دسته: محدوده آموزش و پرورش ناحیه4 مشهد علوم اجتماعی
بازدید:
9 بار
فرمت فایل:
docحجم فایل:
4979 کیلوبایتتعداد صفحات فایل:
117روش تحقیق درون مطالعة توصیفی و روش نمونـه گیری درون دسترس مـیباشد جامعة آماری را 260 نفر كه 130 نفر دانش آموزان و 130 نفر دانش آموزان پسر دبیرستانی تشكیل دادهاند ابزار پژوهش پرسشنامـه بدشكلی بدنی و چاقی كه دارای 33 آیتم مـیباشد 19 سؤال ابتدائی درون مورد اختلال دیس فیك و14 سؤال بعدیدر مورد اختلال چاقی درون پژوهش استفاده شده هست تجزیـه و تحلیل د
قیمت فایل فقط 8,000 تومان
گرایش بسیـار و روز افزون درون خصوص نابهنجاریها و اختلالات بد شكلی بدنی(BDD) باعث ایجاد ارزیـابیها و مطالعات بسیـار شده است.
این پژوهش پیرامون مفاهیم اختلال و رشد و پیشبرد و ابزارهای ارزیـابی و نتایج عملكردها مطالعاتی را انجام داده هست و درون آن بـه مقایسه شدت بدشكلی هراس بدن بین دانش آموزان پسر و دبیرستان ناحیـه چهار مشـهد براساس متغیرهای جنس، محدوده آموزش و پرورش ناحیه4 مشهد سن، وزن، پایـه تحصیلی، رشته تحصیلی، آخرین معدل تحصیلی، تحصیلات پدر، تحصیلات مادر، تعداد اعضای خانواده چندمـین فرزند و تعداد برادر و پرداختهایم.
روش تحقیق درون مطالعة توصیفی و روش نمونـه گیری درون دسترس مـیباشد. محدوده آموزش و پرورش ناحیه4 مشهد جامعة آماری را 260 نفر كه 130 نفر دانش آموزان و 130 نفر دانش آموزان پسر دبیرستانی تشكیل دادهاند.
ابزار پژوهش پرسشنامـه بدشكلی بدنی و چاقی كه دارای 33 آیتم مـیباشد 19 سؤال ابتدائی درون مورد اختلال دیس فیك و14 سؤال بعدیدر مورد اختلال چاقی درون پژوهش استفاده شده هست .
تجزیـه و تحلیل دادهها بـه وسیلة نرمافزار spss انجام شده هست و نتیجة پژوهش این بود كه این روش تحقیق توصیفی (غیرآزمایشی) مـیباشد و روش آماری بـه صورت تصادفی از طریق نمونـهگیری درون دسترس مـیباشد.
فهرست مطالب:
چكیده
فصل اول: كلیـات
1-1 مقدمـه
1-2 طرح مسئله و اهمـیت آن
1-3 اهمـیت موضوع پژوهش
1-4 اه تحقیق
هدف فرعی
1-5تدوین فرضیة تحقیق
فرضیة اصلی: بین دانشآموزان و پسر دبیرستانی از نظر بدشكلی بدنی تفاوت معنیداری وجود دارد
فرضیـات فرعی
1-6 سوالهای تحقیق
1-7 تعاریف نظری و عملیـاتی واژهها
فصل دوم: پیشینـه یـا ادبیـات
2-1 اختلالات شبه جسمـی درون DSMIV
2-4 اختلال بدریختی بدن
A- اختلال جسمانی كردن
وجود یك یـا دو
برخی از عوامل پویـائی مشابه افسردگی
B- اختلال شبه جسمـی نامتمایز
C- اختلال تبدیلی
D- اختلال درد
3- همـهگیرشناسی
E- خود بیمار انگاری
1-تعریف. محدوده آموزش و پرورش ناحیه4 مشهد ترس یـا باور بیمارگونـه از مبتلا بودن بـه یك بیماری جدی درون حالیكه چنین چیزی وجود ندارد
2-تشخیص، علائم و نشانـهها
3-همـه گیر شناسی
69-روان پویـائی
7-تشخیص افتراقی
9-درمان
F-اختلال بدریختی بدن
انواع هذیـانی و غیر هذیـانی اختلال بدشكلی بدنی
بدشكلی بدنی بـه عنوان یك عامل متغییر «وسواسی جبری» (OCD)
*بدشكلی بدنی و اختلالات خوردن بـه عنوان عوامل متغیر یك اختلال تصویر بدن
*بدشكلی بدنی بـه عنوان یك اختلال روان تنی
2-5 – همـهگیر شناسی
سبب شناسی
ویژگیهای بالینی
تشخیص افتراقی
سیر و پیش آگهی
درمان
اجزاء درمان
(شیوههای درمانی اضافی)
فصل سوم: روش پژوهش
3-1 طرح پژوهش
3-2 جامعه و نمونـه آماری
3-3 ابزار پژوهش
3-4 روش تجزیـه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیـه و تحلیل دادهها
فصل پنجم: نتایج بحث و پیشنـهاد
5-1 مقدمـه
5-2 بحث و نتیجه گیری و تحلیل فرضیـهها
5-3 پیشنـهادات
فهرست منابع
قیمت فایل فقط 8,000 تومان
برچسب ها : مقایسه شدت بدشكلی بدنی و چاقی درون پسران و ان دورة متوسطه ناحیـه4 مشـهد , مقایسه شدت بدشكلی بدنی و چاقی درون پسران و ان دورة , اختلالات شبه جسمـی درون DSMIV , 24 اختلال بدریختی بدن , A اختلال جسمانی كردن , وجود یك یـا دو , برخی از عوامل پویـائی مشابه افسردگی , B اختلال شبه جسمـی نامتمایز , C اختلال تبدیلی , D اختلال درد , 3 همـهگیرشناسی , E خود بیمار انگاری , 1تعریف ترس یـا باور بیمارگونـه از مبتلا بودن بـه یك بیماری جدی در
برای اینکه مرتبطترین نتایج را ببینید، برخی از شبیـهترین نتایج بـه 37 مورد نشان داده شده را حذف کردهایم.
اگر بخواهید مـیتوانید جستجو را با لحاظ نتایج حذف شده دوباره انجام دهید.
بازدید : 14
تاریخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 زمان : 17:7
نویسنده : رضا احیـایی
نظرات (
)