فاصله میدان آزادی تا پرند

فاصله میدان آزادی تا پرند هتل آپارتمان پرند تهران:تلفن، آدرس، نقشـه, قیمت رزرو هتل | آخرین تغییرات مترو تهران + نقشـه خطوط | پیشنـهاد این روزهای تهرانی‌ها؛ جدول خطوط و مسیرهایBRT | شـهر جدید پرند | جاذبه های گردشگری ایران | نقشـه راهها و جاده های - استان تهران، ایران (تیر 1397) |

فاصله میدان آزادی تا پرند

هتل آپارتمان پرند تهران:تلفن، آدرس، نقشـه, قیمت رزرو هتل

توضیحات مـهم درون مورد هتل آپارتمان پرند تهران

سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خواب شو مـی باشد. فاصله میدان آزادی تا پرند قوانین کنسلی : فاصله میدان آزادی تا پرند اعلام کنسلی که تا 12 ساعت قبل از تاریخ ورود، فاصله میدان آزادی تا پرند 50% کل مبلغ توسط هتلر خواهد گردید. فاصله میدان آزادی تا پرند اعلام کنسلی درون تاریخ ورود، کل مبلغ توسط هتلر خواهد گردید.




[فاصله میدان آزادی تا پرند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 13 Jun 2018 04:57:00 +0000



فاصله میدان آزادی تا پرند

آخرین تغییرات مترو تهران + نقشـه خطوط

به گزارش مـیزان، فاصله میدان آزادی تا پرند تهرانی‌ها درون 16 اسفند 1377 با افتتاح خط 5 درون مسیر تهران کرج صاحب مترو شدند. توسعه خطوط مترو تهران از آن سال که تا کنون با تمام کشاکش هایی کـه بر سر سهم دولت و شـهرداری درون توسعه مترو وجود دارد انجام شده هست و امروز بیش از 3مـیلیون تهرانی روزانـه از خطوط مترو استفاده مـی کنند. فاصله میدان آزادی تا پرند این درون حالی هست که که تا پایـان سال و با افتتاح ایستگاه هایی همانند هروی، محلاتی، صیـاد و غیره درون خط سه و نیز ایستگاه فرودگاه مـهرآباد درون ادامـه خط چهار که تا پایـان سال مـی توان گفت مترو تهران از مرز 4مـیلیون جابجایی روزانـه مسافر عبور مـی کند و علاوه بر سرویس دهی شرق بـه غرب پایتخت، با تکمـیل این خط مسیر شمال بـه جنوب نیز به منظور استفاده شروندان سهل تر مـی شود.

در حال حاضر مـی توان گفت خطوط زیر درون حال سرویس دهی بـه پایتخت نشینان هستند:

خط یک: این خط بـه طول ۳۹ کیلومتر با۲۹ ایستگاه از ایستگاه تجریش واقع درون ابتدای خیـابان شریعتی که تا ایستگاه کهریزک واقع درون ضلع جنوب شرقی بهشت زهرا ( س) کشیده شده است.

این خط بعد از شروع از مـیدان تجریش طول خیـابان شریعتی (خیـابان شمـیران) را بـه سمت جنوب طی کرده و با رسیدن بـه تقاطع خیـابان مـیرداماد بـه سمت غرب متمایل شده، درون طول این خیـابان امتداد مسیر مـی‌دهد سپس درون اواسط خیـابان مـیرداماد دوباره بـه سمت جنوب متمایل گشته و با عبور ازاراضی عباس‌آباد بـه ابتدای خیـابان دکتر مفتح مـی‌رسد و در طول این خیـابان که تا مـیدان هفت تیر (بیست و پنجم شـهریور) امتداد مسیر مـی‌دهد. فاصله میدان آزادی تا پرند سپس وارد خیـابان مفتح شده و در طول این خیـابان و خیـابان سعدی امتداد مـی‌یـابد. درون حوالی خیـابان اکباتان بـه سمت غرب متمایل شده و به مـیدان امام خمـینی (سپه- توپخانـه) مـی‌رسد. سپس درون طول خیـابان خیـام حرکت کرده و با رسیدن بـه محدوده خیـابان شوش از زیر زمـین خارج مـی‌شود و به موازات خطوط راه آهن سراسری تهران- مشـهد که تا شـهر ری حرکت مـی کند. سپس بار دیگر بـه سمت غرب متمایل شده و به بهشت زهرا ( س) و مرقد امام (ره) مـی‌رسد و با طی ضلع غرب بهشت زهرا بـه سمت شرق متمایل شده و در انتها بـه ایستگاه کهریزک خواهد رسید. این خط درون شـهید بهشتی با خط سه، درون ایستگاه هفت تیر با خط درون حال احداث شش، درون ایستگاه دروازه دولت با خط چهار، درون ایستگاه امام خمـینی با خط دو و در ایستگاه مولوی با خط درون حال احداث هفت تقاطع دارد.

 خط دو: این خط نیز بـه طول ۲۴ کیلومتر با ۲۲ ایستگاه از ایستگاه فرهنگسرا واقع درون خیـابان جشنواره جنب فرهنگسرای اشراق که تا ایستگاه تهران (صادقیـه) واقع درون ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیـه کشیده شده است.

شـهروندان مـی توانند درون این مسیر از خیـابان جشنواره وارد بزرگراه رسالت شده و پس از طی مسیر بـه سمت غرب درون حوالی مـیدان رسالت بـه سمت جنوب غرب متمایل شده و در طول خیـابان نظام آباد امتداد مسیر مـی‌دهد. سپس بـه مـیدان ابن سینا رسیده و از آنجا که تا مـیدان بهارستان بـه سمت جنوب حرکت مـی‌کند. سپس بار دیگر بـه سمت جنوب غرب متمایل شده و پس از طی مسیر درون امتداد خیـابان اکباتان بـه مـیدان امام خمـینی (سپه- توپخانـه) مـی‌رسد. از مـیدان امام خمـینی بـه سمت غرب درون طول خیـابان امام خمـینی (سپه) که تا مـیدان حُر حرکت کرده و در حوالی این مـیدان بـه سمت شمال غرب متمایل مـی‌شود و با عبور درون امتداد خیـابان‌های دانشگاه جنگ و آذربایجان بـه خیـابان آزادی مـی‌رسد و از طریق بلوار تیموری و خیـابان گلاب بـه مـیدان صادقیـه (آریـا شـهر) مـی‌رسد. این خط درون ایستگاه شـهید باقری با توسعه شرقی خط چهار، درون ایستگاه امام حسین (ع) با خط درون حال احداث شش، درون ایستگاه دروازه شمـیران با خط چهار، درون ایستگاه امام خمـینی با خط یک، درون ایستگاه دانشگاه امام علی با ایستگاه درون حال افتتاح خط سه، درون ایستگاه شـهید نواب صفوی با خط درون حال احداث هفت، درون ایستگاه آزادی با خط چهار تقاطع داشته و در نـهایت درون انتهای خط و در ایستگاه تهران (صادقیـه) بـه صورت تبادلی بـه خط پنج متصل مـی‌شود.

بخش مـیانی و جنوبی خط سه: این مسیر بـه طول ۱۹ کیلومتر ۱ ۱ ایستگاه از شـهید بهشتی که تا ایستگاه آزادگان ادامـه دارد. درون حال حاضر درون ایستگاه شـهید بهشتی با خط یک و در ایستگاه ولیعصر با خط چهار تقاطع دارد. این خط از ایستگاه شـهید بهشتی درون طول این خیـابان بـه سمت غرب امتداد مسیر داده و سپس وارد خیـابان ولعیصر (عج) شده و در طول خیـابان ولیعصر(عج) و به سمت جنوب که تا مـیدان راه‌آهن ادامـه مسیر داده و سپس بـه سمت فرودگاه قلعه مرغی و بزرگراه آزادگان درون جنوب غربی تهران متمایل مـی‌شود.

خط سه مترو درون ایستگاه شـهید بهشتی با خط یک، درون ایستگاه مـیدان ولیعصر با خط درون حال احداث 6، درون ایستگاه ولیعصر با خط چهار و در ایستگاه دانشگاه امام علی با خط دو تقاطع خواهد داشت. ایستگاه متروهای احداث شده درون خط سه مترو تهران عبارتند از:شـهید بهشتی، شـهدای رسانـه، مـیدان ولیعصر، ولیعصر، منیریـه، راه آهن، جوادیـه، زمزم، شـهرک شریعتی، عبدل آباد و آزادگان هست که درون این هفته چهار ایستگاه نوبنیـاد، شـهید بهشتی – بـه سمت قائم-، قائم و شـهید زین الدین درون نیمـه شمالی بـه آن افزوده مـی شود.

اما خط سه بـه عنوان خطی قطری کـه بیشتری دسترسی شمالی جنوبی را بـه شـهروندان مـی دهد دارای ایستگاه هایی همانند سهروردی، هروی، قدوسی، بنی هاشم و محلاتی هست که ساخته و تکمـیل هست اما افتتاح آنـها درون گرو تکمـیل تجهیزات و ساخت نمای بیرونی ایستگاه های آن است. این ایستگاه ها نیز متناسب با ساخت نمای ایستگاه و تهیـه تجهیزات مورد نیـاز یکی بعد از دیگری درون ماه های آتی بـه بهره برداری مـی رسند.


دانلود با کیفیت اصلی

خط چهار : این خط بـه طول ۲۱ کیلومتر با ۱۷ ایستگاه از ایستگاه شـهید کلاهدوز واقع درون انتهای خیـابان پیروزی بزرگراه اسبدوانی که تا ایستگاه اکباتان (ارم سبز) واقع درون بلوار فردوس انتهای خیـابان شقایق جنوبی کشیده شده است.

این خط بعد از شروع از بزگراه اسبدوانی درون طول خیـابان پیروزی بـه سمت غرب امتداد مسیر داده و پس از رسیدن بـه مـیدان شـهدا بـه سمت شمال غرب متمایل مـی‌شود و با عبور از زیر خیـابان ایران و مـیدان ابن سینا بـه خیـابان انقلاب مـی‌رسد. بخش عمده‌ای از این خط از زیر خیـابان انقلاب و آزادی مـی‌گذرد و پس از رسیدن بـه مـیدان آزادی درون امتداد جاده مخصوص کرج ادامـه مسیر داده و با رسیدن بـه شـهرک اکباتان بـه سمت شمال تغییر مسیرمـی دهد و با عبور درون امتداد بزرگراه ستاری بـه بلوار شقایق منتهی مـی‌گردد. این خط درون مـیدان شـهدا با خط درون حال احداث شش، درون ایستگاه دروازه شمـیران با خط دو، درون ایستگاه دروازه دولت با خط یک، درون ایستگاه ولیعصر با خط سه، درون ایستگاه توحید با خط درون حال احداث هفت و مجدداً درون ایستگاه آزادی با خط دو تقاطع دارد.

خط پنج : خط پنج بـه عنوان خط برون شـهری کـه خط سریع‌السیراول نیز محسوب مـی شود بـه طول ۴۲ کیلومتر با ۱۱ ایستگاه از ایستگاه تهران (صادقیـه) واقع درون ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیـه که تا ایستگاه ایستگاه گلشـهر واقع درون گلشـهر کرج کشیده شده و موازی آزادراه تهران- کرج عبور مـی کند.

این خطوط، خطوط درون حال سرویس دهی بـه تهران است. با وعده ای کـه محمد باقر قالیباف بـه عنوان شـهردارتهران درون ابتدای سال 1394 بـه پایتخت نشینان مبنی بر افتتاح یک ایستگاه درون هر ماه داد مـی توان گفت برنامـه توسعه مترو تهران بـه سرعت درون حال حرکت هست تا این شـهر زیرزمـینی بـه زودی تکمـیل شود. درون این راستا تا پایـان سال ۹۵ خط ۶ و ۷ مترو نیز ساخته و به بهره برداری مـی‌رسد و تقریبا پرونده متروی تهران بسته مـی‌شود  که تا ۹ مـیلیون مسافر با مترو جابجا خواهند شد.

خط شش متروی تهران نیز از محدوده حرم حضرت عبدالعظیم آغاز شده و پس از طی یک مسیر جنوب بـه شمال درون ایستگاه مـیدان شـهدا با خط چهار، درون ایستگاه امام حسین با خط دو، درون ایستگاه هفت نیز با خط یک و در ایستگاه مـیدان ولیعصر با خط درون حال افتتاح سه، تقاطع خواهد داشت و سپس بـه سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران خواهد رسید. درون حال حاضر ساخت این مترو از جنوب بـه شمال ادامـه دارد.

خط هفت نیز عمـیق‌ترین خط متروی تهران هست که از شـهرک امـیرالمؤمنین (قصر فیروزه) و در کنار ورزشگاه تختی درون جنوب‌شرقی تهران آغاز شده و پس از طی مسیر شرقی- غربی و تقاطع با خط یک درون ایستگاه مولوی، بـه سمت شمال متمایل مـی‌شود و در ایستگاه نواب با خط دو و در ایستگاه توحید با خط چهار تقاطع خواهد داشت و سپس درون امتداد بزرگراه چمران امتداد مسیر داده و پس از عبور از کنار برج مـیلاد، وارد مـیدان صنعت شـهرک غرب شده و در انتها بـه مـیدان بوستان درون سعادت آباد مـی‌رسد.

اما طبق آخرین مطالعات ترافیکی انجام‌شده، خطوط متروی عادی شـهر تهران شامل هشت خط با شماره‌های یک که تا 9 است.

خطوط هشت و نـه درون حال حاضر درون دست مطالعه بوده و شورای عالی ترافیک احداث این خطوط را منوط بـه انجام «مطالعات جامع حمل و نقل ریلی تهران» نموده‌است.

خط هشت متروی تهران از شمال بزرگراه اشرفی اصفهانی بالاتر از مـیدان پونک آغاز شده و پس از طی مسیر شمالی جنوبی بـه سمت شرق متمایل شده و نـهایتاً بـه مـیدان بسیج مـی‌رسد. خط 9 نیز از مـیدان پونک آغاز شده و پس از طی مسیر شرقی ـ غربی بـه سمت جنوب متمایل شده و نـهایتاً بـه مـیدان بسیج مـی‌رسد.

امابرای خطوط درون حال سرویس دهی نیز برنامـه توسعه درون دست هست که جزئیـات آن بـه شرح زیر است:

خط یک: طرح توسعه خط از ایستگاه شاهد که تا فرودگاه امام خمـینی و شـهر جدید پرند درون حال احداث است.

خط دو: مطالعهٔ توسعهٔ امتداد خط دو از ایستگاه فرهنگسرا که تا پایـانـهٔ جدید شرق و نیز توسعهٔ آن که تا شـهر جدید پردیس درون جریـان است.

خط سه: این خط درون ایستگاه مـیدان نوبنیـاد کـه به زودی افتتاح مـی شود بـه دو شاخه تقسیم مـی‌شود. شاخه اول بـه سمت اقدسیـه و شـهر قائم ادامـه یـافته و در نـهایت بـه مـیدان قائم مـی‌رسد و شاخه دوم درون طول خیـابان نیـاوران ادامـه یـافته و پس از عبور از جنوب پارک نیـاوران بـه ابتدای خیـابان شـهید باهنر مـی‌رسد. درون بخش توسعهٔ جنوب و جنوب‌غربی این خط از ایستگاه آزادگان بـه سمت اسلامشـهر امتداد مسیر داده و در نـهایت بـه شـهر جدید پرند مـی‌رسد.

خط چهار: بخشی اصلی خط چهار متروی تهران درون حال بهره‌برداری و بخش توسعه آن نیز درون حال مطالعه و احداث مـی‌باشد. طبق طرح جامع از ایستگاه بیمـه (دردست ساختمان)، انشعابی بـه طول ۲/۵ کیلومتر از خط چهار گرفته شده و به سمت فرودگاه مـهر آباد مـی‌رود و از سمت غرب نیز از ایستگاه ارم سبز که تا محدوده خیـابان جنت آباد درون شمال بزرگراه همت و از سمت شرق که تا محدوده قنات کوثر تهرانپارس گسترش خواهد یـافت.

انتهای پیـام/

: فاصله میدان آزادی تا پرند




[فاصله میدان آزادی تا پرند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 11 Jul 2018 12:30:00 +0000



فاصله میدان آزادی تا پرند

پیشنـهاد این روزهای تهرانی‌ها؛ جدول خطوط و مسیرهایBRT

شـهرداري تهران و تحقق عدالت اجتماعي و حقوق شـهروندي

پیشنـهاد این روزهای تهرانی‌ها؛ جدول خطوط و مسیرهایBRT

شـهر > شـهری - همشـهری آنلاین:
دیگر نیـازی نیست کـه برای رفتن از یک نقطه شـهر بـه نقطه‌ای دیگر بارها خطوط اتوبوس یـا تاکسی خود را عوض کرد. فاصله میدان آزادی تا پرند دیگر شـهروندی به منظور سوار شدن بر اتوبوس نباید درون ایستگاه‌های نامناسب بـه دنبال آن بدود. فاصله میدان آزادی تا پرند دیگری ساعت‌ها معطل رسیدن اتوبوس نمـی‌ماند. حالا شـهروندان تهرانی همـه خطوط اتوبوس‌های تندرو را بـه هم پیشنـهاد مـی‌کنند.

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

اتوبوسهای تندرو

به گزارش خبرنگار همشـهری آنلاین، فاصله میدان آزادی تا پرند که تا همـین چند سال پیش، مردم تهران به منظور رفتن از یک نقطه شـهر بـه نقطه دیگری -اگر خودروی شخصی نداشتند- حتما چندین بار سوار بر این تاکسی و آن اتوبوس و ماشین شخصی مـی‌شدند که تا بتوانند خود را بعد از مدت زمان طولانی بـه مقصد برسانند. اگر هم برف و باران یـا گرمای شدید تابستان درون راه بود کـه شرایط بدتر مـی‌شد و خبری از تاکسی و اتوبوس نبود و به همـین دلیلی جرات نداشت بدون خودروی شخصی خود از خانـه بیرون بیـاید.

  تهرانگردی با اتوبوس‌های تندرو؛ جدول مسیرها و قیمت‌های خطوط BRT

یک اتوبوس یک مقصد

تا همـین حوالی سال‌های قبل (یعنی از سال 86 بـه قبل) اگری قصد داشت سوار بر اتوبوس شود و به اصطلاح حق شـهروندی خود را به منظور تهران ادا کند حتما دقایق زیـادی را درون ایستگاه‌های غیراستاندارد مـی‌ایستاد، که تا اتوبوسی مملو از مسافر از راه برسد و او را بـه مقصدش برساند. تازه خیلی‌ها مجبور بودند به منظور رسیدن بـه مقصد چندین بار اتوبوس خود را عوض کنند. بـه طور مثال اگری قصد داشت از مـیدان تهرانپارس بـه مـیدان انقلاب یـا آزادی و یـا از مـیدان راه آهن بـه مـیدان تجریش برود حتما حداقل سه اتوبوس سوار مـی‌شد و ساعت‌ها منتظر حرکت اتوبوس درون خیـابان‌های شلوغ مـی‌ماند. اولین اتوبوس از چهاراه تهران پارس که تا مـیدان امام حسین، بعد از مـیدان امام حسین که تا انقلاب و بعد از مـیدان انقلاب که تا مـیدان آزادی. و آن عده دیگر از مـیدان راه آهن که تا مـیدان ولیعصر (عج) و بعد از آنجا بـه مـیدان ونک و از آنجا بـه مـیدان تجریش مـی‌رفتند.

حقوق شـهروندی درون ایستگاه‌های اتوبوس

اما هم اکنون شرایط درون تهران بسیـار فرق کرده است. منظور از هم اکنون یعنی پنج که تا 6 سال اخیر است. پنج سالی کـه خطوط اتوبوس‌های تندرو یـا همان (BRT) درون نقاط مختلف شـهر فعال شده و شـهروندان بـه راحتی مـی‌توانند از نقطه شرقی شـهر بـه غربی، از شمال بـه جنوب و از شرق بـه غرب و بالعروند بدون اینکه نیـاز داشته باشند بارها خط اتوبوس خود را عوض کنند یـا ساعت‌ها منتظر اتوبوس بمانند یـا درون ایستگاه‌های کاملا غیر استاندارد دنبال اتوبوس مملو از جمعیت بدوند. حالا شـهروندان درون پایگاهی سرپوشیده و مناسب مـی‌ایستند که تا اتوبوس مورد نظرشان از راه برسد و آنـها را سوار کند.

مخالفان اتوبوس‌های تندرو و پاسخ شـهرداری با رضایت مردم

اولین خط اتوبوس‌های تندرو درون مرداد سال 1386 از ابتدای تهرانپارس که تا پایـانـه آزادی فعالیت خود را آغاز کرد. اتوبوس‌هایی کـه با سرعتی مناسب و در کوتاه‌ترین مدت و با استفاده از خطوط ویژه، شـهروندان را بـه مقصد خود مـی‌رساندند. آغاز فعالیت این اتوبوس‌ها با مخالفت‌های زیـادی روبرو شد. پلیس راهنمایی و رانندگی تهران یکی از مـهمترین مخالفان طرح بود کـه آن را موجب ترافیک سنگین درون پایتخت مـی‌دانست و بارها آن را درون رسانـه‌ها عنوان مـی‌کرد.

سردار رویـانیـان بارها و بارها تاکید کرد: فاصله میدان آزادی تا پرند "احداث اولین خط سامانـه اتوبوس‌های تندرو، حدفاصل پایـانـه آزادی که تا چهارراه تهرانپارس ناکارآمد بوده و به دلیل عدم هماهنگی با پلیس راهور، درون هفت منطقه راهنمایی و رانندگی ایجاد ترافیک کرده است. حتی مدعی شد کـه اجرای این سامانـه درون تهران از نظر شورای عالی ترافیک ابهاماتی دارد و باید شـهرداری درون مورد این ابهامات پاسخگو باشد."

از سویی دولتی‌ها کـه احداث مونوریل را به منظور تهران کارآمدتر مـی‌دیدند درون این زمـینـه مخالفت‌های جدی را با شـهرداری تهران آغاز کرده و حاضر بـه تامـین هزینـه‌های خرید اتوبوس‌های تندرو نشدند.

اما شـهرداری تهران بدون توجه بـه این موضوعات کار خود را ادامـه داد و وقتی با رضایت مردم و استقبال آنـها از این طرح روبرو شد خطوط اتوبوس‌های تندرو را درون نقاط دیگر شـهر توسعه داد. البته بعد از آن نیز ایجاد خط اتوبوس تندرو مـیدان راه آهن که تا مـیدان تجریش نیز با مخالفت‌هایی جدی روبرو شد کـه پس از مشـهود شدن نقاط مثبت آن، زبان منتقدان را به منظور همـیشـه بست.

ویژگی‌های این خطوط

از ویژگی‌های خطوط اتوبوس‌های تندرو مـی توان گفت کـه سرفاصله حرکت آنـها دراین سامانـه بـه طور مـیانگین 2 دقیقه است. روزانـه یک مـیلیون و 800هزار نفر با اتوبوس‌های بی.آر.تی بـه مقصد مـی‌رسند. درون مسیر 104کیلومتری خطوط سامانـه اتوبوس‌های تندرو 575 دستگاه اتوبوس دوکابین، 656 اتوبوس تک کابین و درمجموع 1231 دستگاه اتوبوس فعال هستند.

براساس تحقیقات شرکت واحد اتوبوسرانی،اقشار تحصیلکرده تمایل بسیـاری از سامانـه اتوبوس های تندرو دارند و ترجیح مـی‌دهند بـه جای استفاده از خودرو شخصی، سفری سریع و راحت را با بی.آر.تی تجربه کنند. ضمن اینکه خدمات سامانـه اتوبوس‌های تندرو شبانـه روزی است.

حالا تهران از شمال بـه جنوب، از شرق بـه غرب و...دارای 10 خط اتوبوس های تندرو هست که روزانـه هزاران مسافر را جا بـه جا مـی‌کند و توسعه این خطوط همچنان ادامـه دارد. نام خطوط اتوبوس‌های تندرو تهران بـه علاوه ویژگی‌ها و مبدا و مقصد آن را کـه طی 6 سال گذشته ایجاد شده اند، مـیتوانید درون جدول زیر بخوانید:

نام خطوط

مشخصات و ویژگی ها

آدرس

خط یک

  • خط اول دارای 26 ایستگاه است، طول مسیر نیز 18 هزار و 700متر مـی‌باشد کـه غرب تهران را بـه شمال شرق آن متصل مـی‌کند.
  • درواقع این خط از مـیدان آزادی که تا مـیدان امام حسین(ع) مسیری مستقیم را طی مـی‌کند و از آنجا بـه بعد بـه سمت شمال شرق مـی‌رود و از سه خیـابان آزادی، انقلاب و دماوند گذر مـی‌کند.
  •  کل این مسیر بـه طور عادی یک ساعت بـه طول مـی‌انجامد. همچنین تمام تقاطع‌ها بـه سامانـه چراغ راهنمایی هوشمند مجهز شده‌اند که تا اتوبوس درون پشت چراغ راهنمایی نماند.
  • در مرداد ماه سال 1386 افتتاح شد.

 پایـانـه آزادی که تا چهارراه تهران پارس

خط دو

  • خط دوم سامانـه تندرو کـه غرب تهران را بـه جنوب شرق آن متصل مـی کند.
  •  با طول 20 کیلومتر و 26 ایستگاه، از مـیدان آزادی شروع شد و با عبور از بزرگراه آیت‌الله سعیدی، مـیدان فتح، مـیدان شمشیری، خیـابان قزوین، هلال احمر، مولوی، مـیدان خراسان، خیـابان خاوران بـه سه راه افسریـه مـی رسد.
پایـانـه آزادی که تا پایـانـه خاوران

خط سه

  • خط سوم سامانـه تندروی تهران از پایـانـه خاوران درون جنوب شرق تهران شروع و تا پایـانـه علم و صنعت درون شرق تهران ادامـه مـی‌یـابد.
  •  این خط با 13.5 کیلومتر طول دارای 18 ایستگاه هست که از پایـانـه خاوران شروع شده و در ادامـه از بزرگراه افسریـه، مـیدان کلاهدوزسابق، خیـابان نیرو هوایی، خیـابان امامت، خیـابان آیت، مـیدان هفت حوض عبور نموده و به پایـانـه متروی علم و صنعت مـی‌رسد.
  •  از شـهریور ماه 87 مطالعات اجرایی این خط آغاز شد و اول دی ماه همان سال بـه بهره برداری رسید.

پایـانـه علم و صنعت که تا پایـانـه خاوران

خط چهار

  • خط چهارم نیز بـه طول 21.5 کیلومتر، از چهارراه پارک‌وی درون شمال تهران بـه پایـانـه بعثت درون جنوب تهران متصل شد.
  •  اکنون با 21 ایستگاه از پارک‏‏ وی آغاز و پس از طی مسیر از بزرگراه شـهید چمران، مـیدان توحید، بزرگراه نواب، خیـابان شـهید تندگویـان و بعثت بـه پایـانـه جنوب ختم مـی‌شود.
  • با راه اندازی ادامـه خط 4 که تا پایـانـه جنوب بـه طول 9.7 کیلومتر،طول مسیر خط 4 بـه 22.5  کیلومتر افزایش پیدا کرد.

 چهار راه پارک وی که تا پایـانـه جنوب

خط پنج

  • خط 5 بی.آر.تی بـه عنوان هفتمـین خط سامانـه اتوبوس های تندرو درون روزهای پایـانی شـهریور ماه سال 1391 درون مسیر رسالت - آرژانتین آغاز بـه کار کرد.
  • در فازهای بعدی هم قراراست که تا دهکده المپیک درون منطقه22 ادامـه مسیر دهد.
  • به گفته مدیرعامل اتوبوسرانی "در حال حاضر روزانـه بیش از ۵۰ هزار جابه جایی درون خط ۵ سامانـه اتوبوس های BRT صورت مـی گیرد"
  • این خط مـهرماه 91 افتتاح شد.

پایـانـه علم و صنعت که تا پایـانـه بیـهقی

خط شش

  • این خط 19 کیلومتر مسافت دارد.
  • احداث این خط درون دست مطالعه است.

بلوار ارتش که تا مـیدان پونک

خط هفت

  • خط هفت نیز بـه طول 12 کیلومتر بـه صورت یکپارچه از مـیدان راه آهن که تا مـیدان تجریش مشغول فعالیت است.
  • برای راه اندازی خط ویژه اتوبوس بی آر تی ولی عصر از تاریخ 27 مرداد سال 1388 خیـابان ولی عصر از تقاطع بهشتی که تا پارک وی از جنوب بـه شمال یکطرفه شد و با تسهیل ترافیک و رفت و امد مردم درون این مسیر مـهم و پر تردد بـه تدریج تهرانی‌ها بـه اتوبوس‌های بی آر تی شمال جنوب پایتخت عادت د.
  • دارای 27 ایستگاه هست که از مـهمترین خیـابانـهای مرکزی شـهر همچون تقاطع فاطمـی، چهارراه ولیعصر، چهارراه پارک وی، نیـایش، مـیدان ونک و... مـی گذرد.
  • اواخر سال 1388 افتتاح شد.

مـیدان راه آهن که تا مـیدان تجریش

خط هشت

  • این خط از بزرگراه بعثت مـی گذرد و پایـانـه جنوب را بـه پایـانـه خاوران متصل مـی کند، هم بـه اتمام رسیده و اکنون عملیـات احداث خط 8 آغاز شده هست و وعده داده شده که تا پایـان خرداد بـه اتمام رسد.
  • یک خط تقاطعی است. این خط درون تقاطع با خط 4 و خط 3 خواهد بود کـه از این طریق دسترسی شـهروندان بـه نقاط شمالی شـهر نیز ممکن خواهد شد کـه این همان شبکه کارآمد حمل و نقل و ترافیک خواهد شد.
  • در طراحی ایستگاه های بی .آر.تی خط 8 سعی شده هست از مضامـین و طراحی ها با الگو برداری از معماری اسلامـی و سنتی ما بهره گرفته شود.

بزرگراه بعثت که تا مـیدان بسیج

خط نـه

  • مسیر خط 9 بی.آر.تی درون بزرگراه صدر بـه گونـه ای هست که این خط از تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بزرگراه صدر آغاز مـی شود و در ادامـه مسیر از بزرگراه های مدرس، چمران و یـادگار امام مـی گذرد و به شـهرک غرب ختم مـی شود.
  • این خط 17 کیلومتر مسافت دارد.

بزرگراه بعثت که تا بزرگراه بابایی

خط10

  • این خط از پایـانـه آزادی که تا دانشگاه علوم تحقیقات بـه طول 12 کیلومتر درون سال 90 بـه مجموع خطوط فعال سامانـه بی.آر.تی پیوست.
  •  با راه اندازی ادامـه خط 4 که تا پایـانـه جنوب بـه طول 9.7 کیلومتر دراین سال ،طول مسیر خط 4 بـه 22.5 کیلومتر افزایش پیدا کرد.
  • به طور کل درون این مسیر درون جهت شمال بـه جنوب 24 ایستگاه و جنوب بـه شمال 25 ایستگاه احداث شده است.
  • این خط درون حال حاضر امکان تبادل سفر با خط 2 و 5 مترو (در ایستگاه صادقیـه) و خط 4 مترو (ایستگاه آزادی) و در آینده با خط 6 مترو (بلوار مرزداران) را دارد.همچنین امکان تبادل سفر با خطوط 1 و 2 اتوبوس تندرو درون پارک‌سوار آزادی دارد.
  • خردادماه سال 1390 افتتاح شد.

مرکز تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامـی که تا پایـانـه آزادی




[فاصله میدان آزادی تا پرند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 21 Jul 2018 15:25:00 +0000



فاصله میدان آزادی تا پرند

شـهر جدید پرند | جاذبه های گردشگری ایران

شـهر جدید پرند، فاصله میدان آزادی تا پرند درون ۳۳کیلومتری جنوب‌غربی شـهر تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده‌است. فاصله میدان آزادی تا پرند شـهرپرند هم مرز با شـهرستان زرندیـه درون استان مرکزی مـی‌باشد.

پروژه مسکن مـهر درون این شـهر درون حال اجراست و در آینده بـه شـهری بزرگ و پر جمعیت تبدیل خواهد شد. فاصله میدان آزادی تا پرند بعقیده مصطفی ایزدی توسعه سریع و افزایش جمعیت این شـهر که تا مرز بیش از ۶۰۰ هزار نفر بدون درون نظر گرفتن همـه جوانب توسعه، ممکن هست مشکلات اجتماعی به منظور آن درون پی داشته باشد.

احداث نیروگاه پرند درون سال ۱۳۸۳ توسط شرکت مپنا شروع شد و آخرین واحد آن درون سال ۱۳۸۵ سنکرون گردید.

در حال حاضر با توجه بـه آینده درخشان با عنایت بـه موارد زیر بسیـاری افراد خواهان زندگی درون پرند هستند

طرح احداث بيمارستان 300 تختخوابي بين المللي فوق تخصصي

· طرح احداث خط انتقال آب هاي زير زميني تهران بـه شـهر جديد پرند

· طرح احداث پارك جنگلي درون دره حد فاصل فازهاي 3 و 4 مسكوني

· طرح ايجاد هتل 5 ستاره با پيش بيني 100 باب اتاق جهت جذب گردشگران و مسافرين ورودي بـه تهران

· طرح ايجاد درياچه مصنوعي

· طرح ايجاد ديسني لند درون اراضي شـهر جديد پرند

· طرح ايجاد منو ريل

· طرح ايجاد دهكده المپيك جهت انتقال دهكده المپيك تهران

· طرح ايجاد پمپ بنزين

· طرح ايجاد كانال تاسيساتي درون فاز 3 و 4

· طرح ايجاد باغ شـهر

· طرح ايجاد سينماي روباز و سربسته

· طرح ايجاد سالن‌هاي ورزشي چندمنظوره

: فاصله میدان آزادی تا پرند




[فاصله میدان آزادی تا پرند]

نویسنده و منبع: نجاری | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 08:27:00 +0000



فاصله میدان آزادی تا پرند

نقشـه راهها و جاده های - استان تهران، ایران (تیر 1397)

اندازه تصویر

معمولی (حداکثر 4500 پیکسل)

2 برابر (حداکثر 9000 پیکسل)

بهینـه سازی تصویر

فعال

غیرفعال

نوع تصویر

JPG (برای ذخیره)

PNG (برای چاپ)

نسبت طول بـه عرض تصویر

بهینـه

شبیـه نقشـه

مناسب چاپ

توجه : فاصله میدان آزادی تا پرند آماده شدن تصویر ممکن هست چندین دقیقه طول بکشد.

. فاصله میدان آزادی تا پرند . فاصله میدان آزادی تا پرند ، فاصله میدان آزادی تا پرند




[فاصله میدان آزادی تا پرند]

نویسنده و منبع: نجاری | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 15:19:00 +0000



تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
i.video.ir@gmail.com