اول مارکت بی اجازه پولر مـیکنند ، با ایرانسل میشود در اول مارکت شرکت کرد حواستان باشد
اول مارکت با حامـی شدن برنامـه دورهمـی، بی اجازه پولر مـیکند
.
متن زیر حاصل تجربه شخصی واقعی بوده هست ، قضاوت با شما
.
قرعه کشی اول مارکت برنامـه دورهمـی
کافیست یکبار درون قرعه کشی اول مارکت برنامـه دورهمـی کـه بارها و بارها درون برنامـه دورهمـی از تریبون رسمـی پر بیننده صدا و سیما اعلام مـیکنند شرکت کنید ( من شخصا شرکت کردم )
همان موقع ۱۰ هزار تومنر مـیکنند ( یـا روی قبض آتی اعمال مـی کنند ) و :
- اعتبار یک مارکت برنامـه های اندروید بی کیفیت ( اول مارکت ) کـه برنامـه های بسیـار ضعیف و کاملا قدیمـی و پر اشکال و بدون پشتیبانی را بـه شما مـیدهند
- همچنین یک کد قرعه کشی مـیدهند
.
اما کجا اول مارکت بی اجازه پولر مـیکند ؟
👇👇👇👇
ماه بعد پیـامک دریـافت مـیکنید …
به طور اتوماتیک ۱۰ هزار تومان از حساب شمار مـیکنند و مجددا یک کد قرعه کشی بـه شما مـی دهند. با ایرانسل میشود در اول مارکت شرکت کرد ( یعنی تمدید اتوماتیک سرویس اول مارکت صورت مـی گیرد. با ایرانسل میشود در اول مارکت شرکت کرد )
بدون اینکه از شما تایید بگیرند
بدون اینکه درون ابتدای شرکت درون مسابقه درون پیـام ها بـه شما اعلام کنند کـه این روند درون ماه های بعدی تجدید مـی شود
بدون اینکه کدی به منظور لغو آن گذاشته باشند
.
قانون سازمان تنظیم مقررات چیست ؟
سامانـه استعلام سرویس های فعال پولی بر روی خط تلفن همراه
حتی بر اساس قانون ، همـه مـی توانند با ارسال ۰ بـه شماره ۸۰۰ تمام سرویس های فعال خود را ببینند و آن ها را لغو نمایند ،
من استعلام کردم ، حتی سرویس اول مارکت را سامانـه ۸۰۰ جزو سرویس هایم بـه من نشان نداد ،
در حالی کـه بی اجازه پولر کرده و ۱۰ هزار تومن بدون تایید از حساب من کم شد
.
لغو سامانـه قرعهی اول مارکت :
تمام کد های احتمالی به منظور لغو اول مارکت را نیز امتحان کردم از جمله :
اما هیچ کدام باعث لغو سرویس مبتنی بر محتوی اول مارکت نشد.
همچنین این سامانـه هیچ کدی را به منظور لغو امکانات خود درون پیـام هایش ارسال نکرده است.
لازم بـه ذکر هست دو عبارت : با ایرانسل میشود در اول مارکت شرکت کرد ” خاموش ” و ” OFF ” طبق قانون مـی بایست بر روی تمامـی سرویس های خدمات مبتنی بر محتوی اپراتور ها فعال باشد ، کـه متاسفانـه به منظور لغو این سامانـه فعال نیست.
.
ارتباط با ۹۹۹۰ به منظور اعلام شکایت :
در همان روز ، با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفتم کـه موضوع را اعلام کنم ،
تنـها یک گزینـه به منظور ضبط انتقاد و پیشنـهاد داشت ،
آن را انتخاب کردم ، گفت :
فعلا بـه دلایل فنی این سامانـه مشکل دارد امکان ضبط انتقاد و پیشنـهاد نیست. !!!!
( درون صورتی کـه انتظار مردم از همراه اول ، پاسخ گویی ۲۴ ساعته همـیشگی اپراتور ها مـی باشد کـه متاسفانـه بعضی روزها ، پاسخ گویی وجود ندارد ، هرچند بـه ندرت پیش مـی آید. )
شماره تماس پشتیبانی همراه اول :
با شماره گیری ۹۹۹۰ از خطر همراه اول خود و پس از فشردن شماره یک کـه تایید مـیکند با همان شماره ای کـه تماس گرفته اید قصد ادامـه ی روند را دارید ؛
به منوی اصلی مرتبط مـی شوید و مـیتوانید با فشردن شماره ۰ با اپراتور ارتباط برقرار کنید.
در تماس بعدی با همراه اول ، موضوع را با اپراتور درمـیان گذاشتم و ایشان نامـه ای برایم ثبت و یک شماره پیگیری ارائه داد. ( درون انتهای همـین نوشته ، نتیجه ی پیگیری را ارائه خواهم داد )
.
نتیجه اینکه :
در روز روشن از جیب مردم بی اجازه پول برداشت مـی شود…
آگاه باشید ، پشت پرده این نوع تبلیغات را بشناسید…
نـه تاییدی به منظور تمدید خودکار فعال سازی سرویس گرفته اند.
نـه قبلا اعلام کرده بودند تمدید اتوماتیک وجود دارد.
نـه کدی به منظور لغو سامانـه اعلام کرده اند.
.
.
کد لغو اول مارکت
با ارسال عبارت زیر بـه سامانـه پیـامکی اول مارکت ، سرویس دارای ارزش افزوده اول مارکت ، حذف و لغو خواهد شد :
ارسال
۳off
یـا
۱off
به سامانـه :
۳۰۸۰
یـا
۳۰۷۰۳
آموزش انصراف و لغو اول مارکت
خاظر نشان مـی شود حتما بعد از ارسال کد بـه سامانـه اول مارکت ، منتظر دریـافت پیـامک ، تایید شدن لغو و حذف کامل سامانـه باشید ،
در صورت عدم دریـافت پیـام مبنی بر لغو سامانـه ، مجددا ارسال نمایید و باز هم درون صورت عدم دریـافت پیـامک مبنی بر لغو ، از طرق زیر پیگیری کنید :
تماس با ۹۹۹۰ و ارتباط با اپراتور و درخواست لغو سامانـه اول مارکت
پشتیبانی تلگرام اول مارکت با لینک : https://t.me/avvalmarketsupport
قسمت شکایـات درون صفحه اصلی سایت اول مارکت
ارسال ایمـیل بـه بخش پشتیبانی مشتریـان اول مارکت : crm@avvalmarket.ir
.
پینوشت :
تصاویر اسکرین شات پیـام های سامانـه ۳۰۸۰ اول مارکت :
در تصاویر زیر تایید و سند تمامـی مطالب بالا را مـی توانید مشاهده نمایید :
.
تصویر اسکرین شات پیـام های سامانـه ۸۰۰ تنطیم مقررات Regulatory :
در تصویر زیر تایید و سند مطلب بالا درون مورد سامانـه ۸۰۰ را مـی توانید مشاهده نمایید :
در تصویر زیر مشخص هست که سازمان تنظیم و مقررات تعیین نموده تمامـی سرویس های دارای ارزش افزوده مـی بایست با عبارات ” OFF ” یـا ” خاموش ” لغو شوند ،
اما سامانـه اول مارکت با این عبارات لغو نمـی شود و کد لغو را هم اطلاع رسانی نکرده است کـه مردم نتوانند درون صورت نیـاز سرویس را لغو کنند.
.
.
یک سوال مـهم…
چرا به منظور تنـها ۱۰ هزار تومان کم ارزش این مقدار مصر و پیگیر هستم ؟؟؟؟
به عقیده اینجانب پیگیری و مطالبات از دستگاه ها و قسمت هایی کـه در سطح کلان و با استفاده از امکانات دولتی کار مـیکنند یک وظیفه هست و تاثیرات آن درون مقایس خرد برآورد نمـی شود…
یک پیگیری از طرف اینجانب به منظور تنـها ۱۰ هزار تومان ، مـی تواند منجر بـه رعایت قوانین توسط یک شرکت شود و به تبع آن بسیـاری از مردم کشورم کـه ممکن هست این مشکل برایشان پیش بیـاید ، متضرر نشود.
حتی اگر درون مقیـاس کلان محاسبه ی مادی این موضوع را انجام دهیم بـه رقم بسیـار بالایی مـی رسیم :
محاسبه درآمد اول مارکت :
شنبه درون قرعه کشی برنامـه دورهمـی رییس اول مارکت اعلام کرد :
یک مـیلیون و سیصد و هشتاد و نـه هزار و هفتصد و ده (١٣٨٩٧١٠) کد قرعه کشی به منظور آنـهایی کـه عدد یک رو فرستادن بـه ٣٠٨٠ و ده هزارتومان از شارژشونر شده ، ارسال د.
که بـه عبارتی مـیشود :
۱۰۰۰۰ * ۱,۳۸۹,۷۱۰ = ۱۳,۸۹۷,۱۰۰,۰۰۰
مبلغ سیزده مـیلیـارد و هشتصد و نود و هفت مـیلیون و یکصد هزار تومان جمع پرداخته شده توسط مردم عزیز ایران تنـها به منظور یک ماه
اگر همـین مقدار درون ماه بعدی به منظور تنـها نیمـی از شرکت کنندگان بـه طور غیر قانونی و بی اطلاع ، مانند بنده ، تمدید شود ، چه مبلغی خواهد شد ؟
بله ، مبلغ : ۶٫۹۴۸٫۵۵۰٫۰۰۰ کـه به عبارتی مـی شود قریب ۷ مـیلیـارد تومان.
پر واضح هست این مشکل قطعا به منظور بیش از نصف شرکت کنندگان احتمال وقوع دارد.
پس مشخص شد هدف بنده از انتشار این موضوع و پیگیری آن چیست…
.
نتیجه ی اعلام موضوع بـه پشتیبانی اول مارکت ( بخش CRM اول مارکت ) :
تنـها جوابی کـه دادند این بود کـه در پیـام های سامانـه اول مارکت بـه تمدید اشاره مـی شود و قبل از تمدید اطلاع رسانی مـی شود.
که واقعا خنده دار بود ، چرا کـه صحت ادعای اینجانب مبنی بر عدم دریـافت پیـام هایی با چنین محتویی کاملا با یک پرینت ساده از ریز پیـامک های خط همراهم از همراه اول قابل استعلام است.
با اعلام موضوع فوق ( اشاره بـه قابل استعلام بودن ادعای اینجانب ) بـه بخش CRM اول مارکت ، پاسخی دادند کـه عملا پاس کاری مشتری بود ، بدین ترتیب کـه گفتند : حتما در سایت شکایت خود را درون قسمتی دیگر مطرح نمایم.
نتیجه ی اعلام شکایت از اول مارکت :
در منوی بالایی سایت اول مارکت ، قسمتی به منظور طرح شکایت وجود دارد کـه از آن طریق اقدام بـه طرح شکایت خود بـه طور شفاف و مستدل نموده ام کـه هنوز هیچ جوابی داده نشده است.( متن شکایت درون انتهای همـین نوشته موجود هست )
.
نتیجه ی اعلام موضوع بـه پشتیبانی همراه اول ( ۹۹۹۰ )
با تماس درون روز های بعد از دریـافت شماره پیگیری بـه اینجانب اعلام شد حداقل ۷ روز کاری زمان مـیبرد که تا موضوع بررسی و جوابی به منظور آن اعلام شود. ( هم اکنون درون انتظار طی شدن ۷ روز کاری هستم )…
پس از طری ۷ روز کاری ، با تماس های مکرر با سامانـه ۹۹۹۰ ، هیچ نتیجه ای نگرفتم.
نـهایتا بـه شعبه اصلی مخابرات مراجعه حضوری داشتم و پس از انتظار درون صف طولانی ( اکثر افراد به منظور شکایت از خدمات مبتنی بر محتوا آمده بودند ) ، و ثبت شکایت توسط کارمندان مخابرات ، باز هم هیچ نتیجه ای نگرفتم.
بنده تمامـی راه هایی کـه مـی شود از اول مارکت شکایت کرد را انجام دادم ، اما هیچ پاسخی درون بر نداشت ، چون احترامـی به منظور مشتری قائل نیستند.
.
متن شکایت اینجانب از اول مارکت :
باسلام و احترام؛
حضور محترم مسئول رسیدگی بـه شکایـات؛
پیش از این نامـه ، بنده با پشتیبانی crm مکاتبه نموده ام کـه ایشان اعلام د موضوع شکایت را بایستی از طریق سایت ارسال کنم.
موضوع شکایت : تمدید سرویس اول مارکت بدون اجازه و اطلاع اینجانب .
شکایت بنده چهار علت دارد :
۱- عدم اطلاع رسانی تمدید مجدد سرویس بـه اینجانب درون هیچ یک از پیـام های دریـافتی و همچنین عدم توضیح درون هیچ یک از پیـام ها درون مورد تمدیدی بودن سرویس.
۲- عدم گرفتن تایید قبل از تمدید از اینجانب و حتی عدم اطلاع رسانی قبل از تمدید کـه فرصت لغو سرویس را داشته باشم
۳- عدم ارسال کد لغو سرویس درون پیـامک ها ، هیچ کدی به منظور لغو سرویس درون هیچ یکی از پیـام های ارسالی سامانـه به منظور اینجانب موجود نمـی باشد.
۴- بر اساس قانون سازمان تنظیم مقررات و به اذعان کارشناسان پشتیبانی همراه اول ، تمامـی سرویس های دارای هزینـه مـی بایست با یکی از عبارات : ” OFF ” ویـا ” خاموش ” لغو شوند ، درون حالی کـه کد دستوری لغو سامانـه شما بـه اذعان بخش crm اول مارکت ، مورد دیگری هست که نـه درون سایت اطلاع رسانی شده نـه درون اپیلیکیشن اطلاع رسانی شده و نـه درون پیـامک های سامانـه.
هر چهار مورد فوق کاملا منطقی و درخواست اینجانب بر اساس آنـها قانونی است.
تمکین و مسئولیت پذیری بر اساس اشتباهات صورت گرفته از جانب شما ، برعهده ی شماست.
اسکرین شات تمامـی پیـام های دریـافتی اینجانب موجود هست که درون صورت لزوم مـیتوانم ارسال کنم.
همچنین امکان استعلام صحت موارد مطرح شده از جانب من از طریق سیستم همراه اول بـه راحتی وجود دارد، ( با گرفتن ریز مکالمات و پیـامک ها ) و لذا درون جواب شکایت من صرفا اعلام نکنید کـه : ” اول مارکت پیـام های لازم را ارسال مـیکند ” ، ( این جوابی هست که بخش crm مـیدهد ) ؛ به منظور اینجانب ارسال نشده هست و صحت این ادعا از طرف اینجانب قابل پیگیری است.
قطعا با وجود این دلایل امکان رسیدگی و عودت وجه وجود دارد.
لطفا نسبت بـه عودت وجهر شده از اینجانب اقدام و گزارش مربوطه را بـه اطلاع برسانید.
با احترام
سیدمحمدعلی مـیررضایی
.
اشتراک گذاری این مطلب درون تلگرام
[با ایرانسل میشود در اول مارکت شرکت کرد]نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 12 Jul 2018 21:26:00 +0000