گروه دانگ فنگ

گروه دانگ فنگ شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30 کراس توسط ایران خودرو اعلام شد ... | دانلود کامـیون دانگ فنگ ورژن 2 از گروه همپام | دانگ فنگ اچ 30 کراس (H30 Cross)؛ مشخصات فنی، قیمت و تصاویر ... | دانگ فنگ h30 کراس اوور - Dongfeng | اول خودرو | مقایسه پژو 207 جدید با دانگ فنگ H30 کراس… | خودرو گراف |

گروه دانگ فنگ

شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30 کراس توسط ایران خودرو اعلام شد ...

ارسال شده توسط: گروه دانگ فنگ م. گروه دانگ فنگ معصوم‌پور 01 دی 96 ساعت 15:50

شرکت ایران خودرو شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30 کراس اتوماتیک را بـه صورت نقدی و اقساطی به منظور دی‌ماه 1396 اعلام کرد کـه در ادامـه مـی‌توانید جزئیـات آن را مشاهده کنید.

گروه صنعتی ایران خودرو بـه اطلاع کلیـه مشتریـان محترم محصولات این شرکت مـی‌رساند شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی خودروی دانگ فنگ اچ 30 کراس اتوماتیک از روز شنبه 2 دی 1396 که تا زمان تکمـیل ظرفیت ثبت نام بـه شرح جدول زیر ارائه مـی‌شود. گروه دانگ فنگ این بخشنامـه از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 2 دی 1396 فعال خواهد شد. همچنین مبلغ پرداختی بـه شرکت ایران خودرو معادل بهای کارخانـه بوده و سایر مبالغ مربوط بـه پرداخت‌های قانونی و الزامـی هست که شامل هزینـه‌های مالیـات شماره‌گذاری، گروه دانگ فنگ عوارض شـهرداری و مالیـات بر ارزش افزوده مـی‌شود.

شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30 کراس – دی 1396

خودرو H30 Cross اتوماتیک کد کلاس خودرو 72301 رنگ‌های قابل عرضه سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویـال، قرمز، نارنجی بهای کارخانـه 39 مـیلیون و 373 هزار و 590 تومان پرداخت‌های قانونی و الزامـی 6 مـیلیون و 150 هزار و 709 تومان قیمت مصوب فروش 45 مـیلیون و 524 هزار و 300 تومان شرایط فروش نقدی قیمت فروش نقدی 45 مـیلیون و 524 هزار و 300 تومان موعد تحویل 20 روزه کد برنامـه فروش نقدی 85877 شرایط فروش اعتباری عادی پیش پرداخت 20 مـیلیون تومان تعداد چک‌ها 2 چک 6 ماهه 3 چک 6 ماهه 4 چک 6 ماهه مبلغ هر چک 14 مـیلیون و 692 هزار تومان 10 مـیلیون و 357 هزار تومان 8 مـیلیون و 248 هزار تومان تاریخ چک‌ها 25 تیر 1397 – 25 دی 1397 25 تیر 1397 – 25 دی 1397 – 25 تیر 1398 25 تیر 1397 – 25 دی 1397 – 25 تیر 1398 – 25 دی 1398 موعد تحویل 30 روزه کد برنامـه فروش 85878 85879 85880 شرایط فروش اعتباری منعطف حداقل مبلغ پیش پرداخت 20 مـیلیون تومان نرخ بهره و مدت بازپرداخت 12 ماهه 18 درصد 18 ماهه 19 درصد 24 ماهه 20 درصد موعد تحویل 30 روزه کد برنامـه فروش 85881




[گروه دانگ فنگ]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 09 Jul 2018 00:44:00 +0000



گروه دانگ فنگ

دانلود کامـیون دانگ فنگ ورژن 2 از گروه همپام

بعد از امدن ورژن 1 کامـیون البرز حال حتما کامـیون البرز ورژن دو را دانلود کرد کـه خیلی تغییراتی کرده است.بعد از دانلود و نصب مد مـیتوانید با یک کامـیون ایرانی درون جاده های اروپا سفر کنید و از بار بردن با این کامـیون زیبا لذت ببرید.شما هم بار ها ماهده کرده اید کـه در جاده های ایران هم این کامـیون بسیـار رفت و امد مـیشود و اگر هم خیلی دوست دارید که تا نمای داخلی واقعی این کامـیون رو مشاهده کنید ان مد را دانلود کنید.از طراحی و گرافیک بیرونی و داخلی این کامـیون مـیتوان بـه چند خوبی های این مد اشاره کرد.همچنین از چند تیونینگ داخلی ایرانی و تیونینگ قسمت بیرون کابین هم اشاره کرد.از تیونینگ داخلی مـیتوان بـه گاز پیکنیکی ، گروه دانگ فنگ کتری و کف پوش ایرانی اشاره کرد.این کامـیون را مـیتوانید با صد ها چراغ زیبا کنید و در شب ها ان ها را روش کنید و لذت ببرید.این کامـیون از صدا ی کامـیون های دیگر برداشته نشده و صدای اصلی خود را دارد کـه یکی از ویژگی های خوب این مد مـیشود.پس هرچه سریع تر بـه ادامـه ی مطلب بروید و انرا بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.با تشکر.وبلاگ یورو تراک مد.

لینک های دریـافت مد:

لینک

حجم فایل:73.42 مگابایت

رمز تمامـی فایل های وبلاگ:ets-mds.rozblog.com

مطلب اختصاصی گیم مدز

 قابل خرید از فروشگاه:مان/man

لینک تصاویر:

لینک

لینک

اموزش نصب مد:

مد را دانلود مـیکنید و فایل هایی کـه پسوند scs دارند را از حالت فشرده خارج مـیکنید و انرا بـه این ادرس مـیبرید:(my documents/euro truck simulator2/mod).سپس وارد بازی مـیشویدو قبل از انتخاب پروفایلتان کلید mod maneger را بزنید و مدی را کـه مـیخواهید دابل کلیک کنید.حال مـیتوانید از این مد لذت ببرید.

موفق و پیروز باشید

وبلاگ یورو تراک مد


این مطلب درون تاریخ: گروه دانگ فنگ سه شنبه 19 آبان 1394 ساعت: 13:45 منتشر شده است. گروه دانگ فنگ . گروه دانگ فنگ




[گروه دانگ فنگ]

نویسنده و منبع: هیتلر | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 15:48:00 +0000



گروه دانگ فنگ

دانگ فنگ اچ 30 کراس (H30 Cross)؛ مشخصات فنی، قیمت و تصاویر ...

خودروی چینی دانگ فنگ اچ 30 کراس وارد خیـابان‌های ایران شده و با شاسی‌بلندهای موجود درون بازار کشور رقابت مـی‌کند. گروه دانگ فنگ خودروهای چینی و کره‌ای رقابت سختی درون بازار خودروهای کراس اوور و شاسی‌بلند ایران دارند و شرکت ایران خودرو نیز قصد دارد با عرضه‌ی محصول شرکت چینی Dongfeng بـه نام H30 Cross، گروه دانگ فنگ فروش بالایی را تجربه کند. گروه دانگ فنگ درون ادامـه‌ی این مطلب با مشخصات فنی این خودرو بیشتر آشنا مـی‌شویم و قیمت آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

دانگ فنگ (Dongfeng) یکی از خودروسازان بزرگ چین و شریک تجاری شرکت پژو سیتروئن است. این شرکت چینی درون سال 2013 موفق شد درون رتبه‌ی دوم تولید خودروی این کشور قرار بگیرد و اکنون بعد از همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک با خودروسازانی چون نیسان، کیـا، هوندا و پژو از دانش و تجربیـات بسیـار خوبی برخوردار است. ایران خودرو نیز بعد از عقد قرارداد جدید با پژو بـه سراغ شرکت دانگ فنگ رفت و خودروی H30 Cross را وارد سبد محصولات خود کرد. H30 کراس، نخستین محصول دانگ فنگ هست که درون ایران مونتاژ مـی‌شود. این خودرو بر روی پلتفرم مشترک با سیتروئن ZX و پژو 306 ساخته شده و برای اولین بار درون سال 2009 درون چین معرفی شد.

دانگ فنگ اچ 30 کراس از طراحی نسبتا خوبی برخوردار است. درون نمای جلوی خودرو، جلوپنجره‌ی بزرگ و چرا‌غ‌های کشیده بـه چشم مـی‌خورند و سپر آن نیز طراحی ساده‌ای دارد. درون نمای پشتی، چراغ‌های عقب مشابه برخی از محصولات ولوو طراحی شده هست و درون دو طرف خودرو هم خطوط شیب‌داری دیده مـی‌شود کـه فرم بدنـه را از حالت یکنواختی خارج مـی‌کند. البته رینگ‌های کوچک 16 اینچی H30 Cross با ابعاد بدنـه تناسبی ندارد و کمـی توی ذوق مـی‌زند. فضای داخلی خودرو هم کمـی ساده اما زیبا طراحی شده و در مجموع قابل قبول است. طول این خودرو 4.3 متر بوده (کمـی بزرگتر از 206 صندوق‌دار) و فاصله‌ی محوری آن نیز تقریبا 20 سانتی‌متر بیشتر از پژو 206 است. همچنین این کراس اوور چینی 1.7 متر عرض، 1.5 متر ارتفاع و هزار و 230 کیلوگرم وزن دارد.

 موتور آشنای دانگ فنگ H30 Cross

دانگ فنگ اچ 30 کراس از موتور معروف TU5 استفاده مـی‌کند کـه قبل از آن درون خودروهای رانا، پژو 206، پژو 405 اس ال ایو پژو پارس LX نیز مشاهده شده بود. با توجه بـه اینکه دانگ فنگ شریک تجاری پژو است، بعد نمـی‌توان انتظار سورپرایز خاصی را درون قسمت پیشرانـه داشت اما استفاده از چنین موتوری به منظور خودرویی با این وزن و ابعاد جای تعجب دارد. البته این موضوع باعث مـی‌شود حداقل از نظر خدمات بعد از فروش قطعات موتوری، مشکلی به منظور خریداران خودرو بـه وجود نیـاید.

این پیشرانـه‌ی 4 سیلندر و 16 سوپاپ با حجم 1.6 لیتر، قدرتی معادل 105 اسب بخار درون 5 هزار و 750 دور درون دقیقه و گشتاور 142 نیوتن متر را تولید مـی‌کند. شتاب صفر که تا صد کیلومتر درون ساعت این خودرو 12.5 ثانیـه هست که درون این امر یک گیرب4 سرعته‌ی اتوماتیک ساخت شرکت معروف AISIN ژاپن، نقش مـهمـی را ایفا مـی‌کند. حداکثر سرعت دانگ فنگ اچ 30 کراس، 183 کیلومتر درون ساعت بوده و مصرف سوخت آن نیز 7 لیتر درون هر 100 کیلومتر است. همچنین باک بنزین این خودرو 51 لیتر گنجایش دارد.

سیستم تعلیق H30 Cross از نوع مستقل هست و با نگاه دقیق‌تر بـه آن متوجه مـی‌شویم کـه دقیقا همان سیستم تعلیقی هست که بر روی پژو 306 هم استفاده شده بود. همان‌طور کـه در ابتدای مطلب گفته شد، پلتفرم خودرو نیز همان پلتفرم خودروی قدیمـی سیتروئن ZX هست که درون بین سال‌های 1991 که تا 1998 تولید مـی‌شد. صندوق این کراس اوور چینی، 417 لیتر فضا دارد کـه حدود 33 لیتر از فضای صندوق خودروی 206 صندوق‌دار کمتر هست اما درون اچ 30 کراس با خواباندن صندلی‌های عقب مـی‌توان این فضا را که تا اندازه‌ی قابل توجهی افزایش داد.

ایمنی متوسط و حتی ضعیف، یکی از مـهم‌ترین نقاط ضعف دانگ فنگ اچ 30 کراس است. این خودرو تنـها 3 ستاره‌ی ایمنی را از سازمان چینی CNCAP دریـافت کرد کـه بیـانگر ایمنی نامناسب آن است. ترمز‌های ABS با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو یـا EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت یـا ایموبلایزر، قفل مـیکرو سوئیچی درب‌ها، چراغ مـه‌جلو و عقب، سیستم ایزوفیو دوربین دید عقب از جمله تجهیزات ایمنی H30 Cross هستند کـه تقریبا درون سطح همان محصولات داخلی بوده و مـی‌توان گفت کـه ایران خودرو چیز جدیدی را بـه آن اضافه نکرده است.

علاوه بر آن، دانگ فنگ اچ 30 کراس دارای امکانات و آپشن‌هایی مانند سیستم تهویـه مطبوع اتوماتیک، سیستم چندرسانـه‌ای با صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی، گرم‌کن آینـه‌های جانبی، روکش چرمـی غربیلک فرمان، سنسور پارک، تنظیم دستی صندلی راننده درون 6 جهت، صندلی عقب تاشو، کامپیوتر سفری، فرمان هیدرولیک مجهز بـه کلید‌های فرمان صوتی و بلوتوث هندزفری، چراغ‌های LED، دکوراتیو طرح متال با تزئینات کرومـی، رینگ 16 اینچی و لاستیک با عرض 205، اسپویلر و 4 عدد بلندگو بـه همراه 2 عدد تیوتر است.

فروش خودروی دانگ فنگ اچ 30 کراس درون ایران

وقتی بحث خرید خودرو درون حدود قیمت 50 مـیلیون تومان بـه مـیان مـی‌آید، مـی‌بینیم کـه با گزینـه‌های چندان جذابی روبرو نیستیم؛ اما ایران خودرو درون سال گذشته وعده‌ی عرضه‌ی خودرویی بـه نام دانگ فنگ اچ 30 کراس را با قیمت کمتر از 50 مـیلیون تومان داد. ثبت نام این خودرو با رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و سفید درون نیمـه‌ی اول سال 95 آغاز شد و خریداران نیز استقبال خوبی از آن د.

دانگ فنگ اچ 30 کراس درون حال حاضر با قیمت 51 مـیلیون تومان درون بازار بـه فروش مـی‌رسد. شرکت ایران خودرو نیز این کراس اوور چینی را با دریـافت پیش پرداختی بـه مبلغ 23 مـیلیون تومان و سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف 18 درصد پیش‌فروش مـی‌کند. بـه این ترتیب بـه نظر مـی‌رسد کـه این خودرو بـه رقیبی به منظور رنو ساندرو، لیفان X50 و ساندرو استپ وی تبدیل خواهد شد.

در مجموع  نمـی‌توان از H30 کراس توقع بسیـار بالایی داشت. هر چقدر هم کـه به اصالت فرانسوی این خودرو بنازیم، باز هم با خودرویی چینی طرف هستیم کـه البته با توجه بـه قیمت‌گذاری نسبتا مناسب با استقبال خوبی مواجه شده است. کارشناسان خودرو از قیمت مناسب، امکانات خوب با توجه بـه قیمت، فضای کابین جادار، گیرباتوماتیک دقیق و مصرف سوخت پایین به عنوان نکات قوت این خودرو یـاد مـی‌کنند. همچنین بـه عقیده‌ی آن‌ها طراحی نامناسب، سیستم صوتی نسبتا ضعیف و ایمنی نـه چندان خوب جزو اصلی‌ترین نقاط ضعف کراس اوور چینی ایران خودرو هستند.

جدول مشخصات دانگ فنگ H30 کراس

نوع موتور TU5 چهار سیلندر 16 سوپاپ حجم موتور 1.6 لیتر قدرت موتور 105 اسب بخار گشتاور موتور 142 نیوتن متر حداکثر دور موتور مجاز 5هزار و 750 دور درون دقیقه مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر درون هر 100 کیلومتر گیربکس 4 دنده اتوماتیک ساخت Aisin ژاپن محور انتقال قدرت جلو فاصله محوری 2.6 متر ابعاد (طول/ عرض/ ارتفاع) 4.3 متر/ 1.7 متر/ 1.5 متر نوع فرمان هیدرولیک رینگ 16 اینچی وزن خالص خودرو هزار و 254 کیلوگرم حجم صندوق 417 لیتر تعلیق جلو مک فرسون تعلیق عقب مستقل تعداد کیسه هوا 4 عدد ترمز جلو دیسکی خنک‌شونده ترمز عقب دیسکی حداکثر سرعت 183 کیلومتر درون ساعت شتاب صفر که تا 100 کیلومتر درون ساعت 12.5 ثانیـه استاندارد آلایندگی یورو 4 حجم باک بنزین 51 لیتر سایر امکانات ترمز ABS- دوربین دید عقب- سنسور پارک عقب- سیستم تهویـه اتوماتیک- سانروف- مانیتور و GPS- 6 بلندگو- تودوزی پارچه‌ی دورنگ- کامپیوتر سفری- مـه‌جلو و عقب- بلوتوث- چراغ روشنایی روز- کروز کنترل قابل نصب- سیستم توزیع الکترونیکی EBD

گالری عدانگ فنگ اچ 30 کراس

: گروه دانگ فنگ




[گروه دانگ فنگ]

نویسنده و منبع: هیتلر | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 04:07:00 +0000



گروه دانگ فنگ

دانگ فنگ h30 کراس اوور - Dongfeng | اول خودرو

امروز قصد داریم شما را با، گروه دانگ فنگ بالا و پایین خودرو چینی دانگ فنگ مدل h30 کراس، کـه توسط ایران خودرو قصد مونتاژ و عرضه را دارد، آشنا کنیم.

درباره دانگ فنگ موتور:

دانگ فنگ موتور، نام یک شرکت خودروسازی چینی است، کـه به‌عنوان بزرگترین خودروساز، درون جمـهوری خلق چین شناخته مـی‌شود. گروه دانگ فنگ شرکت دانگ فنگ موتور، درون سال ۱۹۶۸ مـیلادی درون استان هوبئی تأسیس شد و در حال حاضردر زمـینـه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامـیون و وسایل نقلیـه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت مـی‌کند.دانگ فنگ موتور کـه در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ مـیلیون دستگاه خودرو تولید کرده است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته مـی‌شوند.دانگ فنگ بـه کمک ولوو تراو رنو ترا(یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته بـه عنوان اولین چینی بسیـار پر رنگ بـه بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

دانگ فنگ درون ایران:

دانگ فنگ بعد از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی بـه عنوان شریک تجاری سایپا دیزل درون فروش کامـیون‌ها وارد ایران شد. گروه دانگ فنگ کامـیون‌های T300 و T375 اولین کامـیون‌های دانگ فنگ درون ایران بودند (که بعدها با نام‌های البرز و کاوه درون ایران مونتاژ شدند)، و انتقادات فراوانی را درزمـینـهٔ کیفیت برانگیخته بود. پیکاپ ریچ نیز دیگر محصول دانگ فنگ هست که همچنان توسط پارس‌خودرو عرضه مـی‌شود.

دانگ فنگ h30 کراس:

این خودرو بـه نسل نخست سیتروئن الیزه برمـیگردد. وقتی کـه سیتروئن تصمـیم گرفت کـه با همکاری دانگ فنگ، یک محصول ارزان‌قیمت و مخصوص بازار چین طراحی کند، حاصل این همکاری، نسل اول سیتروئن الیزه بود کـه از پلت فرم و متعلقات فنی محصولات آن زمان پژو-سیتروئن، از جمله موتور TU5 بهره مـی‌برد. این خودرو درون چین با موفقیت نسبی مواجه شد، به‌طوری کـه سیتروئن متقاعد شد کـه نسل دوم آن را با نام C-Elysee درون سایر بازارها، از جمله اروپای شرقی و آفریقا عرضه کند. اما درون همان سال‌ها کـه نسل اول الیزه بر روی خطوط تولید دانگ فنگ قرار داشت، این کمپانی تصمـیم گرفت کـه محصولاتی تحت برند خودش را بر پایـه پلت فرم آن تولید کند. درون نـهایت یک سدان (سدان یـا سالون بـه خودروهای سواری معمولی یـا اصطلاحاً صندوقدار مـی‌گویند کـه دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و مـی‌تواند دو یـا چهار درون داشته باشد. سدان متداولترین شکل طراحی بدنـه خودرو است).با نام S30، یک هاچ‌بک با نام H30 و یک کراس اور با نام H30 Cross درون سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ رونمایی شده و وارد بازار شدند. این کراس اوور کوچک با موتور ۱٫۶ لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری هست که سالها ایرانی ها بر روی ۲۰۶ تیپ ۵ با آن آشنا بوده اند،( موتور ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۰۶ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن مترگشتاور) دانگ فنگ دو تیپ اتوماتیک و دستی را عرضه کرده، گیرب۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک، بر خلاف تصور گیرباتوماتیک این خودرو از نوع AL4 پژو کـه بر روی ۲۰۶ اتوماتیک درون ایران نصب شده هست نیست بلکه دانگ فنگ ترجیح داده از گیربساز معروف آیسین ژاپن گیربخودرو را تهیـه نماید. سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل و تورشن هست و بعد از نگاهی بـه زیر خودرو مشخص مـی شود دقیقا همان سیستم تعلیقی هست که بر روی پژو ۳۰۶ استفاده شده. پلتفورم خودرو نیز بـه نوعی پلتفورم خودروی قدیمـی سیتروئن ZX هست که بین سالهای ۱۹۹۱ و ۱۹۹۸ تولید مـی شد.

خدمات بعد از فروش دانگ فنگ h30 کراس:

با توجه بـه اینکه این خودروساز شریک پژو هست مطمئنا از لحاظ لوازم یدکی و خدمات بعد از فروش مـی توان خیـالتان راحت باشد

طراحی ظاهری :

همان طور کـه گفتیم این خودرو بـه نسل نخست سیتروئن الیزه برمـیگردد و مانند محصولات سایپا و ایران خودرو مـی باشد(همان طور کـه مـی دانید پراید یـا پژوهای مختلف درون ایران بارها تغییر ظاهری پیدا د و این امر درون دانگ فنگ h30 کراس هم انجام گرفته) و پلت فرم اصلی اچ ۳۰ کراس آور هم بـه سال‌های اولیـه قرن جاری برمـی گردد، کـه در آن زمان نیز پلت فرمـی مدرن و عالی نبوده است. درون نتیجه طراحی ظاهری h30کراس، بیشتر شبیـه بـه خودروهایی هست که حدوداً ۱۰- ۱۵ سال قبل تولید مـی‌شدند،از این لحاظ بـه روز و مدرن نیست. البته یک فیس‌لیفت درون سال ۲۰۱۳ بر روی H30 انجام شده هست اما همچنان نمـی‌توان بـه طراحی H30 امتیـاز بالایی داد. یکی از نکاتی کـه در طراحی دانگ فنگ H30 Cross به‌عنوان یک ضعف مـی‌توان اشاره کرد، طرح دایره‌ای چراغ‌های مـه جلو هست که ارتباطی با سایر قسمت های خودرو ندارد. چراغ های عقب این خودرو شبیـه بـه ولوو هست اما بـه مانند مـه جلو ارتباط و سنخیتی با قسمت های دیگر ندارد.دورتادور دانگ فنگ h30 کراس ضربه گیر پلاستیکی نصب شده کـه از زیبایی های این خودرو کاسته، نکته انتهایی درباره طراحی ظاهری این خودرو این هست که هیچ‌کدام از خودروهایی کـه در رنج قیمتی اچ ۳۰ کراس آور قرار دارند، درون این زمـینـه برتری خاصی نسبت بـه آن ندارند.

طراحی و فضای داخلی :

طول ۴٫۳ متر هست و اندکی از ۲۰۶ صندوقدار بزرگتر هست اما فاصله بین دو محور آن حدود ۲۰ سانت بیشتر از ۲۰۶ است.که نقطه قوت خوبی جهت راحتی سرنشین هست (توجه کنید کـه این قضیـه تنـها تضمـین کننده راحتی سرنشینان نیست چون حتما ارگونومـی صندلی های و… هم مناسب باشد) فضای صندوق این خودرو ۴۱۷ لیتر مـی باشد، کـه اگر آن را با ۲۰۶ صندوق دار مقایسه کنیم، ۳۳ لیتر فضای کمتری دارد، اما اگر صندلی عقب این خودرو را بخوابانید ۱۱۳۷ لیتردر اختیـار خواهید داشت.(یکی از خصوصیـات کراس خودروها همـین هست که با خواباندن صندلی فضا درون عقب بیشتر مـی شود و این خودرو هم از این قاعده مستثنا نیست) درباره جنس کابین این خودرو حتما بگویم از پلاستیک خشک هست و کاملا مثل دنا خودمان است(در این رنج قیمت نباید توقع زیـادی داشته باشید زیرا شما درون خودروهای قیمت بالاتر هم شاهد این جنس کابین هستید) دیگر مشکل این خودرو، ارگونومـی داخل اتاق است. داشبورد خودرو مذکور، با اینکه طرح فیبرکربن دارد، ولی طراحی بـه نسبت ساده و قدیمـی دارد و برخی دکمـه ها درون جای مناسبی قرار ندارند(دسترسی بـه آن هم راحت نیست). مثلا دکمـه فلاشر درون پایین ترین نقطه هست و یـا به منظور دیدن صفحه نمایشگر سیستم تهویـه اتوماتیک، حتما هنگام رانندگی بیخیـال روبه رو خود شوید.

ابعاد خودرو :

یکی از بحث هایی کـه امروز درون ایران درباره این خودرو زیـاد هست ابعاد این خودرو است(عده ای مـی گویند این خودرو کراس خودرو نیست و به هاچ بک یـا استیشن و… بیشتر شبیـه است) حال لازم مـی دانیم، یک توضیح مختصر از کراس اوور کوچک بدهیم:
این رده از خودروها دارای ظاهر و طراحی بینابینی هستند یعنی هم برخی ویژگیـهای خودروهای SUV (مثل FJکروز) را دارا هستند و هم برخی ویژگی های خودروهای سدان یـا هاچبک.
حال ابعاد این خودرو را با کراس خودرو بنز و آئودی مقایسه مـیکنیم:
مرسدس بنز جی ال ای:         طول ۴۴۱۷ مـیلی متر                 عرض ۱۸۰۴ مـیلی متر                  ارتفاع ۱۴۹۴ مـیلی متر
آئودی کیو۳: گروه دانگ فنگ                        طول ۴۳۸۵ مـیلی متر                 عرض ۱۸۳۱ مـیلی متر                  ارتفاع ۱۶۰۸ مـیلی متر
H30 کراس:                        طول ۴۳۵۱ مـیلی متر                 عرض ۱۷۶۰ مـیلی متر                   ارتفاع ۱۵۲۸ مـیلی متر
همان طور کـه مشاهده مـی کنید هر سه خودرو(حتی بنز با آئودی) با هم تفاوت های عددی دارند، حال با توجه بـه توضیحات قضاوت را بر عهده خود شما مـی گذاریم.

مقایسه h30 کراس، دستی و اتوماتیک :

تجهیزات رفاهی و ایمنی :

  • قابلیت تنظیم دستی صندلی راننده درون ۶ جهت
  • کامپیوتر سفری
  • چراغ‌های جلو هالوژن
  • چراغ مشایعت که تا منزل
  • رینگ آلومـینیومـی ۱۶ اینچی
  • چراغ مـه جلو و عقب
  • گرم‌کن آینـه
  • سانروف برقی دو حالته
  • پاور ویندوز
  • جا عینکی
  • گرم‌کن شیشـه عقب
  • کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
  • صندلی پارچه‌ای دو رنگ
  • غربیلک فرمان چرمـی
  • سیستم صوتی مجهز بـه پخش CD، MP3 و USB دارای ۶ بلندگو
  • تهویـه مطبوع اتوماتیک
  • مانیتور ۶٫۵ اینچی لمسی بـه همراه GPS
  • دوربین دید عقب با قابلیت پخش فایل های تصویری
  • هندزفری بلوتوث
  • اسپویلر عقب
  • صندلی های تاشو عقب
  • کنسول مـیانی صندلی های جلو
  • سیستم ترمز ABS
  • ترمز EBD
  •  ترمزهای دیسکی خنک شونده درون جلو و ترمز دیسکی ساده درون عقب
  • ستون فرمان جذب‌کننده انرژی
  • سنسور دنده عقب
  • سنسور تصادف
  • سیستم ضد سرقت
  • کمربند های ایمنی پیش کشنده جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • هشدار باز بودن کمربند راننده
  • ایزوفیکس
  • قفل کودک درب های عقب

مشخصات فنی H30 کراس آور:

موتور H30 کراس آور همان موتور TU5 هست که درون پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ و رانا شاهد آن هستیم(با توجه بـه شباهت های این خودرو با پژوهای موجود درون ایران کـه توسط ایران خودرو تولید مـی شود هویداست کـه این انتخاب به منظور مونتاژ و تولید درون ایران بسیـار مقرون بـه صرفه و هوشمندانـه است) این موتور با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی، توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن‌-متر گشتاور را دارد. خوشبختانـه دانگ فنگ گیرباتوماتیک نـه چندان هوشمند پژو-سیتروئن، را با یک جعبه دنده اتوماتیک چهارسرعته ساخت کمپانی ژاپنی معتبر AISIN جایگزین کرده است. درون نتیجه قدرت موتور بـه چرخ‌های جلوی دانگ فنگ H30 Cross منتقل شده و بیشینـه سرعت آن طبق اعلام دانگ فنگ بـه ۱۷۱ کیلومتر بر ساعت (طبق کاتالوگ ایران خودرو ۱۸۳ کیومتر بر ساعت عنوان شده) و مصرف سوخت آن بـه ۶٫۱ لیتر درون هر صد کیلومتر مـی‌رسد ( گنجایش باک ۵۱ لیتر است) .صفر که تا صد این خودرو هم ۱۲٫۵ ثانیـه است.

ایمن بودن:

این خودرو مجهز بـه ترمزهای دیسکی خنک شونده درون جلو و ترمز دیسکی ساده درون عقب، سیستم ترمز ABS ، ترمز EBD ، ستون فرمان جذب‌کننده انرژی، سنسور دنده عقب، سنسور تصادف و سیستم ضد سرقت مـی‌باشد. کمربند های ایمنی پیش کشنده جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، هشدار باز بودن کمربند راننده، ایزوفیو قفل کودک درب های عقب مـی باشددانگ، توجه بـه این نکته لازم هست که h30کراس درون تست تصادف سی انکپ تنـها موفق بهب سه ستاره ایمنی شده است. 

قیمت دانگ فنگ H30 کراس آور:

هاشم یکه‌زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، درون مصاحبه‌ای کـه روز ۸ مـهرماه صورت گرفت، درون ارتباط با تحویل دانگ فنگ H30 کراس گفت: فکر مـی کنم از ۲ هفته آینده تحویل این خودرو آغاز شود. بـه هر حال یک سری مسائل اتفاق مـی افتد کـه ممکن هست دست شما نباشد. درون ضمن دانگ فنگ h30 کراس جز خودروهای چینی هست که درون ابتدا ورودش بـه بازار بالای ۳۰% داخلی سازی مـی شود. بـه هر حال مـی خواهیم محصولی کـه به دست مشتری مـی رسد، محصول کیفی باشد. روی بحث تجاری آن، بحث کنترل کیفی را بسیـار سخت گرفته ایم، تاخیر هم بـه این علت است. متقاضیـانی کـه موعد تحویل خودرو آنـها مردادماه بوده هست عصر امروز دعوتنامـه خودروی دانگ فنگ H30 کراس به منظور آنـها ارسال شده و قیمت رسمـی و مبنای آن درون این دعوتنامـه ۴۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان ذکر شده است.

محاسن H30 کراس آور:

  •  قیمت بـه نسبت مناسب.
  •  امکانات ایمنی قابل قبول نسبت بـه خودروهای تولید دخل.
  •  فضای بار و سرنشین خوب
  •  گیرباتوماتیک دقیق
  •  مصرف سوخت بهینـه
  •  امکانات رفاهی مناسب
  • معایب H30 کراس آور:

  • طراحی ظاهری نـه چندان بـه روز
  •  طراحی داخلی ضعیف
  •  نبود امکاناتی مثل کروزکنترل
  •  سیستم صوتی ضعیف و خسته کننده
  •  نبود سیستم کنترل پایداری الکتریکی
  • کسب سه ستاره ایمنی از تست تصادف سی انکپ (استانداردهای سی انکپ از یورو انکپ پایین تر است)
  • امـیدواریم این مقاله بـه شما درون انتخاب مناسب کمک کرده باشد.




    [گروه دانگ فنگ]

    نویسنده و منبع: هیتلر | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 18:19:00 +0000



    گروه دانگ فنگ

    مقایسه پژو 207 جدید با دانگ فنگ H30 کراس… | خودرو گراف

    باتوجه بـه تحریم اعمال شده بـه ایران , خودروسازان ( مونتاژ کاران ) داخلی که دیگر امـیدی بـه شرکای اروپایی

    خود نداشتند مجبور شدند که تا به سمت صنعت چین تغییر جهت دهند!

    خودرو H30  کراس کـه از موتور TU5 و پلت فرم سری 3 پژو استفاده مـی کند , بدون شک بهترین گزینـه ممکن

    برای آغاز همکاری مابین ایران خودرو و دانگ فنگ چین بود. گروه دانگ فنگ اما کار بـه همـین جا ختم نشد و داخلی سازی محصولات

    پژو در ایران ناگهان شدت گرفت. گروه دانگ فنگ که تا جایی کـه موتور TU5 تقریبا داخلی سازی شد و با نبود ناظرین پژو این

    داخلی سازی بـه کابین و قطعات داخلی نیز سرایت کرد…

    امروز بـه مقایسه این دو حاصل تحریم مـی پردازیم!

    مقایسه طراحی بیرونی»

    طرح نمای بیرونی 207 جدید دیگر آن جذابیت های قبل را ندارد!

    چراکه نسبت بـه نسل قبل خود کمترین تغییر ممکن را تجربه کرده است. تنـها تغییر درون نمای بیرونی  کاسه

    چراغ های جدید هستند کـه برای کاسه چراغ های جلو طرح کپی برداری شده سانتافه 2017 درون نظر گرفته

    شده و برای چراغ های عقب طرحی زیبا از نئون کـه بدون شک بهترین تغییر ممکن بـه حساب مـی آید.

    موضوع اینجاست کـه 207 مثلا جدید هیچ برگ برنده ای ندارد…

    هیوندای سانتافه 2016 پژو 207 جدید
    پژو 207 جدید

    اگر بنا بـه تغییر کاسه چراغ ها باشد باور کنید نمونـه هایی از کاسه چراغ های اسپرت درون سطح بازار وجود دارند

    که کاملا جذابتر هستند. اما زمانیکه بـه H30 کراس و طرح بدنـه آن نگاه مـی کنم , ناخواسته  طرحی از محصولات

    سوبارو بـه یـادم مـی آید. محصولی بـه نام سوبارو XV کراس…!!!

    سوبارو XV CROSS

    H30 کراس واقعا خودرو آنچنان زیبایی نیست , اما این بـه آن معنانیست کـه H30 کراس نمای بیرونی خوبی ندارد.

    بلکه از نظر بنده H30 کراس حداقل با ابعاد بزرگتر خود گیرایی بیشتری به منظور مخاطب ایجاد مـی کند. البته بزرگی

    بیش از حد کاور پلاستیکی لبه گلگیرها نشان از چینی بودن آن دارد ولی درون کل با توجه بـه استفاده از تکنولوژی

    پژو و طرح سوبارو نمایی قابل قبول شکل گرفته که نام کراس را با خود یدک مـی کشد…

    سوبارو XV CROSS دانگ فنگ H30 CROSS
    سوبارو XV CROSS دانگ فنگ H30 CROSS

    دی لایت هایی زیبا کـه به دور لامپ های چراغ جلو حلقه زده اند , درون کل مگر مـی شود طراحی سوبارو را نادیده گرفت؟

    باربند اسپرت سقف

    کاور پلاستیکی دورتادور خودرو کـه نشان از کراس بودن آن دارد

    سانروف

    اسپویلر عقب مجهز بـه LED

    دیفیوزر سپر جلو و عقب

    هیچ کدام نکاتی نیستند کـه نادیده گرفته شوند…

    دانگ فنگ H30 کراس

    مقایسه طراحی کابین»

    وقتی درب پژو 207 جدید را باز مـی کنیم…

    تنـها تفاوت ایجاد شده , اضافه شدن یک LCD و تغییر غربیلک فرمان هست که تعدادی

    دکمـه کنترلی روی  آن نصب شده اند…!!!

    داشبورد پژو 207 جدید

    درون کابین H30 کراس چندان بی ربط با طرح بدنـه آن طراحی نشده و سبک خطوط کشیده و منظم را

    حفظ کرده هست تا همچنان قواعد طراحی ژاپنی را رعایت کند. غربیلک فرمان H30 کراس خوش دست است

    و با روکش چرم + دکوراتیو طرح متال واقعا خودنمایی مـی کند. طرح داشبورد ساده و فاقد هیجان است اما

    بسیـار منظم و کاربردی , استفاده از قطعات طرح فیبر کربن و کروم درون کابین H30 کراس را لوتر جلوه مـی دهد…

    داشبورد دانگ فنگ H30 کراس داشبورد دانگ فنگ H30 کراس

    مقایسه تجهیزات و امکانات رفاهی»

    در ابتدا پژو 207 جدید:

    سیستم چند رسانـه ای جدید با نمایشگر 7 اینچی + GPS فعال به منظور ایران

    پوشش DVD + پورت USB

    4 بلند گو + 2 تیوتر

    سنسور و دوربین دنده عقب

    تهویـه اتوماتیک

    کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان

    تماس صوتی درون کابین

    کروز کنترل

    H30 کراس:

    سانروف

    سیستم چند رسانـه ای با LCD 6.5 اینچی

    GPS + نویگیشن فعال به منظور ایران

    پوشش پورت USB و AUX

    4 بلند گو + 2 تیوتر

    دوربین و سنسور دنده عقب

    تهویـه اتوماتیک

    دکمـه های کنترل صوتی روی غربیلک فرمان

    کامپیوتر سفری

    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

    همانطور کـه مشاهده نمودید این دو خودرو تفاوت چندانی از نظر آپشن با یکدیگر ندارند. درون حقیقت وجود

    کروزکنترل بطور فابریک به منظور پژو 207 و سانروف به منظور H30 کراس جدی ترین برگ برنده هر دو خودرو در

    مقایسه با یکدیگر هستند.

    ایمنی»

    پژو 207 جدید:

    تنـها مرکز تست تصادفی کـه پژو 207 مورد مونتاژ درون ایران یعنی ( +206 ) را از نظر ایمنی بررسی نموده

    است , فقط مرکز تست تصادف آمریکای لاتین است. ( LATIN-NCAP )

    البته نتیجه این تست تصادف کاملا قابل تامل است…

    تست تصادف پژو 207 درون مرکز آمریکا لاتین

    تنـها 2 ستاره ایمنی به منظور راننده کـه خود بیـانگر تمام ماجراست…

    2 عدد ایربگ ( راننده و سرنشین جلو )

    سیستم ترمز چهار چرخ دیسکی

    پوشش سیستم های ABS + EBD + EBA

    دانگ فنگ H30 کراس:

    H30 کراس هم با دریـافت تنـها 3 ستاره ایمنی از مرکز تست تصادف چین ( C-NCAP ) نشان مـی دهد که

    ایمنی آن , چندان فراتر از رقیب مثلا فرانسوی خود نیست!

    4 عدد ایربگ ( راننده و سرنشین جلو + 2 عدد جانبی به منظور ردیف جلو )

    سیستم ترمز چهار چرخ دیسکی

    پوشش سیستم های ABS + EBD

    تست تصادف دانگ فنگ H30 درون مرکز تست چین

    مقایسه فضای سرنشین و بار»

    ابعاد پژو 207 جدید:

    طول: گروه دانگ فنگ 3900 مـیلیمتر

    عرض: 1680

    ارتفاع: 1468

    فاصله بین دو محور: 2443

    حجم قسمت بار: 245 لیتر

    ابعاد دانگ فنگ H30 کراس:

    طول: 4351 مـیلیمتر

    عرض: 1760

    ارتفاع: 1528

    فاصله بین دو محور: 2610

    حجم قسمت بار: 417 لیتر

    دانگ فنگ H30 کراس فضای بار H30 کراس ( 417 لیتر )

    207 جدید بدون هیچ تفاوتی درون ابعاد نسبت بـه نسل قبل خود بـه مـیدان آمده هست , نکته ای کـه این خودرو

    را درون لیست خرید جوانان و زوج های جوان قرار مـی دهد و بـه همـین ترتیب از لیست خرید خانواده های بیش

    از 3 نفر خارج مـی کند…

    این درون حالیست کـه H30 کراس با ابعادی مناسب تر و هوشمندانـه , مـی تواند مورد توجه هر دو

    گروه خریداران قرار گیرد. صد البته کـه فضای بار و سرنشینان عقب H30 کراس این خودرو را درون این بخش

    به برنده ای قاطع تبدیل مـی کنند…

    مقایسه توان حرکتی و کیفیت سواری»

    توان و کشش موتور TU5 درون هر دو خودرو یکسان درون نظر گرفته شده است!

    حجم موتور: 1587 سی سی ( 4 سیلندر – 16 سوپاپ )

    قدرت موتور: 105 اسب بخار

    حداکثر گشتاور: 142 نیوتن متر

    بزرگترین تفاوت این دو خودرو درون این بخش نوع گیربهای آنـهاست… پژو 207 جدید»

    نوع گیربکس: چهار سرعته اتوماتیک , تیپ ترونیک ( AL4 )

    شتاب اولیـه: 12.6 ثانیـه

    مـیانگین مصرف سوخت: 7.1 لیتر درون صد کیلومتر ( بطور استاندارد )

    دانگ فنگ H30 کراس»

    نوع گیربکس: چهار سرعته اتوماتیک , بدون تیپ ترونیک ( AISSIN )

    شتاب اولیـه: 12.5 ثانیـه

    مـیانگین مصرف سوخت: 7 لیتر درون صد کیلومتر ( بطور استاندارد )

    گیرب4 سرعته ساخت AISSIN ژاپن

    اعداد را مشاهده مـی کنید , واقعا جای تعجب است…

    وزن خالص دانگ فنگ H30 کراس بـه 1230 کیلوگرم مـی رسد , درون حالی که 207 جدید تنـها 1096 کیلوگرم وزن دارد.

    خب طبیعیست کـه بدلیل استفاده از موتور مشترک , پژو 207 جدید حتما سریع تر عمل کند , اما اینطور نیست…!!!

    همانطور کـه مـی بینید شتاب اولیـه H30 کراس حداقل بر روی کاغذ یک دهم ثانیـه سریعتر از پژو 207 است.

    گیربAL4 کـه در حال حاضر بر روی بسیـاری از محصولات داخلی سوار شده ( ساندرو , 206 تیپ 6 , پارس اتوماتیک

    که برای آن از نمونـه بدون تیپ ترونیک AL4 استفاده شده ) محصولی مشترک مـیان پژو سیتروئن و رنو بـه حساب مـی آید.

    این گیربوابسته بـه نوع محصولات شرکت های فرانسوی دارای جزئیـات متفاوت هست که همـین مسئله رفتار AL4 را

    در هر خودرویی تغییر مـی دهد!

    بطور مثال:

    شرکت رنو به منظور محصولا ت خود مانند ساندرو و تندر پلاس از گیرب4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک استفاده

    کرده هست , اما بـه این دلیل کـه سازنده اصلی جزئیـات را تعیین کرده هست گیربAL4 بشدت رام و گوش بـه فرمان

    راننده خود عمل مـی کند. حالا همـین گیربروی محصولات داخلی پژو عملکردی عجیب و دور از انتظار دارد!

    مثلا پژو 206 تیپ 6 کـه داد بسیـاری از مالکان خود را درون آورده بود…

    دلیل اصلی این موضوع اینجاست کـه این نسخه از گیربAL4 کـه بر روی اتاق 206 با موتور 1.6 لیتری ( TU5 ) سوار

    شده درون اصل به منظور نمونـه 1.4 لیتری پژو ساخته شده است. بـه همـین دلیل رفتار گیربدر مقابل این ناهماهنگی ایجاد

    شده کاملا آشفته و غیر عادی مـی شود. وقتی راننده گاز بیشتر مـی دهد خبری از دنده معنیست و گویـا گیربکس

    قصد همراهی با راننده را ندارد. در هنگام ترمزگیری اتاق بـه لرزه مـی افتد و گیرببازهم بـه موقع معنمـی کشد!

    این حالت راننده را وادار بـه استفاده از حالت تیپ ترونیک ( تعویض دستی ) مـی کند کـه بازهم دنده معها باتاخیر

    روبرو مـی شوند…

    با استفاده از حالت اسپرت ( S ) گیربایط کمـی بهتر شده و دنده معکوس ها دقت بیشتری پیدا مـی کنند , اما هنوز

    لرزش کابین هنگام فشار وارد به گیربمشـهود است. بماند کـه استفاده از حالت اسپرت گیربقاعدتا مساوی با

    تعویض دنده ها درون دور موتور بالاتر هست و این یعنی مصرف سوختی معادل 9.5 که تا 10 لیتر درون هر صد کیلومتر…

    واما H30 کراس با گیربژاپنی!

    اگر بخواهیم درون رابطه با برند AISSIN ژاپن و افتخاراتش صحبت کنیم کـه زمان زیـادی لازم داریم , بنابراین تنـها

    مـی نویسیم ژاپنی قابل اعتماد. گرچند کـه گیربH30 کراس هم 4 سرعته و حتی بدون حالت تیپ ترونیک

    انتخاب شده هست , اما دیگر خبری از ارزش اتاق یـا رفتار غیر عادی گیربکس نیست!

    دنده معها بـه راحتی اعمال مـی شوند و در مقایسه با پژو 207 جدید شرایط رانندگی با H30 کراس کاملا

    مطلوب است. بله همـین نکته مـهم باعث برتری H30 کراس درون مقابل پژو 207 است. اما رقابت زمانی پر هیجان تر

    مـی شود که قابلیت مناسب گیربH30 کراس بـه کمک آن مـی آید. گیربH30 کراس بـه راننده خود اجازه مـی دهد

    تا علاوه بر حالت تمام اتوماتیک ( Dسه دنده اول را خود تعویض کند. درون این مـیان با استفاده از دکمـه ای کـه در کنار

    دو حالت اسپرت و برف گیربH30 کراس قرار دارد , حالت سوم این گیربرا فعال کرد!

    در این حالت گیربسیستم محافظی 100% خود را غیر فعال مـی کند تا تعویض 3 دنده اول خودرو بطور کامل در

    اختیـار راننده باشد و دور موتور حتی از محدوده قرمز نیز عبور مـی کند بدو آنکه گیربدخالت کرده و برای حفظ

    سلامت گیربو موتور دنده را بـه طور اتوماتیک تعویض کند. حالتی از رانندگی کـه گرچند بـه چشم بسیـاری از منتقدان

    قدیمـی بحساب مـی آید , اما حس وحال و هیجان رانندگی با خوروهای گیربدستی را به منظور راننده ایجاد مـی کند!

    حالا فرض کنیدH30  کراس کـه در حالت تمام اتوماتیک از پژو 207 بهتر عمل مـی کند , با وجود این قابلیت و استفاده از

    تمام توان موتور خود که تا چه حدی توانمند تر از رقیب عمل مـی کند…

    در بخش ترمزگیری بدون شک پیروزی از آن پژو 207 هست که با اتاق سبک تر خود کیفیت ترمز بهتری بـه نمایش مـی گذارد.

    هندلینگ پژو 207 کـه بعنوان یک کامپکت اسپرت ( جمع وجور ) شناخته مـی شود مناسب ارزیـابی شده ولی بـه دلیل وزن

    خالص پایین پژو 207 نمـی توان بیش از حد بـه آن اعتماد کرد!

    این درون صورتیست کـه H30 کراس با 134 کیلوگرم وزن بیشتر + ابعاد بزرگتر محورها و فاصله طولی آنـها هندلینگ و

    قدرت مانور مناسبی رقم زده کـه بدون تعارف دور از انتظار است. با خرید H30 کراس مـی توان بـه کوهستان رفت و

    به کمک سیستم تعلیق و فنربندی بزرگ تر  H30 کراس از ارتفاع بیشتر  نسبت بـه سطح زمـین به منظور عبور از مسیرهای

    خاکی و سنگلاخ نـهایت بهره را برد. H30 کراس خودرویی چند منظوره + جادار + راحت کـه قیمت کاملا مناسب تری

    نسبت به دیگر رقیبانش دارد و با حجم داخلی سازی انجام شده بر روی آن هنوز از رانا و امثال آن بهتر است…

    کابین و کیفیت سواری»

    انتظاری خاص از H30 کراس درون کار نیست!

    با این حال این چینی مونتاژ داخل مـی تواند براحتی از طراحی و کیفیت ساخت خودش دفاع کند!

    در مقابل وقتی به منظور اولین بار با 207 داخلی سازی شده روبرو شدم , این جمله بـه ذهنم رسید.

    پیش بـه سوی رانا…

    واقعا کیفیت ساخت قطعات داخلی کابین پژو 207 داخلی سازی شده بـه رانا نزدیک شده کـه این موضوع به

    هیچ وجه قابل قبول نیست! خصوصا زمانیکه وارد کابین H30 کراس شده و کیفیتی حداقلی را مشاهده مـی کنید

    و درون نگاه اول مشخص هست که کدامـیک  بـه نسبت قیمت خودرو کیفیت بیشتری دارند. بـه برخی شکایـات خریداران

    پژو 207 نگاهی مـی اندازیم:

    دفرمـه شدن داشبورد درون زیر نور مستقیم آفتاب ( تابستان 1396 )

    قفل شدن درب ها و شیشـه ها

    بروز مشکل درون بخش تهویـه ( باوجود سلامت کامل سیستم خنک کننده , کولر خودرو باد گرم مـی دهد )

    بروز مشکل درون سیستم چند رسانـه خودرو و اعلام خطا های پی درون پی!

    ایجاد اختلال درون سیستم برق خودرو

    جا بـه جا بالا و پایین شدن شیشـه ها

    از کار افتادن دکمـه های کنترلی روی غربیلک فرمان

    و…

    مواردی کـه در مورد H30 کراس گزارش شده:

    خاموش شدن درون حال حرکت ( تعداد گزارش این مورد بسیـار کم بوده و در حال حاضر برطرف شده هست )

    مشکل نفوذ آب از سانروف بـه کابین درون برخی مدل ها

    که هر دو مورد از ضعف مونتاژ کارخانـه است…

    نتیجه گیری:

    تعارف را کنار بگذاریم!

    پژو 207 داخلی سازی شده را حتما خودرویی بـه نامـیم کـه برخی خریداران آن کاملا راضی و خوشحال اند , و برخی دیگر…

    این بـه آن معنانیست که H30 کراس سلطان خوبی هاست , اما درون حال حاضر و با شرایط فعلی بازار داخلی به نسبت

    پژو 207 داخلی سازی شده ارزش بیشتری در مقابل وجه پرداختی شما دارد!

    قیمت روز:

    پژو 207 جدید: 53 مـیلیون تومان

    دانگ فنگ H30 کراس: 46 مـیلیون تومان

    نویسنده: علیرضا صادق الوعد

    ، گروه دانگ فنگ




    [گروه دانگ فنگ]

    نویسنده و منبع: هیتلر | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 10:41:00 +0000



    تمامی مطالب این سایت به صورت اتوماتیک توسط موتورهای جستجو و یا جستجو مستقیم بازدیدکنندگان جمع آوری شده است
    هیچ مطلبی توسط این سایت مورد تایید نیست.
    در صورت وجود مطلب غیرمجاز، جهت حذف به ایمیل زیر پیام ارسال نمایید
    i.video.ir@gmail.com