) اضافه شده بـه ليست مذکور، 30 روز ميباشد و پس از سپري شدن اين مدت، شماره از ليست، حذف خواهد شد. درون صورت تمايل، مشترک ميبايست مجددا نسبت بـه اضافه شماره مورد نظر اقدام کند.
پيامک و پيام چندرسانـهاي شامل تخفيف نميباشند
ويژگيها و مزايا :
کاهش هزينـههاي تماس صوتي با 5 شماره درون شبکه و 2 شماره برون شبکه کـه بيشترين تماس را با آنها داريد.
تنظيمات من
- با انتخاب گزينـه "اطلاع رساني از طريق پيامک درون هنگام ورود بـه سامانـه مديريت حساب" ورود بـه سامانـه حساب کاربري، از طريق پيامک بـه شما اطلاع رساني خواهد شد.
- با انتخاب گزينـه "فعالسازي شناسايي دو عاملي" ورود بـه سامانـه حساب کاربري، با وارد کد تاييديه ارسالي انجام خواهد شد.
صورتحساب ميان دوره
نکته: اين قسمت مخصوص مشترکين سيم کارت دائمي است.
با انتخاب گزينـه " صورتحساب ميان دوره" درون منو امکان مشاهده صورتحساب ميان دوره فراهم ميباشد. درون صورت تمايل بـه پرداخت صورتحساب مياندوره خود، بر روي گزينـه "پرداخت" کليک نماييد.
پس از اقدام براي پرداخت صورتحساب، درون صورتيکه گزينـه"با احتساب ماليات" را انتخاب نماييد، مبلغ کارکرد شما از آغاز دوره جاري تاکنون با احتساب ماليات قابل مشاهده هست
.درصورت انتخاب گزينـه "مشاهده جزئيات" اطلاعات ريز کارکرد شما از اول ماه جاري تاکنون نمايش داده مي شود.
بعد از کليک بر دکمـه "پرداخت" بـه صفحه درگاه بانک متصل ميشود و در پايان رسيد پرداخت نمايش داده خواهد شد.
صورت حساب پايان دوره
با انتخاب گزينـه " صورتحساب پايان دوره" درون منو امکان مشاهده صورتحساب ماه جاري فراهم ميباشد. درون صورت تمايل بـه پرداخت صورتحساب با انتخاب درگاه بانک مورد نظر ، بر روي گزينـه "پرداخت" کليک نماييد.
همچنين با کليک بر روي عبارت "جزئيات" ريزکارکرد اين ماه قابل مشاهده است.
بعد از اتصال بـه درگاه بانک رسيد پرداخت نمايش داده خواهد شد :
افزايش اعتبار
گزينـه افزايش اعتبار، مخصوص مشترکين سيم کارتهاي اعتباري و ديتا است.
شارژ عادي
در صورت نياز بـه افزايش اعتبار (شارژ)، مشترکين ميتوانند بـه صورت "عادي" و "شورانگيز" سيمکارت خود را شارژ نمايند.
- ابتدا از قسمت منو وارد بخش " شارژ عادي" شويد.
- مبلغ دلخواه را انتخاب و دکمـه پرداخت را کليک کنيد.
- در اين مرحله، جدول « اطلاعات شارژ» نمايش داده خواهد شد.
- سپس با حصول اطمينان از درستي مبلغ کل، درگاه بانکي مورد نظر خود را انتخاب نموده و در انتها بر روي گزينـه "مرحله بعد" کليک کنيد.
- پس از وارد اطلاعات کارت بانکي خود (کارت بانک هاي عضو شتاب) و تاييد آن، شارژ درون همان لحظه بر روي سيم کارت منظور ميشود.
- در آخرين مرحله رسيد پرداخت را نمايش خواهد داد.
نکته: سقف خريد درون هر بار تلاش براي خريد شارژ 2,000,000 ريال و سقف خريد روزانـه 4,000,000 ريال ميباشد.
همچنين درون پايان عمليات افزايش اعتبار، رسيدي بـه شکل زير نمايش داده ميشود کـه در آن "جزييات پرداخت" همراه با کد پيگيري بانک و "جزييات افزايش اعتبار" براي مشترک قابل مشاهده است
شارژ شورانگيز
در صورت نياز بـه افزايش اعتبار (شارژ)، مشترکين ميتوانند بـه صورت "عادي" و "شورانگيز" سيمکارت خود را شارژ نمايند.
شما مشترکين سيمکارتهاي ديتا و اعتباري ميتوانيد با استفاده از شارژ شورانگيز رايتل و با توجه بـه نحوه خريد شارژ، تا 35% شارژ بيشتردريافت کنيد. شارژ شورانگيز بـه شما اين امکان را ميدهد کـه با استفاده از اعتبار هديه خود درون مدت تعيين شده از خدمات زير بهرهمند شويد:
- تماس صوتي درونشبکه
- پيامک درونشبکه
- سرويس اينترنت (با تعرفه عادي و خارج از بستههاي مصرفي)
شما مشترک گرامي جهتب اطلاعات بيشتر درون خصوص اين طرح بـه صفحه شارژ شورانگيز درون وب سايت رايتل مراجعه نماييد.
با استفاده از مبلغ شارژ هديه شورانگيز رايتل ميتوانيد از خدمات تماس صوتي و پيامک درونشبکه و همچنين اينترنت پرسرعت (خارج از بستههاي مصرفي و مطابق تعرفه عادي) استفاده کنيد؛ از اين رو امکان خريد بسته يا طرح با استفاده از اين مبلغ وجود ندارد. لازم بـه ذکر هست امکان خريد و استفاده از کليه طرحها، بستهها و خدمات شرکت رايتل با مبلغ اصلي شارژ، وجود دارد. همچنين درون حالت رومينگ ملي و بينالملل، استفاده از مبلغ هديه مربوط بـه شارژ شورانگيز امکانپذير نيست. همچنين مبلغ اصلي و هديه شارژ شور انگيز قابل انتقال بـه مشترک ديگر نميباشد.
نحوه خريد شارژ شورانگيز
- مبلغ دلخواه را انتخاب و تعداد مورد نياز را درون رديف مقابل آن درج نماييد.
- در اين مرحله، جدول « اطلاعات شارژ شورانگيز» نمايش داده خواهد شد.
- سپس با حصول اطمينان از درستي مبلغ کل، درگاه بانکي مورد نظر خود را انتخاب نموده و دکمـه "مرحله بعد" را کليک کنيد
- پس از وارد اطلاعات کارت بانکي خود (کارت بانک هاي عضو شتاب) و تاييد آن، شارژ درون همان لحظه بر روي سيم کارت منظور ميشود.
نکته: سقف خريد درون هر بار تلاش براي خريد شارژ 2,000,000 ريال و سقف خريد روزانـه 4,000,000 ريال ميباشد
.همچنين درون پايان عمليات افزايش اعتبار، رسيدي بـه شکل زير نمايش داده ميشود کـه در آن "جزييات پرداخت" همراه با کد پيگيري بانک و "جزييات افزايش اعتبار" براي مشترک قابل مشاهده است.
خريد بسته
- در صورت تمايل بـه خريد بسته مصرفي، ابتدا گزينـه « خريد بسته» را از منو انتخاب نماييد.
- در اين قسمت مي توانيد بسته هاي مصرفي مانند بسته هاي اينترنتي ، بسته هاي پيامکي و آنتي ويروس مجزاي يا تجهيراتي ارتباطي مانند انواغ مودم هاي مورد نظر خود را خريداري نماييد امکان پرداخت هزينـه ، بـه دو روش براي شما مـهيا گرديده است
- پرداخت از طريق کارت هاي عضوشتاب: با انتخاب اين روش و با استفاده از کارت هاي عضو شتاب ، ميتوانيد هزينـه بسته هاي خود را همان لحظه پرداخت کنيد.
- پرداخت از طريق قبض/ اعتبار : با انتخاب اين روش ، اگر سيم کارت شما اعتباري يا ديتا باشد، هزينـه ي بسته هاي ميزان اعتبار ريالي شمار مي گردد و در صورتي کـه سيم کارت شما دائمي و هزينـه بسته مذکور کمتر از سقف اعتبار سيم کارت باشد ، بر روي صورت حساب اعمال مي شود.چنانچه هزينـه بسته بيشتر از ميزان سقف اعتبار هست روش پرداخت نقدي را انتخاب نماييد.
- با کليک بر روي هر بسته مبلغ بسته ، ماليات ، مبلغ کل و توضيح مختصري درون صورت وجود نمايش مي دهد.
وقتي بر روي دکمـه "پرداخت" کليک کنيد، بعد از اتصال بـه درگاه بانک پرداخت نـهايي صورت مي گيرد و رسيد پرداخت نمايش داده خواهد شد :
وضعيت بسته ها
- در اين بخش ميتوانيد با ورود به" وضعيت بسته ها" درون منو ، کليه بستههاي خريداري شده اخير (با تاريخ فعالسازي و تاريخ انقضاي بسته) را درون قسمت "تاريخچه بسته ها" مشاهده نماييد.
- همچنين مي توانيد بسته هاي فعال سيم کارت را درون قسمت "بسته هاي جاري" مشاهده کنيد.
بسته هاي جاري :
با انتخاب گزينـه ي " بسته هاي جاري " ، صفحهاي حاوي اطلاعات مربوط بـه بستههاي فعال سيمکارت نمايش داده ميشود. امکان خريد مجدد بسته نمايش داده شده، درون همين قسمت فراهم شده است.
تاريخچه بسته ها :
با انتخاب گزينـه ي " تاريخچه بسته ها" درون منو ، صفحهاي حاوي اطلاعات مربوط بـه بستههاي فعال سيمکارت نمايش داده ميشود.
نکته: به منظور مشاهده آخرين وضعيت اطلاعات حساب، مي بايست ديتاي تلفن همراه و مکالمـه قطع گردد.
- در ستون " نام بسته"، عنوان خدمات موجود بر روي سيم کارت فعلي نمايش داده شده است.
- در ستون " توضيحات بسته" توضيحات و جزئياتي از بسته (در صورت وجود توضيحات بيشتر) نمايش مي دهد.
- در ستون " تاريخ فعالسازي"، تاريخ فعال شدن بسته مورد نظر نمايش داده شده است.
در ستون " تاريخ انقضا"، تاريخ انقضاي بسته مورد نظر نمايش داده شده است.
نمايش اطلاعات سيم کارت
با انتخاب گزينـه ي "نمايش اطلاعات سيم کارت" در منو ، صفحهاي حاوي اطلاعات مربوط بـه سيمکارت نمايش داده ميشود :
اعلام مسدودي سيم کارت
- در اين صفحه جهت انجام عمل مسدودي سيمکارت، دليل مسدودي سيمکارت خود ( دلايلي مانند: سرقت، مفقودي و...) را انتخاب کنيد.
- پس از مطالعه دقيق شرايط (توافقنامـه) مسدودي، چک باگزينـه «اين توافقنامـه را مي پذيرم» را انتخاب نماييد.
- سپس دکمـه تاييد را کليک کنيد.
- با انتخاب گزينـه «تاييد»، پيغامي جهت اخذ تاييد دوباره، جهت مسدود سازي سيمکارت نمايش داده خواهد شد.
- در صورت اطمينان از مسدود سيمکارت، با انتخاب گزينـه «تاييد»، سيمکارت مسدود ميگردد. درون اين مرحله با انتخاب گزينـه «لغو» فرآيند مسدودي سيمکارت لغو ميگردد.
توجه: چنانچه درون قسمت وضعيت سيمکارت، سيمکارت شما بـه علت بدهي يا نداشتن اعتبار، مسدود يک طرفه يا دوطرفهباشد، امکان مسدود سيمکارت وجود ندارد. درون اين صورت جهت مسدود سيمکارت ابتدا لازم هست بدهي سيمکارت پرداخت و يا ميزان اعتبار آن افزايش داده شود.
لازم بـه ذکر هست در صورتيکه سيمکارت بـه علت مشکلات قضايي مسدود دو طرفه باشد، امکان مسدود آن وجود ندارد و لازم هست جهت پيگيري مشکل قضايي، با مرکز تماس رايتل بـه شماره 200 (براي خطوط رايتل ) و يا شماره 09202000000 ( براي ساير خطوط) تماس گرفته شود.
- با انتخاب گزينـه «تاييد»، پيغامي جهت اخذ تاييد دوباره، جهت مسدود سازي سيمکارت نمايش داده خواهد شد.
در صورت اطمينان از مسدود سيمکارت، با انتخاب گزينـه «تاييد»، سيمکارت مسدود ميگردد. درون اين مرحله با انتخاب گزينـه «لغو» فرآيند مسدودي سيمکارت لغو ميگردد.
تبديل سيم کارت اعتباري بـه دائمي
گزينـه تبديل سيمکارت اعتباري بـه دايمي، مخصوص مشترکين اعتباري ميباشد. درون صورت تمايل، مشترکين ميتوانند از طريق گزينـه مذکور، بعد از پرداخت مبلغ ما بـه التفاوت قيمت سيمکارت دايمي و اعتباري، نسبت بـه تبديل سيمکارت اعتباري بـه دايمي، اقدام نمايند.
رايتل شرايط تبديل سيمکارت اعتباري بـه سيمکارت دايمي را با تخفيف ويژه براي شما مشترک گرامي فراهم آورده است. قيمت مصوب استفاده از اين سرويس 1,000,000 ريال هست که درون حال حاضر با هدف جلب رضايت شما رايتلي عزيز، با 40% تخفيف، صرفا بـه مبلغ 600,000 ريال ارائه مي گردد.
نکات :
- در حال حاضر امکان تبديل شماره اعتباريِ "ترابرد شده" بـه دايمي وجود ندارد؛ اين طرح بـه زودي براي اين گروه از مشترکين رايتل نيز فعال خواهد شد.
- امکان استفاده از "شارژ شورانگيز" بـه عنوان اعتبار ريالي لازم جهت تغيير نوع سيم کارت وجود ندارد. همچنين بعد از تبديل سيم کارت، مبلغ شارژ شورانگيز انتقال نخواهد يافت.
- پس از تبديل سيمکارت اعتباري بـه دايمي، امکان دسترسي بـه ريزمکالمات سيمکارت اعتباري قبلي وجود نخواهد داشت.
- در صورت فعال بودن بستههاي مصرفي اينترنتي، پيامک و ترکيبي بر روي سيمکارت، تبديل سيمکارت، امکان پذير نخواهد بود و پيغام خطا بـه مشترک نمايش داده ميشود. لطفاً جهت اطلاع از تاريخ انقضاي بسته هاي فعال بر روي سيمکارت اعتباري مورد نظر بـه قسمت "گزارش مانده بسته ها"، مراجعه فرماييد.
ابتدا از قسمت "انتخاب شماره"، شماره سيمکارت اعتباري مورد نظر را انتخاب نماييد. سپس از قسمت "نشاني ارسال قبض مشترکين"، گزينـه"ويرايش" را انتخاب نماييد که تا از اين طريق امکان انتخاب نحوه ارسال قبض فراهم گردد.
پس از انتخاب يکي از گزينـههاي "پست و پيامک" يا "پيامک" جهت دريافت صورتحساب سيمکارت دايمي، درون صورت نياز، آدرس دريافت قبض را اصلاح و بر روي گزينـه "تاييد" کليک نماييد.
پس از انتخاب گزينـه "تاييد"، يک پيام حاوي اطلاعاتي درون خصوص اعتبار ريالي فعلي سيمکارت اعتباري و مبلغ مورد نياز جهت تبديل سيمکارت اعتباري بـه دايمي (پس ازر مبلغ اعتبار ريالي مشترک از قيمت سيمکارت دايمي)، نمايش داده ميشود.
مشترکين ميتوانند درون اين قسمت از گزينـه " افزايش اعتبار"، جهت افزايش اعتبار ريالي خود، استفاده نمايند.
پس از افزايش اعتبار بـه ميزان مابه التفاوت قيمت سيمکارت اعتباري و دايمي، مشترک ميبايست مجدداً با مراجعه بـه قسمت "تبديل سيمکارت اعتباري بـه دايمي" مراحل فوق را طي نمايد.
در صورت انتخاب گزينـه "تاييد"، پيغامي مبني بر موفقيت آميز بودن درخواست مشترک، نمايش داده ميشود.
ريز ارتباطات
کليه سيم کارت ها مي توانند با استفاده از اين گزينـه، ريز مصارف خود را درون بازه زماني مشخص، درون قالب فايل PDF از طريق ايميل ثبت شده درون سامانـه مديريت حساب خود، دريافت نمايند.
نکته: مشترکين گرامي مي توانند ريز ارتباطات خود را حداکثر طي 24 ساعت بعد از ثبت درخواست، از طريق ايميل دريافت نمايند. همچنين ثبت مجدد درخواست براي يک شماره، تنـها درون صورت لغو درخواست قبلي يا بعد از دريافت ايميل ريز ارتباطات، امکان پذير مي باشد.
ابتدا از قسمت "شماره تلفن" شماره مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس بر روي گزينـه "تاييد" کليک کنيد.
پس از انتخاب گزينـه "تاييد"، يک پيام حاوي کد بازيابي براي مشترک ارسال ميگردد. ابتدا کد بازيابي دريافت شده از طريق پيامک را درون قسمت مربوطه درج نموده، سپس کد امنيتي نمايش داده شده را مطابق تصوير وارد نماييد و در انتها گزينـه "تاييد" را انتخاب کنيد :
در صفحه بعد، شرايط مربوط بـه ارسال ريز ارتباطات از طريق سامانـه مديريتحساب نمايش داده ميشود. براي دريافت ريز ارتباطات، ابتدا از قسمت"نوع ريز ارتباطات" گزينـه مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
سپس با انتخاب بازه زماني مورد نظر از قسمت هاي "تاريخ آغاز" و "تاريخ پايان"، بر روي گزينـه "جستجو" کليک نماييد.
نکته: انتخاب بازه زماني مورد نظر (تاريخ آغاز و تاريخ پايان) الزاميست.
پس از انتخاب گزينـه "جستجو" پيغام زير نمايش داده ميشود کـه در صورت انتخاب گزينـه "تاييد"، ظرف حداکثر 24 ساعت، ريز ارتباطات درخواستي، بـه آدرس ايميل مشترک ارسال خواهد شد.
سپس درون صورت انتخاب گزينـه "تاييد"، پيغامي مبني بر موفقيت آميز بودن درخواست مشترک، نمايش داده ميشود.
نکته:
مشترکين گرامي مي توانند ريز ارتباطات خود را حداکثر طي 24 ساعت بعد از ثبت درخواست، از طريق ايميل دريافت نمايند. همچنين ثبت مجدد درخواست براي يک شماره، تنـها درون صورت لغو درخواست قبلي يا بعد از دريافت ايميل ريز ارتباطات، امکان پذير مي باشد.
لغو ارسال ريز ارتباطات
در صورت تمايل بـه لغو درخواست ريز ارتباطات، که تا قبل از ارسال آن، بـه منوي مربوطه مراجعه نموده و گزينـه "لغو درخواست" را انتخاب نماييد.
افزايش سقف اعتبار
مشترکين سيم کارت دايمي با استفاده از قسمت «افزايش سقف اعتبار» مي توانند ميزان سقف اعتبار سيم کارت خود را با پرداخت وجه که تا سقف 8 ميليون ريال ( بدون احتساب 600 هزار ريال سقف اعتبار اوليه) افزايش دهند.
شرايط افزايش سقف اعتبار بـه شرح زير است:
- حقيقي بودن مشترک
- عدم تجاوز سقف اعتبار جاري مشترک از 8 ميليون ريال(بدون احتساب سقف اعتبار اوليه)
- نداشتن بدهي پيشين
- مسدود نبودن سيم کارت ( يک طرفه يا دو طرفه) بـه هر دليل
نکته: قبل از انجام افزايش سقف اعتبار سيم کارت دايمي، لازم هست مشترک آخرين صورت حساب پايان دوره سيم کارت خود را بـه صورت کامل پرداخت نمايد.
نکته: با انتخاب شماره سيم کارت مورد نظر و انتخاب گزينـه تاييد ، شرايط افزايش سقف اعتبار نمايش داده مي شود.
مشترک گرامي، درون صورت تمايل بـه انجام عمليات انتقال مالکيت، ابتدا نسبت بـه ارايه درخواست استرداد وجه پرداخت شده از طريق همين سامانـه قسمت "کاهش سقف اعتبار" اقدام فرماييد. ضمنأ عودت وجه منوط بـه مسدود نبودن سيمکارت و نداشتن بدهي جاري (پرداخت صورت حساب ميان دوره) درون زمان ارايه درخواست استرداد ميباشد. قابليت استرداد مبلغ افزايش يافته، از طريق بخش "کاهش سقف اعتبار" مديريت حساب و طبق شرايط آن، امکانپذير است.
پس از مطالعه اين شرايط، با انتخاب گزينـه " شرايط فوق را مي پذيرم" با کليک بر روي گزينـه "تاييد" قسمت "افزايش سقف اعتبار" نمايش داده مي شود.
در اين قسمت، جهت افزايش سقف اعتبار کافي است، ميزان مبلغي کـه تمايل بـه اضافه شدن آن بـه سقف اعتبار جاري را داريد درون قسمت "مبلغ مورد نظر جهت افزودن بـه سقف اعتبار جاري" بر حسب ريال وارد نماييد.
به طور مثال درون صورتي کـه تمايل بـه افزايش سقف اعتبار سيم کارت خود بـه مبلغ 900,000 ريال را داريد، بايد درون اين قسمت عدد 300,000 ريال را وارد نماييد، که تا در مجموع سقف اعتبار شما 900,000 ريال افزايش يابد.
پس از انتخاب درگاه بانکي و گزينـه "پرداخت نقدي"، شما وارد درگاه بانکي جهت پرداخت مبلغ خواهيد شد. درون صورت انجام عمليات پرداخت بـه صورت موفق، سقف اعتبار سيم کارت بـه ميزان مورد درخواست شما افزايش مي يابد.
کاهش سقف اعتبار
مشترکين سيمکارت دايمي با استفاده از قسمت «کاهش سقف اعتبار» درون صورتي کـه قبلاً سقف اعتبار سيم کارت خود را با پرداخت وجه، افزايش داده باشند، ميتوانند ميزان سقف اعتبار سيمکارت خود را که تا 600 هزار ريال (سقف اعتبار اوليه) کاهش دهند.
نکته: در قسمت انتخاب "شماره تلفن"، شماره هايي نمايش داده مي شود کـه قبلا سقف اعتبار آن افزايش داده شده باشد.
با انتخاب شماره سيمکارت مورد نظر و کليک بر روي گزينـه تاييد ، شرايط کاهش سقف اعتبار نمايش داده ميشود.
پس از مطالعه اين شرايط، با انتخاب گزينـه " شرايط فوق را ميپذيرم" با کليک بر روي گزينـه تاييد قسمت کاهش سقف اعتبار نمايش داده مي شود.
>در اين قسمت، مبلغ قابل استرداد نمايش داده مي شود و با انتخاب يکي از گزينـه هاي "روش باز پرداخت وجه" (واريز بـه کارت بانکي يا برروي قبض) و کليک بر روي گزينـه "باز پرداخت"، استرداد وجه صورت مي پذيرد.
در صورت انتخاب گزينـه "واريز بـه کارت بانکي" با وارد شماره کارت بانکي خود و انتخاب گزينـه "بازپرداخت" ابتدا مبلغ از بدهي سيم کارتر و مابقي مبلغ بـه کارت بانکي اعلام شده واريز خواهد شد.
در صورت انتخاب گزينـه "برروي قبض" و کليک بر روي گزينـه "بازپرداخت"، ابتدا مبلغ از بدهي سيم کارتر و مابقي مبلغ برروي قبض مشترک، منظور خواهد شد.
تاريخچه انتقال اعتبار
مشترکين سيم کارت هاي اعتباري و ديتا مي توانند با مراجعه بـه اين قسمت، تاريخچه استفاده از سرويس انتقال اعتبار براي سيم کارت خود را مشاهده نمايند.
جهت مشاهده تاريخچه انتقال/ دريافت اعتبار، ابتدا درون قسمت "شماره تلفن همراه"، شماره سيم کارت مورد نظر مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
پس از انتخاب شماره مورد نظر، مي توانيد درون قسمت هاي "زمان شروع" و "زمان پايان"، بازه زماني دلخواه خود را جهت مشاهده تاريخچه استفاده از اين سرويس، تعيين نماييد.
نکات:
- تعيين "زمان شروع" و "زمان پايان" الزامي نيست درون صورت عدم انتخاب تاريخ، تمامي تاريخچه استفاده از سرويس مذکور، نمايش داده مي شود. همچنين مشترک مي تواند فقط يکي از قسمت هاي "زمان شروع" يا "زمان پايان" را تعيين نمايد کـه در صورت انتخاب "زمان شروع"، استفاده هاي مشترک از آن زمان بـه بعد و در صورت انتخاب "تاريخ پايان" استفاده هاي مشترک که تا آن تاريخ نمايش داده مي شود.
- لازم بـه ذکر هست که هزينـه هر بار استفاده از سرويس انتقال اعتبار 500 ريال مي باشد .
- محدوده اعتبار قابل انتقال توسط اين سرويس بـه شرح زير هست :
اعتبار قابل انتقال درون هر تراكنش: که تا 10.000 100.000 ريال
حداكثر اعتبار قابل انتقال درون روز: 1.000.000 ريال
مشترک بعد از انتقال اعتبار (با احتساب هزينـه انتقال اعتبار) بايد حداقل 5.000 ريال اعتبار باقيمانده داشته باشد. اين مبلغ جهت برقراري تماس فرستنده اعتبار بعد از انتقال اعتبار، درنظر گرفته شده است.
پس از تعيين بازه زماني و انتخاب گزينـه "جستجو"، تاريخچه استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
- در ستون "انتقال از" ليست شماره هايي کـه مشترک از آن ها اعتبار ريالي، دريافت کرده است، نمايش داده مي شود.
- در ستون "انتقال به" ليست شماره هايي کـه مشترک بـه آن ها اعتبار ريالي، انتقال داده است، نمايش داده مي شود.
- در ستون "نوع"، بـه نوع استفاده از سرويس انتقال اعتبار (انتقال يا دريافت اعتبار) اشاره مي گردد.
- در ستون "مبلغ انتقال"، ميزان مبلغ انتقال داده شده/ دريافت شده، قابل مشاهده است.
- در ستون "زمان انتقال"، تاريخ و ساعت استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
گزارش مانده بسته ها
در درون بخش مياني صفحه اصلي با کليک بر هر کدام از آيکون هاي مربوط بـه اينترنت ، مکالمـه و پيامک اطلاعات مربوط بـه بسته هاي فعال سيمکارت نمايش داده مي شود و اطلاعاتي نظير تاريخ شروع ، نام بسته مقدار باقي مانده و تاريخ انقضا نمايش داده مي شود.
در صورت داشتن چند سيمکارت، ابتدا از بخش بالايي صفحه اصلي سامانـه ، شماره سيمکارت مورد نظر خود را انتخاب کنيد که تا اطلاعات مربوط بـه بستههاي فعال شماره منتخب را مشاهده نماييد. درون اين قسمت کليه شمارههاي رايتل و شمارههاي ترابرد شده بـه رايتل نمايش داده مي شود :
نکته: بـه منظور مشاهده آخرين وضعيت اطلاعات حساب، مي بايست ديتاي تلفن همراه و مکالمـه قطع گردد.
اعلان ها
تمامي پيام ها و اعلان هاي ارسالي از شرکت رايتل درون سمت چپ قسمت بالاي صفحه اصلي بـه مشترکين نمايش داده مي شود :
تغيير رمز عبور:
جهت حفظ امنيت سامانـه "مديريت حساب" خود، توصيه ميشود حتما بعد از نخستين ورود، نسبت بـه تغيير رمز عبور، اقدام نماييد. دسترسي بـه اين عملکرد، از طريق قسمت بالايي صفحه اصلي سامانـه امکانپذير مي باشد. (مطابق تصوير زير)به اين منظور، ابتدا رمز عبور قبلي و سپس رمز دلخواه خود را دوبار وارد نماييد درون پايان، کد داخل کادر مشخص شده درون تصوير ذيل را درون قسمت "کد امنيتي" درج و روي گزينـه "اعمال" کليک کنيد.
[پروفایل مربوط به مشکلات خانوادگی]نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 04 Nov 2018 09:44:00 +0000