شماره مفعول ایرانی

شماره مفعول ایرانی شماره پسر مفعول - bootrssnew94.rozblog.com | فیلمپسر گی‌ ‌ایرانی - ایران | فیلم ی ... | شماره پسران مفعول - bargozideha.com | حراج شماره موبایل ان و زنان ایرانی درون الکامپ 90 | شماره 3 (بهمن ماه 1383) «مجله الکترونیکی همجنسگرایـان ایران ... |

شماره مفعول ایرانی

شماره پسر مفعول - bootrssnew94.rozblog.com

آمورش افزایش سریع اعضای کانال تلگرام + تبلیغ انبوه درون تلگرام

آموزش افزایش اعضای کانال تلگرام + تبلیغ انبوه درون تلگرام بدون ریپورت و اسپم شدن

تلگرام یکی از نرم‌افزار های اجتماعی هست که درون بین ایرانی ها هم از جایگاه خاصی برخوردار مـی باشد کـه این مـی توانید به منظور شما درامد زا باشد!!!!شما مـی توانید با ایجاد یک کانال درامد زایی کنید ، شماره مفعول ایرانی از طریق تبلیغ و فروش محصول بـه درامد بالایی برسید !ولی این خود مستلزم بیشتر بودن اعضا کانالتان خواهید بود.شاید که تا حالا راه های زیـادی رو امتحان کردید ولی نتیجه نگرفتید ، ولی با آموزش های این پکیج مـی توانید بـه راحتی اعضای کانال خود را بـه 1000 ، 2000 و بیشتر برسونید!!!با خرید این بسته یکبار به منظور همـیشـه درون های ثروت رو بروی خودتون باز کنید.همچنین ما به منظور شما بـه عنوان هدیـه تبلیغ انبوه تلگرام بدون ریپورت و اسپم + بانک شماره کل کشور + 1000شماره تلگرامـیاین پکیج درون سایت های دیگر بـه قیمت 30000 تومان فروخته مـی شود ولی شما مـی توانید این بسته را با قیمت استثنایی 12000 تومان از اینجا خریداری فرمایید.

. شماره مفعول ایرانی . شماره مفعول ایرانی : شماره مفعول ایرانی




[شماره مفعول ایرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 02:05:00 +0000



شماره مفعول ایرانی

فیلمپسر گی‌ ‌ایرانی - ایران | فیلم ی ...

فرراد سپتامبر 24, 2017 at 10:28 ق.ظ

اوف عجب فیلماییدنبال یـه خانم هستم اهل باشـه حضوریدانشجو تهرانمدنبال ی تک پرمم 24سانته20سالمـه بچه شـهرستانم کوردمبدجور تشنـه م پایـه ی یـا زوج ک نفر سوم بخانخانمای بود خبر بده پیـام بدیذ ایملمفداتونفرزاد..

برای پاسخ وارد شوید. شماره مفعول ایرانی . شماره مفعول ایرانی : شماره مفعول ایرانی ، شماره مفعول ایرانی

شماره مفعول ایرانی فیلمپسر گی‌ ‌ایرانی - ایران  | فیلم ی ...




[شماره مفعول ایرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 02:52:00 +0000



شماره مفعول ایرانی

شماره پسران مفعول - bargozideha.com

نکات دستوری بخوانیم وبنویسیم پنجم

  صفت:واژه یـا گروهی از واژه ها ست کـه درباره ی اسم توضیح مـی دهد و یکی از خصوصیـات اسم را از قبیل حالت مقدار شماره و مانند آن بیـان مـی کند. شماره مفعول ایرانی اسمـی کـه صفت درباره ی آن توضیح مـی دهدموصوف نامـیده مـی شود.مثال: شماره مفعول ایرانی گل زیباموصوف صفتصفت های مرکب بـه شکل زیر ساخته مـی شود:مثال:الف-اسم + اسم = صفت مرکب مثل:شیرزنب-صفت + اسم =صفت مرکب مثل نیک مردصفت فاعلی:صفتی هست که برکننده ی کار دلالت کند.مانند: کوشا - حاکم ستمگرصفت صفتاقسام صفت فاعلی:1 بن مضارع+ نده =گیر+ نده=گیرنده2 بن مضارع +ان =خند +ان =خندان3بن مضارع +الف(ا) =دان+ا = دانا4 بن ماضی و بن مضارع+ار=خرید+ار= خریدار5 بن ماضی یـا بن مضارع+گار=آموز+گار= آموزگار6 اسم معنی و به ندرت صفت یـا بن فعل + گر =کار+گر = کارگر7اسم معنی وصفت یـا بن فعل یـا ساخت امر + کار = جوان تراشکارصفت فاعلی مرکب:از ترکیب بن مضارع با اسم یـا کلمـه دیگر صفت فاعلی بدست مـی آید.مثال: دانشجو = دانش جوینده صفت جامد:صفتی هست که از بن فعل فارسی گرفته نشده باشد.مثال: بزرگ ـــ سفیدصفت مشتق:صفتی هست که از بن فعل فارسی جدا شده باشد.مثال: داننده =دان(بن مضارع) + نده ــ (ابله + انـه =ابلهانـه ==> ساخت صفت مشتق با پسوند«انـه»)صفت فاعلی مفعولی و لیـاقت جزء صفات مشتقند.صفت مفعولی مشتق – مثل غم آلود- خسته – دلدادهصفت مفعولی:صفتی هست که معنی مفعولیت دارد یعنی کار برآن واقع مـی شود معمولاً از بن ماضی+ره و برخی فتحه ساخته مـی شود.مثال:آورده – – گرفتهصفت نسبی:صفتی هست که بهی یـا جایی یـا جانوری یـا چیزی نسبت داده مـی شود وآن بیشتر با افزودن پسوند های(ی – ین – ینـه – های بیـان حرکت- گان- انـه انی چیی) بـه آخر اسم یـا صفت ساخته مـی شود.مثال: ( ی ) تهرانی – انـه سالانـه چی-پستچی،انی- روحانیساخت صفت غیر ساده:اسم + بن مضارع صحرا + گرد = صحراگرد – شنو + نده = شنوندهصفت برتر:صفت ساده + تر مثال: خوب + تر = خوب ترصفت برترین: صفت ساده + ترین مثال: بد+ترین = بدترینصفت پسین – صفت پیشینصفت پسین:اگرصفت بعد از موصوف بیـاید صفت پسین است.مثال: مادر خوب خط خواناصفت پیشین:اگرصفت قبل از موصوف بیـاید بـه آن صفت پیشین مـی گویند.مثال: بلند کوه نیک مردصفت لیـاقت:صفتی کـه شایستگی و قابلیت موصوف را مـی رساند وآن با افزودن (ی) بـه آخر مصدر ساخته مـی شود.خوردن+ی-خوردنیصفت شمارشی ترتیبی :که ترتیب موصوف را مـی رساند. شماره مفعول ایرانی بـه آخر صفت شمارشی ضمـه ای مـی افزایند و پس از آن لفظ «م» یـا«مـین» مـی آید مثال:پنج+ضمـه+م=پنجم پنج+ضمـه+مـین=پنجمـینمصدر:مصدر کلمـه ای هست که مفهوم اصلی فعل را مـی رساند بی آنکه زمان و شخص آن معلوم باشد مصدر از بن ماضی فعل و پسوند-ن ساخته مانند خوردن.اسم مصدر(حاصل مصدر):اسمـهایی درون فارسی هست که نشانـه ی مصدر ...

آزمون پاياني دیماه درس:عربي3 (تجربی - ریـاضی)

نام و نام خانوادگي: باسمـه تعالي آزمون پاياني دیماه درس:عربي3 (تجربی - ریـاضی)   مـهر آموزشگاه كلاس: اداره آموزش و پرورش رباط كريم دبيرستان پیـامبر اعظم(ص) نام دبير: شماره صندلي: تاريخ:     /10/90 نمره با عدد:……….…… نمره با حروف:……………..……….……….                                                                  امضاي مصحح نياز بـه پاسخنامـه:     ندارد                                صفحه: اول تاريخ تصحيح:        /10/90                      مدت امتحان: ( 0 8 )دقيقه               تذكر:دانش آموزان عزيز قبل از پاسخ بـه سؤالات ، شماره مفعول ایرانی مشخصات بالاي سربرگ را تكميل كرده و پاسخ سؤالات را حتماً با خودكار آبي يا مشكي بنويسيد. رديف                                 ســـــــــــؤالات نمره         1 لِلتَّــــرجمــةِ: الف) قالَ الْمُترَفُونَ :قَدْ تَعَوَّدْنا أنْ نُقَدِّم الهدايا لِمُلوكِنا. ب) اِنّها قَدْ اَخَذَتِ الْعِقْدَ اَمانةً مَردودةً مَضمونـةً. ج)فَحكمَ الرُّومِيُّونَ علي عالِمـهم بِالسَّجْنِ مدَي الْحياةِ. د) الاِنسانُ يَغُوصُ في أعماقِ الْبِحارِ بِواسطَةِ الْمُعدّاتِ الْحَديثةِ. ه)إلـهی فقيرٌ اَتاکَ! فَهَب لی لِقاکَ وهـواکَ.       3         2 عَيّـن التَّــرجمــةَ الصَّحيحـةَ:  الف)اَلاِسلامُ يَهتَمُّ بِتَربيةِ الْبَنينَ والْبَناتِ علي حَدٍّ سَواءٍ: 1)اسلام بـه تربيت پسران وان بـه طور مساوي اهميت مي دهد. 2)اسلام بـه تربيت پسران و ان بـه طور جدا گانـه اهميت ميدهد. ب) فَجاءَ الوالدُ وَ أخَذَ بيدِها وَ قبَّلها: 1) بعد پدرآمد و دستش را گرفت و او را بوسيد .         2)پس آن پدرآمد و با دستش او را گرفت و بوسيد. ج )صَباحَ اَحدِ الايّامِ كان الاَطْفالُ يَلعَبُونَ بِفَرَحٍ:   1) صبح روزها كودكان با شادي بازي مي كنند.            2) صبح يكي از روزها كودكان با شادي بازي مي كردند.       ۱/۵       3 صَحِّـح الاَخْـطـاء في تَــرجمـةِ الْعبـارات التّـاليـَةِ:(حطاهای ترجمـه را اصلاح کن) الف )سَعَي اِبنُهُ اَنْ يَتَخَلَّصَ مِن اَبيهِ:   پدرش سعي كرد،كه از پسرش رهايي يابد.(2خطا). ب)لاتَذكُروا اِلاّ اللّه:  فقط خدا را ياد كردند.(1خطا)     ۱/۵     4 الف)لِلتَّعــــريب:( تبديل بـه عربي)          الف)شما قرآن را تلاوت مي کنيد(جمع مذکر)                                                        ب) رستگار شديم.     1     5 اَجـِبْ عَـن الْمفـاهيـم الْمطلـوبـةِ:(به موارد خواسته شده جواب بده) الف) اِلي الْفارسيّة:ظلماتُ البحر (                 )                     ب)اِلي الْعَربيّة:جفت ماده (    ...

68سؤال تستي فارسي چهارم ابتدايي باپاسخ

  سؤالات تستي فارسي چهارم ابتدايي 1– بـه جزء اصلي جمله کـه انجام گرفتن کاري يا روي حالتي را نشان مي دهند، ... مي گويند؟ الف) فعل × ب) فاعل ج) حرف ربط د) مفعول ?– کداميک از کلمات زير هم خانواده «جهاد» هستند؟ الف) مجتهد ب) اجتهاد ج) جاهل د) جهد × 3– وقتي کـه بعد از مطلبي سه نقطه مي گذاريم، يعني ... الف ) مطلب تمام شده است. ب) بقيه مطلب را نمي دانيم. ج) آن مطلب را ازي نقل کرده ايم. د) آن مطلب ناتمام هست و دنبال آن نوشته نشده است.× 4– معني «کرخ» کدام است؟ الف) ب) سست ج) بي حس د) موارد ب و ج × 5– اميدواري را از کدام مَثَل زير مي توان نتيجه گرفت؟ الف) عاقبت جوينده، يابنده است. × ب) قطره قطره جمع گردد وانگهي دريا شود. ج) خفته را خفته کي کند بيدار؟ د) هر کـه بامش بيش، برفش بيشتر. 6– شعر «دو کاج» اثر کيست؟ الف) محمدتقي بهار ب) محمد جواد محبت × ج) پروين دولت آبادي د) قيصر امين پور 7– درون بيت «از ظلمت خود رهاييم ده / با نور خود آشناييم ده» منظور شاعر از ظلمت خود رهاييم ده» چيست؟ الف) مرا از ظلم و ستم دور کن. ب) مرا از تاريکي نجات بده. ج) دل مرا با نور خداشناسي و خداپرستي آشنا کن. د) مرا از ناداني خود نجات بده. × 8– درجمله روبرو فاعل کدام است؟ "پرستوها بهار و تابستان را بـه آسودگي بـه سر مي برند." الف) آسودگي ب) بهار و تابستان ج) پرستوها × د) مي برند 9– درون جمله روبرو فعل کدام کلمـه است؟ "مـهر مادري پرستوها درون ميان جانوران ديگر همتا ندارد" الف) جانوران ب) مـهر مادري ج) پرستوها د) ندارد× 10– کداميک از کلمات زير را با «ات» نمي توان جمع بست؟ الف) قطره ب) افتخار ج) هزينـه × د) تعطيل 11– وقتي مطلبي را ازي نقل مي کنيم آن را داخل .... قرار مي دهيم؟ الف) خط تيره ( _ _ ) ب) گيومـه « » × ج) پرانتز ( ) د) چند نقطه 12– تأليف يعني: الف) بررسي و جمع اطلاعات ب) تحقيق ج) جمع آوري مطالب و نوشتن کتاب × د) تحمل 13– يک يا چند کلمـه کـه معني کاملي داشته باشد، .... ناميده مي شود. الف) جمله × ب) دوستان ج) مثل د) شعر 14– درون جمله "آفتاب نزديک بـه غروب بود کـه پترس از ده بر مي گشت." کدام کلمـه «کلمـه ربط» است؟ الف) کـه × ب) بـه ج) از د) بر 15– مصراع يعني چه؟ الف) نام ديگر يک بيت شعر است. ب) هر قسمت را يک شعر مي گويند. ج) هر قسمت يک بيت شعر را مي گويند. × د) دو بيت يک شعر را مصراع گويند. 16– هم خانواده کدام گزينـه درست نيست؟ الف) مونس، انيس، انس ب) توصيف، وصف، صفت ج) تحسين، محسن، احسان د) زمان، زمين، زمينـه × 17– زمين «باير» يعني .... الف) زميني کـه در آن کشت مي شود. ب) زميني کـه آباد باشد و محصول از آن برداشت کنند. ج) زميني کـه آباد نباشد و در آن کشت نشود. د) زمين مناسب کشاورزي. × 18– از نوشته هاي زير کدام جمله نيست؟ الف) ...

نکات دستوری ادبیـات پنجم وششم

صفت:واژه یـا گروهی از واژه ها ست کـه درباره ی اسم توضیح مـی دهد و یکی از خصوصیـات اسم را از قبیل حالت مقدار شماره و مانند آن بیـان مـی کند. اسمـی کـه صفت درباره ی آن توضیح مـی دهدموصوف نامـیده مـی شود.مثال: گل زیباموصوف صفتصفت های مرکب بـه شکل زیر ساخته مـی شود:مثال:الف-اسم + اسم = صفت مرکب مثل:شیرزنب-صفت + اسم =صفت مرکب مثل نیک مردصفت فاعلی:صفتی هست که برکننده ی کار دلالت کند.مانند: کوشا - حاکم ستمگرصفت صفتاقسام صفت فاعلی:1 بن مضارع+ نده =گیر+ نده=گیرنده2 بن مضارع +ان =خند +ان =خندان3بن مضارع +الف(ا) =دان+ا = دانا4 بن ماضی و بن مضارع+ار=خرید+ار= خریدار5 بن ماضی یـا بن مضارع+گار=آموز+گار= آموزگار6 اسم معنی و به ندرت صفت یـا بن فعل + گر =کار+گر = کارگر7اسم معنی وصفت یـا بن فعل یـا ساخت امر + کار = جوان تراشکارصفت فاعلی مرکب:از ترکیب بن مضارع با اسم یـا کلمـه دیگر صفت فاعلی بدست مـی آید.مثال: دانشجو = دانش جوینده صفت جامد:صفتی هست که از بن فعل فارسی گرفته نشده باشد.مثال: بزرگ ـــ سفیدصفت مشتق:صفتی هست که از بن فعل فارسی جدا شده باشد.مثال: داننده =دان(بن مضارع) + نده ــ (ابله + انـه =ابلهانـه ==> ساخت صفت مشتق با پسوند«انـه»)صفت فاعلی مفعولی و لیـاقت جزء صفات مشتقند.صفت مفعولی مشتق – مثل غم آلود- خسته – دلدادهصفت مفعولی:صفتی هست که معنی مفعولیت دارد یعنی کار برآن واقع مـی شود معمولاً از بن ماضی+ره و برخی فتحه ساخته مـی شود.مثال:آورده – – گرفتهصفت نسبی:صفتی هست که بهی یـا جایی یـا جانوری یـا چیزی نسبت داده مـی شود وآن بیشتر با افزودن پسوند های(ی – ین – ینـه – های بیـان حرکت- گان- انـه انی چیی) بـه آخر اسم یـا صفت ساخته مـی شود.مثال: ( ی ) تهرانی – انـه سالانـه چی-پستچی،انی- روحانیساخت صفت غیر ساده:اسم + بن مضارع صحرا + گرد = صحراگرد – شنو + نده = شنوندهصفت برتر:صفت ساده + تر مثال: خوب + تر = خوب ترصفت برترین: صفت ساده + ترین مثال: بد+ترین = بدترینصفت پسین – صفت پیشینصفت پسین:اگرصفت بعد از موصوف بیـاید صفت پسین است.مثال: مادر خوب خط خواناصفت پیشین:اگرصفت قبل از موصوف بیـاید بـه آن صفت پیشین مـی گویند.مثال: بلند کوه نیک مردصفت لیـاقت:صفتی کـه شایستگی و قابلیت موصوف را مـی رساند وآن با افزودن (ی) بـه آخر مصدر ساخته مـی شود.خوردن+ی-خوردنیصفت شمارشی ترتیبی :که ترتیب موصوف را مـی رساند. بـه آخر صفت شمارشی ضمـه ای مـی افزایند و پس از آن لفظ «م» یـا«مـین» مـی آید مثال:پنج+ضمـه+م=پنجم پنج+ضمـه+مـین=پنجمـینمصدر:مصدر کلمـه ای هست که مفهوم اصلی فعل را مـی رساند بی آنکه زمان و شخص آن معلوم باشد مصدر از بن ماضی فعل و پسوند-ن ساخته مانند خوردن.اسم مصدر(حاصل مصدر):اسمـهایی درون فارسی هست که نشانـه ی مصدر ندارد ...

سوالات تستي فارسي چهارم ابتدايي 91- قدرت اله محمودلو شماره مفعول ایرانی شماره پسران مفعول - bargozideha.com mimplus.ir

   سؤالات تستی فارسی چهارم ابتدایی 1- بـه جزء اصلی جمله کـه انجام گرفتن کاری یـا روی حالتی را نشان مـی دهند، ... مـی گویند؟ الف) فعل × ب) فاعل ج) حرف ربط د) مفعول ?- کدامـیک از کلمات زیر هم خانواده «جهادنیست؟ الف) مجتهد ب) اجتهاد ج) جاهل × د) جهد 3- وقتی کـه بعد از مطلبی سه نقطه مـی گذاریم، یعنی ... الف ) مطلب تمام شده است. ب) بقیـه مطلب را نمـی دانیم. ج) آن مطلب را ازی نقل کرده ایم. د) آن مطلب ناتمام هست و دنبال آن نوشته نشده است.× 4- معنی «کرخ» کدام است؟ الف) ب) سست ج) بی حس د) موارد ب و ج × 5- امـیدواری را از کدام مَثَل زیر مـی توان نتیجه گرفت؟ الف) عاقبت جوینده، یـابنده است. × ب) قطره قطره جمع گردد وانگهی دریـا شود. ج) خفته را خفته کی کند بیدار؟ د) هر کـه بامش بیش، برفش بیشتر. 6- شعر «دو کاج» اثر کیست؟ الف) محمدتقی بهار ب) محمد جواد محبت × ج) پروین دولت آبادی د) قیصر امـین پور 7- درون بیت «از ظلمت خود رهاییم ده / با نور خود آشناییم ده» منظور شاعر از ظلمت خود رهاییم ده» چیست؟ الف) مرا از ظلم و ستم دور کن. ب) مرا از تاریکی نجات بده. ج) دل مرا با نور خداشناسی و خداپرستی آشنا کن. د) مرا از نادانی خود نجات بده. × 8- درجمله روبرو فاعل کدام است؟ "پرستوها بهار و تابستان را بـه آسودگی بـه سر مـی برند." الف) آسودگی ب) بهار و تابستان ج) پرستوها × د) مـی برند 9- درون جمله روبرو فعل کدام کلمـه است؟ "مـهر مادری پرستوها درون مـیان جانوران دیگر همتا ندارد" الف) جانوران ب) مـهر مادری ج) پرستوها د) ندارد× 10- کدامـیک از کلمات زیر را با «ات» نمـی توان جمع بست؟ الف) قطره ب) افتخار ج) هزینـه × د) تعطیل 11- وقتی مطلبی را ازی نقل مـی کنیم آن را داخل .... قرار مـی دهیم؟ الف) خط تیره ( _ _ ) ب) گیومـه « » × ج) پرانتز ( ) د) چند نقطه 12- تألیف یعنی: الف) بررسی و جمع اطلاعات ب) تحقیق ج) جمع آوری مطالب و نوشتن کتاب × د) تحمل 13- یک یـا چند کلمـه کـه معنی کاملی داشته باشد، .... نامـیده مـی شود. الف) جمله × ب) دوستان ج) مثل د) شعر 14- درون جمله "آفتاب نزدیک بـه غروب بود کـه پترس از ده بر مـی گشت." کدام کلمـه «کلمـه ربط» است؟ الف) کـه × ب) بـه ج) از د) بر 15- مصراع یعنی چه؟ الف) نام دیگر یک بیت شعر است. ب) هر قسمت را یک شعر مـی گویند. ج) هر قسمت یک بیت شعر را مـی گویند. × د) دو بیت یک شعر را مصراع گویند. 16- هم خانواده کدام گزینـه درست نیست؟ الف) مونس، انیس، انس ب) توصیف، وصف، صفت ج) تحسین، محسن، احسان د) زمان، زمـین، زمـینـه × 17- زمـین «بایر» یعنی .... الف) زمـینی کـه در آن کشت مـی شود. ب) زمـینی کـه آباد باشد و محصول از آن برداشت کنند. ج) زمـینی کـه آباد نباشد و در آن کشت نشود. د) زمـین مناسب کشاورزی. × 18- از ...

2. پاسخ بـه سوالات ایدز (2)(هنر رابطه زن و مرد )

     12_ آيا بلافاصله بعد از تماس مشکوک بايد آزمايش HIV را انجام داد؟13_ کجا مـی توان به منظور انجام يک آزمایش HIV مراجعه کرد؟14_ درصورت انجام چک آپ (check up)و آزمايش های صحت مزاج ، آيا آزمايش HIV نيز انجام مـی گيرد؟15_درصورت اهدای خون درون سازمان انتقال خون ايران ، آيا آزمايشHIV روی آن انجام مـی پذيرد؟ آيا نتيجه آن قابل استفاده و معتبر است؟16_ درصورت آزمایشHIV درون سازمان انتقال خون ايران ، آيا نتيجه آن قابل استفاده و معتبر است؟17_ درصورت خود ارضايی (زن و يا مرد)، آيا خطر انتقال HIV و ديگر بيماری های مقاربتی وجود دارد؟18_ درصورت بوسيدن شخصی و معاشقه داشتن ، آيا خطر انتقال HIV و ديگر بيماری های مقاربتی وجود دارد؟19_ درصورت داشتن تماس دهانی با ، پنيس و ، آيا خطر انتقال HIV و ديگر بيماری های مقاربتی وجود دارد؟20_ در صورت عدم آلت (مرد با زن – مرد با مرد) و تنـها تماس سطحی با و يا (مالش)، آيا خطر انتقال HIV و ديگر بيماری های مقاربتی وجود دارد؟21_ درون صورت استفاده از کاندوم درارتباط با شخص آلوده (مرد با زن – مرد با مرد)، آيا خطر انتقال HIV و ديگر بيماری های مقاربتی همچنان وجود دارد؟22_ درون صورت عدم استفاده از کاندوم درون ارتباط با شخص آلوده (مرد با زن – مرد با مرد)، آيا احتمال آلوده شدن درون اولين ارتباط نيز وجود دارد؟23_ درون صورت پاره شدن کاندوم درون زمان انجام ارتباط (مرد با زن – مرد با مرد)، آيا خطر انتقال HIV و ديگر بيماری های مقاربتی همچنان وجود دارد؟24_ درون صورت ارتباط با اشخاص خود فروش ، ميزان خطر آلوده شدن بـه HIV و بيماری های مقاربتی بـه چه ميزان است؟25_ درون صورت ارتباط با شخص آلوده (مرد با زن – مرد با مرد)، احتمال آلوده شدن کدام يک بيشتر است؟26_ درون صورت فاعل بودن درون ارتباط بين دومرد ، آيا احتمال آلوده شدن شخص فاعل نيز بـه HIV و ديگر بيماری های مقاربتی وجود دارد.  آيا بلافاصله بعد از تماس مشکوک بايد آزمايشHIV  را انجام داد؟  جواب:  بعد از تماس مشکوک معمولاً درون اغلب کشورها دو بار انجام تست با فاصله زمانی بين حداقل 2 هفته که تا 6 ماه توصيه شده است. درون اروپا و آمريکای شمالی: دفعه اول دوهفته بعد از تماس مشکوک توصيه مـی شود. اولين آزمايش HIV بـه روش PCR test انجام مـی شود کـه دو هفته بعد از ورود ويروس قادر بـه جستجو و رديابی مستقيم ويروس درون خون مـی باشد. اطمينان بـه اين تست تنـها 95 درصد است. بنابراين به منظور دفعه دوم 12 هفته بعد يک تست اليزا نيز توصيه مـی شود کـه ميزان پادتن ( آنتی بادی) ها يی کـه خون شخص آلوده برعلیـه HIV توليد کرده هست را اندازه گيری مـی کند. درون ايران: دفعه اول بين 8 که تا 12 هفته بعد توصيه مـی شود. معمولاً آزمایش اليزا (ELISA ...

زبان،زبان فارسي،صامت،مصوت ومقوله هايي ازدستور(نكته هاي دستوري 3)

نکات دستوری 3                                                               دستور بـه معنای قانون درون زبان انگلیسی بـه اسم گرامر و در زبان عربی بـه اسم صرف و نحو بـه کار مـی رود ودر زبان فارسی بـه نام دستور زبان فارسی ، یعنی قانون زبان فارسی .    آموختن این علم چه سودی دارد ؟ این علم را مـی آموزیم که تا با بـه کار بستن قوانین وقواعد آن درست بنویسیم  زبان زبان یـا درون نشانـه های صوتی یـا درون نشانـه های نوشتاری تظاهر مـی کند. زبان اگر درون نشانـه های صوتی آشکار شود، زبان گفتاری و اگر درون نشانـه های نوشتاری (خطی) آشکار شود، زبان نوشتاری نامـیده مـی شود. علاوه بر اینـها، البته زبان ِ اشارات و حرکات نیز وجود دارد، اما نـه آن نشانـه های صوتی واقعیت زبان هست و نـه این نشانـه های خطی؛ بلکه زبان را طرح نظام وارده یـا دستگاه ارتباطی پیچیده ای با ساختمان انتزاعی مـی توان فرض کرد کـه در گفتار و نوشتار تظاهر مـی کند و با نوعی رفتار اجتماعی همراه است؛ درون نتیجه زبان، پدیده ی پیچیده ای هست و از آن رو تعریف منطقی آن بسیـار دشوار است. رفتار زبانی بـه صورت نوعی فعالیت عضوی از انسان صادر مـی شود. زبان فارسی زبان فارسی از خانواده ی زبان های ایرانی و زبان های ایرانی از خانواده زبان های "هند و ایرانی" است. زبان های هند و ایرانی نیز از شاخه زبان های "هند و اروپایی" است. زبان های هند و اروپایی یکی از خانواده های مـهم زبان بشری هست که شاخه های گوناگون آن درون سراسر اروپا و قسمت پهناوری از آسیـا، آمریکا، اقیـانوسیـه و آفریقای جنوبی پراکنده شده است. از آنجا کـه زبان، پدیده ای اجتماعی هست و نمـی تواند صورت ثابت و واحدی داشته باشد و همواره بـه تبع دگرگونی ها و تحولات اجتماعی دستخوش تغییراتی مـی گردد، درون هر دوره ای از تاریخ ، ویژگی هایی پیدا مـی کند کـه شکل آن را از زبان دوره ی پیش متمایز مـی کند. از این رو مـی توان درون بررسی تاریخی هر زبان ، مسیر تحولات آن را از کهن ترین صورت دنبال کرد و تغییرات و تحولات و قوانین حاکم بر آن تحولات را درون طول تاریخ تعیین نمود. زبان فارسی مانند دیگر زبان های ایرانی، از قدیمـی ترین صورت بازمانده ی آن، که تا فارسی دری ، سه دوره ی تحولی باستان، مـیانـه و جدید را پشت سر گذاشته هست و زبان فارسی امروز دنباله ی طبیعی و صورت تحول یـافته ی یکی از گونـه های زبان فارسی مـیانـه هست و زبان فارسی مـیانـه، خود صورت تحول یـافته ی زبان فارسی باستان است. زبان فارسی کـه به آن فارسی دری  نیز مـی گویند، زبان رسمـی، اداری، علمـی و ادبی ایران دوره اسلامـی هست و بیش از هزار و دویست سال قدمت دارد. آشکار هست که فارسی دری نیز درون عمر دراز خود تحولاتی داشته هست اما این تحولات که تا آن اندازه نیست کـه ما ...

جواب خودآزمایی های زبان فارسی اول دبیرستان

جواب خودآزمایی های زبان فارسی اول دبیرستان  خودآزمايي درس اول : 1-چرا استفاده از زبان آسان است؟ با يك مثال توضيح دهيد؟ استفاده از زبان بـه اين دلايل آسان است. - ما اين كار را از سال اول زندگي و به تدريج شروع مي كنيم. - طرز استفاده از آن را بطور طبيعي فرا مي گيريم، بي آنكه بـه درس و مدرسه نياز داشته باشيم. بـه عنوان مثال : كودك بعد از ماه هاي نوزادي با پدر و مادر نزديكان خود ارتباط برقرار مي كند و حتي با اداي واژه هايي «ماما، بابا ...» از زبان استفاده مي كند.       -سه كلمـه بگوييد كه وجود خارجي ندارد اما چون درون زبان ما بكار رفته اند براي آنـها بيرون از ذهن خود قائل بـه وجود خارجي شده ايم. بـه جز كلمات سيمرغ، ديو كه درس آمده مي توان كلمـه هاي ققنوس ، هيولا، غول و اژدها را نام برد.       3 - آيا شناخت زبان با توانايي استفاده از آن يكي است؟ خير، چون ما از زبان بـه آساني استفاده مي كنيم ولي براي پاسخ بـه سؤال چرا ، حرف زدن را خود ياد مي گيريم اما نوشتن را درون مدسه و پاسخ بـه سؤالاتي نظير اين، همـه درون گرو شناخت زبان است.       الف) جملات زير را اصلاح كنيد. 1 – از بانوان محترمـه تقاضا مي شود حجاب اسلامي را رعايت فرمايند. از بانوان محترم تقاضا مي شود حجاب اسلامي را رعايت فرمائيد. 2 – اين جانبه فاطمـه رضايي بـه استحضار مي رساند. اين جانب : فاطمـه رضايي بـه استحضار مي رساند. 3 – خانم جوادي رئيسه بيمارستان است. خانم جوادي رئيس بيمارستان است.       ب – كاربرد كداميك از گزينـه هاي زير درزبان فارسي نادرست است. 1 – ان مجتهده بـه ارشاد زنان همت گماشتند. 2 – او يكي از زنان مبلغه هست كه درون حوزه درس مي خواند 3 – خانم ايراني مدرس تبليغات ديني است.       خود آزمايي درس دوم : 1 – درون نوشته هاي زير جمله ها را مشخص كنيد و نـهاد و گزاره هر جلمـه را تعيين كنيد. (علماي بزرگ دائم (نـهاد)) درون (لشگرگاه، رفت و آمد داشتند(گزاره))، و (غزالي(نـهاد)) از (برخورد با آن بهره ها مي يافت(گزاره)). ([غزالي](نـهاد)) (با بعضي از آن ها مناظره مي نمود(گزاره)) ([غزالي](نـهاد)) شايد (از بسياري از آن ها استفاده(گزاره)) مي كرد.       2 – براي گزاره ها، نـهاد و براي نـهادها گزاره هاي مناسب بيابيد. سعدي و مولوي دو تن از شاعران بزرگ ايران زمينند. شاهنامـه ، اثر بسيار ماندگار حكيم ابوالقاسم فردوسي است. شناسه، نـهاد اجباري جمله است. برادر بزرگم امسال بـه دانشگاه راه يافت. دانشگاه پايگاه علم درونش است.       3 – درون هر يك از تمرين هاي زير، واژه هايي داده شده است. اين واژه ها را بطور مناسب دو جمله نمونـه، جانشين سازي كنيد. هر جا لازم هست تغييرات ديگري نيز بدهيد، درون هر تغيير، نـهاد و شناسه را مشخص كنيد. جمله ...

گروه اسمي(1)

پرسش هايي از متن : 1 – گروه اسمي چيست ؟ مثال بزنيد؟ هر اسمي را كه همراه با يك يا چند وابسته بيابد.«گروه اسمي» مي گويند. مانند اين روزگار ناپايدار و گذرا    2 – گروه اسمي درون جايگاه كداميك از اجزاء بـه كار مي رود؟ درون جايگاه : نـهاد، مفعول ، متمم ، مسند    3 – گروه اسمي از يك اسم بـه نام هسته تشكيل مي شود ولي مي تواند از يك يا چند وابسته داشته باشد.   4 – وجود هسته اجباري و وجود وابسته اختياري است.   5 – كلمـه هاي زير را گسترش دهيد بطوريكه اين كلمـه ها «هسته » قرار گيرند.درخت ، پهلوان گسترش مرحله اي واژه ي درخت -> چند درخت -> اين چند درخت -> اين چند درخت پر ميوه -> اين چند درخت پر ميوه ي شيرين .گسترش مرحله اي واژه پهلوان -> دو پهلوان -> آن دو پهلوان -> آن دو پهلوان دلير -> آن دو پهلوان دلير دوست داشتني و .......    6 – اسم را چگونـه مي شناسيم؟ اسم با يكي از راههاي زير شناخته مي شود.الف) مي توان آن را جمع بست.ب) مي توان بدنبال آن «ي » نكره آورد.ج) مي توان «اين» و «آن» را بـه همراه بكار برد.د) مي توان آن را بـه عنوان نـهاد، مفعول ، متمم و ......در جمله بكار برد.    7 – ويژگيهاي اسم را بنويسيد. الف) شمار : اسم يكي هست يا بيشتر.اگر يكي (مفرد) باشد نشانـه اي همراه ندارد. اما اگر بيش از يكي باشد. يكي از اين نشانـه ها را دارد:«ها» -> تلاش ها، درخت ها «ان» -> پسران ، پهلوانان ، «ات» -> اطلاعات ، ارتباطات ، «ين» -> ضابطين، مـهندسين، «ون» -> انقلابيون ، روحانيون ، جمع مكسر:حوادث (جمع حادثه) و اقوام (جمع قوم) ب) معرفه (شناس) ، نكره (ناشناس) و اسم جنسمعرفه : (شناس) كه مـهم ترين نشانـه ي آن درون مفعول «را» است.نكره : (ناشناس) كه نشانـه ي آن «ي» و «ي و را» بعد از اسم است.اسم جنس : (نـه معرفه ، نـه نكره)ج) اسم عام و خاص :‌اسمي هست كه جمع بسته شود، ي نكره مي گيرد بر همـه افراد طبقه خود دلالت مي كند. اسم خاص اسمي هست كه جمع بسته نمي شود، «ي» نكره نمي گيرد، بر فرد خاصي از طبقه خود دلالت مي كند.    8 – اسم ها از جهت ساختمان بـه چند گروه دسته بندي مي شوند؟ اسم ساده : يك جزء دارند و تقسيم ناپذيرند.اسم مركب : بـه دو يا چند جزء كه معني مستقل دارند تقسيم مي شود.اسم مشتق : اسمي كه دست كم يك جزء آن معناي مستقل ندارد، يعني پيشوند يا پسوند است.    9 – ويژگيهاي اسم هاي زير را بنويسيد. سفيد رود را دوست دارم. سفيد رود : اسم ، مفرد ، شناس، خاص، مركبخنده زيباست. خنده : اسم ، مفرد، جنس، عام ، مشتقي درون بيابان چريد ي، اسم، مفرد، شناس، عام، ساده    بياموزيم : رعايت نقش نماي اضافه :   1 - «نقش نماي اضافه» كسره اضافه را درون نمونـه هاي زير بررسي كنيد. جنابِ عالي ، سخنِ معلم‌، لبِ تشنـه، توپِ ...

دستور زبان 2

انواع صفت صفت صفت کلمـه ای هست که اسم یـا جانشین اسم یـا گروه اسمـیِ همراه خود را توصیف مـی کند و یکی از وابسته های اسم بـه شمار مـی رود.  یـا: واژه یـا گروهی از واژه هاست کـه درباره اسم توضیحی مـی دهد و یکی از خصوصیـات اسم را بیـان مـی کند. صفت از حیث مفهوم 6 نوع هست : 1- صفت بیـانی 2 - صفت اشاره ای            3- صفت شمارشی 4 -  صفت پرسشی 5 -  صفت تعجبی 6 -  صفت مبهم صفت فاعلی : صفتی هست که بر کننده کار دلالت کند. و از حیث ساختمان هفت گونـه است.        1- بن مضارع + نده : گیرنده ، خواننده ، راننده ، بیننده        2- بن مضارع +ان : گریـان خندان ،شتابان ، روان       3- بن مضارع + ا: دانا ، شنوا ، گویـا ، گیرا        4- بن ماضی و بندرت بن مضارع + ار: خریدار ،پرستار        5- بن ماضی یـا مضارع +گار : آفریدگار ، آموزگار       6- اسم معنی وبندرت صفت یـا بن فعل +گر:  دادگر ، سفیدگر         7- اسم معنی و بندرت صفت یـا بن فعل +کار : ستمکار، تراشکار تذکر:   پسوند گر و کار درون آخر اسم ذات صفتی مـی سازد کـه بر پیشـه و حرفه دلالت مـی کند.             مثل:   زرگر، آهنکار آهنگر - مسگر - سیمان کار  صفت فاعلی + پسوند ان گاهی تکرار مـی شود و قید مـی سازد:            مثل:     دوان دوان لرزان لرزان - پرسان پرسان   گاهی ساخت فعل امر نوعی صفت فاعلی مـی سازد :            مثل:      بزن برو برو ، بدو، بگو بخند ،  بزن برو، بساز بفروش، دلبخواه   بن مضارع +اسم یـا کلمـه دیگر نوعی صفت فاعلی مرکب مـی سازد :              مثل:  دانشجو درس خوان خدا پرست - دلپذیر -کامبخش - آرام بخش صفت مفعولی:صفت مفعولی کـه آن را اسم مفعول نیز نامـیده اند صفتی هست که معنی مفعولیت دارد ، یعنی کاربر آن واقع مـی شود.      گرفت + ه =  گرفته        شنید + ه =  شنیده                   خواند+ ه= خوانده      نوشت + ه = نوشته      گاهی لفظ «شده »را نیز کـه خود صفت مفعولی « شدن » هست به این ترکیب مـی افزایند : شنیده شده ، دزدیده شده تذکر: ۱-اگر بـه اول صفت مفعولی اسم یـا صفتی افزوده شود گاهی« ه» مـی افتد.           گل اندوده = گل اندود            پشمالوده = پشم آلود ۲- برخی از صفت های مفعولی کـه از فعلهای لازم و بندرت فعلهای متعدی مـی آیند معنی صفت فاعلی دارند : رفته ، خوابیده، ایستاده صفت نسبی : صفتی هست که بهی یـا جایی یـا جانوری یـا چیزی نسبت داده شود و ان بیشتر با افزودن پسوندهای « ی ، ین ، ینـه ، های بیـان حرکت گان ، انـه ، انی ، چی» بـه آخر اسم یـا صفت و به ندرت ضمـیرساخته مـی شود: ی : محسنی ، تهرانی ، ....                           ین : نمکین ، سیمـین ، .... ینـه : پشمـینـه ، سیمـینـه ، ....                            ه : دورویـه ، یک شنبه ، .... گان : گروگان ...

هم جنس گرایی-اخلاقی-منبع::سایت راسخون شماره مفعول ایرانی شماره پسران مفعول - bargozideha.com mimplus.ir

هم جنس گرایی نویسنده: محمد کاوه   همان گونـه کـه افراد از لحاظ ترجیح غذاها و انگیزش های دیگر تفاوت دارند، از نظر جهت گیری (SEXUAL OREANTATION) نیز متفاوت هستند. جهت گیری عبارت هست از: «گرایش فرد بـه پاسخ بـه شریک مرد یـا زن: یـا هر دو یـا هیچ کدام». آن هایی کـه شریک های هم جنس را ترجیح مـی دهند جهت گیری هم جنس گرا دارند (کالات،1386: 143). تاریخ از انحرافات و نقش آن ها درون زندگی اقوام و جامعه ها نشانـه های بسیـار دارد. هلاک قوم لوط بـه این دلیل کـه آنان بـه جای زنان، ‌روابط با مردان داشتند و ویرانی شـهر «سَدوم(SADOME)»به دلیل فساد اخلاقی و هم جنس بازی را مـی توان درون این رابطه ذکر کرد (ستوده،‌1386: 169). از نظر تاریخی عبارت عنوان هم جنس گرایی (HOMOSEXUALITY) بـه جای عبارت «سَدوم» کـه ریشـه مذهبی دارد، ‌از قرن نوزدهم متداول شد و کلمات «لواط (ANAL ENTERCOUPSE=PEDERASTY)»و «مساحقه(LESBIAN)»که درون زبان فارسی بـه کار مـی رود بـه روابط دو انسان هم جنس گفته مـی شود. درون خصوص کودکان، ‌این عمل نشان دهنده فساد بـه معنای واقعی کلمـه نمـی باشد و به طور عمده بـه علت بدآموزی یـا تأثیر پذیری از هیجانات و تحریک های نوجوانی یـا کنجکاوی، انجام مـی شود.به همـین خاطر اکثر کودکانی کـه به عنوان فاعل و یـا قربانی مرتکب آن مـی شوند، بعد از رسیدن بـه سن رشد از انجام آن خودداری مـی کنند و از نظر جزایی‌، درون صورت عدم بلوغ، فقط تعزیر مـی شوند( توانا، 1385: 48و 49). بـه نظر استیون سیدمن (STEVEN SEIDMAN -1994) انحراف هم جنس گرایی پدیده ای اجتماعی- تاریخی است، نـه پدیده ای طبیعی. اگر چه این خود افراد هستند کـه همواره بـه هم جنسان خود جذب مـی شوند، ‌اما این افراد هرگز انسانی با شخصیتی متمایز از سایر انسان ها و اشخاص بـه شمار نمـی آیند. با این وجود،‌ تمایزگذاری مـیان رفتار و هویت سبب مـی شود که تا رفتار هم جنس گرایـانـه صرفاً تبیین کننده هویت درون برخی جوامع باشد(محمدی اصل، ‌1388: 325). این انحراف معمولاً بـه 2 صورت بروز مـی کند. یکی عدم تمایل بـه جنس مخالف و روی آوردن بـه هم جنس خود و حالت دوم، روی آوردن بـه هم جنس بـه دلیل محرومـیت از ارتباط با جنس مخالف. این رفتار حتی قبل از بلوغ بـه صورت کنجکاوی نسبت بـه دستگاه ی هم جنس بروز مـی کند و کودکانی کـه از تربیت مناسب و شرایط خانوادگی مساعد بهره مند نباشند،‌ بیشتر دچار آن مـی شوند (لطف آبادی، 1385: 199). بـه طور کلی، هم جنس گراها افرادی هستند کـه ترجیح مـی دهند با افراد هم جنس خودشان درون مدت زمانی دراز بـه فعالیت بپردازند. آن ها صرفاً ‌با افراد گروه هم جنس خود بـه فعالیت دست مـی زنند و مجذوب افراد جنس مخالف نمـی شوند. درون ...

نكات دستوري بخوانيم وبنويسيم پنجم

نكات دستوري بخوانيم وبنويسيم پنجم صفت: واژه يا گروهي از واژه ها ست كه درباره ي اسم توضيح مي دهد و يكي از خصوصيات اسم را از قبيل حالت مقدار شماره و مانند آن بيان مي كند. اسمي كه صفت درباره ي آن توضيح مي دهدموصوف ناميده مي شود. مثال: گل زيبا موصوف صفت صفت هاي مركب بـه شكل زير ساخته مي شود: مثال:الف-اسم + اسم = صفت مركب مثل:شيرزن ب-صفت + اسم =صفت مركب مثل نيك مرد صفت فاعلي: صفتي هست كه بركننده ي كار دلالت كند. مانند: كوشا - حاكم ستمگر صفت صفت اقسام صفت فاعلي: 1 بن مضارع+ نده =گير+ نده=گيرنده 2 بن مضارع +ان =خند +ان =خندان 3بن مضارع +الف(ا) =دان+ا = دانا 4 بن ماضي و بن مضارع+ار=خريد+ار= خريدار 5 بن ماضي يا بن مضارع+گار=آموز+گار= آموزگار 6 اسم معني و به ندرت صفت يا بن فعل + گر =كار+گر = كارگر 7اسم معني وصفت يا بن فعل يا ساخت امر + كار = جوان تراشكار صفت فاعلي مركب: از تركيب بن مضارع با اسم يا كلمـه ديگر صفت فاعلي بدست مي آيد. مثال: دانشجو = دانش جوينده صفت جامد: صفتي هست كه از بن فعل فارسي گرفته نشده باشد. مثال: بزرگ ـــ سفيد صفت مشتق: صفتي هست كه از بن فعل فارسي جدا شده باشد. مثال: داننده =دان(بن مضارع) + نده ــ (ابله + انـه =ابلهانـه ==> ساخت صفت مشتق با پسوند«انـه») صفت فاعلي مفعولي و لياقت جزء صفات مشتقند. صفت مفعولي مشتق – مثل غم آلود- خسته – دلداده صفت مفعولي: صفتي هست كه معني مفعوليت دارد يعني كار برآن واقع مي شود معمولاً از بن ماضي+ كسره و برخي فتحه ساخته مي شود.مثال:آورده – برده – گرفته صفت نسبي: صفتي هست كه بـه كسي يا جايي يا جانوري يا چيزي نسبت داده مي شود وآن بيشتر با افزودن پسوند هاي(ي – ين – ينـه – هاي بيان حركت- گان- انـه اني چيي) بـه آخر اسم يا صفت ساخته مي شود. مثال: ( ي ) تهراني – انـه سالانـه چي-پستچي،اني- روحاني ساخت صفت غير ساده: اسم + بن مضارع صحرا + گرد = صحراگرد – شنو + نده = شنونده صفت برتر: صفت ساده + تر مثال: خوب + تر = خوب تر صفت برترين: صفت ساده + ترين مثال: بد+ترين = بدترين صفت پسين – صفت پيشين صفت پسين: اگرصفت بعد از موصوف بيايد صفت پسين است. مثال: مادر خوب خط خوانا صفت پيشين: اگرصفت قبل از موصوف بيايد بـه آن صفت پيشين مي گويند. مثال: بلند كوه نيك مرد صفت لياقت: صفتي كه شايستگي و قابليت موصوف را مي رساند وآن با افزودن (ي) بـه آخر مصدر ساخته مي شود. خوردن+ي-خوردني صفت شمارشي ترتيبي : كه ترتيب موصوف را مي رساند. بـه آخر صفت شمارشي ضمـه اي مي افزايند و پس از آن لفظ «م» يا«مين» مي آيد مثال:پنج+ضمـه+م=پنجم پنج+ضمـه+مين=پنجمين مصدر: مصدر كلمـه اي هست كه مفهوم اصلي فعل را مي رساند بي آنكه زمان و شخص آن معلوم باشد مصدر از بن ماضي فعل و پسوند-ن ساخته ...

شماره مفعول ایرانی شماره پسران مفعول - bargozideha.com




[شماره مفعول ایرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 07 Jul 2018 14:15:00 +0000



شماره مفعول ایرانی

حراج شماره موبایل ان و زنان ایرانی درون الکامپ 90

البته اقداماتی دیگر مانند فروش شماره تلفن های اقشار خاص مثل مـهندسان و پزشکان ، شماره مفعول ایرانی مدیران سازمان های دولتی و برخی گروه های خاص نیز از جمله دیگر راه هایب درآمد به منظور برخی شرکتهاست کـه باید متهم ردیف اول آنرا شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه دانست.

به گزارش ایران ناز بـه نقل از قاصد، شاید هر کدام ازانی کـه این خبر را مـی خوانند بارها با پیـامک های گاه و بیگاه بر روی تلفن همراه خود مواجه شده اند، پیـامک هایی کـه همـه موضوعات قانونی و غیرقانونی از مبل و ماشین که تا داروهای تقویت را بـه شما معرفی مـی کنند و کاری ندارند این شماره متعلق بـه نوجوان 12 ساله هست یـا خانم 60 ساله !

اما جالب ترین اتفاق درون این خصوص، خرید و فروش شماره تلفن های اقشار مختلف کشور هست که توسط شرکت هایی واسطه ای کـه اعلام مـی کنند این شماره ها را از منابع «خاص»ب کرده اند، انجام مـی شود و مناسفانـه این منابع خاص جایی نیست جز خود شرکت مخابرات !

بنا بر ادعای شرکت های ارسال گسترده پیـامک کـه به نظر غیرواقعی نیز نمـی رسد، این شماره ها آنقدر خوب تقسیم بندی شده اند کـه شما مـی توانید تلفن های ان یـا پسران مثلا تهرانی را با دسته بندی سن آنـها درون اختیـار داشته باشید و هر محصول و موضوعی کـه خواستید به منظور آنـها بفرستید.

همچنین این موضوع تنـها بـه همراه اول اختصاص نداشته و شماره تلفن های ایرانسل هم درون این حراج غیراخلاقی ارائه مـی شود.

این موضوع آنقدر تخصصی شده کـه اکنون تبلیغات شرکتهای سودجو به منظور ارسال اس ام اس بـه فلان کوچه و خیـابان خاص یـا بر اساس کدپستی و شماره ملی فرد نیز علنی و عملی شده هست و هر مـی تواند با پرداخت اندک قیمتی شماره تلفن های خصوصی مردم را درون اختیـار داشته باشد و با درون اختیـار داشتن کدپستی یـا شماره ملی فرد، تلفن همراه او را پیدا کرده و انواع مزاحمت ها را ایجاد کند.

البته اقدامات دیگر مانند فروش شماره تلفن های اقشار خاص مثل مـهندسان و پزشکان، مدیران سازمانـهای دولتی و برخی گروههای خاص نیز از جمله دیگر راههایب درآمد به منظور برخی شرکتهاست کـه باید متهم ردیف اول آنرا شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه دانست.

. شماره مفعول ایرانی . شماره مفعول ایرانی : شماره مفعول ایرانی

شماره مفعول ایرانی حراج شماره موبایل ان و  زنان ایرانی درون الکامپ 90




[شماره مفعول ایرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 13:34:00 +0000



شماره مفعول ایرانی

شماره 3 (بهمن ماه 1383) «مجله الکترونیکی همجنسگرایـان ایران ...

شماره 3 (بهمن ماه 1383) «مجله الکترونیکی همجنسگرایـان ایران= ماها مجله الکترونیکی همجنسگرایـان ایران= ماها

Advertisements دوست‌داشتن:

دوست داشتن در حال بارگذاری...

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند:

شماره مفعول ایرانی شماره 3 (بهمن ماه 1383) «مجله الکترونیکی همجنسگرایـان ایران ... شماره مفعول ایرانی mimplus.ir

. شماره مفعول ایرانی : شماره مفعول ایرانی ، شماره مفعول ایرانی

شماره مفعول ایرانی شماره 3 (بهمن ماه 1383) «مجله الکترونیکی همجنسگرایـان ایران ...




[شماره مفعول ایرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 14 Jul 2018 00:38:00 +0000