گروه بی ام دبلیو در تلگرام

گروه بی ام دبلیو در تلگرام رقابت بی ام دبلیو، تسلا و گوگل بر سر بازار خودروی هوشمند ... | استراتژی های تبلیغاتی شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW ... | ماشین Vision Next 100 + بی ام و Vision Next 100 + ع... | رونمایی از اولین موتورسیکلت هیبریدی بی ام دبلیو - تعمـیرات ... | کفپوش داخل چرم 3 بعدی بی ام و 730LI | گروه بازرگانی آریستو |

گروه بی ام دبلیو در تلگرام

رقابت بی ام دبلیو، تسلا و گوگل بر سر بازار خودروی هوشمند ...

اشتراک‌گذاری

کمپانی های بسیـاری درون زمـینـه تولید خودرو های هوشمند فعالیت مـی کنند کـه یکی از آنـها کمپانی بی ام دبلیو است. گروه بی ام دبلیو در تلگرام این کمپانی امسال سه خودروی مفهومـی و هوشمند را  که شامل مـینی، گروه بی ام دبلیو در تلگرام رولزرویس و بی ام دبلیو بودند را بـه جهانیـان معرفی نمود.

در این مطلب قصد داریم بـه بررسی حضور مدیرعامل بی ام دبلیو درون کنفرانس رباتیک و هوش مصنوعی شنژن چین اشاره ای داشته باشیم. گروه بی ام دبلیو در تلگرام با مجله اینترنی گویـا آی تی همراه باشید.

تبلیغات

کمپانی بی ام دبلیو امسال ۳ خودروی هوشمند را بـه جهانیـان معرفی نموده هست اخبار رسیده بـه گویـا آی تی حاکی از آن هست این کمپانی قصد دارد مدل کاملا هوشمند iNext را به منظور بازار چین، اروپا و آمریکا بـه طور همزمان عرضه نماید و امکان خرید خودرو درون این بازارها وجود خواهد داشت.

در این کنفرانس آقای ماکسیمـیلیـان دوملینگ Maximilian Doemling مدیرعامل گروه بی ام دبلیو درون مورد آینده خودروهای هوشمند این کمپانی درون صحبت های خود بیـان نمود کـه اگر شما انتظار دارید با فشردن یک دکمـه خودرو بـه حرکت درون آورید و در حالی کـه در بزرگراه درون حال حرکت هستید با گوشی هوشمند خود بـه بازی بپردازید یـا درون مورد جلسه مـهم خود برنامـه ریزی کنید حتما تا سال ۲۰۲۱ صبر کنید.

البته اصلا تعجب آور نیست کـه این کمپانی تصمـیم گرفته هست عرضه محصول هوشمند iNext را از چین آغاز نماید زیرا سرمایـه داران بسیـاری درون این کشور هستند کـه به این مدل خودرو ها روی خوش نشان داده اند.

کشوری کـه بیشترین آمار خرید خودرو را درون جهان بنام خود کرده است. حتی خریداران خودرو درون چین بـه خرید خودروی لوتر مانند مرسدس بنز و بی ام دبلیو روی آورده اند و بازار خودروهای لودر این کشور پررونق تر خواهد شد. همچنین بـه سبب افزایش آلودگی هوا درون کلان شـهر های چین، بسیـاری از مشتریـان بـه خرید خودروهای الکتریکی روی آورده اند.

حتی مدیرعامل تسلا موتورز نیز نوید ساخت کارخانـه ای درون چین را داده هست تا هزینـه های حمل و نقل و تامـین قطعات کاهش یـابد. درون این کارخانـه ها خودروی مدل ۳ و مدل S تولید خواهند شد کـه بیشترین طرفدار را بین مشتریـان چینی دارند.

بنابراین مـی توان پیش بینی کرد کـه در چند سال آینده رقابت بر سر بازار خودروهای هوشمند درون چین بین کمپانی های بزرگی چون بی ام دبلیو، تسلا و گوگل بالا بگیرد. البته این نکته قابل توجه هست که کمپانی بی ام دبلیو تجربه دشواری را درون بازار چین خواهد داشت زیرا با مشتریـانی حرفه ای مواجه هست که تجربه استفاده از خودروهای لوو خودران را داردند.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویـا آی تی درون مـیان بگذارید.

منبع:

readwrite

تبلیغات

اشتراک‌گذاری

: گروه بی ام دبلیو در تلگرام




[گروه بی ام دبلیو در تلگرام]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 15:02:00 +0000



گروه بی ام دبلیو در تلگرام

استراتژی های تبلیغاتی شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW ...

صنعت خودروسازی یکی از صنایع بزرگ دنیـای امروز بـه شمار مـی‌رود کـه برندهای مختلف آن درون یک فضای رقابتی بـه تولید محصولات خود مـی‌پردازند. گروه بی ام دبلیو در تلگرام درون اینجا سعی مـی‌کنیم راهکارهای بازاریـابی برند «بی‌ام‌و» را بـه منظور حفظ برتری خود درون این فضای رقابتی بررسی کنیم.

برند لاکچری بی‌ام‌و نامـی آشنا درون صنعت خودرو هست که با استفاده از راهکارهایی مانند شناخت بازارهای مختلف، گروه بی ام دبلیو در تلگرام درجه‌بندی مشتریـان، حفظ موقعیت و نام تجاری خود، سعی درون شناساندن هرچه ‌بهتر محصولات خود درون مـیان دیگر رقبا دارد.

کمپانی بی‌ام‌و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اتومبیل و موتورسیکلت درون جهان بوده و در حال حاضر این شرکت آلمانی از شناخته‌شده‌ترین و تحسین‌برانگیزترین برندهای اتومبیل بـه شمار مـی‌رود. گروه بی ام دبلیو در تلگرام کیفیت مناسب محصولات این برند باعث ایجاد اعتماد روزافزون مشتریـان بـه آن شده، بـه طوری کـه در سال ۲۰۱۳ یک مـیلیون و ۹۰ اتومبیل و ۱۱۵ هزار موتورسیکلت آن بـه فروش رفته است. بی‌ام‌و درون کنار دو برند آشنای دیگر آلمانی، مرسدس‌بنز و آئودی، یکی از سه کمپانی تولیدکننده ماشین‌های لودر سطح جهان است. بی‌ام‌و کار خود را درون دهه ۱۹۰۰ با ساخت موتورسیکلت شروع کرد و با اینکه درون حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو بـه شمار مـی‌رود، اما تولید خودرو را کمـی دیرتر آغاز کرده است.

این شرکت بـه طور مشخص درون سال ۱۹۱۳ توسط «کارل فردریک رپ» تاسیس شد و در حال حاضر با داشتن بیش از یک مـیلیون کارمند درون بیش از ۴۰ کشور جهان نمایندگی دارد و کارخانـه‌های زیـادی را درون آلمان، ایـالات‌متحده آمریکا، انگلستان، مصر، چین، آفریقای جنوبی، برزیل و… بر پا کرده است. این نام تجاری سه شرکت مـهم بی‌ام‌و، «مـینی‌کوپر» و «رولزرویس» را تحت لوای خود دارد و این سه غول صنعت خودرو درون کنار یکدیگر، با تولید محصولات متنوع و متفاوت خود، نام تجاری بی‌ام‌و را بیش‌ازپیش مشـهور و محبوب مـی‌کنند.

تبلیغ با نام تجاری

گاهی نام یک برند تجاری بـه اندازه‌ای قوی مـی‌شود کـه خود به‌تنـهایی مـی‌تواند عامل تبلیغاتی بـه شمار رود. درون همـین راستا مـی‌توان گفت یکی از استراتژی‌های مـهم برند بی‌ام‌و درون زمـینـه بازاریـابی محصولاتش، داشتن نام تجاری قدرتمند است، بـه گونـه‌ای کـه این استراتژی پایـه و اساس موفقیت این گروه تولیدی را تضمـین مـی‌کند. تمام کارکنان این شرکت یک هدف اصلی دارند و آن نیز حفظ ارزش‌ها و اه کمپانی است. فن‌آوری، نوآوری، عملکرد، کیفیت، قابلیت اطمـینان، انحصار و رضایت مشتری ازجمله اه اصلی این شرکت هست که سعی دارد درون بهترین حالت ممکن آن‌ها را ارائه دهد.

گروه بی‌ام‌و به منظور حفظ جایگاه برند خود درون مـیان دیگر تولیدکنندگان، چند هدف اساسی را دنبال مـی‌کنند کـه عبارت‌اند از شناخت پتانسیل‌ها و تشویق روند رشد، آگاهی کامل از آنچه کمپانی درون پی ارائه آن است، شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف شرکت و استفاده بهینـه از فرصت‌های به‌دست‌آمده. درونی شدن عوامل فوق به منظور کارکنان این شرکت، نکته مـهمـی درون حفظ موقعیت و برتری این کمپانی بـه شمار مـی‌رود، بـه این معنا کـه اگر هدف به منظور تمام اجزای یک سازمان بـه صورت واحد تعریف‌ شده باشد و از همـه مـهم‌تر این هدف به منظور آن‌ها کاملا درونی شده باشد، تمام سازمان بـه صورتی یکپارچه درون پی تحقق آن هست و با این وصف موفقیت شرکت حتمـی خواهد بود.

شعارهای مشتری‌محور

دو شعار اصلی این کمپانی عبارت‌اند از «لذت رانندگی محض» و «نـهایت رانندگی» کـه نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه این گروه تولیدی درون جهت ارائه محصولاتی باکیفیت و مشتری‌محور هست که تمرکز اصلی آن بر قابلیت‌های رانندگی قرار داده شده است. درون اینکه رانندگی لذت‌بخش هست هیچ شکی نیست، اگر رانندگی صرفا بـه خاطر خدمات حمل‌ونقل خود درون مـیان مردم محبوبیت داشته و وسایل نقلیـه عمومـی مـی‌توانستند که تا حد زیـادی این نیـاز را برطرف کنند، اما مـی‌بینیم کـه در بازار صنعت خودرو هرساله اتومبیل‌های مدرن‌تر و خاص‌تری تولید مـی‌شوند و مصرف‌کنندگان زیـادی نیز درون سطح جهان دارند، بر همـین اساس کمپانی بی‌ام‌و نیز به‌خوبی لذت رانندگی را دریـافته و آن را تبدیل بـه یکی از شعارهای مـهم و تاثیرگذار خود کرده است.

به بیـان دیگر، یکی از مـهم‌ترین اقداماتی کـه در هر فرایند تبلیغاتی رخ مـی‌دهد، توجه بـه علاقه و سلیقه مصرف‌کنندگان است، درون همـین راستا نیز گروه بازاریـابی بی‌ام‌و با خلق شعارهایی مانند «لذت رانندگی محض» و «نـهایت رانندگی» درون پی ارائه تصویری متفاوت از خودروهای خود بـه مشتریـان است. بـه این معنا کـه ماشین‌های تولیدی بی‌ام‌و کیفیتی را درون رانندگی بـه مشتریـان خود ارائه مـی‌دهند کـه با دیگر ماشین‌ها آن را تجربه نخواهند کرد.

هنرپیشـه‌هایی کـه بی‌ام‌و سوار مـی‌شوند

چهره‌های سینمایی همـیشـه یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برندهای تجاری بـه شمار مـی‌رفتند و این روند خصوصا درون برند لاکچری بی‌ام‌و به‌خوبی مشـهود است.  مصرف‌کنندگان وقتی ببینند چهره‌های سینمایی محبوب آن‌ها چه نوع ماشینی سوار مـی‌شوند، بـه صورت ناخودآگاه بـه سوی برند مذکور سوق داده مـی‌شوند و هنگام خرید ماشین چهره سینمایی و ماشینی کـه بر آن سوار بود را از یـاد نمـی‌برند. محبوبیت هنرپیشـه‌ها مـی‌تواند که تا حد زیـادی بر سلیقه مصرف‌کنندگان تاثیر بگذارد و در این مـیان کمپین‌های بازاریـابی بی‌ام‌و نیز به‌خوبی این تاثیر را دریـافته و از چهره‌های شاخص سینمایی مانند تام کروز، یـا بازگران نقش  جیمز باند و… به منظور معرفی و تبلیغ محصولات این کمپانی استفاده مـی‌کند.

استراتژی بخش‌بندی بازار

بخش‌بندی، هدف‌گیری و تثبیت موقعیت سه مرحله مـهم درون استراتژی‌های بازاریـابی بی‌ام‌و بـه شمار مـی‌روند کـه تاثیر مـهمـی درون موفقیت این شرکت داشته‌اند. این سه مرحله نشان‌دهنده برنامـه‌ریزی دقیقی هست که تیم‌های بازاریـابی این کمپانی درون راستای اه خود طرح‌ریزی مـی‌کنند. درون مرحله بخش‌بندی، استراتژی شناختن مشتریـان بـه لحاظ موقعیت جغرافیـایی آن‌ها اهمـیت زیـادی پیدا مـی‌کند، بـه این معنا کـه با شناختن بازارهای مناطق جغرافیـایی مختلف، گروه تولیدی بی‌ام‌و مـی‌تواند نوع محصولاتی کـه برای مناطق مختلف تولید مـی‌کند و درجه و کیفیت آن‌ها را تعیین کند.

طبق آمارهای گرفته‌شده توسط تیم‌های بازاریـابی این شرکت، بیش از ۷۰ درصد از خودروهای این برند درون اروپا و آمریکای شمالی بـه فروش رفته هست و بر این اساس، این کمپانی تمرکز اصلی تبلیغات خود را درون مناطق مذکور خواهد گذاشت کـه بیشترین مـیزان مصرف‌کننده را دارند.

استراتژی هدف‌گیری

در این روش، گروه تولیدی بی‌ام‌و مشتریـان مخصوص بـه خود را درون نظر مـی‌گیرد؛ بـه این معنا کـه تولیدات این شرکت به منظور همـه گروه‌های قومـی و شـهروندان طراحی و تولید نمـی‌شود و گروه مخاطبان خاص خود را دارد. از آنجایی کـه بی‌ام‌و برندی لاکچری و لودر جهان بـه شمار مـی‌رود، مصرف‌کنندگان آن نیز نمـی‌توانند تمام افراد باشند و بنابراین گروه‌های تبلیغاتی این شرکت، هنگام ارائه پیـام‌های تبلیغاتی خود، مصرف‌کنندگان خاصی را مد نظر دارند. بـه طور کلی گروه سنی ۲۵ که تا ۴۰ سال ازجمله هدف‌های این شرکت بـه شمار مـی‌روند کـه علاقه و سلیقه آن‌ها با محصولات مدرن و امروزی بی‌ام‌و کاملا منطبق هست و شاید بهتر باشد بگوییم بی‌ام‌و محصولاتش را مطابق با سلیقه مدرن آن‌ها عرضه مـی‌کند.

همچنین یکی دیگر از راهکارهای بازاریـابی بی‌ام‌و درون هدف قرار مشتریـان، توجه بـه مـیزان درآمد آن‌هاست. طبق یک اصل تعریف‌شده درون این شرکت، افرادی کـه درآمد آن‌ها بالای ۲۵ هزار پوند باشد، به‌عنوان مصرف‌کنندگان این برند هدف‌گیری مـی‌شوند و بر اساس علایق و نیـازهای آن‌ها برنامـه‌های تبلیغاتی این شرکت پی‌ریزی مـی‌شود.

 استراتژی موقعیت‌یـابی

شناخت موقعیت خود درون مـیان دیگر برندها یکی از استراتژی‌های مـهم بازاریـابی بی‌ام‌و محسوب مـی‌شود. این شرکت با توجه دقیق بـه مـیزان عملکرد و موفقیت خود، بالاتر بردن کیفیت محصولات، پیشرفت درون فناوری‌های جدید، حفظ رضایت مشتری و درک درست از جایگاه انحصاری خود درون مـیان دیگر تولیدکنندگان، سعی درون حفظ موقعیت خود دارد. اگرچه بی‌ام‌و یکی از بهترین و مشـهورترین تولیدکنندگان خودرو درون سطح جهان است، اما استراتژی موقعیت‌یـابی باعث مـی‌شود این شرکت همـیشـه بـه دنبال حفظ این موقعیت باشد و در فضای رقابتی شدیدی کـه با دیگر برندها دارد، جایگاه و موقعیت خود را فراموش نکند و سعی درون نگه‌ داشتن آن جایگاه داشته باشد.

علی حاجی زاده کارشناس ارشد بازاریـابی

: گروه بی ام دبلیو در تلگرام




[گروه بی ام دبلیو در تلگرام]

نویسنده و منبع: علی حاجی زاده | تاریخ انتشار: Mon, 25 Jun 2018 18:47:00 +0000



گروه بی ام دبلیو در تلگرام

ماشین Vision Next 100 + بی ام و Vision Next 100 + ع...

بی ام دبلیو درون جشن صدمـین سالگرد خود از ماشینی رونمایی کرد کـه به گفته آن منظری از اتومبیل‌های این شرکت درون 100 سال آینده خواهد بود.

ماشین Vision Next 100 دارای دو حالت Boost و Ease است. اگر دوست داشته باشید خودتان رانندگی کنید با فعال حالت Boost مـی‌توانید فرمان ماشین را بـه دست بگیرید ، گروه بی ام دبلیو در تلگرام اما درون حالت جایگزین Ease، ماشین کنترل را بـه دست مـی‌گیرد، فرمان جمع مـی‌شود و صندلی‌‌ها تغییر شکل مـی‌دهند که تا مسافران راحت‌تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند!

  

رولز رویس درون این خودرو از موتور‌های عظیم‌الجثه V12 استفاده نکرده و به‌جای آن از دو موتور الکتریکی 250 کیلووات کـه یکی درون جلو و دیگری بین چرخ‌های عقب آن نصب شده، بهره است. گروه بی ام دبلیو در تلگرام با توجه به‌اندازه‌ی طول 5.9 متری و ارتفاع 1.6 متری آن، این دو موتور الکتریکی مـی‌تواند نیرشرانـه‌ی لازم به منظور کانسپت Vision Next 100 رولز رویس را فراهم کند.

بدنـه‌ی این خودرو ترکیبی از فلزات و صفحات تیره شیشـه‌ای است. گروه بی ام دبلیو در تلگرام چرخ‌های 28 اینچی آن دست‌ساز بوده و از 65 قطعه آلومـینیومـی تشکیل شده است.

مـهندسان رولز رویس به منظور ماشین Vision Next 100 با نگاهی بـه گذشته کـه مسافران درون هنگام سوار و یـا پیـاده شدن از کالسکه لازم نبود به منظور جلوگیری از برخورد و ضربه، سر خود را خم کنند. سقف تاشویی را طراحی کرده کـه به‌صورت اتوماتیک از سمت چپ بالا مـی‌رود و به سرنشین اجازه مـی‌دهد که تا بدون اینکه خم شود از خودرو پیـاده گردد.

آینده وسایل نقلیـه مـی‌تواند چیزی شبیـه بـه مدل کانسپت Vision Next 100 رولز رویس باشد. تنـها ممکن هست چند سالی بـه طول انجامد. درون هر صورت، دیر یـا زود آینده وسایل حمل و نقل جهان این‌گونـه هست و کمپانی Rolls Royce چه خلاقانـه آن را بـه نمایش گذاشته است.

Adrian van Hooydonk، مدیر ارشد گروه طراحی بی ام دبلیو مـی‌گوید: گروه بی ام دبلیو در تلگرام “ شانس بسیـار بزرگی هست اگر بتوانید چیزی را تصور کنید و قادر باشید روزی آن را درون واقعیت ببینید.”

افق 20 که تا 30 ساله‌ آینده BMW اضافه نمایشگرهای بیشتر بـه داخل این ماشین‌هاست. حتی گسترش صفحه نمایش‌های اولد انعطاف پذیری کـه به‌جای شیشـه جلو بنشینند و تمامـی اطلاعات و جزئیـات جاده را نشان دهند.

بی ام دبلیو درباره‌ی کانسپت BMW Vision Next 100 مـی‌گوید، تولید گازهای گلخانـه‌ای درون این ماشین صفر است. بدنـه‌ی این خودروی چهار درب 4.9 متری، عمدتا شامل کامپوزیت‌های فیبر کربنی است. غول خودروساز آلمانی مـی‌گوید قطعات پرسی فولاد درون آینده کاملا منسوخ شده و با ساخت سریع السیر چاپ 4D (چهار بعدی) روند تولید گسترش بیشتری مـی‌یـابد. چاپ چهار بعدی بـه معنای اضافه یک تابع بـه قطعات چاپ سه‌بعدی و یکپارچه‌سازی با سیستم‌های کنترل الکتریکی خودرو است.

در داخل این خودرو و بر روی پنل جلویی 800 مثلث کوچک نقش بسته کـه بی ام دبلیو بـه آن لقب “هندسه زنده” داده است. این سبک طراحی شبیـه بـه پرواز دسته‌ای از پرندگان هست و مـی‌تواند به‌صورت مستقیم درون طی حرکت ماشین با راننده ارتباط برقرار کند. کانسپت چشم‌انداز 100 ساله بی ام دبلیو و رولز رویس درون راندهاوس لندن به‌ نمایش درآمدند.

و درون اخر فیلمـی از رونمایی این خودرو را مشاهده کنید:




[گروه بی ام دبلیو در تلگرام]

نویسنده و منبع: بهروز | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 00:03:00 +0000



گروه بی ام دبلیو در تلگرام

رونمایی از اولین موتورسیکلت هیبریدی بی ام دبلیو - تعمـیرات ...

به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری مـیزان ، گروه بی ام دبلیو در تلگرام بی ام دبلیو امروز از یک موتورسیکلت بسیـار آینده‌نگرانـه و قابل تولیدرونمایی کرد. گروه بی ام دبلیو در تلگرام این ایده کـه توسط بخش بی ام دبلیو موتورراد این کمپانی طراحی شده است،ایده‌ای خلاقانـه و در عین حال پیشگامانـه دارد کـه بسیـاری از بخش‌های آن با موتورسیکلت‌هاییکه الان درون حال تولید هستند، یکسان هست و برخی تکنولوژی‌هایی کـه در آن بـه کار رفته‌اند،بسیـار پیشرفته هستند و قدم روبه‌جلوی مـهمـی به منظور این کمپانی محسوب مـی‌شوند.

بی ام دبلیو R 1200GS عنوان پرفروش‌ترین موتورسیکلت بی ام دبلیو را بهدوش مـی‌کشد و در این سگمنت هیچ موتورسیکلتی نمـی‌تواند موقعیت R 1200GS را بـه مخاطره بیندازد. گروه بی ام دبلیو در تلگرام این موتورسیکلت نـه‌تنـها بالاترینرده درون بین محصولات بی ام دبلیو محسوب مـی‌شود، بلکه به‌نوعی مبتکر این کلاس درون دنیـایموتورسیکلت‌ها نیز بـه شمار مـی‌شود و هر موتورسیکلتی کـه در این سگمنت بخواهد بـه رقابتبپردازد، حتما با معیـارهایی کـه توسط R 1200 GS تعریف کرده هست سنجیده شود.

این موتورسیکلتمدلی بالاتر نیز دارد کـه با نام R 1200 GS Adventure شناخته مـی‌شود و موتورسیکلت جدید نیز بر اساس همـین موتور ساخته شده است.حالا بـه لطف فناوری‌هایی کـه توسط بخش اقتصادی و دوستدار محیط زیست بی ام دبلیو یعنی BMWi توسعه یـافته‌اند، این موتورسیکلت جدید نیزاز تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برخوردار شده هست که قابلیت‌های آن را حتی بیش از پیش افزایشداده‌اند.

برای شروع حتما بگوییم کـه این موتورسیکلت جدید نام xDrive را نیز با خود یدک مـی‌کشد؛ نامـی کـه شایدپیش از این تنـها درون خودروهای سواری و شاسی‌بلند بی ام دبلیو دیده باشید. این سیستمبرای رانندگانی کـه خواهان چسبندگی و کشش بیشتری به منظور خودروی خود هستند، یک انتخاب بسیـارمناسب بـه شمار مـی‌رود و حالا به منظور نخستین بار شاهد استفاده از این سیستم درون یک موتورسیکلتهستیم.

نکته‌ی بسیـار خوب این هست که امکان از مدار خارج این سیستم به‌طور کامل پیش‌بینی شده هست و مـی‌توان با فشردن یک کلید سیستم راخاموش کرد کـه در صورت انجام چنین کاری، موتورسیکلت همانند سایر موتورسیکلت‌ها تبدیلبه یک نمونـه‌ی عادی مـی‌شود و نیروی آن بـه چرخ‌ عقب انتقال پیدا مـی‌کند.

 

استفاده از این سامانـه بسیـار ساده است. یک کلیدروی دسته‌ی فرمان قرار دارد کـه روی آن عبارت «دوچرخ محرک» نوشته شده است؛ بعد همان‌طورکه مـی‌بینید، به منظور استفاده از این فناوری نیـازی نیست حتما وارد منوهای پیچیده شوید.همچنین یک حالت اضافه وجود دارد کـه موتورسوار مـی‌تواند انتخاب کند که تا نیرو درون شرایطمناسبی بـه چرخ‌ جلو منتقل شود.

اما درون بخش پیشرانـه، این موتورسیکلت بـه یک پیشرانـه‌از نوع تخت یـا باکسر مجهز هست که مـی‌تواند ۱۲۵ اسب بخار قدرت تولیدکند کـه چنین قدرتی به منظور یک موتورسیکلت مسافرتی آفرود کاملا کافی است. شاید از خود بپرسیدکه بی ام دبلیو چگونـه توانسته سیستم دوچرخ محرک را درون این موتورسیکلت پیـاده کند کهدر جواب حتما گفت این کار با کمک استفاده از سیستم هیبریدی ممکن شده است.

یک موتور الکتریکی نیز وجود دارد کـه ۴۵ اسب بخار نیرو تولید مـی‌کند و در کنار موتور بنزینی سبب رسیدن حداکثرقدرت ترکیبی این موتورسیکلت بـه ۱۷۰ اسب بخار مـی‌شود. درون اینجا باتری‌های پیشرفته‌یبی ام دبلیو نیز نقش مـهمـی بازی مـی‌کنند.

با وجود این الکتروموتور، امکان بازیـابی انرژی ترمزوجود دارد و همچنین شتاب‌گیری موتورسیکلت بهبود پیدا کرده است. ضمن اینکه با توجه بـه یکپارچه شدن سیستم هیبریدیبا سیستم ضد بلاک ترمز، عملکرد ترمزها نیز بهتر از قبل شده است. همچنین وزن خودرو درمقایسه با نسخه‌ی تک‌چرخ محرک معمولی، افزایش چندانی ندارد.

این موتورسیکلت با نام R1200 GS xDrive Hybrid معرفی شده هست و احتمالا تانیمـه‌ی دوم امسال عرضه‌ی آن آغاز خواهد شد. همچنین گفته شده هست که رونمایی عمومـی ازاین موتورسیکلت درون آینده‌ای بسیـار نزدیک انجام خواهد شد و فعلا قیمت آن مشخص نشده است.

منبع: گروه بی ام دبلیو در تلگرام زومـیت




[گروه بی ام دبلیو در تلگرام]

نویسنده و منبع: بهروز | تاریخ انتشار: Sun, 01 Jul 2018 12:21:00 +0000



گروه بی ام دبلیو در تلگرام

کفپوش داخل چرم 3 بعدی بی ام و 730LI | گروه بازرگانی آریستو

این محصول بـه صورت فابریکی به منظور بی ام و 730LI ، گروه بی ام دبلیو در تلگرام بر اساس ابعاد داخلی و کاملا مناسب این خودرو طراحی شده است.

کفپوش های سه بعدی با پوشش کلیـه فضاهای داخلی خودرو از نفوذ هر گونـه گرد و غبار و مایعات بـه داخل خودرو جلوگیری مـی کند. گروه بی ام دبلیو در تلگرام این محصول علاوه بر داشتن استحکام بالا درون برابر فرسایش و تغییر فرم نامطلوب، دارای انعطاف پذیری بسیـار بالایی بـه منظور سهولت درون نصب مـی باشد.

از ویژگی های این محصول سهولت درون شستشو و نظافت آسان مـی باشد.

این محصول از مواد اولیـه باکیفیت و سازگار با محیط زیست ( Green Material ) تولید گردیده است.

با توجه بـه نوسانات اخیر قیمت دلار و یورو، قبل از هر خرید حتما با واحد پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرمایید

۰۲۱-۴۴۴۲ ۱۴۲۸ (پنج خط)

تضمـین بهترین کیفیت

تحویل بموقع

تنوع درون نوع پرداخت

توضیحات

کفپوش داخل چرم ۳ بعدی بی ام و ۷۳۰LI

کفپوش ۳ بعدی BMW 730Li

کف پوش های سه بعدی خودرو درون حال حاضر با مزیت های بیشمار از جمله ظاهری زیباتر، کارآیی بالاتر، استحکام و دوامـی بیشتر کـه نسبت بـه کفپوش های قدیمـی (لاستیکی یـا پلاستیکی) دارند، انتخاب مناسب تر و مقرون بصرفه تری به منظور خودروهای شخصی مـی باشند.

کیفیت بالای قالب گیری و طراحی منجر بـه تولید محصولی گردیده کـه تمام فضاهای ضروری داخل خودرو را پوشش مـی دهد، همچنین استفاده از پوشش ضد لغزش درون لایـه زیرین این کفپوش کـه در تماس با سطح داخلی خودرو (نمدی کف خودرو) مـی باشد، باعث مـی گردد کفپوش خودرو درون هنگام استفاده کاملا درون جای خود بدون حرکت و لغزش قرار گیرد.

طراحی منحصر بـه فرد این محصول و ایجاد شیـارهای طولی و عرضی بروی لایـه بیرونی این کفپوش علاوه بر ایجاد نمایی زیبا،مانع از لغزش پا بر روی کفپوش خواهد شد.

لطفا بروی عزیر کلیک نمائید

  • کد محصول BW-73-001
  • کشور سازنده چین
  • مشخصات رنگ مشکی
  • متریـال چرم مصنوعی

کفپوش ۳ بعدی BMW 730Li بر اساس ابعاد این خودرو تهیـه شده و تنـها مناسب این خودرو مـی باشد.

کفپوش BMW 730Li دارای ۳ لایـه و ضد آب بوده و قابل شستشو مـی باشند.

کفپوش داخل چرم ۳ بعدی بی ام و ۷۳۰LI فضای زیر پای سرنشینان را بطور کامل مـی پوشاند.

فروشگاه آریستوکارز با توجه بـه گستردگی و تنوع محصولات درون بازار خودروی ایران و نیـاز صاحبان خودرو بـه قطعات جانبی و لوازم و آپشن خودروهای گوناگون ، توانسته هست با مشارکت وهمکاری تولیدکنندگان معتبر خارجی ، بـه طور مستقیم قطعات و لوازم جانبی و لواکثر خودروهای موجود درون ایران از جمله جیلی ، کیـا ، هیوندای ، و……… را تامـین و توزیع نماید .
کیفیت بالا و توزیع بی واسطه ی کالاها از تولیدکنندگان خارجی بـه مصرف کنندگان داخلی و همکاری با نمایندگی های معتبر خودرو درون کشور از ویژگی های منحصر بـه فرد و بارز گروه بازرگانی آریستو مـی باشد .

دفتر فروش : تهران، جنت‌آباد جنوبی، بلوار لاله شرقی، پلاک ۲، واحد ۸

. گروه بی ام دبلیو در تلگرام : گروه بی ام دبلیو در تلگرام




[گروه بی ام دبلیو در تلگرام]

نویسنده و منبع: WooCommerce | تاریخ انتشار: Sun, 22 Jul 2018 06:12:00 +0000



تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
i.video.ir@gmail.com